مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ارتقاء کسب و کار با اپلیکیشن موبایل

داشتن یک وبسایت برای ارتقا و توسعه و گسترش محصول ها و سرویس ها طراحی اپلیکیشن در مشهد یک دستور حیاتی میباشد ولی می بایست بدین نکته هم اعتنا داشت که تعداد یوزرها موبایلی نیز روز آپ دیت در حالا ارتقاء میباشد. اکثر اوقات این یوزرها موبایلی به وب هم دسترسی دارا‌هستند. حدودا کلیه گونه های سرویس ها و محصول ها را می اقتدار بر روی یک نرم افزار به فروش گذاشت. رایا پارس  پیاده سازی نرم افزار و آن گاه نشر و توزیع آن بین یوزرها میتواند منجر ارتقاء فایده و فروش شما خواهد شد و یوزرها و مخاطبان جدیدی را برای شما جذب نماید که از روش تارنما هیچ وقت به آنان دست پیدا نمی کردید.

درآمدزایی از روش نرم افزار
وقتی که نرم افزار شما پیاده سازی و فراهم شد، آن مجال می‌توانید application  به شیوه درآمدزایی از روش آن تصور کنید مانند تبلیغات باطن طرحی. حتی در شرایطی‌که تصمیم داشته باشید که از روش اپلیکیشن درآمد استحصال نکنید گشوده هم مشتریان و اشخاص نو که به تجارت شما اضافه می‌شوند کلیه هزینه های نرم‌افزار را جانبداری می نمایند. اکثری از صنعت های کوچک و خرد برای بیزنس خویش نرم افزار نمی سازند چون می ترسند که هزینه پیاده سازی نرم افزار از واحد سنجش فروش و درآمد بسیار بیشتر گردد. صحت دارد که پیاده سازی نرم افزار میتواند یک مبادرت پرهزینه و هنگفت باشد البته می اقتدار با بعضا اقدامات این هزینه ها را به دست کم رساند.

از جمله می اقتدار یک برنامه معمولی و اساس ای پیاده سازی کرد و با حذف مورد ها غیرضروری معیار هزینه ها را کاهش بخشید. درضمن میتوانید با طرح ریزی و بعضا اقدامات (که پیش از آغاز فرایند تشکیل داد اپلیکیشن اجرا می دهید) واحد سنجش هزینه را معدود فرمایید. به عنوان مثال جلوتر مبادرت فرمائید و با صرف پاره ای وقت لوگوی خویش را پیاده سازی نمایید، عکس های مایحتاج را پیدا نمائید، و محتوای اپلیکیشن خویش را نوشته و فراهم نمایید. وقتی که مسئله و زیرسازی شما فراهم شد آن‌گاه به سراغ یک دارای تخصص بروید و از وی بخواهید تا نرم افزار را برای شما بسازد.

دسترسی به مشتریان بیشتر
تشکیل داد یک نرم افزار قادر است منجر خواهد شد شما نسبت به شیوه سنتی گذشته (صرفا وب سایت) به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا نمائید. سرچ با تلفن همراه امری دوست داستنی و رایج مخصوصا در میان جوان ها میباشد. مشتریان سنتی شما با سخن و دهن به دهن شمارا تبلیغ می نمایند و مشتریان تازه (موبایلی) شمارا از روش سرچ پیدا می نمایند. استعمال از شبکه های عمومی مطلوب در برنامه نیز می‌تواند تعداد مشتریان شما‌را ارتقاء دهد.

اکران تولیدات و سرویس ها
میتوانید از نرم افزار پیاده سازی گردیده خویش استعمال نمایید و تولیدات و سرویس ها خویش را به اکران بگذارید. در‌این‌صورت‌ یوزرها به راحتی و در لحظه به شما دسترسی دارا هستند. به گذر زمان نرم‌افزار خویش را به روزرسانی نمائید و خصوصیات و تولیدات گوناگون خویش را به آن اضافه فرمایید. از اپلیکیشن به کار گیری نمایید و فروش های ویژه و تخفیفات خویش را از روش آن به استحضار مشتریان برسانید.

همیاری متقابل و شراکت با بقیه خدمات و شرکتهای
با بقیه شرکتهای همیاری و شراکت فرمائید و از مزایای آن‌ها استعمال و فایده ببرید، و در فیض مشتریان بیشتری را برای خویش به وجود آورید. می‌توانید لیستی از دیگر شرکت های به طور محلی تهیه و تنظیم فرمایید و با آن ها گروه گردید و تبلیغ مشترک برای یکدیگر ایفا دهید. این فعالیت به عایدی هر دو شما میباشد و ارتقا منفعت را برای هر دو به ارمغان خواهد آورد.

به کارگیری از وبسایت تلفن همراه فرندلی (سازگار با دستگاه های گوشی)
کمپانی هایی که عشق ای به پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه ندارند دست‌کم می بایست بدین درنگ باشند که سایت تلفن همراه فرندلی بسازند. با تبدیل وبسایت خویش به فرمت گوشی فرندلی می‌توانید بخشی از یوزرها موبایلی را جذب فرمایید. داشتن نرم افزار شما‌را مستثنی نمی نماید و بازهم ما یحتاج میباشد این عمل را ایفا دهید و تارنما خویش را گوشی فرندلی نمائید. هیچ ضرری ندارد که شیوه های دسترسی به وب سایت خویش (کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت، ...) را پیشرفت دهید و از منش های متفاوت به طیف بزرگ تری از مشتریان دست پیدا نمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد