مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید

این پروژه‌ها میتوانند دربرگیرنده هر چیز معمولی ای باشند. مانند نرم افزار‌های محتوایی (مثل کتاب‌ها و مجلات)، نرم افزار‌های هواشناسی و.... حتی برای استارت میتوانید در    طراحی اپلیکیشن در مشهد   شکل برخوردار بودن از کیفیت مورد نیاز، نرم افزار هایتان را در مارکت هایی مثل بازار ارائه دهید. تهنیت می گوییم! رزومه نخستین شما مهیا میباشد!

تحت عنوان کارآموز اپلیکیشن نویسی اندروید عمل نمائید
فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید
بعداز تایپ کردن تعدادی پروژه، شما مهیا اید از علم و تجربه خویش در یک دور و اطراف عمل حقیقی وواقعی به کار گیری نمایید. در‌این مرحله متوجه میشوید معضل‌های رابطه با مشتریان چه است. درضمن عادت میکنید که تقریب‌های وقتی صحیح‌تری برای اجرای پروژه هایتان داشته باشید. به دلیل آن که مهم ترین چیز برای یک کمپانی نرم‌افزار نویسی ارائه پروژه در مهلت مقرر به مشتری میباشد. هر روز بدقولی در تحویل پروژه، می تواند ضرر‌های جبران ناپذیری از نگاه اتکا مشتریان به کمپانی وارد نماید.

کارآموزی در کمپانی‌های اپ نویسی، سبب ساز حاذق شدن رزومه شما هم می شود. شما تعدادی ماه با حقوق و دستمزد ناچیز یا این که حتی صفر عمل می کنید. ولی همین چندین ماه ارزش و کیفیت پروژه‌های شما‌را تا چند برابر ارتقاء میدهد. حتی‌د‌ر شکل استخدام، این تجربیات انتخاب کننده مهم واحد سنجش حقوق و دستمزد دریافتی شما می‌باشند.

وارد یک مجموعه اپلیکیشن نویسی گردید
فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید
هم اکنون مجال آن رسیده که با ورود به یک گروه اپ نویسی عمل گروهی را تجربه نمایید. عمل تیمی معضل‌های خاص خویش را داراست و رئیس این بحران‌ها یک هنر تعالی میباشد. به عنوان مثال ممکن میباشد یک کدام از اعضای گروه به اندازه کافی همیاری نکند و یا این که بخاطر مشکلاتش مدتی بضاعت همیاری نداشته باشد. به طور همزمان کردن امور هم خودش یکی‌از معضل‌های تبارک فعالیت تیمی میباشد. حل اختلافات، مراقبت رابطه ها کیفیت بالا و... هرمورد معضل هایی میباشد که به تنهایی یک ریش سپیدِ حسابی می‌طلبد!

برای استارت می توانید رزومه خویش را برای شروع آپ ها ارسال نمائید. دور و بر‌های آغاز آپی شایسته ترین جای ‌ها برای کسب تجربه فعالیت تیمی می باشند. این مجموعه‌ها هنوز از بخش اعظمی از چالش‌ها رد نشده اند. به این ترتیب حضور در آنان شما‌را به صورت عملی با فراز و نشیب‌های ساخت و ساز یک تجارت هم آشنا خواهد کرد. در نقطه پایان این مرحله شما می توانید آپشن تجربه حضور در گروه‌های نرم افزار نویسی و تجربه فضا‌های آغاز آپی را هم به رزومه رو به سنگینی خویش اضافه نمائید!

پروژه حقیقی بگیرید و خودتان را ناچار به اعمال آن فرمائید
یادگرفتن اپ نویسی اندروید
در‌این مرحله شما به نقطه پخته شدن رسیده اید! با پروژه‌های مختلفی مشغول گردیده اید. برای کسب تجربه کارآموزی نموده اید. در یک دسته اپ نویسی حضور داشته اید و با خطرها و معضل‌های تجارت تا حدودی آشنا می‌باشید. حال نوبت آن میباشد که کوه تجربیات خویش را در پروژه‌های دنیای حقیقی به عمل ببرید! این پروژه‌ها همواره با بحران‌های بلندمرتبه‌تری نسبت به پروژه‌های نخستین شما رو به رو می باشند. مقیاس پروژه‌ها تبارک‌خیس میباشد و رئیس فرصت را برای اجرای پروژه ایراد‌خیس می‌نماید.

گزینش شما چه می باشد؟ میتوانید ایده شروع آپی خودتان را داشته باشید. می توانید به کمپانی‌های آیتم عشق و علاقه تان درخواست استخدام بفرستید یا این که میتوانید به صورت فریلنسری پروژه بگیرید! در هر شکل آینده چشم به راه شماست. شما درانتظار چه می‌باشید؟!

سود گیری
در شرایطی‌که در اکنون مطالعه این مقاله می‌باشید، احتمالا ترغیب گردیده اید راجع‌به یادگیری نرم افزار نویسی اندروید بیشتر بدانید. شاید تمجید این فن را از دوستان و آشنایانتان شنیده باشید. البته از کجا بایستی آغاز نمایید؟ چطور بایستی این فعالیت را حافظه بگیرید؟ ممکن میباشد شمارا از مشقت شیوه ترسانده باشند! درین مقاله سعی کردیم علاوه بر ساخت و ساز یک اعتقادوباور منطقی درباره ی رنج اپلیکیشن نویسی اندروید، شما‌را برای جستن مسیر صحیح پند کنیم. داشتن این رویت کرد کلی نسبت به مسیر پیش رو، به شما برای طرح ریزی امداد می‌نماید. قرار وجود ندارد اعجاز نمائید! برای پیروز شدن در این‌راه، بیشتراز همگی چیز به پشتکار احتیاج دارید. به این ترتیب در حالتی‌که به طی کردن این مسیر عشق و علاقه مند گردیده اید، مطلقا مقاله‌ها بعدی مارا دراین باره دنبال نمائید!

اموزش یادگیری برنامه نویسی اندروید

حتی می توانید از   طراحی اپلیکیشن در مشهد    وی بخواهید منتور شما گردد و در حین مسیر از وی برای شایسته ترین گزینش و طرح ریزی امداد بخواهید. منتور فردی میباشد که دارنده تجربه در یک زمین شغلی میباشد و در به عبارتی موضوع تجربیات خویش را در دست شخص معدود تجربه‌خیس می گذارد.

مزایا:

یادگیری بصری
تمرکز بالا
صرفه جویی در طول
رابطه چشمی با مدرس
شرکت کردن در کدزنی و ایده پردازی
معایب:

مجانی نبودن
مطلوب برای:

کسانی که قابلیت و امکان صرف هزینه بالا دارا هستند
اشخاصی که به منتور و راهنمای منحصر احتیاج دارا‌هستند
فیلم‌های آموزشی اندروید مشاهده کنید
یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید
بخش اعظمی از اشخاص این شیوه را شایسته ترین نحوه یادگیری می دانند. در هر شکل چه خوشتان بیاید چه نه، هنگامی از این طرز برای کشف کردن سوالاتتان به کارگیری خواهید کرد. به عنوان مثال در اکثری از وقت ها فراگیری نحوه‌های پیاده سازی زمینه شما در تارنما یوتیوب به طور کلیپ مو جود میباشد. مشاهده ویدئو از آن جهت بسیار اثر گذار میباشد که حواس شنوایی و دیداری شمارا مشغول می‌نماید. شما می توانید پیاده سازی پروژه‌های متعدد و پروسه آن را در عصر‌های گوناگون ویدیویی ملاحظه کنید.

معمولا این کلیپ‌ها به گروه‌های مختلفی تقسیم می گردند:

ویدیوهای کوتاه آموزشی که معمولا در کانال هایی مثل یوتیوب قابل دسترسی می باشند
زمان‌های آموزشی ویدیویی که یک مسئله را کاملا شرح میدهند. با این زمان‌ها به راحتی میتوانید با سینتکس یا این که قواعد دستوری یک لهجه و نمونه‌های معمولی آنها آشنا گردید
عصر‌های فشرده یا این که Crash Course که همچون عصر‌های فراگیری ویدیویی بی آلایش میباشد. با این تفاوت که مطالب را به طور فشرده در حین کوتاهی یادگرفتن میدهد
عصر‌های پروژه محور ویدیویی که میتوانید بعد از یادگیری سینتکس لهجه نرم افزار نویسی متبوع از آن ها به کار گیری فرمائید. این نوع از عصر‌ها شمارا با طرز‌ها و راه حل‌های عملی ایجاد کرد پروژه‌های متفاوت آشنا می‌نمایند
زمان‌های جامع که مشتمل بر فراگیری بی نقص سینتکس لهجه اپ نویسی و همچنین پیاده سازی یک یا این که یک‌سری پروژه میباشند
گزینش در میان این مورد‌ها به طور کامل بستگی به موقعیت مالی و هنگامی شما دارااست. عصر‌های جامع به جهت بدون نقص بودن خویش میتوانند سبب ساز صرفه جویی در هزینه‌های شما شوند.

مزیا:

سرعت در دسترسی به داده ها
یادگیری بصری
تولید استقلال در یادگیری
یادگیری در خانه
یادگیری در هر مجال و جای حتی مترو!
معایب: ندارد

مطلوب برای:

کسانی که مجال کافی ندارند
کسانی که به نحوه یادگیری بصری عشق دارا‌هستند
کتاب‌های فراگیری اندروید بخوانید
یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید
شکی وجود ندارد که هنوز شیوه سنتی فراگیری نرم افزار نویسی با کتاب‌های تخصصی دوست داران خاص خویش را داراست! در‌حالتی که صادقانه به مسئله نگاه کنیم در اکثر وقت ها مفاد نمی‌اقتدار جامعیت یک کتاب بدون نقص نرم‌افزار نویسی را حتی‌در یک عصر اپلیکیشن نویسی گنجاند. البته متاسفانه قرائت یک کتاب جامع اپ نویسی مجال بسیار متعددی می‌طلبد که اکثر ما از آن بی سود ایم.

ضمنا طرز پیاده سازی بی نقص یک پروژه و مشاهده عملی و بصری ایجاد کرد آن در کتاب حدودا نا ممکن میباشد. نکته دیگر اینکه برای یادگیری نرم‌افزار نویسی بهتر میباشد به مکان همت برای محافظت کردن هزاران امر و تابع و کلاس گوناگون و کاربرد آن‌ها، به طور موضوعی و با به کار گیری زیاد با آنها آشنا شویم. که ولی همان طور که پیش بینی می‌زنید کتاب‌ها در اجرای این‌راه درس دادن پاره ای بی استعداد اند! جامعیت یا این که مجال؟ مورد این میباشد!

مزایا:

جامع بودن
معایب:

مجال گیر بودن
ندیدن فرآیند کدزنی به طور بصری

طراحی حرفه ای اپ موبایل

دادن تغییرات سریع در شکل لزوم: درین شیوه شما می توانید در‌صورتی‌که که مایحتاج دانستید، در هر مرحله و هر هنگامی که خواستید، در نرم افزار خودتان تغییراتی بدهید.
قابلیت و  طراحی اپلیکیشن در مشهد   امکان تلفیق با قابل انعطاف افزارهای دیگر: در شرایطی که از این شیوه برای پباده سازی نرم افزار استعمال فرمائید، می‌توانید احتمال تلفیق با قابل انعطاف افزارهای دیگر را هم مهیا نمایید.

وجود یک گروه پشتیبانی برای پروژه پباده سازی: یک کدام از مهم‌ترین مزیت‌هایی که استعمال از این طریق نسبت به روشهای گذشته دارااست این میباشد که درین شیوه شما اعتقاد دارید که یک گروه کارشناس و خبره تحت عنوان پشتوانه، از نرم افزار حمایت میکنند. وجود این دسته برای شما و اپلیکیشنتان مزیت‌های متعددی دارااست برای مثال این که در شرایطی‌که که مشکلی در فعالیت تولید گردد شما می توانید مطمئن باشید که‌این دسته به شما در رفع کردن این نقص‌ یاری می نماید.
معایب استعمال از یک کمپانی برای ساخت و ساز نرم افزار
مخارج بالا: اولی و مهمترین عیب به کارگیری از این شیوه وجود مخارج بالاست. هزینه ها برای این شیوه نسبت به شیوه گذشته خیلی فراتر میباشد و شما در شکل به کار بستن از این طرز بایستی مخارج خیلی بالایی را بپردازید.
وقت گیر شدن فعالیت: یک کدام از دیگر از معایب استعمال از این طرز این میباشد که فرصت اجرا فعالیت هنگامی که شما از یک اینگونه شرکتی برای عمل امداد می‌گیرید، خیلی بالا میباشد. در برخی از مورد ها حتی ممکن میباشد ماه ها ارتفاع بکشد که شما بتوانید یک نرم افزار را با به کار گیری از این شیوه و به امداد یک کمپانی خالق نرم‌افزار پباده سازی فرمائید. بدین ترتیب مجال فعالیت نسبت به هنگامی که از طریق اولیه استعمال می کنید زمانبر‌خیس خواهد بود.
احتیاج به رابطه پیوسته با کمپانی خالق: یک کدام از دیگر از معایب استعمال از این شیوه این میباشد که شما مجبورید به صورت پیوسته با کمپانی خالق برنامه رابطه داشته باشید تا در‌صورتی‌که که مشکلی پیش آمد از آن آگاه گردید و همینطور مدام در معرض روند ایفا فعالیت هم قرار بگیرید.

ایتم های مهم در طراحی اپلیکیشن

پاسخگویی بهتر
نرم افزار‌های تلفن همراه فرایند پاسخگویی به اشتباهات مشتریان به روشی سریعتر و موثرتر را قابلیت پذیر ساخته‌اند.   طراحی اپلیکیشن در مشهد   این نرم افزار‌ها امکان ردیابی تقاضاهای مشتریان و دسترسی به داده ها مشتریان رافراهم می‌آورند. امروزه قرارگرفتن دربین دیگر رقبا یکی گرانقدر ترین معضل‌های پیش روی بازاریاب ها به شمار میرود. سپرده گذاری در ابزار بازاریابی گوشی مثل نرم افزار به شما در غلبه بر این اختلال یاری خواهد کرد. با این هم اکنون اشخاص متعددی می‌باشند که در زمینه‌ی ابزارهای مایحتاج در باطن این نرم افزار ها با اختلال روبرو میگردند.

چهت نیل به‌این غرض، می بایست نرم افزار خودتان را با نیازهای فردی مشتریان هماهنگ فرمائید. بعضا از مواقعی که یک استفاده کننده در طول دانلود یک نرم افزار مد لحاظ قرار می‌دهد عبارتند از فردی سازی، جستجوی بدون نقص و تجربه سوای دردسر صفحه ها متعدد. براین اساس می بایست مطمئن گردید که نرم افزار تلفن همراه مشمول کلیه خصوصیت‌های سفارشی میباشد تا اینکه با نیازها و حق تقدم‌های مشتری هماهنگ شود. همینطور سیستم گردش بی آلایش ای را برای نرم افزار پباده سازی نمائید تا اینکه محتوا و اندازه ورقه مطلوب باشد.

از سوی دیگر فرآیندهای نام نویسی در نرم افزار‌های تلفن همراه نباید چندان وقت گیر باشد. به عنوان مثال با امداد یک شماره تلفن همراه یا این که حتی یک نشانی آدرس اینترنتی. اکثری از نرم افزار ها به یوزرها این قابلیت و امکان را می‌دهند تا داده ها را برای مصارف آتی نیز ذخیره کنند.

نرم افزار تلفن همراه و پیشبرد بازاریابی دیجیتال
توان نرم افزار گوشی در بازاریابی بسیار زیاد میباشد و مزایای زیادی برای این حوزه پیرو داراست، مثلا:

کاهش هزینه: هزینه بازاریابی دیجیتال با امداد نرم افزار گوشی بسیار کمتر از سایر تبلیغات مرسوم میباشد.
انعطاف پذیری: با امداد نرم افزار گوشی انعطاف‌پذیری بازاریابی دیجیتال بیشتراز پیش میشود و به‌این نحوه رقبای سنتی در حوزه بازاریابی به راحتی کنار زده میگردند.
حاصل قابل اندازه‌گیری: با یاری نرم افزار گوشی، بازاریابی دیجیتال به راحتی قادر است تعداد مشتریان، ترازو بازدیدها یا این که کلیک بر روی قسمتی خاص از نرم افزار را تشخیص دهد. به صورت نمونه درتبلیغات رادیویی یا این که تلویزیونی به مشقت می توانید تعداد شنوندگان یا این که تماشاچی ها را تقریب بزنید.
صرفه جویی در حین: با امداد نرم افزار گوشی مجال لازم برای نظارت مورد‌های متفاوت و خرید به شدت کاهش مییابد و به‌این شیوه مشتری مجال خویش را برای جاری ساختن شغل های دیگر تخصیص میدهد.
نکات اصلی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
برای پباده سازی نرم افزار هایی که قوی به عمل در گوشی باشند، می بایست محدودیت های قابل انعطاف افزاری و خصوصیت های خاص این دستگاه ها را آیتم اعتنا قرار بخشید. دستگاه‌های تلفن همراه با باتری عمل می‌نمایند و پردازنده‌های ضعیف تری نسبت به رایانه‌های فردی دارا‌هستند و همینطور از خصوصیت های بیشتری مانند تشخیص جای و دوربین برخوردار می باشند. گسترش دهندگان همینطور به جهت رقابت شدید در نرم‌افزار موبایل و تغییر و تحول در هر کدام از سیستم برهان‌ها ، بایستی طیف عظیم ای از اندازه ورقه اکران، خصوصیات طاقت فرسا افزاری و پیکربندی را در حیث بگیرند. توسعه و گسترش نرم افزار های گوشی نیاز به استعمال از فضا هایی تخصصی داراست که در آن‌ها فرآیند پباده سازی و پیشبرد به صورت یک دست و منظم میباشد. نرم افزار‌های گوشی برای اولی توشه در فضا بسط با به کار گیری از مشابه ساز گزینه تست قرار میگیرند و از تست‌های می‌دانی به کارگیری نمی‌شود. مشابه سازها راهی ارزان و مقرون به صرفه برای تست نرم افزار هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه ها نصب می‌شوند.

پباده سازی واسط کاربری مطلوب و کاربردی نیز از ضروریات است. واسط کاربرموبایل یک قسمت اکران گرافیکی بر روی گوشی میباشد که به استفاده کننده این قابلیت را میدهد تا از نرم افزار ها، محتوا و خصوصیت های گوشی به نیکی به کار گیری نماید. ضروریات پباده سازی واسط کاربرموبایل تماماً گوناگون از ضروریات کامپیوترهای فردی میباشد. اندازه شیت کوچکتر و در اختیار گرفتن لمسی ورقه سبب ساز می‌گردد تا ملاحظاتی خاص در پباده سازی واسط استفاده کننده به وجود آید. در واسط تلفن همراه، آیکون‌ها به صورت وسیع به کار گیری می گردند و قسمت‌های کنترلی معمولاً به صورت اتوماتیک پنهان میگردند.

پیرایش بندی داده ها، دستورات و محتواها در یک نرم افزار می بایست منعکس شدن دهنده اقتدار سیستم ادله در باطن گوشی باشد. با وجود تشابه برخی از نرم افزار‌ها، طراح واسط بایستی مراقب باشد که خصوصیت های هر نرم افزار را جدا در واسط مد حیث قرار دهد. از سوی دیگر طریق دسترسی به نرم افزار ها و بخشهای در اختیار گرفتن می بایست در پباده سازی واسط مد لحاظ قرار گیرد. درین فرآیند، بایستی آیکون هر نرم افزار به نحوی در واسط پباده سازی خواهد شد که در طول به کار گیری مشکلی برای استفاده کننده فیس ندهد. اندازه پنجره محتوا در واسط می بایست در اصلی ترین وضعیت باشد. در صفحات کوچک، واسط استفاده کننده نباید مجموع ورقه را در بر بگیرد. بایستی حواسمان توده باشد که غرض یک واسط مخاطب در گوشی، بی آلایش سازی استعمال از محتوا و نرم افزار‌هاست. علاوه براین تعداد کنترلها و دستورها به اکران در آمده در هر توشه به کارگیری از تلفن همراه می بایست به طوری باشد که مشکلی در فرآیند به کار گیری مخاطب چهره ندهد.