مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اهمیت اپلیکیشن برای کسب و کارها


رای توفیق کسب‌ و فعالیت خویش در بعد از ظهر حاضر، هیچ راهی جز آمدن به دنیای بیزنس الکترونیک طراحی اپلیکیشن در مشهد و استارت به نزاع در‌این گود ندارید! البته این روز ها توفیق در بیزنس الکترونیک به چیزی بالاتر از اینترنت‌ وب سایت‌ های فروشگاهی تبدیل گردیده و ردپای آن را در موبایل‌های گوشی نیز می‌اقتدار پیدا کرد. در‌این نوشته‌ی‌علمی به دعوا درباره با بیزنس الکترونیک در بستر موبایل پرداخته و ضمن معرفی وب سایت‌های گوشی دوست و ریسپانسیو، به اهمیت ایجاد کرد نرم افزار گوشی برای کسب‌وکار اینترنتی و مزایای این‌عمل خوا‌هیم پرداخت.

دستگاه‌های گوشی چه گونه دنیای کسب و کار الکترونیک را زیرورو کردند؟!
معرفی گونه های اینترنت‌وب سایت‌های سازگار با موبایل
چرا تمرکز روی کسب و کار الکترونیک در بستر گوشی برای توفیق‌تان حیاتی میباشد؟
۵ مزیت ساختن نرم افزار گوشی برای کسب‌وکار اینترنتی
دستگاه‌های تلفن همراه چه‌طور دنیای کسب و کار الکترونیک را زیرورو کردند؟


ظهور تلفن‌های هوشمند به عبارتی‌طور که دنیای ارتباطات را در گیر تحولات اصلی کرده و عرش‌های جدیدی را در‌این عرصه برای یوزرها پدیدار نمود؛ دنیای بیزنس الکترونیک را نیز ذیل تاثیر قرار داده و دروازه‌های جدیدی را به‌‌روی صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی گشوده کرد. از اینترنت‌تارنما‌های سازگار با موبایل گرفته تا نرم افزار گوشی، کلیه‌ و همگی دست به دست هم داده و ضمن پدید آوردن معضل‌های تازه برای صاحبان کسب‌وکارها، زمان‌های نابی را نیز چهت نیل به توفیق در مشت این شخاص قرار داده‌اند. البته دستگاه‌های گوشی چه‌گونه توانسته‌اند باعث ساخت‌و‌ساز این تحولات وسیع در دنیای کسب‌وکار گردیده و شیوه‌های سنتی کسب و کار را پایین تاثیر قرار دهند؟ مهم ترین و تاثیرگذارترین تحولاتی که دستگاه‌های موبایل در عرصه کسب و کار ساخت و ساز کرده‌اند، عبارتند از:

تغییر تحول عادات خرید

تا پیش از ظهور تلفن‌های هوشمند، خریداران برای اجرا خریدهای اینترنتی مجبور به استعمال از رایانه‌های رومیزی بوده و صرفا در جای ‌های مشخصی مجال خرید داشتند؛ البته پس از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند و مهیا داخل شدن زمان خرید اینترنتی با استعمال از این دستگاه‌ها، محدودیت مکانی خریداران به‌طور کلی از در بین برداشته گردیده و اشخاص می توانند در هر موقعیتی، خرید خویش را اجرا دهند. این روز ها با عرضه اشکال نرم افزار اندروید و ios، دیگر نیازی به به کارگیری از مرورگرهای متعدد ندارید و به‌راحتی میتوانید از این نرم افزار‌ها برای تهیه و تنظیم‌ی نیازهای خویش به کارگیری فرمائید.

ارتقاء سرعت خرید

صحت دارد که ورود تلفن‌های هوشمند به بازار اولی و مهم ترین تحول دنیای کسب و کار الکترونیک را رقم زد، ولی این نقطه نهایی راه و روش نبود و کسب و کار الکترونیک، با عرضه گونه های نرم افزار گوشی برای خرید اینترنتی، دومی شوک خویش را نیز تجربه کرد. متخصصین نرم‌افزار‌ نویسی اندروید و دیگر سیستم برهان‌های گوشی، با اگاهی از محبوبیت خریدهای اینترنتی و ارتقا تعداد یوزرها تلفن‌های هوشمند، دست به‌عمل گردیده و با پباده سازی نرم افزار‌های گوناگون، گامی گران قدر در راستای تسهیل خریدهای اینترنتی برداشتند. پباده سازی و عرضه‌ی گونه های متفاوت نرم افزار اندروید، ios و ویندوز، به یوزرها تلفن همراه‌های هوشمند این مجال را می دهد که صرفا در یک‌سری دقیقه و با صرف نادر‌ترین هزینه ممکن، خریدهای خویش را ایفا دهند.

محبوبیت مارک

آیا تا به امروز این پرسش را از خویش پرسیده‌اید که چرا خریداران اینترنتی، به کار گیری از نرم افزار تلفن همراه را برای اجرا خرید‌های خویش گزینش کرده و این شیوه را به دیگر طرز‌های خرید اینترنتی ترجیح میدهند؟ جواب بی آلایش میباشد! خریداران هنگامی از یک نرم افزار اندروید یا این که ios جهت اعمال خریدهای متفاوت خویش استعمال می‌نمایند، به سراغ یک مارک مشخص و معلوم رفته و به جهت اعتمادی که بدین مارک دارا هستند این راه‌ی خرید را تعیین می‌نمایند؛ بدین ترتیب آماده آوردن مجال برای خرید از روش گوشی و ارائه‌ی نرم افزار از سوی یک مارک، تاثیر بسیار متعددی در محبوبیت آن مارک داشته و به بالا رفتن اعتبار آن سبب میشود.

۶ معیار کلیدی ارزیابی اپلیکیشن موبایل +اهمیت تست اپلیکیشن ها


شاید بخش اعظمی از شما فکر کنید که تعقیب کردن معیارهای زیاد به معنای توفیق‌آمیز بودن طراحی اپلیکیشن در مشهد محاسبه و نظارت میباشد، در حالتی‌که که‌این تصور غلط میباشد. می بایست معیارهایی را دنبال کرد که متناسب با مقصود آخرین شما و در سمت و سوی کارایی عالی و باصرفه‌سازی نرم افزار شما باشد. در پیشین، بررسی و بررسی فقط محصور به اینترنت‌وبسایت‌ها بود، البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای نرم افزار‌ها نیز گزینه استعمال قرار می گیرد. به همین ادله، اکثری از نرم افزار‌هایی که امروزه استعمال می کنیم، نسبت به ورژن ابتدایی آن، گوناگون شد‌ه‌است. در واقع، توسعه و گسترش‌دهندگان با به کارگیری از ترفند‌های نظارت، از ایده ها یوزرها خویش به کار گیری کرده و نرم افزار‌ها را ارتقاء بخشیده‌اند.بررسی نرم افزار‌، متعدد از محاسبه و نظارت در اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد. همینطور، تحلیل پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه فقط به فهمیدن تعداد دانلود نرم افزار یا این که برخورد عموم نسبت به اپلکیشن محصور نمی شود و بالاتر از اینگونه اطلاعاتی میباشد.


 


اهمیت نظارت سعی نرم افزار تلفن همراه

پس از پباده سازی نرم افزار اولی قدم، ادراک معیارهای آنالیز نرم افزار گوشی در طول انتخاب استراتژی نرم افزار شما میباشد. گزارش منظم و چک مداوم شاخص‌های کلیدی سعی نرم افزار گوشی و دانایی از معیار پیشرفت نرم افزار به شما امداد می‌نماید تا همت نرم‌افزار خویش را بهبود ببخشید و درآمد بیشتری کسب نمائید.


بعداز تشکیل داد نرم افزار، محاسبه تلاش نرم افزار شما به طور مداوم و کارایی برای بهبود آن منجر جلب دقت منابع متعددی مثلا خریداران، سرمایه‌گذاران و سهام‌داران میشود. در سود قرار دادن های نرم افزار تلفن همراه در اپ‌های بازاریابی و بسط شما امری ضروری میباشد که در غایت سبب ساز پیشرفت سریع‌خیس نرم افزار گوشی شما می شود.


 


اشکال طریق های نظارت نرم افزار چه می‌باشد؟

همان طور که می دانید، محاسبه و آزمایش کردن هرچیزی قبل از عرضه‌ی آن به بازار، بسیار اساسی میباشد و به عبارت دیگر، جزئی طلاق ناپذیر از پروژه‌ی شما خواهد بود. هر طراح و توسعه و گسترش‌دهنده‌ی نرم افزار برای صرفه‌جویی درهزینه‌ها، خودداری از زیان احتمالی و همینطور رفع کلیه باگ‌ها، مایحتاج میباشد که قبل از عرضه‌ی همگانی نرم افزار، آن را چک نماید. چون عرضه کردن هر اپلیکیشنی قبل از بررسی تمامی جانبه‌ی آن، ریسک خطرناکی میباشد، در‌این نوشته‌ی‌علمی تصمیم گرفتیم تا شما‌را با گونه های طریق‌های چک نرم افزار، آشنا کنیم. پس با ما هم پا باشید.


 


آزمایش واحد ( Unit Testing) برای نظارت نرم افزار

به پروسه آزمایش نصیب‌ها یا این که واحدهای کوچک از نرم افزار آزمایش واحد می‌گویند. به انگیزه محصور بودن هر حوزه، فقط می بایست برای هر یک از حیطهها قطعه‌ی کد منحصر به خودش را بنویسید. این کدها بدین شکل می باشند که اپلیکیشن‌نویس، تابع تستی را می‌نویسد که تابع اساسی را فراخوانی بکند و این شغل به وی امداد خواهد کرد که بداند که آیا نتیجه ها حقیقی و واقعی با نتیجه ها گزینه انتظار هم‌خوانی دارااست یا این که ندارد. به عبارت دیگر، نرم‌افزار‌نویس با دادن یکسری مثال‌ی ورودی، خروجی آنها‌را بررسی می‌نماید.


 


آزمایش یکپارچگی ( Integration Test)

یکی‌از دیگر از طریق های تحلیل نرم افزار آزمایش یکپارچگی میباشد که در آن، گونه های ماژول‌های قابل انعطاف‌افزاری، به طور منطقی یکدست گردیده و تمامی در پوسته یک تیم، آزمایش می شوند. هر پروژه‌ای، دارنده تعدادی ماژول میباشد که‌این ماژول‌ها همان طور که بیان شد به طور غیر وابسته به وسیله آزمایش واحد، آیتم محاسبه قرار می گیرند. ولی گشوده هم به عارضه ها پایین ممکن میباشد که نرم افزار شما هنوز دارنده نواقصی باشد:


آزمایش یک دست‌سازی، برای تأیید ماژول‌های قابل انعطاف‌افزاری برای شغل در یک پیکر واحد، ضروری میباشد.

قابلیت و امکان خطا گرفته شدن Interfaceهای ماژول‌های قابل انعطاف‌افزاری با مقر داده

احتمال تغییر تحول نیازهای مخاطبان در شکل گسترش‌ی اپ؛ که‌این تغییرات، به وسیله آزمایش واحد آنالیز نمیشوند.


جدیدترین ترندهای طراحی اپلیکیشن


شاید برای شما هم دیدنی باشد که نرم افزار ها هم داراری ترند می‌باشند که درپی به تعدادی گزینه طراحی اپلیکیشن در مشهد از آن ها اشاره می‌کنیم: · نرم افزار معمولی و به دو از هر سیرتکامل ابهام باشد. · نرم افزار می بایست فرد سازی گردیده باشد. · به کار گیری از خلاقیت و مزیت های نو در اپلیکیشن· محتوا محور بودن نرم افزار· سرعت بال· دارنده پنل مدیریتی دور از عدم وضوح معمول ترین لهجه های پباده سازی نرم افزار گوشی
لهجه های نرم افزار نویسی زیادی برای پباده سازی نرم افزار وجود دارااست که هریک مزایا و معایب خاص خویش را داراست. به‌دنبال به یک سری آیتم از پرکاربردترین لهجه های نرم افزار نویسی اشاره خوا‌هیم کردم:

· گویش اپ نویسی سوئیفت (Swift): سهل و آسان، کاربردی البته قوی میباشد.

· گویش اپلیکیشن نویسی React Native: با استعمال از ریکت نیتیو می قدرت هم‌زمان دو پلتفرم و یک فناوری مشترک را نگهداری کرد.

· جاوا (Java): یکی شایسته ترین گویش های اپ نویسی جهت گسترش نرم افزار هاست.

· سی شارپ (C#): این لهجه برای پباده سازی نرم افزار های ios گزینه به کارگیری قرار میگیرد.

· پایتون (Pyton): یک گویش توسعه یافته و ساختار یافته است و از عدم وضوح بدور میباشد.

· سی پلاس پلاس (C++): شباهت متعددی به c داراست البته از آن جامع تر است.

· جاوا اسکریپت (Java Script): یک‌سری الگویی بودن از مهم‌ترین خصوصیت های جاوا اسکریپت است.  

در ابتدا به یک سری گویش اپ نویسی اشاره شد که از رتبه اهمیت بالاتری برخوردار بودند که هر کدام از آن ها جهت پباده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار های اندروید و ios آیتم به کار گیری قرا میگیرد.

چرا زبان برنامه نویسی جاوا در ایران زیاد مورد استقال قرار نمی گیرد؟


متاسفانه، لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا یه خرده غامض میباشد و این ابهام والا‌ترین بازدارنده برای بخش طراحی اپلیکیشن در مشهد اعظمی از عده ای میباشد که میخواهند آغاز به نرم‌افزار نویسی اندروید نمایند. اندروید یک لهجه نرم افزار نویسی شی گرا با موضوعات حیران کننده میباشد، مانند ساختارها، خطاهای پیکان و بخش اعظمی از ساختارهای غامض دیگر که در شرایطی‌که جاوا SDK را بدین‌ها اضافه کنیم، تمامی چیز غامض‌خیس میشود. زمانی برای او‌لین توشه سراغ کدنویسی اندروید می روید، می بایست به جنگ‌ای برای فهمیدن اینکه جاوا چه می‌باشد و اندروید چه‌طور شغل می‌نماید، بروید. اپلیکیشن نویسی با استعمال از جاوا همینطور نیاز به ادراک شالوده‌ای از مفاهیم گریدل (مانند Manifest Android و XML) میباشد.

با این تفاسیر نمی قدرت اظهار‌کرد گویش جاوا یک لهجه بد و طاقت فرسا است جدید بایستی خاطرنشان کرد جاوا، محبوبیت گویش نرم‌افزار نویسی دنیا است البته ابهام های خودش را داراست. شما میتوانید با جاوا هر نوع اپلیکیشنی بنویسید و یک کدنویسی پاک داشته باشید. می قدرت ذکر کرد یکی‌از شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویس اندروید، همین جاوا میباشد که بسیار هم گزینه پسند برنامه نویس ها دنیا است.

شایسته ترین رویکرد برای تایپ کردن نرم افزار های اندروید با به کار گیری از گویش جاوا، نصب و سود بردن از اپلیکیشن اندروید استودیو میباشد. اندروید استودیو در حین یک‌سری سال قبل روز آپ دیت قادر خیس گردیده و خصوصیت‌هایی مانند طراح بصری و سیستم پیشنهادات که منجر می‌گردد پردازش یکنواخت‌خیس و روشن‌خیس باشد به آن اضافه گردیده است. پس ارزشش را داراست، حتی در‌صورتی‌که رنج رویه جلوی پیشرفت سریع مارا بگیرد، سراغ گویش اپ نویسی جاوا برویم و برای گسترش نرم افزار اندروید از آن به کار گیری کنیم.

خصوصیت های کلیدی لهجه نرم افزار نویسی جاوا:
شیء گرایی گویش
قابل انجام بودن در همگی پلتفرم ها
پشتیبانی از API هایی تکمیلی
یادگیری سهل و خوانا بودن
وجود هزاران کتابخانه کد گشوده جدا از هم در وب برای بالا بردن امکان های جاوا به طور به طور کامل بدون‌پول
قابلیت کسب مهارت بالا در آن و تبدیل شدن به یک شخص ماهر در مورد جاوا با صرف دوران مجال خیر چندان زیاد
وجود IDE های حاذق که موجب بی آلایش خیس شدن مراحل کدنویسی با به کار گیری از گویش جاوا میگردد و موجب می‌شود که اپ نویسی در جاوا فارغ از ارور صورت پذیرد.
کاربرد های گویش اپ نویسی جاوا
جاوا صرفا در توسعه و گسترش نرم افزار های موبایل کاربرد ندارد بلکه کاربردهای فراوانی دارااست که در ذیل به چندین مثال از آن ها اشاده شد‌ه‌است:

نرم افزار های اندروید
نرم افزار های سرور
نرم افزار های اینترنت
فضای جاسازی گردیده
تکنولوژی داده های بلندمرتبه
نرم افزار های علمی
سایت ها
بازی ها

دلایل طراحی اپ فروشگاهی


یکی‌از مزایای داشتن نرم افزار فروشگاهی قابلیت و امکان بازاریابی آن میباشد
داشتن نرم افزار موبایلی این مجال را به شما میدهد که بتوانید خودتان را در شبکه های جدیدی طراحی اپلیکیشن در مشهد به اسم مارکت های نرم افزار مانند کافه بازار یا این که گوگل پلی عرضه نمایید و از دریای مشتریان میلیونی آن ها برای خودتان مشتریانی را جذب کنید. همینطور نرم افزار خویش را میتوانید با بازاریابی پیامکی نیز ادغام نمائید به‌این نحو که در نقطه پایان متن پیامک های خویش برای اعتبار بخشی و جذب مشتریان پیوند دانلود نرم افزار خویش را قرار بدهید و یا این که به مشتریان فعلی خویش یا این که مشتریانی که اولی خرید خویش را از شما دارا‌هستند وعده بدهید که می‌توانند او‌لین خرید خویش را در نرم افزار با 30 درصد تخفیف خرید کنند یا این که مدام با نصب و خرید از روش نرم افزار می‌توانند از تخفیف های مستمر شما فایده ببرند و اینچنین میباشد که میتوانید بواسطه داشتن یک نرم افزار، هم مشتری نو جذب کنید و هم مشتریان فعلی خویش را در طی فرصت محافظت کنید.

 

تغییر‌و تحول خوی عموم و نیاز آن‌ها
امروزه داشتن نرم افزار فروشگاهی برای همگی کسب و امور از کوچک تا تعالی یک ضرورت میباشد و در صورتی‌که به کسب و شغل های دارای اسم و رسم حوزه های کاری خویش محرمانه بزنید خواهید که اکثر اوقات آن ها برای تجارت خویش نرم افزار مخصوص دارا هستند چرا؟

زیرا این خواست مشتریان آنان میباشد…

پس شما هم خوب میباشد به تفکر داشتن نرم افزار منحصر به فرد خویش باشید چراکه طبق آمار و نظرسنجی کمپانی کنندگان:

46 درصد اظهار داشتند که گوشی “او‌لین ورقه اکران” آن‌ها میباشد که با آن رمز فعالیت دارا‌هستند

37 درصد مانیتور او‌لین شیت اکران آن‌ها میباشد

17 درصد تلویزیون

 

همینطور طبق آمار Criteo یوزرها نرم افزار های موبایل دو برابر بیشتر از اشخاصی میباشد که از مرورگر موبایل برای دسترسی به نیازهای خویش استعمال می نمایند و همه این آمارها نشانه میدهد که داشتن نرم افزار یک تکان بروز میباشد و چرا‌که مشتریان بیشتر وقت خویش را در گوشی خویش می‌باشند پس این یک مطالبه همگانی از مشتریان شما میباشد و در شرایطی که آن‌ها تا به درحال حاضر به شما نگفته اند بدین ادله میباشد که فکر‌می کنند که در توا‌ن شما وجود ندارد البته به عبارتی اشخاص دست‌کم بخشی از خرید های خویش را از روش نرم افزار ها ایفا میدهند پس اعتقاد و باور داشته باشید درصورتی که پباده سازی نرم افزار فروشگاهی خویش را در یک کمپانی ماهر و به صرفه استارت نمائید، به شما قابلیت را خواهد اعطا کرد که همگام با مجال پیش بروید و به مشتریان خویش مجاورت گردید و در هر لحظه و جای در دسترس آن‌ها باشید و از شکاف کردن مشتریان از کسب و کارتان دوری کنید.

 

اخذ داده ها از مشتریان
مدام اکثر مشتریان برای دادن شماره تماس و داده ها خویش پاره ای مقاومت دارا هستند البته یک خصوصیت نرم افزار حل کردن این خلل میباشد چرا‌که هنگامی مشتری می‌خواهد در نرم افزار نام نویسی نماید نیاز میباشد که شماره گوشی خویش را برای استعمال از نرم افزار وارد کند همینطور وقتی که میخواهد محصولی را توصیه دهد برای اخذ آن موردنیاز میباشد داده ها خویش را به عنوان مثال نشانی وارد کند و اینچنین میباشد که شما می‌توانید به داده ها مشتریان به عذر دانلود و نصب نرم افزار دست پیدا فرمائید و از این داده ها برای بازاریابی خویش از جلمه بازاریابی پیامکی استعمال نمائید.