مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اشتباهات رایج در طراحی اپلیکیشن موبایل که باید از آنها بپرهیزید

طراحی اپلیکیشن در مشهد در مقاله ها قبل در تارنما رایا پارس به اهمیت پباده سازی نرم افزار اندروید و ios در رونق کسب و عمل پرداختیم و با ارائه آماری دارای اعتبار نشان دادیم که نرم افزار ها تا چه اندازه میتوانند وضعیت کسب و عمل شمارا بهبود بخشند.


با دقت به اینکه صاحبان کسب و فعالیت معمولا دارایی محدودی را برای پباده سازی اپلیکشن اندروید در لحاظ میگیرند ، بسیار دارای اهمیت میباشد که با به عبارتی هزینه نخستین به سود دلخواه خویش دست یابند.درین نوشته‌علمی می‌خواهیم نکات کاربردی درباره با پباده سازی نرم افزار اندروید و ios و خطاها رایج در آن را بازگو کنیم.


نکته حائض اهمیت در فرایند پباده سازی نرم افزار گوشی این میباشد که برای آن الگوریتم مشخصی نیست و به همین ادله مدام اشتباهاتی رایج در این مورد مشاهده میشود . ولی با رعایت اصولی که بر حسب تجربه اشخاص قادر دراین باره بدست آمده میباشد می اقتدار در دنیای نرم افزار ها پیروز بود.


از گزاره ایرادات رایج در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه که بایستی از آن ها بپرهیزید می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:


پباده سازی UI و UX نامناسب و غیر ماهر


پباده سازی UI و UX ماهر و استفاده کننده پسند یکی مهم‌ترین نکاتی میباشد که در پباده سازی نرم افزار مطلقا می بایست رعایت شود.همینطور گذشته از هر چیز بایستی به ذوق و سلیقه و نیاز یوزرها دقت کرد. ولی این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تنها به نیاز مخاطب اکتفا کرده و خلاقیت و ابداع را در پباده سازی نرم افزار نادیده بگیریم .


تجهیزات و آیکن های نرم افزار بیش تر از اندازه باشد


هنگامی نرم افزار شما بیش تر از اندازه پیچیده و به هم ریخته باشد مخاطب مبتلا پریشانی می‌گردد و ترجیح میدهد در ادامه نرم افزار های بی آلایش خیس برود.یکی‌از خطاها رایج در پباده سازی نرم افزار ها تجهیزات مازاد و آیکن های زیاد میباشد. پس رعایت آسانی در عین بدون نقص بودن یک فاکتور مهم در پباده سازی نرم افزار میباشد.


نداشتن انگیزه در پباده سازی نرم افزار و فقدان برنامه استرانژیک


هنگامی کاربری وارد نرم افزار شما می گردد در کمتر از دو دقیقه بایستی بفهمد انگیزه اصلی و کاربرد اپ چه می باشد؟ عدم شفافیت انگیزه و کاربرد اپ برای استفاده کننده یکی مشکلات رایج در پباده سازی نرم افزار میباشد. هنگامی استفاده کننده در نرم افزار گوشی شما سردرگم و بی انگیزه باشد با گاز اپ را از برگه تلفن همراه خویش حذف خواهد کرد.






عدم آشنایی کافی از مخاطبان انگیزه در پباده سازی نرم افزار


آشنایی کافی از مشتریان در مرحله نخستین و آشنایی کافی از یوزرها در مرحله دوم به ترتیب مهم ترین قدم های پباده سازی نرم افزار میباشد.می بایست بدانید که اپ را برای په گسانی پباده سازی می‌کنید.معدل سنی آنان چقدر میباشد؟اضافه مخاطبین شما خانم هستد یا این که آقا و...و...


اما این عمل حقیقتا بسیار مشقت بار و گویش بر میباشد البته در برد شما در دنیای رقابت نرم افزار ها بسیار تاثیرگدار میباشد و عدم اعتنا به‌این قضیه نیز یکی از دیگر از مشکلات رایج در پباده سازی و تکثیر نرم افزار مارک شما خواهد بود.


پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن میباشد

طراحی اپلیکیشن در مشهد  جلوه های بصری عناصر اصلی یک کمپین قدرتمند در شبکه‌های‌عمومی می باشند و پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن می باشد. از سپتامبر سال ۲۰۱۷، ۸۰۰ میلیون بازدید کننده ماهانه برای دیدن و اشتراک گذاری عکس ها از اینستاگرام استعمال می‌کنند، این آمار دو برابر میزانی که در سال ۲۰۱۵ به کارگیری می کردند.

مخاطبان آنلاین از هر جهت با متن‌ها و تبلیغات برخورد می کنند. یک رسانه اجتماعی شلوغ مثل ماجرا‌های تکه تکه شده بی انتها فعالیت خود را پیشگفتار می‌کند. خوشبختانه، شما می‌توانید این بخش مبهم از محتوا را با تصاویری که یک ماجرا را برای لحظه‌ای داستان مینماید، کاهش دهید.

مشتریان قبل از باز‌بینی بیش تر می بایست بها کار شمارا ببینند. خبر خوب این می باشد که کسانی که مطالب شما را دنبال می‌کنند، بیشتر پذیرای فراخوانی برای اقدام می باشند. در حقیقت، ۷۵ درصد از کاربران بعد از دوست داشتن پستی در اینستاگرام، اقدام به بازدید از یک وب سایت، خرید یا جستجوی آنلاین می‌نمایند.

یادگیری طریق فعال‌سازی پیج بیزنس اینستاگرام برای تجارت سهل می باشد، به خصوص در صورتی پیش از اینً از رخ بوک استفاده کرده باشید. از نگرش تجاری، اینستاگرام عادی‌تر می باشد و نیازمند صرف زمان کمتری نسبت به سایر وب سایت هاست.

شما میتوانید از مطالب کوچک بصری استفاده نمایید تا دریابید که مخاطب شما را چه موضوعی طولانی تر مشغول می نماید و در سود دنبال کنندگان با گاز رشد می‌نمایند. برای ایجاد پروفایل و مقدمه به تبلیغ کسب و عمل خود در اینستاگرام، این فرآیند را انجام دهید.

۱. اپلیکیشن را دانلود نمایید
اگر هرگز از اینستاگرام استعمال نکرده اید، با دانلود برنامه آغاز نمائید. اینستاگرام از طریق مغازه های اپلیکیشن iOS، Google Play و Windows برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها در دسترس می باشد.

این برنامه برای دستگاه‌های موبایل مجهز شده است، و شما نیز احتمالاً برای بیشتر کار های خود از تلفن هوشمند یا تبلت به کار گیری خواهید کرد.

در حالتی که این آیتم‌ها برای شما مناسب‌تر باشد می توانید به سایت اینستاگرام مراجعه کرده یا از برنامه اینستاگرام روی دسکتاپ کامپیوتر خود استعمال کنید. با این حال تعدادی از ویژگی های تلفن همراه در دسترس نمی باشند یا برای کار در دسک تاپ و مرورگرهای وب، به افزونه های مختص نیاز دارا هستند.

براین اساس، برای اهداف این راهنما، بیایید روی استعمال از این برنامه موبایل تمرکز کنیم.

۲. یک حساب برای پیج بیزنس اینستاگرام خود بسازید
برنامه را فعال سازی نمائید و از یک کدام از دو روش یک حساب کاربری تولید فرمایید:

گزینه ۱: با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود وارد سیستم شوید و بعد یک نام کاربری وارد کنید.
مورد ۲: در حالتی که حساب فیس بوک دارید، میتوانید با همان اطلاعات وارد شوید و حساب ها را لینک دهید.
آیا از قبل حساب دارید؟ فقط وارد سیستم شوید و مستقیماً به ورقه پروفایل خود بروید.

۳. به طور بوک متصل شوید
به طور پیش فرض، شما با یک پروفایل شخصی ابتدا میکنید. برای به کارگیری از اینستاگرام برای تجارت، باید حساب خود را به صفحه کسب و کار رخ بوک متصل نمائید. روی آیکون پروفایل در سمت راست پایین ورقه کلیک نمایید.

در گوشه بالا سمت راست برگه، منوی تنظیمات را باز فرمائید. این منو به طور یک بیضی عمودی در اندروید یا یک چرخ دنده در iOS ظاهر می شود.

در کاغذ آن‌گاه، به سمت ذیل بروید تا این عنوان را ببینید “تغییر‌و تحول به پروفایل کسب و عمل”. تا وقتی که پیامی برای اتصال به فیس بوک دریافت کنید، می توانید روی پرده تبلیغی کلیک نمائید. “تعیین یک کاغذ” را گزینش نمائید و کاغذ را روی “عمومی” تنظیم و”OK” را کلیک نمایید.

در مرحله بعد، اینستاگرام از شما اجازه میگیرد تا ورقه رخ بوکتان را مدیریت کند، به لیست صفحات کسب و عمل چهره بوک که قبلاً ایجاد کرده‌اید، نگاه نمایید. صفحه سمت راست را انتخاب کرده و روی “بعدی” کلیک فرمایید. تنها یک مدیریت در حساب کاربری می تواند این مرحله را انجام دهد. در صورتی فقط کاربر مجاز هستید این ورقه را مشاهده نخواهید کرد.

۴. تنظیمات پروفایل را کامل نمایید
برای به پایان رساندن پروفایل خود، یک نشانی اینترنتی، شماره تلفن و آدرس کسب و کار وارد نمائید. برای ادامه بایستی دستکم یکی این قسمت‌های تماس را لبریز فرمایید. در صورتی این اطلاعات در برگه صورت بوک شما ظاهر شود، برخی از اطلاعات به صورت خودکار لبریز می شوند.

روی “انجام شد” کلیک کرده و به پروفایل خود بروید. یک نشانه گرافیکی جدید باید در بالای برنامه اینستاگرام ظاهر شود. این صفحه اطلاعاتی شما است، جایی که میتوانید تبلیغات و آمار اشتغال را پیگیری نمایید. در هر بعدازظهر، می توانید به کاغذ پروفایل برگردید و حساب پیج بیزنس اینستاگرام خود را به حساب شخصی بازگردانید.

۵. یک حساب کسب و عمل جدید بسازید
در‌صورتی‌که تا قبل از اینً ورقه کسب و عمل صورت بوک خود را تولید نکرده اید، می توانید هم زمان این عمل را انجام دهید. هنگامی که آیتم تعیین برگه را پیدا کردید، “تولید ” را در پایین صفحه گزینش نمائید. عنوانی را برای صفحه خود گزینش کنید، و گونه ای را تعیین نمائید که به بهترین وجه شغل شما را تمجید کند. بعضی مورد‌ها عبارتند از:

کتاب‌ها و مجلات
برندها و تولیدها
موسیقی
ورزش
منابع رویداد
کسب و کارهای محلی
وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها
برای کمک به افراد در یافتن کاغذ شما در جستجوها، ذیل مجموعه ای را انتخاب فرمائید. مثلا، در حالتی‌که از “مشاغل محلی” به عنوان پایین شاخه استعمال می کنید، با آیتم هایی مانند بهسازی منزل یا هنرها و سرگرمی ها مواجه می شوید. روی “بعدی” کلیک کنید.

۶. پروفایل خود را بازنویسی فرمائید
به صفحه پروفایل خود برگردید و روی “ویرایش پروفایل خود” کلیک فرمائید. در اینجا، می توانید پیوند عکس، بیوگرافی و وب سایت خود بیش تر نمایید. در صورتیکه از یک حساب شخصی سوییچ زده‌اید، برای نشان دادن مشاغل خود، تغییر عکس، نام و نام کاربری خود را در نظر بگیرید. استفاده از علامت و نام تجاری برند شما، یافت کردن شما در اینستاگرام را برای مشتریان آسانتر مینماید. در شرایطی‌که هنوز طرحی ندارید می‌توانید در عرض یک سری دقیقه آرم درست کنید.

بیوگرافی فرصتی برای قرار دادن لهجه، پیوند‌ها یا هشتگ‌های برند در پروفایل شما می باشد.

در زمینه‌ی کارهایی که کسب و کار شما انجام می‌دهد یا اینکه به مشتریان کمک می‌کنید، یک گزاره کوتاه بیان کنید. به خاطر داشته باشید، حتی درصورتی که رشته شما محافظه کارانه و سنتی باشد، باز هم می‌توانید از لحن خودمانی در پیج بیزنس اینستاگرام به کار گیری نمایید.

هر از گاهی، بخش اعظمی از برندها برای نمایش اطلاعیه‌های سرگرم کننده در کاغذ اصلی، بیوگرافی خود را تغییر تحول می‌دهند.

۷. از مخاطبین دعوت نمایید تا شما را پیگیری کنند
از هر کاری که انجام داده‌اید برای آنلاین نگهداشتن مخاطبین منفعت ببرید. در فهرست تنظیمات، از گزینه “دعوت از دوستان عزیز چهره بوک” به کار گیری نمائید تا یک اعلان برای کل شبکه صورت بوک خود ارسال فرمائید.

می‌توانید از آیتم “دعوت از دوستان عزیز” برای دسترسی به مخاطبین شبکه های دیگر، مانند Gmail، LinkedIn، Twitter یا Yahoo استعمال کنید. هر چه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، اعتبار رسانه های اجتماعی تجاری خود را اضافه کرده‌اید.

اندروید خالص چه اندرویدی است

طراحی اپلیکیشن در مشهد  شاید بارها عبارت «اندروید خالص» به گوش‌تان خورده می باشد . اما اندروید خالص چه گونه اندرویدی می باشد؟ همان گونه که از نام آن پیداست، عبارت اندروید خالص به خالص‌ترین ورژن‌ی اندروید اطلاق می گردد . این ورژن از اندروید چندان سنگین وجود ندارد و برخلاف دیگر ورژن‌های اندروید، اندروید خالص از نرم افزار‌های پیش‌فرض متعددی سود نمی‌پیروزی و فقط یک‌سری از نرم افزار‌های گوگل در آن تعبیه شده می باشد . اما این آسانی تأثیر منفی بر سعی این نسخه نداشته و حتی بر طبق نظر اکثری از کارشناسان، اندروید خالص یکی از شایسته ترین سیستم‌عامل‌های دانا به حساب آورده می شود . از گزاره گجت‌های مجهز به‌این اندروید هم می توانیم به تلفن همراه‌های پیکسل گوگل اشاره کنیم .


پباده سازی اپلیکیش در مشهد


راجع به تعیین ورژن‌های مختلف اندروید، ذوق وسلیقه و تقدم‌های شخصی نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ البته شایان ذکر است که اندروید خالص معمولا به‌تیتر سریع‌ترین ورژن‌ی اندروید در نظر گرفته می‌شود . این خصوصیت ورژن‌ی خالص اندروید، به سبکی آن برمی‌گردد که منجر میشود این سیستم‌دلیل دارای فایده‌گیری از منابع اضافه، وظایف موردنظر خود را با سرعت بیشتری انجام دهد .


اندروید 

اوریو چه است؟ اندروید 

اوریو 

یکی‌از سوال‌هایی که در ذهن یوزرها چهره می‌گیرد این میباشد که اندروید نوقا و اوریو چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارا‌هستند؟ به‌طور خلاصه و اثر گذار باید بگوییم که گوگل هرساله ورژن‌ی جدیدی از اندروید را عرضه می‌کند . هر ورژن‌ی جدید اندروید در گیر تغییراتی می شود و معمولا خصوصیت‌های جدیدی را به ارمغان می آورد . از آنجایی که عمده گجت‌های اندرویدی امکان اخذ ورژن‌های تازه را ندارند، به همین خیال همواره ورژن‌های مختلفی از اندروید آیتم استعمال قرار می گیرند .


اندروید ۸ اوریو جدیدترین ورژن‌ی اندروید محسوب می شود و توقع داریم که در کنفرانس I/O گوگل در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، شاهد معرفی اندروید ۹ باشیم . از سال ۲۰۰۹، ورژن‌های اندروید با نام شیرینی‌ها و به ترتیب حروف الفبا اسم‌گذاری گردیده‌اند . از آنجایی که نام اندروید ۸ «اوریو» (Oreo) بوده، پس قاعدتا نام اندروید ۹ می بایست با حرف P نخست شود .


اندروید 

گو یا اندروید وان چه است؟ اندروید 

وان 

در شرایطی که اهل به کار گیری از موبایل‌های دربین‌جایگاه و زیر‌مقام باشید، شاید گوش‌تان به عبارت‌های اندروید «گو» (Go) و اندروید «وان» (One) خورده میباشد . اندروید گو یک نسخه از اندروید خالص میباشد که برای طاقت فرسا‌افزارهای ضعیف تهیه و تنظیم شده میباشد . دوران‌عصر زیادی از عرضه‌ی اندروید گو نمی‌گذرد و تمرکز این سیستم‌برهان عمدتا معطوف به گجت‌های پایین‌منزلت در بازارهایی نظیر هند و برزیل میباشد . از سوی دیگر، اندروید وان سوابق‌ی بیشتری از اندروید گو دارد و می‌قدرت آن را ورژن‌ی سبک‌خیس اندروید خالص به‌اکانت آورد . با وجود عرضه‌ی اندروید گو، اندروید وان هنوز از رده خارج نشده و گوشی‌هایی مثل اچ‌تی‌سی U11 Life و Moto X4 از این ورژن‌ی اندروید سود می برند .


استراتژی ایجاد اپلیکیشن:

طراحی اپلیکیشن در مشهد 1. نام گذاری اپنام وی‌لین چیزی می باشد که مخاطب میبیند. به این ترتیب، با گزینش اسم مناسب مخاطب را پایین تاثیر قرار دهید. اسم بایستی منحصر به فرد، جذاب، و مضمون‌ باشد و توجه مخاطب را جلب نماید. براین پایه، هنگام تولید اپلیکیشن به اسم آن اعتنا فرمایید.


طراحی اپلیکیشن در مشهد


2. پباده سازی آیکون اپلوگوی اپلیکیشن شما می بایست به خیر و خوبی بیان کنده قضیه اپلیکیشن شما باشد. در پباده سازی لوگو، آسانی را مدنظر قرار دهید.


3. تثبیت در بازارهای دارای اعتباربعد از ایجاد اپلیکیشن گوشی و کسب اطمینان از باکیفیت و بی عیب و نقص بودن آن، لازم میباشد که اپ خویش را در بازارهای دارای اعتبار، نظیر اپ استور، گوگل پلی، و کافه بازار تثبیت نمائید.


4. تعیین گونه بندی مطلوبمدل بندی مناسب را، با دقت به قضیه و کارکرد اپلیکیشن، تعیین نمائید. گونه بندی مناسب باعث می‌گردد یوزرها بهتر و وارفته خیس اپ شما را پیدا نمایند.


5. تبلیغ و رواجنرم افزار خویش را در فضای مجازی تبلیغ نمایید. این فعالیت را می توانید از طریق شبکه‌های‌عمومی، کمپین های ایمیلی، تبلیغات اینترنتی، وب لاگ، و رپورتاژ انجام دهید. ایجاد ویدئوی رئال و یا این که موشن گرافیک نیز می‌تواند موثر باشد.


6. اسکرین شاتاز اپلیکیشن خویش اسکرین شات بگیرید. یوزرها از این طریق ادراک بهتری نسبت به حریم و تجهیزات اپ شما پیدا خواهند کرد. اسکرین شات خویش را در شبکه های ارتباطی و رسانه های دیجیتال منتشر فرمائید.


7. برندسازی اپشایسته ترین شیوه برای برندسازی عرضه سرویس ها کیفیت بالا میباشد. با این کار، اعتبار مارک مراقبت گردیده و اعتماد مخاطبان جلب می‌گردد. با انتشار منظم آپ تو دیت، نواقص احتمالی اپ را برطرف نمائید و نشان دهید که همواره در هم اکنون بهتر شدن می‌باشید.


8. قیمت گذاری منطقیرقابت در بازار اپ بسیار فشرده می‌باشد و برای دیده شدن می بایست عملکرد متعددی کرد. در صورتیکه بها های شما مناسب و مقرون به صرفه بوده و متناسب کیفیت خوب خدماتتان باشد، رضایت مشتری جلب خواهد شد. می توانید از پیشنهادات ویژه و مهیج نیز برای جذب مخاطب به کار گیری نمایید. ولی نباید در‌این فعالیت زیاده روی کرد. پیش از ایجاد اپلیکیشن گوشی، طرح های درآمدزایی خویش را به دقت پباده سازی و احتساب نمائید.


9. نظریات یوزرهااز ایده ها، نقد ها، و پیشنهادات یوزرها به کار گیری نمائید. بازخوردهایی که از مخاطبان دریافت می کنید بسیار باارزش میباشند. آن‌ها‌را گشوده‌بینی نمائید و ایرادات را برطرف نمائید. بنابراین، سرویس ها بهتر و دیدنی تری را به مشتریان خویش عرضه خواهد کرد.



حرف نهاییپیش از آغاز به پباده سازی و تولید اپلیکیشن گوشی، بایستی انگیزه و کارکرد اپ، تجهیزات و خصوصیت های آن، مشتریان انگیزه، و رقبا را به دقت مشخص نمائید. بعد از آن برای پیروزی آن بایستی استراتژی بازاریابی و مدیر ارتباط با مشتریان را پباده سازی و اجرا فرمایید. و در غایت، بر پایه ی بازخوردهایی که از سیستم و از مشتریان دریافت می کنید، اقدامات اصلاحی را انجام دهید و نسخه های آپدیت اپ را منتشر فرمائید. از قابلیت ارسال نوتیفیکیشن نیز برای تعامل با مشتری غافل نشوید.


داستان کسب و کار: فروشگاه مستربج چطور به صفحه ی اول گوگل رسید؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد مستر بج (mrBadge.ir)یک تیم ایده پرداز هنری میباشد که از سال 1386 عمل خویش را در زمینه‌ی ساخت هدایای تبلیغاتی در شهر تهران ابتدا کرد و بعداز آن در سال 93 به طور تماما ماهر وارد عرصه ی پباده سازی و ایجاد زیورآلات دست ساخته نظیر مدال، دستبند، گل سینه و غیره شوید.


در سال 1396 مستربج تصمیم گرفت که با حذف واسطه ها و مخارج مربوط به آن، تولیدها خویش را با قیمت ارزان تری و از روش فروش اینترنتی به دست مشتریان برساند.


ما در مغازه ساز سپهر این افتخار را داشتیم که گزینش مجموعه هنری مستربج بودیم برای طراحی وب و دکان اینترنتی :) .





درخواست ها قابلیت پیشنهاد پلاک نام سازه به ذوق ی مشتری:


هنگامی چندین ارتباط تلفنی اول در خصوص ساخت سایت مستربج انجام شد متوجه شدیم که نیاز آن ها صرفا یک سایت فروشگاهی معمولی که اجناس را در آن تعریف و تمجید نمایند وجود ندارد و آن ها به خیال و خاطر داشتن قابلیت و امکان تولید زیورآلات دست‌ساز به پیشنهاد مشتری و با اسم فرد، بدین قابلیت نیاز داشت که فرد بتواند به طور آنلاین نام خویش را وارد نماید و ریزه کاری دلخواه خویش را گزینش نماید. و با این قابلیت و امکان اختصاصی از رقبای خویش در مورد دریافت کردن پیشنهاد آنلاین پیشی بگیرد.


به عنوان مثال شما قصد دارید برای نامزد خویش یک گردنبد پیشنهاد دهید: کافیست نام متبوع را در نصیب متن پلاک تایپ نمائید و در نصیب طرح پلاک، طرح دلخواه خویش را گزینش نمائید. آن گاه جور سفارشتان را که می خواهید در قالب یک گردن آویز دستساز خوشگل داشته باشید را گزینش فرمائید و روند خرید را تا پایان پیش ببرید.








بحران :


تعداد حالات توصیه بسیار زیاد بود!


به عنوان مثال تنها در زمینه ی دست بندها بیشتراز 5 گونه دست بند وجود داشت که هرمورد قابلیت و امکان گزینش بند دلخواه هم داشتند به صورت مثال به چرمی، بندی، مهره ای و ... تقسیم می‌شد و بعداز آن مشتری میتواست مال هریک را نیز به دلخواه گزینش نماید. برای پیشنهاد خویش رنگ گزینش نماید به پیشنهاد خویش تزیینات اضلفه نماید و .... تا اینکه در غایت تعداد وضعیت های تعیین به بیش تر از 50 شرایط می سید!