مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهترین ابزارهای انیمیشن UI برای برنامه های iOS و Android - قسمت دوم


7- یک راه مخصوص

همینطور در شرایطی‌که میخواهید خصوصیت های منحصربه‌فرد طراحی اپلیکیشن در مشهد  را تقویت نمائید ، بایستی از کارتن های سفارشی نیز به کارگیری کنیم.

در اینجا ، به یک نمونه بشاش ، براق و مطلوب اپلیکیشن رستوران میباشد:



روش اجرای برنامه کودکان در یک اپلیکیشن موبایل

وقت آن میباشد که در رابطه روش های ایجاد برنامه خردسالان ها و اجرای آن ها در اپ حرف کنیم.

براین اساس راجع‌به دوست داستنی ترین ابزارهای برنامه کودک گفت و گو خوا‌هیم کرد.

چاره های سفارشی

در‌این‌صورت ، ما در امر پباده سازی کارتون ها از نخست کلام میکنیم. اما ، این شایسته ترین مورد میباشد ، چون شما یک راه‌حل به طور کاملً بی سابقه اخذ میکنید.

در کار ، ما اکثر اوقات با نیاز به توسعه و گسترش برنامه کودکان های سفارشی از گونه های متفاوت روبرو گردیده ایم.



با این حالا ، گسترش سفارشی اشکالاتی داراست:

1- این پیچیده خیس میباشد ، بدین ترتیب برای اجرای ایده به دوران بیشتری نیاز دارید.

2- پرهزینه میباشد مدت و پیچیدگی بسط باعث به ارتقاء بها می‌شود.

بدین ترتیب در صورتی منابع مالی و هنگامی به شما قابلیت و امکان می‌دهد که به یک راه‌حل سفارشی متوسل گردید ، می‌توانید فارغ از یاری کتابخانه های مهیا ، کارتون را از نخست ساخت‌و‌ساز فرمائید. در غیر این شکل ، ما توصیه می‌کنیم به مورد بعدی مراجعه کنید، یعنی…

چاره های فراهم

در واقعیت ، گوگل و اپل کل اجزای موردنیاز را برای ساخت‌و‌ساز برنامه کودک های برتر ارائه می‌دهند ، چون گسترش دهندگان نرم‌افزار های موبایل حقیقتاً به آن ها احتیاج دارا‌هستند. و اما منابع بخش اعظمی وجود دارااست که گسترش دهندگان تجربه و دستاوردهای خویش را (کتابخانه ها ، پلاگین ها و غیره) با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. دوست داستنی ترین آن ها GitHub میباشد.

به این ترتیب ، در مسئله میزان دارایی ، به کارگیری از کارتن های فردی سازی گردیده منطقی وجود ندارد ، بهتر میباشد از انیمشین های مهیا استعمال شود.

ایرادات مختلفی وجود دارااست. نکته مهم این میباشد که ما نمی توانیم 100٪ مطمئن باشیم که آیا یک کتابخانه خاص تماماً متناسب با هدف ها ما میباشد. علاوه بر این ، در آینده ممکن میباشد شما نیاز به بهبود داشته باشید و بدون چاره گردید با کد فرد دیگری فعالیت نمائید .

با این هم اکنون ، این ایرادات قابل حل می‌باشند.

بیایید خلاصه کنیم: با احتمال 80-90٪ ، کتابخانه ما یحتاج برای تولید برنامه کودکان را پیدا خواهید کرد. پرسش کیفیت چاره میباشد.

پیشنهاد می‌کنیم چند کتابخانه منبع گشوده را مطالعه نمایید و تحلیل نمائید که چه تفاوت هایی با هم دارا‌هستند و کدام یک از این موردها مطلوب ترین آیتم خاص شماست. همینطور می‌توانید شایسته ترین جنبه های هر راه‌حل را انتخاب نمایید و بر پایه ی آن‌ها یک کارتن نو از خودتان پباده سازی نمایید.

به این ترتیب ، در حالتی که به صورت بدون شوخی به تامل پباده سازی برنامه کودکان میباشید ، بندهای ذیل را بخوانید که یک‌سری ابزار دوستداشتنی Android و iOS را تعریف می نماید.

ابزارهای کارتون UI در iOS

در آغاز بیایید به ابزارهای برنامه کودکان iOS بپردازیم.

1- Hero

در‌صورتی‌که با این عمل روبرو میباشید که می‌توانید یک انتقال غیر استاندارد میان تعدادی کنترلر را ارائه دهید ، کتابخانه Hero موءثر میباشد.

https://github.com/HeroTransitions/Hero

این یک ابزار کارتون مطلوب برای نیازهای بسط دهندگان iOS میباشد. ما در بعضی از پروژه ها آنان‌را مشاهده کرده ایم و با اطمینان می قدرت اظهار‌کرد که به اندازه کافی کیفی ایجاد شده است. علاوه بر این ، Hero دائماً گزینه حمایت و بهبود قرار می‌گیرد. براین اساس ، می قدرت با خاطر ریلکس تحت عنوان یک کتابخانه خوب برای ساخت و ساز برنامه کودک اپ ها سفارش کرد.

مزایای آن:

کیفیت خوب؛
آسانی (اجرای کتابخانه در پروژه شما بسیار آسوده میباشد)؛
سرعت بالا.
2- UIViewPropertyAnimator

چنین روشی برای اضافه کردن اشکال متفاوت کارتن جدیدترین وجود ندارد ، از سال 2016 وجود داراست ، ولی برخی از گسترش دهندگان هنوز هم بطور ناخواسته این کلاس را نادیده میگیرند و از آن در تمرین خویش به کار گیری نمی‌کنند.

بدین ترتیب ، کلاس UIViewPropertyAnimator اذن می‌دهد:

ساخت‌و‌ساز برنامه خردسالان های تعاملی که به وسیله خویش استفاده کننده در اختیار گرفتن می‌گردد.
اجرای قابلیت و امکان بازگرداندن کارتن؛
تغییر‌و تحول برنامه کودکان های مو جود برای نرم‌افزار ها؛
بازی برنامه خردسالان به ترتیب معکوس؛
اجرای قابلیت تهیه سرعت کارتن (UICubicTimingParameters).
UIViewPropertyAnimator تلاش خویش را بر پایه ی دو پروتکل آماده می نماید:

1.1. UIViewAnimating - پروتکلی که عملکردهای پایین را ممکن می سازد:

·      اجرای برنامه کودک؛

·      آن را در شرایط مکث قرار داده یا این که متوقف نمایید.

·      موقعیت فعلی یا این که وضعیت برنامه کودکان را اخذ نمائید.

1.2. پروتکل که از UIViewAnimating به ارث رسیده میباشد. 

UIViewImplicitlyAnimating ویژگیهای جدیدی را در چنگ ما قرار می‌دهد ، به عنوان مثال این موردها ، قابلیت ادامه برنامه کودکان iOS بعداز توقف و تنظیمات دوباره سرعت آن میباشد.

3- UIKit Dynamics

میتوانید از یک مثال دیگر از ابزارهای برنامه کودکان iOS ، یعنی UIKit Dynamics به کار گیری فرمایید

UIKit Dynamics یک مکانیسم فیزیکی ویژه میباشد که در UIKit ایجاد شده است. تا قبل از این ، این فناوری تنها یک رویا بود ، البته از بازه ورژن iOS 7 ، این زمینه به یک حقیقت تبدیل شده‌است. سرشت آن رفلکس تأثیر برخی نیروهای فرنگی و حتی پدیده های طبیعی بر روی اشیا نرم‌افزار گوشی میباشد. بیایید بگوییم ، چه گونه یک یا این که عنصر دیگر پایین تأثیر جاذبه یا این که اصطکاک قرار می‌گیرد ؟

با گسترش مطلوب ، استفاده کننده این تصور را خواهد کرد که در اکنون تماشای تصویری از دنیای معاش میباشد که در آن تمامی اشیا ذیل تأثیر اطراف طبیعی قرار گرفته و بر همین اصل برخورد نشان می‌دهند.

به عبارت دیگر ، UIKit Dynamics کلید اخذ اثر برنامه کودک شگفت انگیز در دنیای حقیقی میباشد. به مثالهای تحت نگاه فرمائید تا بفهمید درباره‌ی چه چیزی کلام میکنیم

۱۱ ویژگی اپلیکیشنی؛ ترندها و نوآوری ها در تولید اپلیکیشن موبایل


برچسب ها 

۱۱ خصوصیت اپلیکیشنی؛ ترندها و ابداع ها در ساخت نرم‌افزار تلفن همراه



حقیقت های کسب و عمل امروزی، مقررات جدیدی را در طراحی اپلیکیشن در مشهد  گوشی دیکته می نماید. در‌این نوشته ی علمی به ۱۱ خصوصیت، ترند و ابداع اشاره میکنیم که‌این ایام در ساخت و ساز نرم‌افزار به عمل می‌برند.


 



ساخت و ساز برنامه تلفن همراه


۱- آسانی در پباده سازی

حرفی میباشد که استیو جابز می‌گوید: «پباده سازی تنها آن چه که به حیث میرسد و حس می‌شود، وجود ندارد. پباده سازی شیوه کارکرد آن میباشد.» این عبارت نقل شده به‌این زودی ها تغییر‌و تحول نمی نماید. صحت دارد که‌این منطق پیچیده به حیث می‌رسد. البته در شرایطی‌که ما آن را بی آلایش تعبیر کنیم یعنی نرم‌افزار می بایست طوری پباده سازی خواهد شد که به کار گیری آن برای یوزرها بی آلایش باشد.


 


۲- همخوانی با استانداردهای GDPR

ضابطه حفاظت از داده ها یا این که (GDPR) یکی‌از جدیدترین لغات کلیدی در حوزه ترندهای تکنولوژی میباشد. این ضابطه برای نگهداری داده های فردی اشخاص در سطح رسمی آن میباشد. همان همه نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارها هنگامی داده های فردی اشخاص را ذخیره می نمایند یا این که آن‌ها را پردازش می نمایند بایستی امنیتی و محرمانه پباده سازی شوند.


۳- تکامل پیوسته

تمامی برنامه ها با دقت به نیاز صاحب و مالک کسب و عمل و نیاز یوزرها بایستی به صورت مداوم تکامل یابند.


۴-  دانش اطلاعات و یادگیری ماشینی

دانش اطلاعات اکنون به تنی چند از حوزه ها شیوه پیدا نموده است. دراین جا مطالعه موردی ما در رابطه ساخت‌و‌ساز و ادغام گونه های سبک های  داده ای علمی به سیستم ERP برای کسب و شغل های خرده فروش و رستوران هاست میباشد. تا تقاضاها به صورت ظریف پیش گویی گردیده و معیار فروش ارتقاء یابد.


۵-حقیقت افزوده یا این که ( Augmented Reality)

یکی‌از دیگر از ابتکار عمل ها که بها اسم بردن دارااست، حقیقت افزوده یا این که ( Augmented Reality) اسم دارااست. که برای مخاطبان تلفن همراه آورده شد.  ARKit برای  ios و ARCore برای اندروید میباشد.


۶- پوشش دادن یک‌سری پلتفرم

هنگامی حرف از ساخت و ساز اپ پیش می‌آید، اسم ۲ تا پلتفرم بلافاصله به ذهنمان خطور می نماید و شما اسم آن‌ها را خیلی خوب میدانید. هیچ چیزی بهتر از کادر ورک های مدرنی وجود ندارد که بسط تعدادی پلتفرم را آماده می نمایند. از جمله  Angular Native، با نرم‌افزار نویسی نیتیو و سطح بالایی از قابلیت و امکان به اشتراک گذاری کدها را داراست. که چاره های نادر هزینه ای برای مرحله پباده سازی مفهومی داراست. که برای اپ قابلیت و امکان نخستین برای ورد به بازار را آماده می نماید.


۷- تلاش کلید برد میباشد

نرم افزار شما بایستی سریع باشد. حتی‌د‌ر توشه اولیه هم خیلی سریع بار گذاری گردد و نباید یوزرها را درانتظار بگذارد. در روند نخستین تعیین صحیح تک استک اساسی میباشد. پس از خارج دادن اپ (نشر) سئو مداوم خیلی ضروری میباشد.  


۸- موضوعات امنیتی

این خصوصیت در صنایعی مانند رئیس موبایل مبنی بر اندروید واجب میباشد. خصوصی بودن اطلاعات تا سطح رسمی رعایت میشود. تامین امنیت داده نیز یک کدام از ترندهای  IoT میباشد. کارشناس های مجموعه ما نیز به سمت ساخت اپ های امن اندرویدی و ios تکان می نمایند.


۹- مطابقت و همخوانی با اکوسیستم های پهناور

گه گاه نرم افزار های گوشی بخشی از یک اکوسیستم عظیم می باشند.


۱۰- قابلیت و امکان مطابقت و همخوانی با استانداردهای اتصال امروزی

مجموعه ما می‌تواند فناوری های امروزی، استانداردها و پروتکل ها را برای اطمینان از قابلیت و امکان هم خوانی گوشی با نرم‌افزار ارائه دهد. یک نمونه خوب می‌تواند پروتکل رابطه Bluetooth Low Energy  باشد.


۱۱- تمرکز بر راه‌حل های بر پایه ی کسب و عمل

هر جنس برنده (برنامه) به نیاز های خاص یوزرها جواب میگوید و به شما یاری می نماید غرض خاص تجاری خویش برسید. و غرض مجموع ترندهای اینجا آن میباشد.


امید است نظرها ما برای شما موثر باشد. با این وجود، می‌توانید برای پروژه آینده خویش با ما تماس بگیرید. و ما از جواب به سوال های شما خرسند خوا هیم شد.


همه این‌ها عالی به نظر می‌رسد… ولی وب اپلیکیشن پیش‌رونده دقیقاً چیست؟


احتمالاً تا به درحال حاضر شنیده‌اید که  اینترنت برنامه پیش‌رونده آینده کل بشریت میباشند. آشتی جهانی به ارمغان میاورند، آخر‌نصیب گرسنگی می باشند، رنگین کمان و تک‌شاخ‌ها را نجات میدهند. طراحی اپلیکیشن در مشهد  در میان توان‌ها تعادل ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و شغل های زیاد دیگری هم انجام میدهند. درین فرآیند، حتی ممکن میباشد منجر پیشرفت گوشی اینترنت‌ها هم بشوند، برابری را توی اینترنت و نرم افزار‌های ساکن اینجاد نمایند و به توسعه و گسترش‌دهندگان گوشی امداد نمایند تا یوزرها به بازاری بالاتر از محدوده دکان‌های اپ دسترسی پیدا نمایند.

تمامی این‌ها عالی به لحاظ میرسد… البته اینترنت اپ پیش‌رونده دقیقاً چه چیزی است؟

«یک اینترنت برنامه پیش‌رونده از امکان‌های اینترنت امروزی برای ارائه تجربه کاربری شبیه برنامه استعمال می‌نماید.» اینترنت نرم‌افزار‌های پیش‌رونده

برنامه‌های فروش یا این که دانلود برنامه‌ محلی کارهایی مثل ارسال پیام‌های تبلیغاتی، عمل آفلاین، ظواهر و حسی که به کاربر میدهند (مثل به عبارتی کاری که اپل و گوگل تصورش کرده بودند.)، بار گذاری تمامی‌ی این‌ها در شیت‌ی مهم و خیلی شغل های دیگر انجام می دهند. برای مقایسه، برنامه‌های اینترنت گوشی که میگردد توی یک مرورگر گوشی به آنها دسترسی پیدا کرد، هیچ وقتی چنین کارهایی انجام نداده‌اند. اینترنت‌برنامه‌های پیش‌رونده با به کار گیری از APIهای نو اینترنت، مفاهیم تازه و لغت ها باب روز را پباده سازی می‌نماید.

برای برای پر‌نور‌سازی میگویم که دارم در زمینه‌ی مرورگرهای نرم افزار اینترنت موبل حرف می کنم. نرم‌افزار‌های ترکیبی، مانند Lonic و Cordova با کل خصوصیت‌هایی که از هر اپلیکیشن مستقر انتظار داریم سوای محدودیت در گوشه و کنار نرم‌افزار‌های ساکن اجرا میگردند. البته در حالتی‌که محتوای اینترنت را از یک نرم‌افزار ترکیبی خارج بیاورید و آن را در یک مرورگر موبایل بار گذاری فرمائید، آن وقت اپ با خصوصیت‌های مرورگر محدود میشود. (به عوارض متعدد امنیتی و استاندارد سازی API).

اینترنت‌ نرم افزار‌های پیش‌رونده خصوصیت‌هایی را که ما از نرم افزار‌های مستقر انتظار داریم را زبده مرورگر موبایل به سیرتکامل‌ای تغییر‌و تحول میدهند که از فناوری‌های مبنی بر استانداردهای گوشی به کارگیری نمایند و در یک فضای امن برای همگی یوزرها وب قابل انجام می‌باشند.

به صورت کلی، اینترنت نرم افزار‌های پیش‌رونده گروه‌ای از فناوری‌ها، مفاهیم پباده سازی و APIهای اینترنت را تعریف می‌نماید که همزمان عمل می‌نمایند تا تجربه‌ای مشابه به نرم افزار را در مرورگرهای گوشی ارائه دهند. بیایید برخی از اصول مهم نرم‌افزار‌های اینترنت توسعه یافته را مرور کنیم.

 

Service Worker
Service Worker فناوری فوق‌العاده قادر و به به عبارتی اندازه حیران کننده‌ای در پشت یک اینترنت نرم افزار پیش‌رونده میباشد. این فناوری از کوشش آفلاین، پیام‌های خود کار، آپ دیت رسانی محتوای پس‌قضیه، ذخیره محتوا و مورد ها دیگر پشتیبانی می‌نماید.

در سطح بالا Service Worker یک نرم‌افزار‌ی کاربردیست که در پشت صحنه‌ غیر وابسته از اپلیکیشن‌ی شما عمل می‌نماید و در جواب به رویدادهایی مانند درخواست‌های کانال، پیام‌های خود کار، تغییرات اتصال و موردها دیگر اجرا میشود.

شنیده‌ام که به service workerها Proxy هم میگویند که فکرمیکنم اسم خیر‌ست. با استعمال از این نرم‌افزار می توانیم رویدادهایی مانند عکس العمل‌ها و درخواست‌هایی که هر لحظه توی کانال رخم میدهد چک کنیم، قادر خواهیم بود آن روی داد را با احاطه بی نقص در اختیار گرفتن کنیم. اطلاعات دردسترس توی خاطر‌ی پنهان را چک کنیم و فورا به آن جواب‌ بدهیم، یا این که اذن دهیم درخواست به سرور اتومات منتقل گردد. اسکریپت ما تحت عنوان یک پروکسی یا این که بین‌افزار پاسخگوی درخواست‌ها خواهد بود.

اقتدار و انعطاف‌پذیری Service Worker‌ها سبب ساز پیچیدگی‌شان میگردد و در مجموع بسط‌دهندگان می خواهند از «راهبرد‌های» قبل از ساخت و ساز برای مورد ها استعمال‌ی معمول Service Worker، مانند موقعیت آفلاین نرم‌افزار به کارگیری نمایند. مرورگر موزیلا مرجعی عالی برای Service Worker داراست که اپ‌های بی‌شماری را با کد قابل به کارگیری دوباره نشان می دهد. از جمله یک راهبرد شرایط آفلاین بی آلایش وجود داراست که در‌صورتی‌که درخواست کانال نادرست پیش برود، مداخله می‌نماید و داده‌ها را در یاد‌ی نهفته ذخیره می‌نماید. گوگل هم مثال‌های متعددی از طریق‌ی عمل Service Worker دارااست.

مبادرت مهم: Service Worker صرفا یک پوشه جاوا اسکریپت مانند سایر فولدر‌هاست، توی بگراند‌ی نرم افزار‌ها اجرا می‌گردد و با فیس دادن اشتباهی فعال می‌گردد و این شما میباشید که بایستی کد را برای رئیس یاد‌ی نهفته، پیام‌های اتوماتیک، جابه‌جایی داده ها و… بنویسید. از‌آن‌جا‌که بسط‌دهندگان در غایت از همین اپلیکیشن استعمال می‌نمایند، به احتمال زیاد برای انجام شغل های معمول (مانند پشتیبانی آفلاین) و برای سهولت در عمل از «راهبرد‌»های موجودش هم به کار گیری می‌نمایند. Service Worker در اندروید با مرورگر chrome50 در دسترس میباشد و اکنون به وسیله بقیه مرورگرهای مهم گوشی پشتیبانی نمیشوند

 

پوسته نرم افزار
سبک پوسته برنامه یک معنی پباده سازی معمولی میباشد که به موجب آن توشه اول یک نرم‌افزار اینترنت گوشی یاور با پوسته مهم  پباده سازی UI نرم‌افزار را مهیا می‌نماید و محتوای اپ پی از آن بارگیری می‌گردد. پوسته یک API اینترنتی یا این که یک چارچوب وجود ندارد، بلکه یک راه و روش پباده سازی میباشد که بسط‌دهندگان می توانند تعیین نمایند که به آن پایبند باشند و با به کار گیری از آن بضاعت و توان‌های ذخیره‌سازی Service Worker ارتقا مییابد. ممکن میباشد دریابید که‌این یک خط مش تماماً شفاف میباشد و با به کارگیری از یک کلیدواژه خوب ظواهر خیلی بهتری به وجود میاورد.


در رابطه با ساخت اپلیکیشن این موارد را در نظر بگیرید :


نرم‌افزار کسب و فعالیت بدین خیال و خاطر که می تواند مشتری ها و اشخاص متعددی را به سمت کسب و فعالیت شما هدایت نماید ، امروزه فراگیر شده‌است. با اعتنا به اینکه یوزرها دنیای دیجیتال طراحی اپلیکیشن در مشهد بازه زمانی متعددی را در موبایل های هوشمند خویش صرف می نمایند، وجود یک اپ در بستر کسب و عمل می‌تواند رونق فراوانی به آن ببخشد به این دلیل‌که ارتقاء نرم‌افزار ها در هر حوزه ای منجر شده‌است تا یوزرها با تکنولوژی که هر روز در حالا پیشرفت میباشد رابطه مجاورت تری پیدا نمایند و بخشی از معاش روزانه آنها خواهد شد . صاحبین کسب و عمل با محاسبه طریق به کارگیری استفاده کننده از برنامه می توانند فهم و شعور بهتری از نیازهای وی و شرایط عمل خویش داشته باشند و همینطور به کارگیری درست از این آمار و داده ها نقش موثری در بهبود عمل های آتی کسب و امور و آپ دیت رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت.

درباره با ساخت‌و‌ساز نرم افزار این مورد ها را در لحاظ بگیرید :

برنامه کسب و عمل عموم را راضی نگه میدارد چون حس می‌نمایند به نسبت دیگر رسانه‌ ها رابطه مجاورت‌ تری دارید.
یوزرها همواره بیشتر دوران خویش را آنلاین میگذرانند .
همینطور بیشتر بازه زمانی آنلاین به تلفن همراه های هوشمند تخصیص داده شده‌است.
دیدنی میباشد بدانید که بازه مدت صرف گردیده در دستگاه‌ های هوشمند موبایل ۵۷۵ % درین سه سال ارتقاء پیدا نموده است.
اپ های گوشی ۸۰ درصد از مقطع صرف گردیده در تلفن‌ های همپا را به خویش تخصیص داده اند.
عنصر اساسی تشکیل دهنده وب شی ءها، برنامه های گوشی می‌باشند.


کسب ‌و فعالیت اینترنتی
1- کسب ‌و عمل اینترنتی
کسب ‌و عمل اینترنتی امروزه بسیار فراگیر گردیده و  فرصتی استثنایی برای پیشرفت فرهنگ وتمدن دیجیتال میباشد . شما با به کار گیری از سایت ها و نرم‌افزار میتوانید کسب و فعالیت خویش را ارائه کرده و درآمدزایی نمایید.

2- تعامل مثبت با مشتری
شما به راحتی میتوانید با همکارانتان در کسب و عمل اینترنتی رابطه برقرار فرمائید . با اعتنا به پیشرفت روزافزون در ارتباطات مشتریان انتظار دارا‌هستند با سرعت بیشتری سرویس ها‌ رسانی نمائید و دائماٌ در دسترس باشید .

3- مشتری متبوع را به سادگی پیدا نمایید
با اعتنا به اینکه اپ کسب و فعالیت مشتری را به شما مجاورت می‌نماید و حضور آنلاین و تجربه‌ی شغلی می تواند به امداد کسب‌ و کارتان بیاید درنتیجه همت نمایید مشتری را با راهبردهایی مانند دادن تخفیف یا این که پیشنهادهای داغ برای تولیدها تخفیف‌ دار جذب نمایید.

4- کسب‌ و عمل اینترنتی شما‌را بدون‌پول تبلیغ می‌نماید
شما می بایست از مراحل رابطه در بازار اینترنتی غایت استعمال را بکنید که در مقابل برنامه شما در جایگاه بالای بازدیدکنندگان قرار می گیرد. خوب میباشد که بدانید اپلیکیشنتان به چه شکل در بازار اینترنتی پیدا می گردد .

5- ریلکس‌خیس عمل می‌ فرمایید
با اعتنا به اینکه در دنیا رقابتی امروز نمی‌ توانید با مشتری‌ های گزینه نظرتان در جای ‌ های مختلفی ملاقات نمائید. شما تعیین بی آلایش و یادگرفتن در چنگ دارید تا خودتان را با برنامه کسب و فعالیت هماهنگ سازید. این فعالیت به شما رضایت می دهد و شما‌را به سودآوری می‌رساند .

برنامه ساز آنلاین اپتو به شما قابلیت میدهند تا با مشتریان خویش در بستر یک طرز به طور کامل نو بتوانید رابطه برقرار نمایید و این رابطه را مبتنی بر اطلاعاتی که از آنان اخذ میکنید ، نگهداری فرمائید و بهبود ببخشید.

نرم افزار ساز آنلاین اپتو با وجود اشکال طرح ها و قالب های مهیا و سوای نیاز به هیچ سیرتکامل کد نویسی ، این قابلیت را به وجود آورده میباشد تا به راحتی اپ کسب و کارتان را پباده سازی فرمایید. با به کار گیری از نرم افزار ساز آنلاین اپتو میتوانید به راحتی صفحه های تلفن همراه را کنار هم بچینید ، پوشه خروجی استاندارد اندروید و IOS تهیه و تنظیم فرمایید و آن را در مارکت های دارای اعتبار منتشر فرمایید.