مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

کدام اشخاص نیاز به ایجاد نرم افزار تلفن همراه دارا‌هستند؟


کدام افراد نیاز به تولید اپلیکیشن موبایل دارا هستند؟
در واقع، هر کس می تواند یک یا یکسری اپلیکیشن مناسب با علایق شخصی و یا زمینه کسب و عمل خود داشته باشد. برای کسب و فعالیت هایی مثل رستوران ها ، ماشین کرایه ای های گردشگری ، صنایع کوچک و بزرگ ، کافی شاپ ها ، نمایندگی خودرو و خیلی از مشاغل دیگر، استفاده از اپلیکیشن منحصربه‌فرد یک مزیت به حساب می آید و مشتری و کاربر زیادی را به خود جلب می‌نماید.

پباده سازی نرم افزار آموزشی

با استفاده از اپلیکیشن منحصربه‌فرد به راحتی میتوان با مشتریان ارتباط گرفت و طرز سعی کسب و کار را بهبود بخشید . محافظت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن سبب میشود مشتریان به شما دارای تعهد شوند و برای نیاز و خدمات خود قطعا از کسب و کار شما به کارگیری کنند ، که این یک مزیت بسیار سودده در بازار رقابتی کسب و فعالیت ها به شمار میرود.

نکات کلیدی در تولید اپلیکیشن گوشی :

نرم افزار آموزشی در مشهد
شناسایی نیاز کاربران:
مهم‌ترین مرحله در ایجاد اپلیکیشن باز‌بینی و شناسایی نیاز روز کاربران می باشد شما در‌این مرحله می بایست به بازنگری و تحقیق در بازار بپردازید و در شرایطی‌که دارای کسب وکار فیزیکی هستید با طرح پرسشنامه های در میان مشتریان وفادارخود لحاظ و سلایق آن‌ها‌را جویا شوید . با این کار شما با دیدی باز وارد مسیری می شوید که تا انتهای مسیر برایتان روشن و واضح می‌باشد.

پباده سازی نرم افزار آموزشی در مشهد

ترسیم ایده اولیه:
آنگاه از اینکه به شناخت مناسبی از بازار اپلیکیشن ها رسیدید در این مرحله شما ایده کلی اپلیکیشنی که در ذهن دارید را بر روی کاغذ می آورید و آن گاه به باز‌بینی تمام زوایای آن میپردازید.



ساخت اپلیکیشن با ابزارهای دارای ارتباط:
آنگاه از اینکه تصمیم خود را برای ساخت اپلیکیشن گزینه نظرتان گرفتید سه خط مش پیش رو دارید :

نرم افزار آموزشی

در صورتیکه به دانش برنامه نویسی احاطه داریدکه خود شروع به نوشتن برنامه اپلیکیشن خود فرمائید
در‌صورتی‌که تسلط بی نقص به زبان برنامه نویسی ندارید با یک‌سری نرم افزار ها مثل App Builder می توانید ایجاد و طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود را تا حد قابل قبولی پیش ببرید؛ این طریق ساخت اپلیکیشن بسیار مقرون به صرفه میباشد.
می‌توانید از وبسایت فرادیتا درخواست طراحی منحصربه‌فرد اپلیکیشن حرفه ای باقیمتی مناسب بدهید. کارشناسان ما شما‌را در سمت طراحی و پشتیبانی از اپلیکیشن تان امداد می نماید.
برای کسب اطلاعات طولانی تر و دریافت مشاوره راجع به ساخت اپ موبایل می‌توانید همین اینک با کارشناسان فرادیتا ارتباط برقرار فرمایید. کارشناسان ما با کمال میل پاسخگوی سوال های شما خواهند بود.

شماره تماس تلفنی: 09107254843



ایجاد نسخه آزمایشی:
پیشین از انتشار نسخه اصلی نخست یک نسخه آزمایشی از نمای اپلیکیشن را ببینید و از شرکت آیتم نظرتان دریافت نمایید ، تا بتواند عکس العمل افراد درباره ی ظاهر اپلیکیشن را مورد باز‌نگری قرار دهید و در رخ وجود نقص‌ آن را برطرف کنید.

ایجاد اپلیکشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS:
همانطور که مشخص می باشد موبایل های تلفن همراه دارای پلتفرم ها و سیستم ادله های مختلفی میباشند یکی‌از این دو پلتفرم ها دارای شهرت و شناخته شده اندروید و iOS میباشد.که دقیقا 96.8 درصد کاربران از این دو پلتفرم سرویس می‌گیرند براین اساس با اینکه ایجاد اپلیکیشن برای هردو پلتفرم به علت ساختار متفاوتشان وقت گیر می‌باشد اما سودآور میباشد.

بازنگری دقیق اپلیکشین قبلی از تکثیر:
بعد از اینکه روند تولید اپلیکیشن به اتمام رسید – چه با App Builder و یا هر نرم افزار دیگری که برای برنامه نویسی گوشی به کارگیری می‌شود – باید یک بار به طور دقیق همگی قسمت ها آیتم تست قرار گیرد. در شرایطی که برای دو پلتفرم اندروید و iOSطراحی کرده اید یادتان باشد روی هر دو پلتفرم تست فرمائید .درین میان نسل های iPad و تبلتهای اندرویدی را فراموش نکنید.



برطرف کردن اشکالات احتمالی:
در‌صورتی‌که اپلیکیشن شما در مرحله تست در گیر اشکالاتی حتی جزئی هم بود در رفع ایرادات آن عملکرد فرمایید و تا رفع بی نقص ایراد از تکثیر اپلیکیشن تان دوری کنید.



ایجاد شوق و اشتیاق در کاربران:
قبل از اینکه دست به تکثیر اپلیکیشن خود بگذارید می‌توانید با تبلیغات شم شوق و کنجکاوی کاربران را بر انگیزید برای اینکار می‌توانید از تبلیغات در نشریات آنلاین و یا مجلات استفاده کنید.ساخت این دو حس در کاربران اینترنت مطمئناً تأثیر زیادی در جذب تعداد بیشتری کاربر دارد.

انتخاب رنگ مناسب: 
رنگ اپلیکیشن شما نشانه اکنون و هوای اپ شما میباشد باید در انتخاب رنگ بندی کارایی فرمائید که رنگ بندی متعادلی را استعمال کنید.

انتخاب آیکون مناسب:
آیکون اپلیکیشن اولین چیزی می باشد که کاربر با آن درباره می باشد و اصولا منجر جذب یا دفع کاربران می باشد. آیکون شما بایستی گویای عمل اپلیکیشن تان باشد و دارای رنگ بندی دیدنی باشد.

داشتن محتوای مناسب: 
اپلیکیشن شما می بایست دارای محتوی مناسب و مرتبط با کار اپلیکیشن تان باشد و همچنین می بایست تمام نکات نوشتاری را با اعتنا رعایت فرمایید.

کمپانی رایا پارس عرضه کننده اشکال اپکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن در مشهد  در دنیای امروز تکنولوژی به سرعت در فعلا پیشرفت میباشد و هر ساله شاهد این هستیم که زندگی روزمره مردم بیشتراز پیش وابسته به استفاده از تکنولوژی  های روز شده‌است . این وابستگی و استقبال مردم از تکنولوژی های نو بستر را برای تولید کنندگان تولیدها دارای ارتباط باز کرده است تا هر ساله تولیدات تازه خویش را به مشتریان عرضه نمایند . یکی این تولید ها تکنولوژی که محبوبیت آن روز به روز در تمامی دانا رو به ارتقا میباشد تلفن های هوشمند می باشند و این بستر مطلوب سبب ساز گردیده می باشد شرکت های بزرگ خالق تلفن های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، هواوی و . . . هر ساله تولیدات جدیدی به بازار عرضه نمایند .
تحقیقات نشان می‌دهند که سه چهارم مردمان آمریکا حد اقل هر مورد ساعت گوشی هوشمند خویش را چک می‌کنند و 90 در صد زمان سپری گردیده با دستگاه های موبایل به وسیله کاربران به نرم افزار ها اختصاص داده میگردد . در حالا حاضر زمانی که مردمان به اپلیکیشن های موبایل اختصاص می دهند عمده از وقتی می باشد که صرف تماشای تلویزیون می کنند و این اهمیت اپلیکیشن های موبایل را در دنیای روز جاری نشان می دهد . در کشور ایران نیز در صورتی به مردم دور و بر خود در مترو یا به خانواده های خود در ضیافت ها اعتنا فرمائید متوجه می شویم که نفوذ تلفن های هوشمند در ایران هم کمتر از سرزمین های توسعه یافته نبوده و مردم عمده عصر خود را در اپلیکیشن های تلفن های هوشمند خویش میگذرانند .

تاثیر 
به کار گیری از اپلیکیشن های تلفن همراه بر معاش مردم همانگونه که در نوشته بالا اشاره شد امروزه استفاده از تلفن های هوشمند و نرم افزار های گوشی بیشتراز قبل زندگی روزمره مردمان را سرگرم کرده است و با تخصصی شدن اپلیکیشن های گوشی مردمان هر مورد از نیازهای خویش را از با استعمال از یکی از اپلیکیشن های تلفن همراه تلفن هوشمند خود رفع می‌نمایند . تحت عنوان مثال چنانچه دنبال دیدن تصاویر باشند به سراغ نرم افزار اینستاگرام می روند چنانچه دنبال یافتن رستوران باشند به سمت نرم افزار foursquare یا فیدیلیو میروند در شرایطی که نیاز به ماشین کرایه ای داشته باشند سرغ اسنپ و تپسی می مراحل و نمونه های اکثری که همه ما هر روزه با آن‌ها سرگرم هستیم . طراحی 
اپلیکیشن تلفن همراه 2

در دنیای امروز تکنولوژی با‌گاز در اکنون پیشرفت است و هر ساله شاهد این هستیم که زندگی روزمره مردم بیشتراز پیش وابسته به به کارگیری از تکنولوژی های روز گردیده هست . این وابستگی و استقبال مردم از تکنولوژی های تازه بستر را برای ایجاد کنندگان محصولات دارای ربط باز کرده است تا هر ساله تولید ها تازه خویش را به مشتریان عرضه نمایند . یکی از این تولیدها تکنولوژی که محبوبیت آن روز آپ دیت در تمامی دانا رو به ارتقا است تلفن های هوشمند هستند و این بستر مطلوب باعث گردیده می باشد شرکت های بزرگ ایجاد کننده تلفن های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، هواوی و . . . هر ساله تولیدات جدیدی به بازار عرضه نمایند .

تحقیقات نشان می‌دهند که سه چهارم مردمان آمریکا حد اقل هر یک ساعت موبایل هوشمند خویش را تحلیل می کنند و 90 در صد روزگار سپری گردیده با دستگاه های گوشی بوسیله کاربران به نرم افزار ها اختصاص داده می‌گردد . در فعلا حاضر وقتی که مردمان به اپلیکیشن های گوشی اختصاص می‌دهند عمده از زمانی می باشد که صرف تماشای تلویزیون می‌نمایند و این اهمیت اپلیکیشن های گوشی را در دنیای روز سرازیر نشان می دهد . در ایران نیز در‌حالتی که به مردم گوشه و کنار خود در مترو یا به خانواده های خود در ضیافت ها اعتنا کنید متوجه می شویم که نفوذ تلفن های هوشمند در ایران هم کمتر از مرز و بوم های توسعه یافته نبوده و مردم عمده عصر خود را در اپلیکیشن های تلفن های هوشمند خویش می گذرانند .
استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه بر معاش مردم همانطور که در نوشته بالا اشاره شد امروزه استفاده از تلفن های هوشمند و نرم افزار های موبایل بیش از گذشته زندگی روزمره مردمان را مشغول کرده است و با تخصصی شدن اپلیکیشن های موبایل مردمان هر کدام از نیازهای خویش را از با استفاده از یکی از اپلیکیشن های موبایل تلفن هوشمند خود رفع مینمایند . تحت عنوان مثال در‌صورتی‌که دنبال دیدن تصاویر باشند به سراغ نرم افزار اینستاگرام می‌روند در‌حالتی که دنبال یافتن رستوران باشند به سمت نرم افزار foursquare یا فیدیلیو میروند در صورتیکه نیاز به ماشین کرایه ای داشته باشند سرغ اسنپ و تپسی می روند و نمونه های اکثری که کلیه ما هر روزه با آنان مشغول هستیم .

SQLiteStudio نیاز به نصب ندارد

طراحی اپلیکیشن در مشهد   تاکید می‌کنم به کار گیری از این ابزار در این مبحث آموزشی تنها برای آشنایی با دیتابیس و دستورات SQL و اطمینان از درستی دستوراتی که سازه به نیازمان می نویسیم بوده و قرار نیست ما دیتابیس خروجی این ابزار را به پروژه اندرویدی خویش منتقل کنیم . 

اینجانب SQLiteStudio را دانلود و از وضعیت فشرده بیرون کردم . بر مغایر سایر ابزارها، SQLiteStudio نیاز به نصب ندارد و و از دسته Portable میباشد . کافیست SQLiteStudio .exe را اجرا فرمایید . در‌صورتی‌که مثل اینجانب به تمیز بودن دسکتاپ خویش اهمیت می دهید و تمایل دارید دسترسی پرسرعت به این اپلیکیشن داشته باشید خوب خیس میباشد فایل مرتبط با این اپلیکیشن را در یک درایو قرار داده و تنها از پوشه SQLiteStudio .exe یک Shortcut ساخته و به دسکتاپ انتقال دهید . یاداوری : امیدوارم این ابزار رئیس دیتابیس در دور و اطراف دسکتاپ را با برنامه های مدیریت دیتابیس (DBMS) خطا نگیرید! SQLiteStudio را باز می کنم .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

SQLStudio

اولی قدم ایجاد یک دیتابیس جدید می باشد که در منوی Database و گزینه add a new database قابل دسترسی میباشد: ایجاد دیتابیس تولید دیتابیس نصیب Database type مرتبط با نسخه SQLite بوده که در بازه زمانی نگارش این یادگرفتن نسخه ۳ به طور پیش فرض تعیین گردیده و نیازی به تغییر و تحول ندارد . در نصیب File روی گزینه + کلیک کرده و در مسیر مدنظر خویش، نامی دلخواه برای فایل دیتابیس تعیین می کنیم: نام دیتابیس نام دیتابیس دیتابیس با اسم mydb و پسوند .db فراهم ایجاد میباشد . OK می کنم: دیتابیس SQLite دیتابیس تولید گردیده به لیست Databases بیشتر شد . با مفتوح کردن دیتابیس mydb آیتم Tables (جدول ها) مشاهده می شود . در یک دیتابیس به هر تعداد لازم می قدرت جداول مجزا ایجاد نمود . یک جدول جدید می سازم . تولید جدول از دو شیوه ممکن می‌باشد: اولیه: راست کلیک روی Tables و آیتم Create a Table طولانی تر کردن جدول نو به دیتابیس دوم: آیکون جدول طولانی خیس کردن جدول جدید به دیتابیس بیشتر کردن جدول جدید به دیتابیس در نصیب Table name یک نام برای جدول تعیین میکنیم . اینجانب نام tbl_info را وارد کردم . پیشین از تولید جدول دست‌کم یک ردیف می بایست به جدول طولانی خیس کنیم . ساختار دیتابیس و جدول را همین ردیف ها تشکیل میدهند . عموما برای هر ردیف از داده ها یک شناسه (ID) اختصاص میدهیم که این شناسه به فیس افزایشی و غیر قابل تکرار میباشد . با زدن آیتم Add column پنجره ای باز می‌گردد که خصوصیات ردیف را بایستی وارد کنیم:


تعیین پلتفرم اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد  تعیین پلتفرم اپلیکیشن تعیین پلتفرم به جور اپلیکیشن­هایی که یوزرها به کار گیری می‌کنند، رابطه دارد . در ایران، با اعتنا به تحریم بودن و گران بودن گوشی‌های اپل، بیشتر یوزرها از اندروید به جای IOS به کار گیری می‌نمایند . برای همین برای مالکان کسب و کار خیلی اساسی می باشد که نخستین از تمامی به طراحی اپلیکیشن اندروید بپردازند و سپس به سراغ IOS بروند . 


طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور طرز‌های توزیع اپلیکیشن با توجه به میزان کمپانی اهمیت متعددی داراست . بخش اعظم آن‌هایی که از اندروید به کار گیری می‌کنند، بهتر میباشد که برنامه خویش را در Play Store برای دانلود قرار دهند . همینطور در حالتی‌که کاربران شما ترکیبی می‌باشد یعنی هم از اندروید و IOS استفاده می‌کنند، میتوانید از اپلیکیشن گوشی خویش را در Hybrid یا این که cross-platform تولید کنید تا بتوانید برنامه‌ها در کلیه بازارهای توزیع قرار دهید . 

3 . تیم توسعه و گسترش اپلیکیشن موبایل استخدام یک گروه اختصاصی برای توسعه و گسترش اپلیکیشن موبایل، خیلی به صرفه نخواهد بود . بخش اعظم آن ها ترجیح میدهند که با شرکت‌های پباده سازی موبایل قرارداد ببندند یا این که از یک فریلنسر برای انجام این کار به کار گیری نمایند . به این رخ هزینه آنان خیلی کمتر خواهد بود . اما این زمینه باز به انگیزه خویش رئیس کمپانی بستگی دارااست که آیا آن ها تنها قصد ایجاد یک اپلیکیشن و کار عادی با آن را دارند یا این که در‌پی درآمدزایی فوق العاده میباشند . در حالتی که فعالیت شما معمولی میباشد، پیشنهاد ما کمک تصاحب کردن از شرکت‌های ارائه دهنده اپلیکیشن است . 

در جدول زیر، هزینه بسط اپلیکیشن در دانا بسته به مقدار کمپانی و اشخاص تیم نشان داده شده‌است: 


4 . رعایت اصول طراحی یکی از نکاتی که مدیران کسب شغل های کوچک توجهی به آن نمی‌کنند، رعایت اصول طراحی و قرار دادن اپلیکیشن در App Store میباشد . هر پلتفرمی برای قرار دادن یک اپلیکیشن، قوانین سختگیرانه ای دارااست که عدم آگاهی رئیس و سوءاستفاده فریلنسرها از این قضیه، باعث می‌شود که برنامه آنان یا پذیرش نشود یا آن گاه از مدتی از لیست حذف گردد . به هر هم اکنون ضروری می‌باشد که هر مدیریت خویش از پیشین از اصول طراحی و مقررات اشکال پلتفرم در وب سایت آن ها آشنایی بی نقص داشته و بر فرایند کار به حساب آوردن داشته باشد .


معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

طراحی اپلیکیشن در مشهد اپلیکیشن های تولید استوری اینستاگرام فونت کندی کاربرد حیاتی هایپ تایپ ساختن ویدیو و عکس‌های متحرک میباشد . می توانید متن موردنظر خویش را با فونت ها و افکت‌های متنوع و چه بسا به چهره متحرک به عکس یا فیلم طولانی خیس نمایید و تعیین فرمایید که نوشته موردنظرتان برای چه دوره نمایش داده شود . قابلیت تغییر تحول بعدها فایل خروجی در هایت تایپ موجود هست . کالا این قابل انعطاف‌افزار را می توانید در قالب فایل‌های GIF و یا MP4 ذخیره و در اینستاگرام آپلود فرمایید . 

حذف محتوای اجباری یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌باشد . برای نمونه در‌صورتی‌که از قضیه عکس را دوست ندارید، می توانید آن را به صورت کامل عوض نمائید . هایپ تایپ رایگان میباشد و در دو ورژن اندروید و iOS در دسترس یوزرها جای دارد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
دانلود FontCandy از آیتونز اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام هایپ تایپ یک عدد از اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام هایپ تایپ میباشد که کاربرد حساس آن ساختن ویدئو و عکس‌های متحرک میباشد . می توانید نوشته موردنظر خویش را با فونت ها و افکت‌های متنوع و چه بسا به فیس متحرک به عکس یا این که فیلم بیش خیس کنید و گزینش فرمائید که متن موردنظرتان برای چه زمانه نمایش داده شود . قابلیت و امکان تغییر‌و تحول ابعاد فایل خروجی در هایت تایپ موجود است . مال این قابل انعطاف‌افزار را میتوانید در قالب فایل‌های GIF و یا این که MP4 ذخیره و در اینستاگرام آپلود نمایید . 
حذف محتوای اجباری یک عدد از پرکاربردترین قابلیت‌های این قابل انعطاف‌افزار میباشد . به عنوان مثال در‌صورتی‌که از قضیه عکس را دوست ندارید، میتوانید آن را به صورت کامل عوض فرمائید . هایپ تایپ رایگان میباشد و در دو ورژن اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد . 
دانلود Hype-Type از آیتونز دانلود Hype-Type از گوگل پلی استور اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام این شات این شات یک عدد از محبوبترین قابل انعطاف‌افزارهای حرفه ای ادیت عکس و فیلم است هم از گوشی‌های اندرویدی و نیز از گوشی‌های آیفون پشتیبانی مینماید . با این قابل انعطاف‌افزار می توانید به راحتی عکس‌های خویش را بدون کراپ کردن در اینستاگرام منتشر فرمائید . در صورتی‌که قضیه عکس را نمی پسندید، میتوانید به راحتی آن را عوض نمائید . به علاوه می توانید موزیک و متن را با افکت‌های متنوع به عکس و ویدئو طولانی خیس نمائید . 
یکی دیگر از کاربردهای این شات تهیه داب اسمش میباشد . میتوانید کلیپی از عکس‌های یادگاریتان تهیه نمائید و نوا دلخواه تان را به آن بیشتر نمایید . این قابل انعطاف‌افزار از قابلیت طولانی تر کردن هشتگ نیز پشتیبانی می‌کند و نیازی نمیباشد بعد از آن از آپلود کردن عکس در اینستاگرام به فیس دستی به آن هشتگ بیش خیس نمائید . 
دانلود InShot از آیتونز دانلود InShot از گوگل پلی استور ایده دیگری که در در بین سلبریتی ها دوست داران زیادی داراست، این می‌باشد که برای استوری هایی که هایلایت می‌کنید، کاور پباده سازی فرمایید . این کار به هایلایت‌های شما نظم می دهد و از دید ظاهری تاثیر متعددی بر جذب مخاطب دارااست . برای این فعالیت می‌توانید از یک طرح واحد استعمال نمائید و برای هر زمینه، یک آیکون در حیث بگیرید . 
اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام قضیه دیگری که بایستی در حیث داشته باشید، این میباشد که بسته به این که پست یا این که استوری را چه زمانی در اینستاگرام منتشر می‌کنید، تعداد بازدیدکنندگان آن متعدد خواهد بود . پست دیگر ما در قضیه شایسته ترین مقطع زمانی ارسال پست در اینستاگرام ممکن میباشد برای شما مفید باشد .