مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن در مشهد  در دنیای امروز تکنولوژی به سرعت در فعلا پیشرفت میباشد و هر ساله شاهد این هستیم که زندگی روزمره مردم بیشتراز پیش وابسته به استفاده از تکنولوژی  های روز شده‌است . این وابستگی و استقبال مردم از تکنولوژی های نو بستر را برای تولید کنندگان تولیدها دارای ارتباط باز کرده است تا هر ساله تولیدات تازه خویش را به مشتریان عرضه نمایند . یکی این تولید ها تکنولوژی که محبوبیت آن روز به روز در تمامی دانا رو به ارتقا میباشد تلفن های هوشمند می باشند و این بستر مطلوب سبب ساز گردیده می باشد شرکت های بزرگ خالق تلفن های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، هواوی و . . . هر ساله تولیدات جدیدی به بازار عرضه نمایند .
تحقیقات نشان می‌دهند که سه چهارم مردمان آمریکا حد اقل هر مورد ساعت گوشی هوشمند خویش را چک می‌کنند و 90 در صد زمان سپری گردیده با دستگاه های موبایل به وسیله کاربران به نرم افزار ها اختصاص داده میگردد . در حالا حاضر زمانی که مردمان به اپلیکیشن های موبایل اختصاص می دهند عمده از وقتی می باشد که صرف تماشای تلویزیون می کنند و این اهمیت اپلیکیشن های موبایل را در دنیای روز جاری نشان می دهد . در کشور ایران نیز در صورتی به مردم دور و بر خود در مترو یا به خانواده های خود در ضیافت ها اعتنا فرمائید متوجه می شویم که نفوذ تلفن های هوشمند در ایران هم کمتر از سرزمین های توسعه یافته نبوده و مردم عمده عصر خود را در اپلیکیشن های تلفن های هوشمند خویش میگذرانند .

تاثیر 
به کار گیری از اپلیکیشن های تلفن همراه بر معاش مردم همانگونه که در نوشته بالا اشاره شد امروزه استفاده از تلفن های هوشمند و نرم افزار های گوشی بیشتراز قبل زندگی روزمره مردمان را سرگرم کرده است و با تخصصی شدن اپلیکیشن های گوشی مردمان هر مورد از نیازهای خویش را از با استعمال از یکی از اپلیکیشن های تلفن همراه تلفن هوشمند خود رفع می‌نمایند . تحت عنوان مثال چنانچه دنبال دیدن تصاویر باشند به سراغ نرم افزار اینستاگرام می روند چنانچه دنبال یافتن رستوران باشند به سمت نرم افزار foursquare یا فیدیلیو میروند در شرایطی که نیاز به ماشین کرایه ای داشته باشند سرغ اسنپ و تپسی می مراحل و نمونه های اکثری که همه ما هر روزه با آن‌ها سرگرم هستیم . طراحی 
اپلیکیشن تلفن همراه 2

در دنیای امروز تکنولوژی با‌گاز در اکنون پیشرفت است و هر ساله شاهد این هستیم که زندگی روزمره مردم بیشتراز پیش وابسته به به کارگیری از تکنولوژی های روز گردیده هست . این وابستگی و استقبال مردم از تکنولوژی های تازه بستر را برای ایجاد کنندگان محصولات دارای ربط باز کرده است تا هر ساله تولید ها تازه خویش را به مشتریان عرضه نمایند . یکی از این تولیدها تکنولوژی که محبوبیت آن روز آپ دیت در تمامی دانا رو به ارتقا است تلفن های هوشمند هستند و این بستر مطلوب باعث گردیده می باشد شرکت های بزرگ ایجاد کننده تلفن های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، هواوی و . . . هر ساله تولیدات جدیدی به بازار عرضه نمایند .

تحقیقات نشان می‌دهند که سه چهارم مردمان آمریکا حد اقل هر یک ساعت موبایل هوشمند خویش را تحلیل می کنند و 90 در صد روزگار سپری گردیده با دستگاه های گوشی بوسیله کاربران به نرم افزار ها اختصاص داده می‌گردد . در فعلا حاضر وقتی که مردمان به اپلیکیشن های گوشی اختصاص می‌دهند عمده از زمانی می باشد که صرف تماشای تلویزیون می‌نمایند و این اهمیت اپلیکیشن های گوشی را در دنیای روز سرازیر نشان می دهد . در ایران نیز در‌حالتی که به مردم گوشه و کنار خود در مترو یا به خانواده های خود در ضیافت ها اعتنا کنید متوجه می شویم که نفوذ تلفن های هوشمند در ایران هم کمتر از مرز و بوم های توسعه یافته نبوده و مردم عمده عصر خود را در اپلیکیشن های تلفن های هوشمند خویش می گذرانند .
استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه بر معاش مردم همانطور که در نوشته بالا اشاره شد امروزه استفاده از تلفن های هوشمند و نرم افزار های موبایل بیش از گذشته زندگی روزمره مردمان را مشغول کرده است و با تخصصی شدن اپلیکیشن های موبایل مردمان هر کدام از نیازهای خویش را از با استفاده از یکی از اپلیکیشن های موبایل تلفن هوشمند خود رفع مینمایند . تحت عنوان مثال در‌صورتی‌که دنبال دیدن تصاویر باشند به سراغ نرم افزار اینستاگرام می‌روند در‌حالتی که دنبال یافتن رستوران باشند به سمت نرم افزار foursquare یا فیدیلیو میروند در صورتیکه نیاز به ماشین کرایه ای داشته باشند سرغ اسنپ و تپسی می روند و نمونه های اکثری که کلیه ما هر روزه با آنان مشغول هستیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد