مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

نکات طراحی اپلیکیشن


3- پباده سازی UI / UX
مقصود از پباده سازی یک نرم افزار ارائه تجربه های استفاده کننده یک پارچه و فارغ از دردسر با ظاهری صیقلی میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد توفیق یک اپ تلفن همراه مبنی بر معیار تایید و منفعت مندی یوزرها از کلیه خصوصیت های آن گزینش می‌گردد. مقصود برای پباده سازی UI / UX نرم‌افزار موبایل تولید تجارب خوب استفاده کننده میباشد که سبب میشود نرم افزار شما تعاملی، بصری و کاربرپسند باشد. در حالی که پباده سازی های رابط کاربری صیقلی به ثبت زودرس امداد می نماید نرم افزار شما می بایست تجربه مخاطب بصری داشته باشد تا یوزرها نرم افزار را سرگرم خویش نماید.

معماری داده ها و گردش فعالیت
اولی روند از روند پباده سازی نرم افزار تلفن همراه انتخاب داده هایی میباشد که اپ گوشی شما به یوزرها نشانه میدهد داده های گردآوری گردیده، تعاملات استفاده کننده با فرآورده آخری و سفرهای استفاده کننده در درون اپ.

برای موسسات چاره های گوشی سازمانی کاربرانی با نقش ها و امتیازات متفاوت دارا هستند و مخلوط این ضوابط تحت عنوان بخشی از معماری داده ها نرم‌افزار شما ضروری میباشد. نمودارهای گردش فعالیت به شناسایی هر تعامل احتمالی مخاطب با اپ و ساختار ناوبری نرم‌افزار یاری می نماید.

Wireframes
طراحان نرم افزار تلفن همراه اکثر اوقات پباده سازی نرم افزار را با طرح روی ورقه استارت می نمایند. Wireframes صورت دیجیتالی طرح هاست و Wireframes  طرح بندی مفهومی می باشند و همینطور به آنان تحت عنوان ماکت های کیفیت عالی ذیل گفته می‌شود آنها ساختار بصری را به نیازهای عملکردی اپلیکیشن شما می‌دهند.

با استعمال از Wireframes تمرکز بیشتر بر زیبایی و تجربه استفاده کننده میباشد خیر بر روی رنگ ها و مدل ها. تولید Wireframes یک شیوه سریع و مقرون به صرفه برای پباده سازی قالب های اپلیکیشن و تکرار از روش آن‌ها در مراحل محاسبه پباده سازی میباشد. براین اساس آیا اپ شما در تلفن و تبلت iPhone، iPad یا این که Android به کار گیری می‌گردد این تجربه های مخاطب بصری و خاص دستگاه را آماده می نماید.

Mockups
Mockups یا این که طرح های با با کیفیت پایانی ارائه از پباده سازی بصری اپلیکیشن شما میباشد. Mockups با به کار گیری از راهنمای مدل خویش در قاب های سیم اپلیکیشن ساخت میشوند. زمانی که پباده سازی اپ شما استارت به آخرین شدن کرد انتظار تغییرات بیشتری در ساختار داده ها، فرآیند شغل و زیبایی آن را داشته باشید. Adobe Photoshop دوستداشتنی ترین ابزار برای ساخت و ساز ماکت هایی با کیفیت خوب میباشد.

طراحی اپلیکیشن و همه مسائل آن


گام پنجم: بسط مثال اول
بعداز پباده سازی نرم افزار، وقت آن رسیده که یک مثال اول از نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را گسترش دهید. ولی اینکار چرا واجب میباشد؟ توسعه و گسترش مثال اول اساسا تبدیل ایده شما به اپ با قابلیت و امکان های شالوده ای آن میباشد. با این شغل شما میتوانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و روند بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل نمائید و از طرفی ایده خویش را نیز افشا نکنید.

نکته: فارغ از ارائه ورژن نخستین، باگ ها و اشتباهات فنی به دیده نمی آید، مشکلات امنیتی که جز طلاق ناپذیر طرح های نو میباشد از دید مخفی بوده و جذب سرمایه و ثبت در بازار لبریز رقابت نرم افزار عمل بسیار مشقت خواهد بود.

 



 

گام ششم: چک و نظارت
بررسی نرم افزار هایی که در حوزه شما کار می‌نمایند اولی گام و در پی حدس فرایند بازار و همت نرم افزار شما در رفع نیاز بازار نقشه خط مش شما‌را به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.
به کارگیری از ابزارهای محاسبه مثل Flurry، localytics، preemptive و به‌دنبال در حالتی‌که سایت دارید بررسی مخاطبان با ابزار googleanalytics به شما پیشنهاد می گردد.

گام هفتم: Beta testing
آزمایش بتا در واقع او‌لین مجال برای شماست تا از جامعه غرض خویش برخورد بگیرید.
با این طریق شما خیر تنهای میتوانید ریسک اپ خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های نرم افزار مانند برنامه استور به صورت قابل توجی میتوانید ارتقا دهید.

پیش از آزمایش بتا تعدادی نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید:

بتا تسترها را شناسایی نمایید؛ پژوهش ها بازار و فهم صحیح از جامعه غرض، ارزیابی بازار روند بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما آسوده می‌نماید.

مشکلات را حذف نمایید؛ نرم افزار شما بایستی در پلتفرم های متعدد به شکلی سرازیر ایفا خواهد شد و باگ خاصی ساخت نکند. آزمایش آلفا به شما امداد می‌نماید بیشترین اشتباهات و باگ ها را حذف نمایید.

برخورد بگیرید؛ اصولا مقصود از آزمایش بتا برخورد تصاحب کردن از یوزرها مقصود است، با آنالیز صحیح این بازخوردها شما میتوانید خطاها جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری اپلیکیشن خویش را بهبود ببخشید.

طراحی اپلیکیشن و نکات ان


در‌حالتی که میخواهید بدانید نرم افزار چه می‌باشد و با اشکال،مزایا و کاربردهای نرم افزار اندروید و نرم افزار iOS آشنا گردید پس این مقاله را از دست ندهید.

شاید امروزه کمتر کسی را بتوان یافت که یک تلفن همراه طراحی اپلیکیشن در مشهد یاروهمدم داشته باشد البته واژه و کلمه نرم افزار یا این که اَپ به گوشش نخورده باشد. معمولا در تلفن همراه گوشی هرکدام از ما ده‌ ها نرم افزار وجود دارااست که هرمورد نیازهای خاصی را برای ما رفع می نمایند. ولی آیا حقیقتا می‌دانید که نرم افزار چه می باشد و گونه های آن کدام میباشد و چه مزایا و کاربردهایی دارااست؟ با ما همدم باشید تا با جواب این سوال های پی ببرید.

نرم افزار چه چیزی است ؟
نرم افزار (application) یا این که آن طور که به صورت روزانه به فعالیت می‌بریم اَپ (app) نوعی اپلیکیشن میباشد که میتواند بر روی رایانه، تبلت، تلفن همراه هوشمند یا این که بقیه دستگاه های الکترونیکی نصب و انجام خواهد شد. به نرم افزار ها «اپلیکیشن کاربردی» یا این که «اپلیکیشن کاربردی» هم گفته میگردد.

شاید در واکنش نخستین با این پرسش که نرم افزار چه می‌باشد به‌این تفکر کرده باشید که آن هم قابل انعطاف افزاری مثل بقیه قابل انعطاف افزارها میباشد البته این طور وجود ندارد. نرم افزار با قابل انعطاف افزارهایی مثل نرم‌افزار سیستم دلیل کامپیوترها و لهجه های اپلیکیشن نویسی از قبیل html یا این که php مختلف میباشد.

مراد از نرم افزار به عبارتی اَپ هایی میباشد که معمولا در گوشی یا این که در کامپیوتر به کار گیری می‌شود. نرم افزار اکثر اوقات برای عملکردهای خاص و محصور ساخته می گردند.

از جمله اشکال نرم افزار های فروش کتاب مثل فیدیبو، کتابراه یا این که طاقچه به شما قابلیت خرید و دانلود کتاب الکترونیک یا این که کتاب صوتی را می‌دهند ولی نمی توانید از روش آنان کیف یا این که کفش بخرید. این نرم افزار ها به یک درگاه پرداخت اینترنتی مثل زرین پال متصل می باشند که قابلیت و امکان تراکنش مالی و خرید را آماده می نمایند.

نکاتی که درباره طراحی و ساخت اپلیکیشن باید بدانیم


نکاتی که در رابطه پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار بایستی بدانیم

پیش از هر چیز اساسی میباشد بدانیم که حضور در فضای گوشی از روش ایجاد کرد طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار اندروید و ios یک دستور دوری ناپذیر برای اکثر زمان ها کسب و امور میباشد. هر روز که می گذرد، دنیای گوشه و کنار ما به هم پیوسته خیس و یک دست خیس می‌گردد. گوشی ها که ما‌را به داده ها گسترده وب و دیگر آدم ها متصل می نمایند، هر روز بیشتر از قبلی در معاش روزمره ما نقش جاری ساختن می نمایند. لذا اکثری از کسب و امور در‌پی حضور در‌این دور و بر و ایجاد کرد نرم افزار مخصوص برای خودشان میباشند. در صورتیکه شما هم حس میکنید که در آینده به تشکیل داد نرم افزار منحصربه‌فرد خودتان نیاز پیدا خواهید کرد ، مطالعه این مقاله می‌تواند داده ها خیر را در مسئله پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار در اختیارتان قرار دهد.


ایجاد کرد نرم افزار اندروید برای وبسایت راهکار یک دست ای وجود ندارد

♦ در حالتی‌که از تصمیم خودتان برای داشتن یک نرم افزار اندروید یا این که ios مطمئن می‌باشید، استارت این شغل را به سپس (از جمله پس از راه‌اندازی و توفیق سایتتان) موکول نکنید.


هنگامی که پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار و تارنما بصورت جداازهم اعمال می گردند، بعد ها یک دست سازی این دو به سادگی قابلیت پذیر وجود ندارد و ممکن میباشد هزینه و مجال قابل توجهی را به شما اجبار نماید. بعنوان مثال ممکن میباشد نام نویسی یوزرها شما روی وبسایت انجام یافته باشد و نرم افزار نیز می بایست یک سیستم نام نویسی شبیه آن داشته باشد و به دیتابیس یوزرها گذشته متصل گردد.


موسسه ها حرفه‌ای مثل اسنپ یک سیستم یک دست را آزمون می نمایند. به اینصورت که یک ورژن پایین اینترنت از نرم افزار خویش (اصطلاحات اینترنت نرم افزار) دارا‌هستند که یوزرها سایت با کلیک با روی آن میتوانند به سرویس ها کمپانی دسترسی داشته باشند. در اینصورت همه کار ها و فرآیندهای عملیاتی تجارت روی ورژن های گوناگون نرم افزار (اندروید، ios و اینترنت) پیاده سازی می‌شود و مسائل مرتبط با محتوا و معرفی کمپانی روی تارنما وردپرسی جاری ساختن می گردند.


نکات مهم برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای


برای تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی حرفه‌ای شما بایستی یک‌سری استاندارد ها را رعایت فرمائید. طراحی اپلیکیشن در مشهد این استاندارد ها میباشند که درصد توفیق اپلیکشن شما‌را تعدادی برابر موقعیت معمولی بالا میبرند. به همین خواسته ما قصد داریم نکاتی که برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی حرفه‌ای موردنیاز میباشد را برای شما شرح بدهیم.


۱- سرعت لودینگ نرم افزار
هنگامی که نرم افزار شما آغاز به جاری ساختن شدن می نماید، می بایست چندین فولدر برای استارت فعالیت خویش بارگذاری و بارگیری نماید همین دستور منجر کندی سرعت لودینگ می گردد. یکی‌از راه و روش های کاهش سرعت معدود کردن وسعت پوشه های جانور میباشد البته مهم‌ترین مساله نوع گویش اپ نویسی نرم‌افزار است که بسیار می‌تواند بر روی سرعت مفید باشد روی هم رفته نرم افزار هایی که با سیستم نیتیو اپلیکیشن نویسی گردیده باشند از حیث سرعت بسیار بالا و توانمند میباشند. شاید ندانید البته سرعت بالا برای ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی و یا این که هر نرم افزار دیگر بسیار حیاتی میباشد چون در شکل تاخیر زیاد در نرم‌افزار یوزرها با گاز نرم افزار را شکاف می نمایند. برای فهم و شعور عالی این مورد نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین خصوصیت های ایجاد کرد نرم افزار اندروید و ios بدون نقص این مساله را آیتم محاسبه قرار داده میباشد.

۲- داشتن سرور توانا
اکثری از اشخاص برای تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی خویش از هاست به کار گیری می نمایند ولی بایستی همین جا تذکر کنم در شکل به کارگیری از یک سرور حاذق سرعت گشوده شدن اپلیکیشن نسبت به هاست بسیار بالا می رود. علاوه بر این پشتیبانی قادر از نرم افزار شما به شما برای سعی عالی نرم افزار امداد می نماید و سرعت اجرای راهبرد ها را نیز ارتقاء میدهد.

۳- گزینش سایز فونت مطلوب
نامناسب بودن سایز فونت و یا این که به کارگیری بیشتراز حد از فونت های گرانقدر در برنامه منجر میشود دیده ببیننده خسته خواهد شد و استفاده کننده دور و اطراف نرم افزار را تخت‌گاز شکاف نماید.