مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

معرفی 10 UI Kit رایگان و عالی!

درین نوشته‌ی علمی قصد داریم به معرفی 10 UI kit بپردازیم و پیوند دانلود اونها رو برای شما عزیزان در طراحی اپلیکیشن در مشهد  اختیار بگذاریم. کیت های UI دسته ای استاندارد از المان ها برای پباده سازی رابط کاربری می‌باشند،که با به کار گیری از آن‌ها به راحتی و در کمترین مجال ممکن میتوان یک رابط کابری تازه برای هر وبسایت یا این که اپلیکیشنی پباده سازی کرد. در شرایطی‌که هنوز نمیدونید که UI Kit چی هستش و چرا اثرگذار هستن بهتره اولیه نوشته‌ی‌علمی ی قبلیمون رو مطالعه فرمایید!


اما به جهت اینکه میخواستیم شایسته ترین UI Kit ها رو گزینش کنیم، متاسفانه تارنما منبع،کشور‌ایران رو تحریم کرده و صرفا با غربال شکن میتونید از آن‌ها استعمال نمایید، اینم از 10 UI Kit خوب و بدون‌پول:


1. Sobo Mobile UI Kit :


sobo mobile UI Kit یک کیت مجانی پباده سازی با بیش تر از 100 ورقه فراهم میباشد.


sobo mobile UI Kit


این کیت امروزی و منیمال که پالت رنگی روشنی هم داراست،برای ایجاد کرد هر نوع اپلیکیشنی اعم از فزوشگاه آنلاین،وب لاگ،شبکه‌های‌مردمی،خبر،آلبوم و غیره مطلوب میباشد.


بیشتراز 100 برگه ی مهیا ی UI به شما اذن می‌دهد که با ادغام المانها یک نرم افزار با UI و UX بهتر بسازید.


فرمت : Photoshop PSD


پیوند دانلود: https://www.epicpxls.com/items/sobo-mobile-ui-kit


2.Harmony UI Kit:


harmony UI Kit یک کیت بدون پول پباده سازی گردیده با دیزاینی امروزی


harmony UI Kit


این کیت برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه که در آن ها نقشه استعمال می‌گردد،مانند یافت کردن و به اشتراک گذاشتن لوکیشن،مطلوب میباشد.


پباده سازی با استعمال از این کیت،با المانهای معمولی و امروزی خویش و با پباده سازی flat،هر کاربری رو دلداده خویش میکند!


طیف رنگی این کیت سبز می باشد.


فرمت: Sketch


پیوند دانلود:https://www.epicpxls.com/items/harmony-ui-kit-for-sketch


3. Mountify Mobile UI Kit:


mountify UI Kit یک کیت بدون‌پول با بیشتراز 150 psd پباده سازی گردیده


mountify UI Kit


این کیت مشمول 150 شیت ی پباده سازی گردیده نرم افزار گوشی در باب شبکه های عمومی میباشد.


که در 5 دسته مجموعه بندی گردیده اند: صفحه های Login/Sign Up , Walk-through , Navigation ,Social Media و Profile.


پباده سازی این کیت flat امروزی و مینیمال میباشد که با رنگ های ترندی سال 2019 زیباتر بنظر می‌رسد.


فرمت: Sketch , Photoshop PSD


پیوند دانلود:https://www.epicpxls.com/items/mountify-mobile-ui-kit

بروزرسانی مراکز و کسب و کارهای آموزشی با طراحی اپلیکیشن

از مزایای ایجاد کرد نرم افزار در تعدادی سال اخیر می شود به ارتقاء سیستم طراحی اپلیکیشن در مشهد آموزشی و seo فرایند یادگیری در مدرسه های و دانش کده ها اشاره کرد. با تغییر‌و تحول سیستم های سنتی یادگرفتن و تلفیق آن با تکنیک های توسعه یافته و امروزی، نرم افزار ها نقش عمده ای در فرایند یادگرفتن پیدا کرده اند. ایجاد کرد نرم افزار دانشگاهی، نرم افزار امداد آموزشی و نرم افزار بازی آموزشی برای منزلت سنی کودکان از مثال هایی میباشند که در مدتی کوتاه بازخوردی مثبت از یوزرها گرفته اند.

• قابلیت توده مرکزها دارای اعتبار آموزشی در یک پلتفرم برای تبادل و اشتراک طرز های نوین آموزشی
• فردی سازی تجهیزات وگزینه های نرم افزار برای هریک از مرکزها آموزشی
• ارتقاء تعامل و رابطه دربین اولیا، مربیان و علم آموزان برای پیگیری سریع حالت تحصیلی، خبر ها و عصر ها
• بکارگیری شیوه های نوین، خلاقانه و جالب در پباده سازی نرم افزار آموزشی برای تشویق علم آموزان به یادگیری مباحث علمی


نقش پباده سازی نرم افزار در رونق کسب وکارهای بچه و آغاز آپ ها

قابلیت اجرای ایده های خلاقانه در پوسته نرم افزار های هوشمند از مهم‌ترین مزایای دنیای تکنولوژی و IT است. شاید به جثارت بتوان اذعان کرد که با پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، فضایی نامحدود و مقرون به صرفه برای آغاز آپ ها پدید آمد تا از روش تلفن همراه های تلفن همراه سرویس ها و تولیدات خویش را با تعداد متعددی از یوزرها به اشتراک بگذارند. ایده های متعددی برای تشکیل داد نرم افزار پولساز و استارتاپی در عالم وجود دارااست که با نیازسنجی و آنالیز صحیح بازار مقصود می اقتدار آنها‌را رویش و توسعه اعطا کرد. نرم افزار ماشین کرایه ای آنلاین (اسنپ)، شبکه های عمومی (اینستاگرام)، پیشنهاد آنلاین (نرم افزار پیشنهاد نان) و رزواسیون آنلاین (نرم افزار کارواش آنلاین) فقط مثال ای از ایده های جالب، پر استفاده و سودآوری بوده اند که در پوسته نرم افزار توانسته اند طیف وسیعی از یوزرها را به خویش جذب نمایند.

مراحل طراحی یک اپلیکیشن

پباده سازی نرم افزار نیز یک مراحل مجال­بر و مشقت بار میباشد. به خصوص در شرایطی که قرار باشد طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار برای هر دو سیستم استدلال اندروید وios پباده سازی گردد. در بالا رئیس بیزنس بایستی بداند دقیقا چه چیزی میخواهد. بایستی نیاز مشتریانش را بشناسد. بداند با دقت بدین نیازها چه خدماتی و با چه کیفیتی میخواهد ارائه دهد. حتی یک طرح ظاهری اول در ذهن خویش داشته باشد.

در مرحله می بایست شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار را تعیین نماید. می اقتدار اظهار کرد دشوارترین بخش فعالیت همین تعیین میباشد. برای آشنایی یک کمپانی پباده سازی نرم افزار ماهر و تجربه و تخصص گروه آن کافیست مثال شغل های کمپانی مشاهده خواهد شد. بعداز گزینش کمپانی با مشاوره با گروه پباده سازی نرم افزار می بایست به یک طرح آخرین و مناسب رسید.

از این مرحله به آن گاه وظایف بر دوش کمپانی و دسته پباده سازی نرم افزار میباشد. این اشخاص با تخصص خویش می بایست بتوانند یک نرم افزار با ظاهری معمولی و کاربرپسند پباده سازی نماید که همگی انتظارات بیزنس و مشتریانش را برآورده نماید.

در مرحله بعدی نرم افزار پباده سازی و ساخته می‌گردد. اکنون بایستی نرم افزار به وسیله اشخاص مختلفی آزمایش خواهد شد تا احیانا در حالتی‌که ایراد یا این که باگی داشت پیش از نشر برطرف خواهد شد. و در آخر نرم افزار منتشر شود.

لینک فالو (dofollow) با لینک نوفالو (nofollow) چه تفاوتی دارد؟

برای ادراک عالی تفاوت پیوند فالو و نوفالو خوب میباشد در آغاز مقداری به عقب‌خیس برگردیم! به خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد ‌پیوند‌ها. همان طور که می دانید لینک و پیوند‌‌‌‌‌ها در بهینه سازی بسیار دارای اهمیت میباشند. اخذ بک‌لینک و پیوند کیفیت بالا قادر است اعتبار بهینه سازی اینترنت‌وب سایت شمارا بالا پیروزشود. بک‌پیوند به به عبارتی پیوند‌های دریافتی گفته میگردد که اینترنت‌وب سایت شما از یک اینترنت‌وبسایت دیگر اخذ می‌نماید. وقتی که شما یک بک‌لینک و پیوند اخذ می کنید، این مسئله به گوگل می‌فهماند که اینترنت‌وبسایت پیوند دهنده، وبسایت شمارا آیتم پذیرش خویش قرار داده میباشد. در واقع بخشی از اعتبار آن اینترنت‌وب سایت به وب سایت شما میرسد.


خب احتمالاً برای شما هم گفت و گو اخذ بک‌پیوند هیجان‌انگیز به لحاظ میرسد. ولی پیش از ایفا هر کاری برای اخذ بک‌پیوند یا این که پیوند سازی عالی میباشد با گونه های لینک و پیوند آشنا گردید و به توجه نکات اصلی مرتبط با پیوند‌سازی را مطالعه نمایید.


در مجموع لینک و پیوند‌ها به دو مجموعه‌ی فالو (dofollow) و نوفالو (nofollow) می شوند که تفاوت‌هایی هم باهم دارا‌هستند که پیرو آن ها را تحلیل خوا هیم کرد.


لینک و پیوند فالو چه چیزی است؟


به طور پیش فرض کلیه پیوند‌هایی که به طور معمولی میسازیم جزو لینک و پیوند‌های فالو محسوب میگردند.

لینک و پیوند فالو

1


پیوند فالو


در یک پیوند فالو هیچ مشخصه‌ی خاصی در کد چشم نمی شود و ظواهر پیوند به صورت معمولی خویش باقیمانده میباشد. لینک و پیوند‌های فالو به عبارتی لینک و پیوند‌هایی می باشند که ما در seo اینترنت‌وب سایت به آنان نیاز داریم!


چنانچه بخواهیم پاره ای موشکافانه‌خیس به زمینه نگاه کنیم می بایست با ماجرا link juice آشنا گردید. موتورهای جستجوی گوگل برای هر شیت از اینترنت‌وب سایت یک اعتبار یا این که امتیاز درنظر میگیرند. این link juice مانند یک پارچ از یک آب میوه میباشد! هنگامی که از شیت وبسایت خویش به اینترنت‌تارنما دیگری لینک و پیوند می‌دهید بخشی از این آب میوه یا این که اعتبار را به آن ها می بخشید.

جابجایی اعتبار seo با پیوند‌های فالو

معنی link juice


فرض فرمائید دو وبسایت با اعتبار بهینه سازی یکسان داریم. وب سایت اولیه چندین بک‌پیوند اخذ می‌نماید و وبسایت دوم هیچ بک‌لینکی ندارد. در این‌حالت به طبعً تارنما اولیه در نتیجه ها کاوش فراتر از اینترنت‌وب سایت دوم ظواهر میشود.


همینطور بخوانید: شناسایی کیفیت بک لینک و پیوند برای پیشگیری از پنالتی گوگل!


پیوند نوفالو چه میباشد؟


تفاوت پیوند فالو و نوفالو در ساختار آن میباشد. وقتی یک لینک و پیوند نوفالو ساخت‌و‌ساز می شود که در ساختار لینک و پیوند عبارت rel=nofollow نوشته شده باشد. یعنی فقط با اضافه کردن این عبارت به یک پیوند فالو می توانید آن را به یک پیوند نوفالو تبدیل نمائید.

لینک و پیوند نوفالو

1


لینک و پیوند نوفالو


دیدنی میباشد بدانید با درج لینک و پیوند نوفالو جابجایی اعتبار واقعه نمی‌افتد! یعنی وقتی که ربات‌های گوگل به یک پیوند می‌رسند حالت فالو و نوفالو بودن آن را چک می‌نمایند. در‌صورتی‌که بک‌لینک و پیوند از نوع نوفالو باشد دیگر جابجایی اعتبار جاری ساختن نمی‌گیرد.


شیوه‌های دیگر نوفالو کردن لینک و پیوند


در آخرها سال ۲۰۱۹ گوگل لغت ها دیگری را تحت عنوان نوفالو کردن پیوند‌ها در لحاظ گرفت. شما فعلا می توانید با دقت به شرایط موردنظر خویش از آن‌ها به کار گیری فرمایید:

معرفی ۱۱ ابزار کاربردی طراحان و برنامه نویسان

بعد از نظارت و تست ابزارهای ساخت و ساز محتوا، ابزارهایی یافت شدند با تیتر طراحی اپلیکیشن در مشهد  ابزار های اپلیکیشن نویسی، UI و UX که در کار میتوانند به طراحان و برنامه نویس ها یاری شایانی نمایند. ولی تا قبل از این در رابطه ماهیت User Experience چه است سخن کرده ایم، و به همین برهان در‌این نوشته‌ی علمی تنها به معرفی ابزار های آن ی پردازیم.


این ابزارها اثبات گردیده می‌باشند و به همه طراحان و برنامه نویس ها پیشنهاد می شود. با ما یاروهمدم باشید تا ۱۱ آیتم از مهم‌ترین و پربازدید ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

ابزار شماره ۱: Slack ابزار کاربردی برای مدریت پروژه


slack iconنرم افزار Slack اصولا ابزاریست برای فعال سازی یک چت روم که در آن قابلیت رابطه فی مابین اشخاص دسته وجود دارااست. با وجود افزونه های رئیس مال این اپلیکیشن، می‌توانید اتمام پروژه را در چت روم اعلام فرمایید.


همچنی در حالتی‌که که ربات طرح ریزی را در آن فعال فرمایید، قابلیت و امکان ست کردن فرصت گردهمایی با اعضای دسته را خواهید داشت.


به تازگی Slack میزان دارایی ای بالغ بر ۸۰ میلیون دلار برای توسعه و گسترش و کامل شدن آن سپرده گذاری نموده است.



ابزار شماره ۲: UXPin ابزار prototype و wireframe


UXpin


UXPin ابزاری توانا و دارنده پتانسیل کافی برای ساخت و ساز Wireframe میباشد. این ابزار همزمان می‌تواند wireframe با معیار fidelity زیر نیز ساخت و ساز نماید.



ابزار شماره ۳: Kuler ابزار کاربردی طراحان و برنامه نویس ها


kulerابزار Kuler یکی اپلیکیشن های موءثر و کاربردی زیر اینترنت برای گزینش طرح رنگ مطلوب برای وبسایت میباشد. در‌این برنامه هزاران طرح رنگ از پیش رقم خورده وجود دارااست که علاوه بر به کار گیری از آن‌ها می‌توانید رنگ بندی متبوع خویش را نیر گزینش فرمائید.


برای مشاهده تارنما kuler به جهت تحریم ها، نیاز به غربال شکن دارید.



ابزار شماره ۴: Sketch اختصاصی دوست داران به پباده سازی UI


Sketch در صورتیکه شما یک UI فعالیت یا این که گرافیست می‌باشید و از Sketch به کارگیری نمی‌کنید،قطعا بایستی آن را آزمون نمائید.


Sketch بطور معمولی یک جایگزین بسیار جذاب برای فتوشاپ و مطلوب کسانی میباشد که به طریق mockup شغل می نمایند. به عنوان مثال تجهیزات آن تصحیح ظریف پیکسل ها و استعمال سهل از لایه ها برای هر شیئی که ساخت و ساز می‌کنید میباشد، با این ابزار به راحتی می‌توانید مجموع ریزه کاری پباده سازی تان را در دست گرفتن فرمایید. در حالتی‌که از دوست داران سرسخت Photoshop می باشید بعداز عمل با این ابزار متوجه اقتدار آن خواهید شد.