مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

تعیین پلتفرم اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد  تعیین پلتفرم اپلیکیشن تعیین پلتفرم به جور اپلیکیشن­هایی که یوزرها به کار گیری می‌کنند، رابطه دارد . در ایران، با اعتنا به تحریم بودن و گران بودن گوشی‌های اپل، بیشتر یوزرها از اندروید به جای IOS به کار گیری می‌نمایند . برای همین برای مالکان کسب و کار خیلی اساسی می باشد که نخستین از تمامی به طراحی اپلیکیشن اندروید بپردازند و سپس به سراغ IOS بروند . 


طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور طرز‌های توزیع اپلیکیشن با توجه به میزان کمپانی اهمیت متعددی داراست . بخش اعظم آن‌هایی که از اندروید به کار گیری می‌کنند، بهتر میباشد که برنامه خویش را در Play Store برای دانلود قرار دهند . همینطور در حالتی‌که کاربران شما ترکیبی می‌باشد یعنی هم از اندروید و IOS استفاده می‌کنند، میتوانید از اپلیکیشن گوشی خویش را در Hybrid یا این که cross-platform تولید کنید تا بتوانید برنامه‌ها در کلیه بازارهای توزیع قرار دهید . 

3 . تیم توسعه و گسترش اپلیکیشن موبایل استخدام یک گروه اختصاصی برای توسعه و گسترش اپلیکیشن موبایل، خیلی به صرفه نخواهد بود . بخش اعظم آن ها ترجیح میدهند که با شرکت‌های پباده سازی موبایل قرارداد ببندند یا این که از یک فریلنسر برای انجام این کار به کار گیری نمایند . به این رخ هزینه آنان خیلی کمتر خواهد بود . اما این زمینه باز به انگیزه خویش رئیس کمپانی بستگی دارااست که آیا آن ها تنها قصد ایجاد یک اپلیکیشن و کار عادی با آن را دارند یا این که در‌پی درآمدزایی فوق العاده میباشند . در حالتی که فعالیت شما معمولی میباشد، پیشنهاد ما کمک تصاحب کردن از شرکت‌های ارائه دهنده اپلیکیشن است . 

در جدول زیر، هزینه بسط اپلیکیشن در دانا بسته به مقدار کمپانی و اشخاص تیم نشان داده شده‌است: 


4 . رعایت اصول طراحی یکی از نکاتی که مدیران کسب شغل های کوچک توجهی به آن نمی‌کنند، رعایت اصول طراحی و قرار دادن اپلیکیشن در App Store میباشد . هر پلتفرمی برای قرار دادن یک اپلیکیشن، قوانین سختگیرانه ای دارااست که عدم آگاهی رئیس و سوءاستفاده فریلنسرها از این قضیه، باعث می‌شود که برنامه آنان یا پذیرش نشود یا آن گاه از مدتی از لیست حذف گردد . به هر هم اکنون ضروری می‌باشد که هر مدیریت خویش از پیشین از اصول طراحی و مقررات اشکال پلتفرم در وب سایت آن ها آشنایی بی نقص داشته و بر فرایند کار به حساب آوردن داشته باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد