مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

طراحی اپلیکیشن در مشهد اپلیکیشن های تولید استوری اینستاگرام فونت کندی کاربرد حیاتی هایپ تایپ ساختن ویدیو و عکس‌های متحرک میباشد . می توانید متن موردنظر خویش را با فونت ها و افکت‌های متنوع و چه بسا به چهره متحرک به عکس یا فیلم طولانی خیس نمایید و تعیین فرمایید که نوشته موردنظرتان برای چه دوره نمایش داده شود . قابلیت تغییر تحول بعدها فایل خروجی در هایت تایپ موجود هست . کالا این قابل انعطاف‌افزار را می توانید در قالب فایل‌های GIF و یا MP4 ذخیره و در اینستاگرام آپلود فرمایید . 

حذف محتوای اجباری یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌باشد . برای نمونه در‌صورتی‌که از قضیه عکس را دوست ندارید، می توانید آن را به صورت کامل عوض نمائید . هایپ تایپ رایگان میباشد و در دو ورژن اندروید و iOS در دسترس یوزرها جای دارد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
دانلود FontCandy از آیتونز اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام هایپ تایپ یک عدد از اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام هایپ تایپ میباشد که کاربرد حساس آن ساختن ویدئو و عکس‌های متحرک میباشد . می توانید نوشته موردنظر خویش را با فونت ها و افکت‌های متنوع و چه بسا به فیس متحرک به عکس یا این که فیلم بیش خیس کنید و گزینش فرمائید که متن موردنظرتان برای چه زمانه نمایش داده شود . قابلیت و امکان تغییر‌و تحول ابعاد فایل خروجی در هایت تایپ موجود است . مال این قابل انعطاف‌افزار را میتوانید در قالب فایل‌های GIF و یا این که MP4 ذخیره و در اینستاگرام آپلود نمایید . 
حذف محتوای اجباری یک عدد از پرکاربردترین قابلیت‌های این قابل انعطاف‌افزار میباشد . به عنوان مثال در‌صورتی‌که از قضیه عکس را دوست ندارید، میتوانید آن را به صورت کامل عوض فرمائید . هایپ تایپ رایگان میباشد و در دو ورژن اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد . 
دانلود Hype-Type از آیتونز دانلود Hype-Type از گوگل پلی استور اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام این شات این شات یک عدد از محبوبترین قابل انعطاف‌افزارهای حرفه ای ادیت عکس و فیلم است هم از گوشی‌های اندرویدی و نیز از گوشی‌های آیفون پشتیبانی مینماید . با این قابل انعطاف‌افزار می توانید به راحتی عکس‌های خویش را بدون کراپ کردن در اینستاگرام منتشر فرمائید . در صورتی‌که قضیه عکس را نمی پسندید، میتوانید به راحتی آن را عوض نمائید . به علاوه می توانید موزیک و متن را با افکت‌های متنوع به عکس و ویدئو طولانی خیس نمائید . 
یکی دیگر از کاربردهای این شات تهیه داب اسمش میباشد . میتوانید کلیپی از عکس‌های یادگاریتان تهیه نمائید و نوا دلخواه تان را به آن بیشتر نمایید . این قابل انعطاف‌افزار از قابلیت طولانی تر کردن هشتگ نیز پشتیبانی می‌کند و نیازی نمیباشد بعد از آن از آپلود کردن عکس در اینستاگرام به فیس دستی به آن هشتگ بیش خیس نمائید . 
دانلود InShot از آیتونز دانلود InShot از گوگل پلی استور ایده دیگری که در در بین سلبریتی ها دوست داران زیادی داراست، این می‌باشد که برای استوری هایی که هایلایت می‌کنید، کاور پباده سازی فرمایید . این کار به هایلایت‌های شما نظم می دهد و از دید ظاهری تاثیر متعددی بر جذب مخاطب دارااست . برای این فعالیت می‌توانید از یک طرح واحد استعمال نمائید و برای هر زمینه، یک آیکون در حیث بگیرید . 
اپلیکیشن های ایجاد استوری اینستاگرام قضیه دیگری که بایستی در حیث داشته باشید، این میباشد که بسته به این که پست یا این که استوری را چه زمانی در اینستاگرام منتشر می‌کنید، تعداد بازدیدکنندگان آن متعدد خواهد بود . پست دیگر ما در قضیه شایسته ترین مقطع زمانی ارسال پست در اینستاگرام ممکن میباشد برای شما مفید باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد