مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

آنچه در طراحی تجربه کاربری اهمیت دارد


به لهجه معمولی خیس، در صورتیکه کمپانی یا این که موسسه شما، علاقمند میباشد مشتری بیش تری داشته باشد، می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد  به  دنبال راهکارهایی جهت ارتقاء رضایت  مندی مشتریان فعلی باشد تا مشتریان بالقوه بیش تری را جذب نماید. به همین خیال، بایستی یوزرها متعددی  با تولیدات کمپانی آشنا گردیده و آن را آزمایش نمایند.

حضور در نمایشگاه ها، سوله ها، فعال‌ساز‌ی کمپین های تبلیغاتی و  بازاریابی، بستری برای تعامل بهتر و رو در رو با مشتریان میباشد تا توان های کمپانی /موسسه  را بهتر فهم و شعور  نمایند و کمپانی، تجارب بهتری  کسب نماید.

تجاربی که قادر است کمپانی را در پباده سازی  تولیدها یا این که خدماتی با UX بهتر، امداد نماید. یکی‌از دلایلی که پیشنهاد میشود تا نرم‌افزار ها در حین RELEASE، ورژن بدون‌پول داشته باشند و آن گاه مبنی بر پرداخت باطن طرحی،  به ازای اخذ سرویس ها، شارژ شوند، همین میباشد که کمپانی، پروتکل های UX خویش را افزایش دهد. مخاطب بیشتر، فیدبک  بیش خیس و تجربه بهتر در آپ تو دیت رسانی تجربه کاری اپلیکیشن را به ارمغان می اورد.



ذهن خوانی با UX
در واقع تجربه کاربری، سعی  می  نماید تا ذهن کاربر را پیش گویی  نماید. با نیازسنجی صحیح علایق یوزرها در یک زمینه و بازار خاص، می  قدرت محصولی را پباده سازی کرد تا سبب ساز ارتقاء  تعامل  یوزرها  با آن  گردیده و در بلند بازه زمانی، دردی از  درد های مشتریان و نیازهای مخاطبان را بر طرف نماید. برای این که معالجه گر باشید، اولیه می بایست درد را به صدق تشخیص بدهید. یک طبیب توانمند، نخستین معاینه میکند و آن‌گاه تشخیص میدهد و آن گاه  راهکارهایی برای معالجه،  تجویز  می نماید.



طراح تجربه کاربری (USER EXPERIENCE DESIGENER) فقط، طراح اینترنت نیستند. فقط، کد نویس نیستند. فقط گرافیست یا این که حتی طراح رابط کاربری  (UI DESIGNER) نیستند. بایستی یک طراح تجربه  کاربری ماهر، گروه ای از دوراندیشی های سایکولوژی بازار،  علم سایبری و مهارت های پباده سازی را داشته تا از این دانش بین فن ای، برای کردار یک جنس استفاده کننده پسند (USER FRIENDLY) به کارگیری نماید. مطالعات نیازسنجی (FEASIBILITY STUDY) قدم نخستین میباشد.  آشنایی صحیح بازار و درک نیازهای یوزرها که داده های خیر برای طراحان UX به ارمغان میاورد.

در واقع طراحان تجربه کاربری، ایده ها خوب و بد را آنالیز کرده و بعد از شناسایی نیازها (دردها)، راهکارهایی (ورژن) برای عملیاتی کردن طریق های کسب مقصود (جواب به  نیاز مشتریان) را پباده سازی می نماید. در  دنیای دیجیتال،این امور در حوزه  تارنما  و نرم افزار انجام می‌گردد.



طراحان تجربه کاربری، در پی شایسته ترین نمایش برای عملیاتی کردن راهکارهایی  می باشند که بوسیله  آن،استفاده کننده بتواند شایسته ترین استعمال  از اپلیکیشن را برای  جواب  به  نیازهایش در مشت بگیرد.  از جمله شما برنامه مشورت کردن  تحصیلی نوشته اید. تجربه  کاربری به شما میگوید که نرم افزار، باید معمولی، سریع و ماهر بوده و استفاده کننده بتواند اولیه با گروه ای از متخصصان  در CATEGORY آیتم نظرش، دسترسی پیدا نماید.  بعد از آن طبق عشق، یک کدام از متخصصان را گزینش وطبق راه و روش نرم افزار، با آن‌ها تعامل نماید.

در پباده سازی تجربه کاربری، هر چیزی که سبب ساز ارتقاء عشق و علاقه  یوزرها به  به کارگیری از مال (اینجا مراد نرم افزار) می‌شود، در کانون اعتنا جای‌دارد. در بنا شده در تجربه کاربری، استفاده کننده در کانون دقت میباشد  و (USER  CENTERED DESIGN) در فرمان  عمل قرار میگیرد. هر کاری که باعث خواهد شد تا مخاطب، شل خیس و سریع خیس از نرم‌افزار به کارگیری نماید، در خصوصیات تجربه کاربری قرار می  گیرد که پباده سازی رابط کاربری  (UI) از آن گزاره  میباشد.



آنچه در پباده سازی تجربه کاربری اهمیت داراست
در تجربه  کاربری که هدفش،حداکثر سازی عشق و علاقه یوزرها به  به کارگیری از جنس میباشد، ۱۰  نکته  دست کم بایستی مد حیث طراحان اپلیکیشن باشد که درین گفتار  ایده نگار به شرح  ذیل  معرفی می‌گردد:

در پباده سازی تجربه کاربری، کارایی نمائید تا اپلیکیشن، متناسب با نیازهای مشتریان در به عبارتی قضیه کاری باشد. سن و جامعه غرض مشتریان، تاثیر  متعددی  در همگانی  سازی یا این که تخصصی سازی اپلیکیشن داراست. اپی که برای جامعه پزشکان  پباده سازی میشود با اپی که برای علم آموزان پباده سازی میشود یا این که اپی که برای دانشجو ها، تماما UX متفاوتی را طلب میکند.
در پباده سازی تجربه  کاربری، باید محتوای متنی و تصویری، به طوری شابد که یوزرها کالا را دربین بازه و بلند بازه، یار و همدم نرم‌افزار کرده  و آن‌ها را به استعمال مداوم از  برنامه، ترغیب نماید.
یکی‌از مورد ها اساسی در پباده سازی تجربه  کاربری،ساخت نصیب راهنما (GUIDE/HELP) میباشد. این نصیب باید  به  سیرتکامل ای باشد که هم سوالهای احتمالی یوزرها را پیش گویی و برای  آنان، جواب هایی لایق ارائه  نماید. لذا نصیب FAQ  در بخش HELP برنامه های خوب، بسیار مشاهده می شود و کاربردی میباشد.
یکی موضوعاتی که در پباده سازی تجربه کاربری  اهمیت دارااست، قابلیت تغییر و تحول رنگ و فونت محتوا به وسیله یوزرها میباشد.


در صورتی بتوان به مخاطب این زمان را اعطا کرد تا دور‌نما (BACK GROUND) ای که برای برنامه پباده سازی کردید را بر پایه ی نیاز خویش تغییر و تحول دهد، یک قدم به  جلو داشته  و می‌توانید امیدوار باشید که اقدامی مطلوب برای اعتنا به نیاز مشتریان خویش، در لحاظ گرفته  اید. این گفت و گو مهمی میباشد. دور نما ای که شما پباده سازی  کردید، الزاما نمی تواند برای بلند مقطع، دوستداشتنی اکثریت یوزرها  و مشتریان باشد.
چینش داده ها در برنامه،  برای سهولت در به کار گیری  از سرویس ها،اهمیت بسیار دارااست. این جا، می بایست از ایده ها طراحان رابط  کاربری می بایست به کارگیری  کرد تا آنان، مبتنی بر تجارب خویش، نوع قرارگیری داده ها در برنامه را اتود زده و شایسته ترین اتودها تعیین گردد.
ورژن های آپدیت رسانی گردیده نرم‌افزار ها، در واقع کوشش هایی میباشند که نشان میدهد، طراحان تجربه کاربری، تا چه اندازه به فیدبک ها علاقمند بوده و برای ارضا نیازهای یوزرها  و مشتریان، سفارش ها را در  ورژن های آپدیت رسانی گردیده نرم‌افزار ها،اعمال می نمایند. به عنوان مثال، صادر شدن کد رهگیری برای نظراتی که در قسمت  CONTACT US یک نرم افزار ارسال میگردد تا پیگیری پیام  به وسیله  یوزرها سهل خواهد شد. یا این که اکران اسکرین  نرم افزار  در شب یا این که قابلیت آرم گذاری و بزرگنمایی متن‌ها بوسیله استفاده کننده.
تجربه کاربری در پباده سازی نرم‌افزار  بایستی بکوشد تا به یوزرها قابلیت بدهد که محتوای ما یحتاج خویش را در پلتفرمی  بیرون از پتلفرم اپلیکیشن نیز  بتوانند مشاهده نمایند. به عنوان مثال قابلیت دانلود عکس ها و ویدیوها وجود داشته باشد.  براین اساس در UX گفت و گو ذخیره  سازی  داده ها،اهمیت دارااست.


۴ قسمت تجربه کاربری
تجربه  کاربری را می اقتدار دربرگیرنده چهار نصیب اساسی دانست.

پباده سازی تعاملی (INTERACTIVE DESIGN) به عنوان مثال فازهایی میباشد که در  قسمت  تجربه  کاربری می بایست متبوع موسسات و شروع آپ ها و دیزاینر ها قرار بگیرد. این نصیب بدین زمینه میپردازد که تمهداتی در فرمان فعالیت قرار بگیرد تا کالا برای طبف بزرگ ای از یوزرها، راحت الوصول باشد. سرعت لود بالا داشته باشد. خطای نصب را کاهش و ضریب UNINSTALL اپلیکیشن را به دست کم برساند.

کاربرد پذیری
دعوا دوم در مقوله UX ، کاربرد پذیری (USEABILITY) میباشد. یعنی  چه‌گونه می قدرت کوشش فرآورده را در قالب یک نرم‌افزار دوران بندی گردیده،‌ارتقاء دهد. چه امکاناتی می شود به پلتفرم  جانور بهره برد تا کاربرد فرآورده برای یوزرها در قالب اصل پباده سازی  تعاملی و معماری داده ها، ارتقاء یابد.

معماری داده ها در UX
استراکچر اکران داده ها در نرم‌افزار اهمیت داراست. LAYOUT داده ها و طریق اکران آن و قابلیت جست و جو و اکران داده ها SEARCH گردیده،‌ تمامی از مقولاتی می‌باشند که در مشاجره معماری داده ها اپلیکیشن می بایست متبوع طراحان تجربه کاربری قرار بگیرد.

فیدبک مداری در UX
تجربه کاربری خوب، تجربه ای میباشد که فقط ماحصل پیش گویی طراحان و سرمایه گذاران نرم افزار  نباشد. اپی که پباده سازی میگردد،  می بایست قسمتی برای ارسال  فیدبک یوزرها  داشته باشد. طراحان تجربه کاربری، باید  همیشه، مشتریان را به ارسال نظرها و پیشنهاد ها و نقد ها، ترغیب نمایند.

ترغیب حداکثری، ارتقاء ترازو  شرکت کردن پذیری یوزرها در فرایند پباده سازی و تصحیح نرم افزار را به ارمغان خواهداورد که داده های فوق العاده و رایگانی برای گسترش مال میباشد. در حوزه  BRANDING به همگی این اطلاعات، نیاز مبرم داریم  که لامپ نقشه منش  (ROAD MAP) شما خواهدبود.

برای مثال شما یک نرم افزار بازی تعریف‌و‌تمجید کردید که کارتن آن به نیکی بارگذاری نمی‌شود یا این که رنگ بندی آن ضعیف میباشد یا این که متن‌ها با رنگ بد روی اسکرین به  اکران در می‌آید. فیدبک یوزرها قادر است شمارا از UNSITALL های طوفانی استفاده کننده خشمگین معترض! نجات  دهد. پس می بایست خیلی هوشیار و باذکاوت باشید. پس،  کاربرپژوهی  را بدون شوخی بگیرید.

استراتژی محتوا در UX
یک طراح  تجربه کاربری خوب، باید از ساخت و ساز کنندگان ماهر محتوا بخواهد تا مبتنی بر رابط کاربری پباده سازی گردیده و  ساختاری که برای کاربری حداکثری مال در لحاظ گرفته  گردیده  میباشد، محتوای مایحتاج در چنگ مشتری قرار بگیرد. اپی را می اقتدار در مارکت های امروز پیروز دانست که بتواند، محتوای خوب و محبوبی در مشت یوزرها  قرار دهد.

محتوای خوب نداشته باشید، خیلی زود از گردونه رقابت، بیرون می  گردید. بازار نرم افزار در مارکت های دانلود،مثل بازار سهام، بازاری بی رحم  میباشد. رقبا ابدا یه  شما رحم نمیکنند. ضعیف باشید، حذف می‌شوید.

برای حضور طولانی  زمان و کسب فایده، باید زمان آفرین  باشد و قیمت افزوده ساخت و ساز نمائید. برای رفتار قیمت افزوده، راه حل ای ندارید که محتوای خوب داشته باشید و به تجربه کاربری، ارزش دهید. تمامی این ها در بستر منظره و ماموریت (VISION/MISSION) قابل تعریف‌و‌تمجید میباشد.

UX از کجا شروع می شود؟
این پرسشی میباشد که معمولا یوزرها ایده نگار مطرح می نمایند. یو ایکس از کجا شروع میشود؟ قدم نخستین یو  ایکس چه می‌باشد؟

همانطور که در  اولِ این گفتار ایده نگار گفتیم، قدم نخستین برای تجربه کاربری، ادراک نیاز کاربر میباشد. برای فهم و شعور نیاز های مخاطبان و جامعه مقصود، بایستی مطالعات بازار (MARKET STUDY) داشته باشید. یعنی مطالعات آماری و پژوهش ها می‌دانی (MARKET RESEARCH) که از تدوین پرسشنامه مقدمه تا آنالیز اطلاعات را شامل میشود. می بایست ملاحظه کنید که یوزرها شما چه نیازهایی دارا هستند که از روش برنامه شما، می قدرت آن ‌ها را پوشش بخشید. این قدم مهمی میباشد که تجربه  استفاده کننده به شما در مرحله پیش صفحه ارایی می‌دهد.

مرحله بعدی در UX ، این میباشد که داده ها گردآوری گردیده را از روش پرسشنامه و مطالعات بازار،  دسته بندی و بررسی کنیم و برای همین، دعوا USER SEGMENTATION  بسیار اصلی میباشد. شما برای هر دسته از یوزرها خویش باید نیازهایی را شناسایی و برای رفع نیازها از روش برنامه، طرح ریزی  فرمائید. حق تقدم شما در تجربه کاربری، بایستی پوشش نیازهای اکثریت یوزرها در قالب app باشد.

در فاز بعدی پباده سازی تجربه کاربری،شما بایستی تحلیل فرمایید و ببیند که چه گونه  میتوان داده های گردآوری گردیده در فاز  اولیه و تحلیل گردیده در فاز دوم،در قالب کدها و اپلیکیشن نویسی و چیدمانی که UI در دست  شما قرار داده  میباشد، تعریف و تمجید و عملیاتی گردد. لذا ساختار صفحه های، منوها، نصیب هایی که می بایست برای ارضا نیازهای شناخته گردیده یوزرها در اطراف اپلیکیشن در  حیث گرفته  گردد، پباده سازی خواهد شد.

قطعا بخوانید: ۱۰۰ سفارش برای تولید نرم افزار ژورنال ها

ابزارهایی برای UX
ابزار های کاربردی بخش اعظمی  برای  پباده سازی UI- UX‌وجود داراست. مدیر بصری  داده ها و دیجیتالی کردن اتودها، مدام فعالیت سادگی وجود ندارد. لذا  برای این که نقشه های خیالی خویش را در حوزه  UX به  شکل دیجیتالی دراورید، از MINDMANAGER استعمال فرمائید. اپلیکیشن MASON هم مثل OVERFLOW برای  پباده سازی کامپوننت هایی که در پباده سازی تجربه  کاربری نیاز دارید، کاربرد فراوانی داراست. برای تایپ کردن فیدهای خبری و صفحه های نام نویسی، MASON که آیتم خوب میباشد.



اما  در فضا های رایانش ابری هم اپلیکیشن SMARTDRAW را در حیث داشته باشید که شمارا در فاز های پباده سازی UX ، کمک می نماید.



در‌حالتی که  در‌پی پروتوتایپ (ورژن نخستین) در پباده سازی UX می‌باشید،پیشنهاد می کنیم از ابزارهای  قوی UXPIN استعمال فرمائید. مثل MOCKPLUS، ابزاری برای  PROTOTYPE‌ بوده و شمارا در ساخت‌و‌ساز نخستین محصولی که در ذهن دارید،‌‌ امداد می نماید. اما  صدها قالب فراهم در CREATLY هم  در دسترس شما خواهد بود. در مرحله پباده سازی UI، مسلما اپلیکیشن VISIO به یاری شما خواهد آمد.



در صورتی‌که در‌پی SKETCH زنی می باشید، قطعا از Invision به کارگیری فرمایید که  دوستداشتنی AIRBNB (غول اجاره منزل های شهروندان در  وب) میباشد.



در مشاجره یو ایکس،  قصه WIREFRAME ها اصلی میباشد. اپلیکیشن POWERMOCKUP ابزار پباده سازی  قدرتمندی برای این افزار در پباده سازی  تجربه کاربری میباشد و شمارا با اسلایدهای نیکی آشنا می نماید. روشی مشابه اپلیکیشن AXURE RP داراست و خروجی های مختلفی می قدرت از آن گرفت. در صورتی کدنویس نیستید ،آنچه در ذهن دارید را از روش VISUAL INSPECTOR پیاده نمایید. اما  ورژن بلند برهه زمانی آن مبلغی میباشد.



در‌این نوشته‌ی‌علمی  در رابطه  USABILITY حرف کردیم. برای آزمایش کاربرد پذیری، به سراغ USERTESTING بروید.

منفعت یک  تجربه کاربری خوب چه است؟
حداکثر سازی رضایت مشتریان
کسب کاربر بیشتر
عملی کردن فرایند جریان سازی اپلیکیشن که در دعوا USER INTERFACE به آن دقت می گردد.
ارتقاء شمارگان نصب فعال روی تلفن همراه های هوشمند یوزرها
کاهش خطای نصب و فعال‌ساز‌ی و به کار گیری از برنامه
ارتقاء واحد سنجش سود مندی از مزایای فناوری موبایل های هوشمند.
کاهش قابل  مراعات مخارج ایجاد کالا
تبلیغ امکان ها و قدرت مندی  های برنامه به  مشتریان تازه
ارتقاء بخت فروش سرویس ها  اپلیکیشن
کاهش هزینه  های پشتیبانی
کاهش مخارج جواب گویی به سوال های معمولی یوزرها
زخم شناسی سرویس ها در کوتاه مقطع
کم شدن خطای انسانی در فاز پباده سازی و عملیات.

صفحه لاگین اپلیکیشن باید چطور باشد

صفحه برنامه ورود به سیستم متفرقه توسط سام
در اینجا ما یک مثال زیبا از چگونگی تأثیرگذاری تصویر می توانیم داشته باشیم - حتی بر روی چیزی (به ظاهر) دلخواه به عنوان صفحه ورود.  طراحی اپلیکیشن در مشهد تصاویر سفارشی طراح UI سام به روح این مجموعه از صفحه های ورود روح می دهد ، در حالی که برای ایجاد سلسله مراتب و راهنمایی بازگشت کاربران به حساب های خود از رنگ آبی تیره استفاده می شود. در صفحه دوم ، تصویر اتومبیل این تصور را دارد که در بالای صفحه ورود به سیستم "رانندگی" می کند - پر کردن فرم برای کاربر بسیار سرگرم کننده تر است.



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

6. صفحه ورود به برنامه Acorns


برنامه شرکت سرمایه گذاری Acorns اهمیت طراحی یک قسمت رمز عبور را که به راحتی قابل جمع شدن است نشان می دهد. به عبارت دیگر ، نوار ورودی رمز ورود شما باید یک گزینه داخلی برای نمایش رمز ورود هنگام تایپ داشته باشد. این کار را می توان با نماد کره چشم یا کلمه "نمایش" همانطور که Acorns انجام داده است ، به دست آورد.

برنامه را در اینجا مشاهده کنید.

7. صفحه ورود به سیستم Uplabs
با انتخاب یک رابط کمی پیچیده تر ، Uplabs گزینه های خود را برای ورود به سیستم با حساب های مختلف رسانه های اجتماعی به عنوان دکمه های گرد در یک زاویه ارائه داده اند ، و یک خط بازی را در زیر یک صفحه مورب تقسیم شده ایجاد می کنند. به جای اینکه گزینه های ورود به سیستم و ورود به سیستم در دو صفحه متفاوت باشند ، Uplabs دارای هر دو مجموعه فیلد ورودی در یک صفحه است و کاربران جدید برای رسیدن به گزینه ثبت نام باید به پایین پیمایش کنند.



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

8. برنامه های "Wwwater" صفحه های ثبت نام توسط Liliya Kizlaitis
Liliya Kizlaitis ، طراح UI در صفحه های ورود به سیستم برنامه مفهوم انتقال آب خود ، موفق شده است روند ورود / ورود به سیستم را احساس کند که شما از طریق آب عبور می کنید. تزئین شده با اشکال آبی که تکه های آب را تقلید می کند ، متن آبی برای ایجاد تضاد در برابر پس زمینه سفید و افزایش دید متن مهم مانند "رمز عبور فراموش شده" استفاده می شود.



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

9. صفحه نمایش ثبت نام برنامه های متفرقه توسط Meghan Rose
با دور شدن از طراحی فرم معمولی ، این صفحه نمایش جذاب ثبت نام توسط Meghan Rose تمرینی برای خلاقیت است. مگان به جای جدا نگه داشتن هر فیلد ورودی ، همانطور که با صفحه نمایش های دیگر موجود در این لیست دیده ایم ، فرم را مانند مجموعه ای از بلوک های ساختاری طراحی کرده است که شامل یک شکل مربع است. پس زمینه صورتی غبارآلود با نکاتی از نئون لایه ای در برابر خطوط تیز و نازک - ثبت نام برای استفاده از یک برنامه هرگز خیلی شیک نبوده است!



پروژه را در اینجا مشاهده کنید.

بنابراین ما آن را داریم 9 مثال خلاقانه که ثابت می کند برای ورود به سیستم در صفحه نمایش بیش از یک فرم ساده وجود دارد. برای الهام بخشیدن بیشتر از پروژه طراحی برنامه آینده خود ، این مقالات را در وبلاگ بررسی کنید:

9 نمونه الهام بخش از طراحی عالی UI
8 روند تایپوگرافی که رابط کاربری شما را متحول می کند
9 مورد از بهترین نمونه کارهای طراحی UI که به شما الهام می بخشد
کاری که اکنون باید انجام دهید
با یک دوره کوتاه و رایگان 7 روزه ، مقدمه ای رابط کاربری با UI دریافت کنید.
در مدت 5-9 ماه یک طراح UI واجد شرایط شوید - با ضمانت شغلی کامل کنید.
با یک مشاور برنامه صحبت کنید تا درباره تغییر شغل بحث کنید و ببینید آیا رابط کاربری برای شما مناسب است یا خیر.
درباره فارغ التحصیلان ما بیاموزید ، پروژه های نمونه کارها آنها را ببینید و ببینید اکنون در کجا هستند.
اگر از این مقاله لذت بردید ، دوستانتان نیز از این کار لذت خواهند برد ، چرا آن را به اشتراک نگذارید ...

اپلیکیشن موبایل یا وب سایت ؟ کدام یک برای کسب و کار شما موثر تر خواهد بود؟


کسب و عمل شما نیاز به پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه دارااست طراحی اپلیکیشن در مشهد   یا این که ساخت سایت برای شما تعیین بهتری  میباشد؟
یک کدام از مباحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی بر اساس فضای مجازی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و طراحی وب برای کسب و عمل ها می‌باشد. وسیع ترین سوالی که مدیران و صاحبان کسب و فعالیت ها با آن رو به رو می‌باشند این میباشد که برای بهبود شرایط کسب و عمل خویش ، طراحی وب نیاز دارا هستند یا این که پباده سازی برنامه گوشی گزینش بهتری میباشد؟

پیرو با ما همپا باشید تا بتوانید انتخابی هوشمندانه تری داشته باشید.

چه هنگامی نیاز به پباده سازی نرم‌افزار گوشی دارید؟
تلفن همراه های هوشمند با امکاناتی که در دسترس یوزرها می گذارند مجال نیکی را برای کسب و عمل ها آماده میسازند که مدام در دسترس یوزرها باشند.



آیا کسب و عمل شما نیاز به سرویس ها بر پایه ی جای داراست؟
بایستی به طور ظریف محاسبه بفرمایید که مشتریان شما در چه قوانینی با شما رابطه بر قرار می نمایند. آیا نیاز دارید که تولیدها و خدماتتان را در محل به مشتریانتان ارائه دهید؟ از جمله در شرایطی که که قصد پباده سازی خدمت آژانس آنلاین یا این که پباده سازی سیستم پیشنهاد غذای آنلاین را داشته باشید بایستی بدانید که مشتری شما ممکن میباشد از هر مکانی با با شما رابطه برقرار نماید . همینطور برای رابطه در میان مسافر و راننده یا این که مشتری و پیک از آنجایی که تعداد عده ای که با خویش کامپیوتر شان را حمل می نمایند بسیار کمتر از صاحبان گوشی میباشد ، پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه گزینش هوشمندانه تری است. ولی در پباده سازی مغازه اینترنتی جای  تحویل اهمیت بالایی ندارد.

آیا نیاز به اخذ داده ها به طور real-time دارید؟
برای توضیح واضح خیس میتوان نرم‌افزار lift را نمونه زد. این برنامه یاری می نماید که یک الگوی رفتاری با اعتنا به عادت های روزمره خویش دسترسی داشته باشید.

بدین ترتیب ما یحتاج میباشد که در طی روز داده ها را اخذ و ذخیره نماید. همین توضیح نشان دهنده این میباشد که پباده سازی برنامه تلفن همراه شایسته ترین تعیین است.

آیا پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه می بایست یار و همدم با ساخت وب سایت باشد؟
یک کدام از سوالاتی میباشد که به کرات از صاحبان کسب و فعالیت ها یا این که صاحبان ایده شنیده می‌شود، این میباشد که آیا برای پباده سازی برنامه تلفن همراه مورد نیاز به طراحی وب سایت میباشد؟

در جواب می بایست ذکر کرد که پباده سازی نرم‌افزار گوشی الزامی به ساخت وب سایت وجود ندارد . ولی حالتی از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه وجود داراست که مطلقا می بایست ساخت وب سایت صورت بپذیرد، ولی در مجموع این دو از حیث فنی به هم تعلق ندارند. ولی از دید مارکتینگ تماما به هم متعلق می باشند.

در مقاله‌ها قبل به اهمیت یک وبسایت بر روی پیروزی یک کسب و فعالیت اشاره کرده ایم. چنانچه که شما قصد کسب در آمد از اپلیکیشنی که پباده سازی نموده اید را داشته باشید می بایست بدانید که راز پیروزی شما در داشتن اپلیکیشن بازاریابی ظریف هست. شما ممکن میباشد از اشکال استراتژی های بازاریابی منفعت ببرید :

بازاریابی پیامکی
آدرس اینترنتی مارکتینگ
تبلیغات محیطی
بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی
بازاریابی محتوا
بازاریابی موتور های کاوش
….
 

بعضی از طریق های بازاریابی روایت شده در صدر به طور کامل متعلق به یک وبسایت می باشند. به عنوان مثال بازاریابی موتور های کاوش و بازاریابی محتوا فارغ از طراحی وب قابلیت پذیر نیستند.

در ما بقی موردها بازاریابی و پیروزی کمپین به ساخت وب سایت متعلق میباشد. به عنوان مثال، تولید یک کمپین نشانی اینترنتی مارکتینگ به تنهایی نمیتواند باعث جذب استفاده کننده گردد. یوزرها بعد از اخذ یک پست الکرونیکی مستلزم اخذ داده ها بیشتری می‌باشند. در اینجا دو راه‌حل وجود دارااست، تماس با محل کار مرکزی کسب و عمل شما و اخذ داده ها از کارشناسان شما و یا این که مراجعه به تارنما تیم شما و مشاهده قسمت های متفاوت وب سایت.

به حیث شما کدام یک از این‌شیوه ها موءثر خیس میباشند؟ پیاده سازی کدام یک هزینه کمتری را برای شما به یار داراست؟ کدام یک در دسترس خیس می‌باشد؟

موبایل اپلیکیشن ها در مقابل وب اپلیکیشن ها: جوانب مثبت و منفی


تلفن همراه اپ ها در مقابل اینترنت نرم افزار ها: جوانب مثبت و منفی
اکنون ما می‌دانیم تفاوت های مهم در میان اپ های گوشی و اینترنت وجود دارااست، به این ترتیب می‌توانیم  طراحی اپلیکیشن در مشهد   جوانب مثبت و منفی در پباده سازی نرم افزار را شرح دهیم:

تلفن همراه نرم افزار ها
فواید:

اجرایی سریع خیس از اپ های اینترنت دارا‌هستند؛
قابلیت و امکان های بیشتر دارا هستند و قابلیت و امکان دسترسی به منابع سیستم را نیز ساخت‌و‌ساز می نمایند؛
قابلیت فعالیت در وضعیت آفلاین را دارا‌هستند؛
امن می باشند: اپلیکیشن های ساکن می بایست از سوی مغازه App تائید خواهد شد؛
ابزارهای متعددی برای بازاریابی برنامه وجود داراست
با دقت به در دسترس بودن ابزار بسط دهنده، موادتشکیل دهنده رابط و SDK، تولید آن راحت خیس میباشد
مضرات:

ایجاد و پباده سازی آنها از اپ های اینترنت گران خیس میباشد؛
سازش با سیستم برهان های متفاوت (iOS و اندروید) معمولاً به معنای پباده سازی مجدد و ایجاد نرم‌افزار از صفر میباشد؛
دائماً بایستی به روزرسانی شوند؛
ممکن میباشد یک نرم‌افزار که به وسیله مغازه App تائید شده‌است، به راحتی در دسترس نباشد؛
اینترنت نرم افزار ها

فواید:

نیازی به دانلود و نصب ندارند، نرم افزار های اینترنت در مرورگر موبایل اجرا میشوند؛
به راحتی و فارغ از در حیث تصاحب کردن نوع سیستم ادله، شما می‌توانید از این اپ ها به کار گیری نمایید؛
به طور اتوماتیک به روزرسانی می‌شوند؛
ساخت‌و‌ساز آن سریع خیس از اپلیکیشن های موبایل میباشد؛
نیازی به تائید دکان App وجود ندارد، براین اساس میتواند با گاز راه‌اندازی خواهد شد؛
مضرات:

در وضعیت آفلاین فعالیت نمی نماید؛
کندتر از نرم افزار های گوشی می‌باشند و خصوصیت های توسعه یافته کمتری دارااست؛
ممکن میباشد مانند اپلیکیشن های گوشی شناخته نشود و به راحتی در دسترس نباشند چون آن‌ها در یک مقر داده خاص مانند دکان نرم افزار فهرست نشده اند؛
کیفیت و امنیت تضمین گردیده ندارند چون اپلیکیشن های اینترنت نیازی به تائید مغازه App ندارد

دلایل اهمیت وایرفریمینگ اپلیکیشن موبایل


گسترش برنامه گوشی یک فرایند پیچیده میباشد که از تعدادی مرحله تشکیل میگردد.
آیا میدانید قدم اولیه چه می‌باشد؟!
مطلقاً برای شما هم اتفاق افتاده که  طراحی اپلیکیشن در مشهد یک ایده خیلی خوب و عالی به ذهنتون رسیده ولی نمی‌دانستید برای عملی کردن آم از کجا استارت فرمائید؟! ه اکثر زمان ها اشخاص دارا‌هستند. درین نوشته ما راهکار این اختلال را برای شما توضیح می‌دهیم.
شایسته ترین فعالیت بعد از تکوین ایده این میباشد که یک مثال معمولی اول از آن پباده سازی فرمائید.
این طرح ، اولی قدم برای آغاز بسط اپ میباشد.
وایرفریمینگ و پروتوتایپینگ دو مضمون‌ رایج برای پباده سازی مثال نخستین سایت یا این که اپ گوشی می باشند.

وایرفریم چه می باشد؟
وایرفریم در واقع راهنمای بصری یک کاغذ می‌باشد که نشان میدهد هر مورد کجا قرار بگیرد و چارچوب کلی وبسایت یا این که برنامه را نشان می دهد.
وایرفریم یک تصویر بصری برای نشان دادن این میباشد که اپ بعداً چطور خواهد بود؟ وایرفریم صرفا نقشه منش فعالیت میباشد و به هیچ وجهً شرایط تعاملی ندارد.
در پباده سازی وایرفریم مورد ها تحت نشان داده میگردند:
-فواصل
-سلسله مراتب محتوا
-رابطه فی مابین صفحه های




وایرفریم در واقع امداد می‌نماید نقشه خیالی به طور بصری نشان داده گردد و پباده سازی وایرفریم پیش از آغاز به ساخت‌و‌ساز نرم افزار بسیار اهمیت داراست.

تفاوت پروتوتایپ با وایرفریم
مفاهیمی مثل پروتوتایپ نیز شباهت اکثری به وایرفریم داراست ولی این دو عملاً تفاوت‌هایی با هم دارا هستند.
وقتی که یک وایرفریم تعاملی میشود دیگر پروتوتایپ میباشد.
برنامه چطور با مخاطب تعامل تولید می‌نماید؟

برای ساخت‌و‌ساز و گسترش تجربه کاربری (UX) مطلقاً می بایست پروتوتایپ پباده سازی گردد.
همینطور در پباده سازی نخستین مفاهیم دیگری مثل اسکچ و مکاپ وجود دارا هستند که تفاوت‌هایی با هم دارا هستند.

تا قبل از اینً در‌این نوشته راجع به عارضه ها اهمیت پروتوتایپ حرف کرده ایم.

پباده سازی اسکچ چه است؟
وقتی که شما ایده خویش را بر روی صفحه به بی آلایش‌ترین صورت ممکن و به طور دست نوشته پباده سازی می کنید در واقع اسکچ پباده سازی کرده‌اید.

پباده سازی مکاپ چه می‌باشد؟
مکاپ در واقع نام و نشان بصری یک طرح دربرگیرنده رنگ‌ها، فونت، تایپوگرافی و مورد ها این چنینی را نشان می دهد.

عارضه ها اهمیت پباده سازی مثال نخستین وایرفریم پیش از توسعه و گسترش اپ

-عملاً به شما نشان میدهند که اپ چه شکلی خواهد بود و چطور فعالیت خواهد کرد.
هنگامی که ایده در ذهنیت شما صورت می گیرد یک تصور نامفهوم از چیزی که قصد ساختنش را دارید در ذهن دارید ولی زمانی یک مثال معمولی اول پباده سازی می کنید دقیقاً متوجه می شوید چه چیز در ذهنتان می گذرد.
همینطور یاری می‌نماید شما ریلکس‌خیس ایده را با اعضای مجموعه در جریان بگذارید و بدانید دقیقاً چه میخواهید.

-تغییرات شل و سریع
با مشاهده مثال اول ریلکس می توانید تغییرات موردنیاز را تشخیص دهید و آن‌ها‌را پباده سازی در مثال اول حیث نمایید.
با هر تغییر و تحول فورا میتوانید فیض را ببینید و تصمیم پایانی را بگیرید.
این فعالیت خیلی بهتر از ویرایش کدهاست!

-کاهش هزینه‌ها
همان گونه که تغییرات سریع و ریلکس انجام میشوند هزینه‌ها هم در ادامه آن کاهش پیدا می نمایند.
دیگر مایحتاج وجود ندارد برنامه نویس ها را ناچار به ویرایش و تصحیح کد فرمائید.
با یک مثال طرح اول خوب هم شما و هم اپ نویس رویت کرد پر‌نور و واضحی از پروژه پیدا میکنید.

پباده سازی یک مثال نخستین در واقع گویش مشترکی میان شما و نرم افزار نویس پروژه میباشد.
این عمل سبب ساز می شود پروژه منظم‌خیس و سریع‌خیس پیش برود و شما در زمان پروژه خیالتان شل باشد که پروژه در مسیر اساسی‌ و صحیح‌اش جای دارد.