مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

خطای NSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE در هنگام طراحی اپلیکیشن

INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE 5. خطای رایج ActivityNotFoundException وقتی با این اشتباه واکنش می کنید که فراخوانی اینتنت یا این که startActivity باخت می خورد به دلیل آن که Activity نمی‌تواند طراحی اپلیکیشن در مشهد اینتنت داده گردیده را اجرا نماید. راه‌حل: برای حل این اختلال فولدر منیفست را گشوده نمایید، نظارت نمائید که مجموع اکتیویتی‌ها را به صدق تعریف‌و‌تمجید کرده‌اید. توجه فرمائید که هر اکتیویتی را با اسم بی نقص کلاس یا این که یک نقطه برای اسم پکیج معرفی فرمائید. 6. خطای ClassCastException این اشتباه به جاوا مربوط میشود و به شما قابلیت می دهد متغیرها را از یک نوع به نوع دیگری تبدیل نمایید. یعنی می توانید دو کلاس با ساختار متعدد را به هم تبدیل فرمائید. رفع این نادرست در پباده سازی نرم افزار اندروید: برای حل این ایراد به اندروید استودیو فرمان دهید پوشه‌های طرح‌بندی را توشه دیگر مرمت نماید. 7. خطای NullPointerException در جاوا هنگامی یک متغیر مرجع تمجید میکنید در واقع یک اشاره‌گر برای آن ساخت میکنید. با تخصیص مقدار صفر به مرجع آن شیء، اشاره می کنید که آن شیء به یک منبع ناشناخته داده اشاره می‌نماید. مقادیر صفر میتوانند در رمز گذاری بعضا از پباده سازی‌ها اثرگذار باشند ولی زمانی با خطای NullPointerException مواجه می شوید یعنی از مرجعی به کارگیری کرده‌اید که به یک مقدار خالی اشاره می‌نماید. چاره: برای رفع این اختلال از Logcat Monitor به کارگیری نمائید که محل ظریف اشتباه را مشخص و معلوم نماید. آن‌گاه در آن نصیب متغیر را قرار دهید تا این غلط رفع گردد. 8. خطای رایج NetworkOnMainThreadException این غلط وقتی رخداد میفتد که برنامه عملکرد می‌نماید عملیات کانال‌سازی را در main thread انجام دهد. عملیاتی مانند ارسال درخواست‌های API، اتصال به دیتابیس یا این که دانلود یک فولدر. این عملیات‌ها بسیار وقت‌گیر می‌باشند و main thread را بلاک می‌نمایند. پس منجر ساخت و ساز ارور NetworkOnMainThreadException خواهند شد. رفع این اشتباه در پباده سازی نرم افزار اندروید: وقتی که با این نوع اشتباه رو‌به‌رو میشوید، کد کانال‌ای که در main thread در هم اکنون اجرا میباشد را به یک thread مستقل منتقل نمایید. خطای رایج NetworkOnMainThreadException 9. خطای Too Many Field References….Max is 65,536 هنگامی که تعداد ارجاعات برنامه شما بیش تر از 65,536 گردد، با این اشتباه مواجه می شوید. برای رفع آن از دو طریق تحت به کارگیری نمایید. چاره: – تعداد ارجاعات به اپ را کاهش دهید. – با فعال کردن multidex، برنامه را طوری تهیه و تنظیم فرمایید که از دو فولدر DEX یا این که بیشتر به کار گیری نماید. 10. خطای رایج Only the original thread that created a view hierarchy can touch its views در اندروید صرفا از روش main thread می توانید UI را آپ دیت نمائید. 

مایکروسافت اپلیکیشن احراز هویت Authenticator را برای اپل واچ منتشر کرد


برنامه کاربردی مایکروسافت Authenticator که به یوزرها قابلیت میدهد سوای گذرواژه وارد اکانت کاربری خویش شوند، طراحی اپلیکیشن در مشهد اینک در دسترس یوزرها اپل واچ قرار گرفته میباشد.
به نقل از مشهدفوری، سال پیشین، مایکروسافت ورود فارغ از نیاز به گذرواژه به اکانت‌های کاربری‌اش را با نشر اپ تایید نام‌و‌نشانِ Authenticator برای iOS و اندروید قابلیت و امکان‌پذیر کرد. این نرم‌افزار به استفاده کننده قابلیت می دهد درخواست‌های ورود به اکانت مایکروسافت را فارغ از گذرواژه تایید نماید. مایکروسافت در حال حاضر همت این خصوصیت را در قالب اپلیکیشنی برایاپل واچ توسعه داده میباشد و از این پس یوزرها این ساعت هوشمند می توانند به‌شکل بدون واسطه از روی مچ خویش، درخواست ورود به اکانت کاربری را تایید نمایند.

این برنامه به یوزرها اکانت مایکروسافت قابلیت خواهد بخشید تا درخواست‌هایی که را معمولا مستلزم یک گذرواژه، پین یا این که احراز نام و نشان بیومتریک میباشند، به‌شکل بدون واسطه از روی اپل واچ خویش تایید نمایند. اعلان‌های فشار روی اپل واچ ظواهر خواهند شد و یوزرها اکانت مایکروسافت به‌خواسته تایید درخواست ورود، فقط اعدادی را که روی ورقه‌ی ورود اکران داده میشود، تعیین می‌نمایند. فعال سازی این امکان از روی ساعت به‌آسانی قابلیت‌پذیر میباشد و چنانچه پیش از این از یوزرها برنامه Authenticator باشید، میتواند به‌راحتی اکانت‌های فردی و کاری خویش را از آیفون به اپل واچ منتقل نمائید.

مایکروسافت در بالا در درحال حاضر تست کردن این خصوصیت به‌شکل پیش‌اکران همگانی میباشد و قصد دارااست تا در تعدادی هفته‌ی پیش‌رو، آن را در دسترس تمامی قرار دهد. برنامه Authenticator به اکانت‌های کاربری فردی و اکانت‌های کاری نظیر آفیس ۳۶۵ محدود میباشد. در‌حالتی که میخواهید اپ اپل واچ را قبل از تمامی آزمون فرمایید، میتوانید از روش این پیوند به مخاطب بتا این نرم‌افزار تبدیل گردید.v

مزایای نرم افزار آموزشی

مزایای نرم افزار آموزشی

قابلیت و امکان رابطه شل میان استاد و علم پژوهان
طراحی اپلیکیشن در مشهد برای برنامه های آموزشی با دارا بودن امکان چت میتوانند این زمان را در دست کاربرانشان قرار دهند تا در هر لحظه و هر جا به راحتی ارسال یک پیام متنی یا این که صوتی با یکدیگر رابطه برقرار نمایند.

قابلیت نظارت و ارزیابی پروسه فراگیری علم پژوهان
اپ های آموزشی این قابلیت و امکان را در چنگ کاربرانشان قرار میدهند تا نتیجه ها امتحان ها را به طور نمودار های قابل ارزیابی مشاهده کرده و از درصد پرورش یا این که افت خویش با خبر شوند.

ساخت و ساز سرگرمی در کنار فراگیری
یادگیری و یادگرفتن دیگر فعالیتی منفعل و یکطرفه وجود ندارد. ارائه فراگیری در قالب بازی، بسیار سود نصیب و موءثر است و سبب تولید شوق و عشق به یادگیری در خردسالان می‌گردد. پباده سازی برنامه های آموزشی برای علم آموزان یاری میکند تا فراگیری در ذهن آنان ماندگارتر گردد.

امکان های برنامه آموزشی
قابلیت و امکان درج و فروش بی غایت پوشه کلیپ، صوت و PDF در هر سرفصل
بایگانی مطالب بصورت کتابخانه ای
ارسال پیام انفرادی و نوتیفیکیشن
Player منحصربه‌فرد برای پوشه صوتی و تصویری
رمز گذاری فولدر های صوتی و تصویری
قابلیت و امکان اتصال به درگاه پرداخت
امکان اتصال به پنل sms
قسمت اکران خبرها علمی بصورت شبکه تلگرامی
معرفی کانال های مجازی
کلام آخرین
به جرئت می قدرت اظهار‌کرد پباده سازی اپ آموزشی قادر است برای شما که دارای دانشسرا یا این که دور و بر آموزشی میباشید و یا این که تنها یک مدرس، معلم و یا این که معلم می‌باشید این مجال را ساخت نماید تا در دنیای مجازی نیز حرفی برای اعلام کردن داشته باشید و در سرعت و کیفیت انتقال داده ها خویش به دانش آموزانتان تحول ساخت‌و‌ساز فرمائید.

.



بهترین زبان برنامه نویسی اپ


شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی گوشی
در طراحی اپلیکیشن در مشهد  آغاز عمل و غرض خویش، و بعد از آن لهجه اپلیکیشن نویسی ساخت‌و‌ساز برنامه خویش را گزینش نمائید.
بعداز اینکه مقایسه لهجه های نرم افزار نویسی را انجام دادیم و متوجه شدیم چه گویش هایی برای ایجاد برنامه وجود دارااست حالا بایستی ببینیم شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی کدام گویش میباشد.

به نظرم این پاراگراف شایسته ترین لهجه اپ نویسی کلا از شالوده نادرست میباشد زیرا مجموع گویش های نرم افزار نویسی عالی می‌باشند این شما می باشید که بر پایه ی موقعیت و ذوق و سلیقه خویش تعیین میکنید.

بیایید مثالی برای شما بزنیم به عنوان مثال شما یک باکس ابزار دارید و می‌خواهید یک پیچ رو سفت فرمایید برای اینکار از پیچ گوشتی استعمال
میکنید زیرا درآن لحظه پیچ گوشتی به درد شما می خورد.
یا این که به عنوان مثال می خواهید یک چوب را به دو نصیب تقسیم نمایید و ببرید در اینجا از اَره به کار گیری میکنید.

پس بسته به حالت شما، هر گویش اپلیکیشن نویسی میتواند شایسته ترین باشد و نیاز شما‌را برطرف کند.
گزینش شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی اندروید:
چنانچه می‌خواهید بدانید کدام گویش نرم‌افزار نویسی اندروید بهتر میباشد می بایست بر طبق حالت گزینش فرمائید.
یعنی در جمهوری اسلامی ایران می‌مانید یا این که می‌روید و اینکه می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟

در شرایطی که می خواهید در کشور‌ایران باشید و فعالیت نرم‌افزار نویسی را در جمهوری اسلامی ایران انجام دهید دنبال گویش های روبی، پرل، راست، فون گپ و کورونا نرید. در جمهوری اسلامی ایران گویش های جاوا، سی شارپ، پایتون و بیسیک مورد های خیر و خوبی برای نرم‌افزار نویسی اندروید می‌باشند و می‌توانید در میان این چهار تا یکی‌از را گزینش فرمایید.
ولی لهجه های سی و سی پلاس پلاس هم آیتم های نیکی می‌باشند، البته حقیقت این میباشد که در کشور‌ایران جوابگو نیستند و
نمی اقتدار روی آنان حسابی گشوده کرد. ابدا در کشور ایران برای این دو لهجه عالی بازار کاری نیست پس زیاد خویش را سرگرم این دو گویش نکنید. ولی چنانچه می‌خواهید در جمهوری اسلامی ایران فعالیت نمائید.
البته در‌صورتی‌که قصد عمل بیرون از کشور‌ایران را دارید میتوانید روی دو لهجه سی و سی پلاس پلاس اکانت ویژه گشوده فرمایید.
درین در بین راجع‌به گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین صحبتی نکردیم. راستیتش به شخصه در خصوص کاتلین نمیدونم چی بگم. این گویش به شدت عالیست و می اقتدار اظهار کرد جز شایسته ترین گویش های نرم افزار نویس اندروید میباشد ولی یکم از آینده اش می ترسم. البته موقتی در هم اکنون رویش و گسترش است و می قدرت بر پایه ی آمار بیان کرد که شرایط خیر و خوبی داراست. در حالتی‌که در انجمن ها هم چرخی بزنید متوجه می شوید دو لحاظ متعدد در امر این گویش وجود داراست بعضا ها آینده فوق العاده ای برای این گویش تجسم می نمایند و خیلی ها نه. بایستی روئت کرد شرایط چه می گردد اما گشوده جز شایسته ترین ها در‌این حوزه هست و نمی قدرت آن را ندیده گرفت.
کدام راه و روش برای نرم‌افزار نویسی بهتر میباشد
سود گیری پایانی برای تعیین کردن حوزه اپلیکیشن نویسی تلفن همراه :
چندین نکته کلیدی به شما می گویم تا برای گزینش کردن یک کدام از این گویش ها قاطع فعالیت فرمائید. در شرایطی که می خواهید به طور ماهر و عالی برنامه بنویسید و هدفتان از این حوزه، شغل میباشد به نظرم جاوا آیتم بهتری میباشد. البته پیچیدگی های خودش را دارااست البته چنانچه حافظه بگیرید یک حالت عالی را تجربه می‌کنید. در حالتی که نمیخواهید مشغول جاوا گردید میتوانید از سمت سی شارپ وارد حوزه ایجاد اپ ها موبایلی خواهد شد و با تکنولوژی زامارین کد نویسی نمائید.
معمولا افرادی که سی شارپ فعالیت می‌باشند و با مفاهیم .net شناخت دارا‌هستند، شایسته ترین گزینش برای آن ها تکنولوژی زامارین می باشد که با کمترین زد خورد، می‌توانند استارت به تایپ کردن اپ نمایند.
در حالتی‌که دنبال یک اپلیکیشن نویسی بی آلایش برای اندروید می‌باشید و نمی‌خواهید زیاد مشغول اپ نویسی های سطح پیچیده بشوید با یقین گزینش لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید بایستی بیسیک باشد. همان گونه که گفتیم یادگیری بیسیک به شدت معمولی هست و هر کسی
میتواند با آن برنامه ساخت و ساز نماید. البته در شرایطی‌که دنبال این می باشید که حقیقتا مختلف باشید و دنیای جدیدی را کشف نمائید به نظرم به سمت پایتون و کاتلین برید.
ودرمورد لهجه نرم افزار نویسی برای سیستم برهان آی وی اس بایستی بگم که در حالتی که تنها برای این نوع سیستم کارداران می خواهید کدنویسی فرمایید تاکید می کنم تنها برای سیستم استدلال های آی وی اس می‌خواهید کدنویسی فرمایید تعیین گویش سوئیفت شایسته ترین مورد برای شما دوستان میباشد.

اپلیکیشن نویسی

پورحسین در رابطه گران‌خیس بودن برنامه‌های  طراحی اپلیکیشن در مشهد برای آی‌وی‌اس در مقایسه با اندروید به «دنیای اقتصاد» می گوید: نرم‌افزار‌نویسی اندروید ریلکس‌خیس میباشد. ولی هرمورد مشقت‌ها و سادگی‌های خویش را دارا‌هستند البته ازآنجاکه گویش اپلیکیشن‌نویسی آی‌وی‌اس جدیدتر میباشد به این ترتیب اشخاص کمتری آن را بلد میباشند درصورتی‌که گویش اپ‌نویسی اندروید که جاوا میباشد از لهجه‌های سابق به حساب می آید که اشخاص اکثری بر آن مسلط میباشند و تنها کافی میباشد که حافظه بگیرند چه گونه آن را برای گوشی بنویسند. به همین باعث نرم‌افزار‌نویس برای آی‌وی‌اس کمتر از اندروید میباشد. نکته دیگر در‌این دربین موضوعی میباشد که شریعت‌زاده اعلام می‌نماید؛ به گفته وی هنگامی اپ‌نویس می خواهد خروجی ipa (پسوند اپ‌های آی وی اس)‌ بگیرد می بایست حساب دولوپر داشته باشد. درصورتی‌که برای خروجی‌دریافت کردن از یک برنامه اندروید نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد. شریعت‌زاده ارزش حساب دولوپر را هر ساله ۹۹ دلار اعلام می‌نماید.

فتحی همینطور در رابطه برنامه‌های بدون پول توضیح میدهد: نرم‌افزار میکرهایی میباشند که تجهیزات خاصی ندارند اما با یک سری تکان معمولی می‌اقتدار آن را ساخت و ساز. اما به گفته فتحی این عمل هم تاحدی علم تکنیکال میخواهد البته خیر درحدی که ذهن فرد را سرگرم نرم‌افزار‌نویسی نماید. وی میافزاید درحال حاضر از این شیوه برای درآمدزایی به کار گیری می‌نمایند در حالی که وب سایت‌هایی که نرم‌افزار‌میکر صحیح می‌نمایند میتوانند غرض آموزشی هم داشته باشند به عبارتی‌سیرتکامل که دانش گاه MIT نرم‌افزار میکر داشت که مقصود این بود که شخص به‌این وسیله عمل با اندروید و اصول کدینگ را خاطر می‌گرفت تا بتواند وارد فصل نرم‌افزار‌نویسی خواهد شد. فتحی در‌باره برنامه‌های اپلیکیشن‌ساز میگوید: این اپ‌ها ساختار کلی دارا‌هستند و شما خصوصیت‌های اول را می‌دهید و یک خروجی معین میدهد، موضوعی که در‌این در میان مطرح میباشد این میباشد که امکان‌های جانور در اپ متعلق به امکان خالق میباشد و حتی‌د‌ر بخش «در رابطه ما» هم لوگوی نرم افزار میکر هم چشم می شود و مشخص و معلوم میباشد که به وسیله چه کسی ساخته شده میباشد. فتحی در‌این‌باره میگوید ولی در‌حالتی که شخص هزینه لایسنس را بدهد اسم اپلیکیشن میکر حذف می‌گردد.