مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ساخت بسیاری از Net Core.

NET Core. یک پلت هیبت خوب میباشد و کد آن میتواند بر روی هر طراحی اپلیکیشن در مشهد سیستم برهان اعمال خواهد شد. فقط نکته این میباشد که نسبتا نو و اصطلاحا جوان میباشد، و به همین ترتیب، تعداد متعددی کتابخانه با پلت هیبت های قابل انعطاف افزاری بالغ  برای آن نیست. از این رو، احتمال وجود بعضی از خصوصیت های اصلی تجارت از آن وجود دارااست. با این درحال حاضر، این چیزی میباشد که بسط دهندگان این کانال ارتباطی حدس کرده اند.

ولی این اشکار میباشد که محدودیت کتابخانه وجود ندارد. هر سیرتکامل امکان دیگر که در Node.js نیست، البته در NPM جان دار میباشد، می‌تواند به وسیله آن مصرف شود. چنانچه چه این معمولی ترین روش برای افزودن هرگونه امکان تازه بدین کانال ارتباطی میباشد، البته حتما کارآمدترین شیوه وجود ندارد. خویش C # برای دسترسی به هرمورد از اجزای خاص سیستم دلیل کافی میباشد براین اساس، شما می‌توانید کد کتابخانه های مدل خویش را برای افزودن هر سیرتکامل سعی مایحتاج در اپلیکیشن، خودتان بنویسید.

ما تا قبل از این چشم ایم که چه‌گونه می‌توانید از این نحوه برای تایپ کردن کتابخانه پخش صوتی خویش به کار گیری فرمائید. شناسایی هرگونه قابلیت و امکان مشترک دیگر که از این کانال ارتباطی که از دست رفته میباشد و تایپ کردن یک کتابخانه برای فعال کردن آن می‌تواند یک پروژه جانبی خوب برای شما باشد که به شما امداد می نماید تا تجربیات ارزشمندی دراین مورد دستیابی نمایید و آوازه خویش را بهبود داد. شاید یک کتابخانه ای را که نوشته اید، شما یا این که فرد دیگری را قدرتمند به ساختن اپلیکیشن بهتر دراین مورد نماید که یک ایراد اساسی را حل می نماید.

ویژگی های شخصی سازی شده در طراحی اپلیکیشن

برای دوندگان نرم افزار Spotify خصوصیت های فردی سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد گردیده ای را ارائه می‌دهد که با به کار گیری از این فناوری میتوانند ریتم حرکتی خویش را انتخاب نمایند و آنگاه نوا هایی مبنی بر با سرعت جنبش آنان برای آنها پخش گردد تا متناسب با ریتم تکان خویش ترانه گوش نمایند.



تغییر تحول از سفارشی سازی به فردی سازی

نکته دیگری که درباره سفارشی سازی و فردی سازی بایستی بدانید این میباشد که دوران مجال زمانبر میباشد که سفارشی سازی تحت عنوان یک استاندارد طلایی که یوزرها بتوانند با نرم افزار در تعامل باشند آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد، ولی امروزه موقعیت تغییر و تحول پیدا نموده است و امروزه بیشتر یوزرها از در میان سفارشی سازی و فردی سازی، فردی سازی را تحت عنوان یک استاندارد مطلوب گزینش کرده اند. این تغییر و تحول بدین ادله بوده میباشد که سفارشی سازی کردن یک نرم افزار منجر ارتقا هزینه در نرم افزار ها می‌شود، هنگامی که شما یک رابط کاربری ارائه می دهید بخش اعظمی از یوزرها عشق ای ندارند که‌این رابط کاربری و پیکربندی مرتبط با آن را ویرایش نمایند ( به‌این نکته دقت داشته باشید که صرفا 5 درصد از کاربرانی که از نرم افزار های متفاوت استعمال می نمایند پیکربندی کاربری اپلیکیشن را تغییر تحول میدهند). ضمن این از آن جایی که در تلفن های یاروهمدم هوشمند به جهت خرد بودن انعطاف پذیری چندانی نیست عملا قابلیت تولید رابط های کاربری متناسب با هر شخص قابلیت پذیر نمیباشد.

فیض گیری

هر استفاده کننده دارنده خصوصیت های مختص خویش میباشد و با استفاده کننده دیگر گوناگون میباشد و برای سفارشی سازی و فردی سازی شناختن مخاطب قادر است مهم‌ترین فاکتور باشد. در لحاظ داشته باشید که در دو زمینه سفارشی سازی و فردی سازی نیاز به فعالیت وقتگیر و صرف مجال زیاد دارا هستند. فردی سازی نیاز به نظارت منظم دارااست تا مطمئن گردد که محتوای مطلوب در مشت مخاطب قرار بگیرد و سفارشی سازی نیز می بایست به یوزرها اذن دهد که تغییرات ما یحتاج را در نرم افزار شکل دهند تا بتوانند به شایسته ترین صورت از نرم افزار استعمال نمایند و دسترسی به مفاد موردنیاز را داشته باشند.

تفاوت قرارداد های سایت های upwork و freelancer

در‌این نوشته‌علمی کوشش داریم به رسیدگی‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد متعدد از تفاهم نامه های وبسایت های مطرح فریلنسری جهان بپردازیم، Upwork و Freelancer دو فضا دارای شهرت برای بیزنس اینترنتی می باشند . oDesk که سال ۲۰۰۳ در آمریکا احداث گردیده بود ورژن سابق خیس Upwork میباشد .Freelancer.com نیز در سال ۲۰۰۹ در استرالیا تصویب شد‌ه‌است .Upwork به تازگی مخارج خویش را برای یوزرها ارتقاء داده میباشد ، آیا جایگزینی برای آن وجود دارااست ؟ درین نوشته‌ی علمی میخواهم قراردادهای کاری که بوسیله این وبسایت ها ارائه میگردند را نظارت می کنم .


تفاوت تفاهم نامه های وب سایت های upwork و freelancer
 درین نوشته‌ی علمی همت داریم به پژوهش ای متعدد از تفاهم نامه های وبسایت های مطرح فریلنسری جهان بپردازیم، Upwork و Freelancer دو دور و بر دارای شهرت برای تجارت اینترنتی می باشند .  oDesk که سال ۲۰۰۳ در  آمریکا احداث گردیده بود ورژن سابق خیس Upwork  است .Freelancer.com نیز در سال ۲۰۰۹ در استرالیا تصویب شد‌ه‌است .Upwork   به تازگی مخارج خویش را برای یوزرها ارتقا داده میباشد ، آیا جایگزینی برای آن وجود داراست ؟ در‌این نوشته ی علمی میخواهم قراردادهای کاری که بوسیله این وب سایت ها ارائه می شوند را رسیدگی می کنم .

پیش قضیه

با سپری شد مجال دنیا به سمت برون سپاری اکثر امور جنبش می کندoDesk یک جای امن برای شغل های آنلاین در یک سری سال اخیر بود که در مه ۲۰۱۵ با اسم Upwork  فعال‌سازی دوباره شد .Freelancer با خریداری نمودن چند مارک در حالت فعلی خودش قرار گرفت مانند:Freelancer.com ، EUFreelance.com ، vWorker ، Freelancer.co.uk

فریم ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین

شناخت با کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین قادر است بسیار اثر طراحی اپلیکیشن در مشهد گذار باشد، دراین مقاله درباره قاب ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین سخن می کنیم


پیش از آنکه بخواهیم درباره کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین سخن کنیم عالی میباشد اشاره ای به گسترش یادگیری ماشین در جهان داشته باشیم. در سال های اخیر ماشین لرنینگ توسعه بسیار متعددی پیدا نموده است و ابزارهای نو و متن بازی برای آن به وجود آمده اند که به بسط دهندگان این اذن را می‌دهند که اپلیکیشن های کاربردی فوق العاده ای را پیاده سازی نمایند. برای مثال Andrew Bu  که یک شخص آلمانی میباشد و سوابق ای 5 ساله در قضیه ماشین لرنینگ داراست قاب ورک های بسیار متعددی را برای یادگیری ماشین فردی سازی نموده است. در‌حالتی که چه لهجه اپلیکیشن نویسی پایتون بیشترین کاربرد را در قضیه یادگیری ماشین دارااست و دارنده قاب ورک هایی میباشد که جاوا اسکریپت هنوز به آن‌ها دست پیدا نکرده میباشد با این اکنون پیشرفت دهندگان جاوا اسکریپت از قاب ورک های مختلفی برای یادگرفتن یادگیری ماشین به کار گیری می نمایند. ما درین مقاله قصد داریم 5 گزینه از کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین را به شما معرفی کنیم.

چه زمانی ما باید از فریم ورک ها استفاده کنیم و چه زمانی نباید استفاده کنیم؟

اینجانب به شدت از مقصود اپ نویسی یک ابزار پشتیبانی میکنم، در صورتی طراحی اپلیکیشن در مشهد غرض ما در واقع ترکیب کردن دو ابزاری میباشد که به طور موقت وجود داشته اند در این مکان ممکن میباشد مهندسی این ابزار زمینه خیلی مهمی نباشد ولی در حالتی‌که ما در ادامه یک فعالیت بلند بازه زمانی هستیم اینجانب تفکر می‌کنم به کارگیری از قاب ورک های جاوا اسکریپت چیزی میباشد که ما به شدت به آن ها نیاز داریم، به کارگیری از یک کادر ورک علی الخصوص وقتی که کتابخانه های متعددی به آن متصل می‌باشند عمل مشقت میباشد، در صورتیکه صرفا یک یا این که دو روز ارتفاع بکشد تا چاره خویش را پیدا نمائید اینجانب به شخصه به آن پشت گرمی می‌کنم و از آن استعمال میکنم ولی در شرایطی که یک هفته و یا این که بیشتر ارتفاع بکشد ممکن میباشد این لحاظ تغییر تحول نماید.

یکی‌از دیگر از دلایلی که سبب می گردد تا به شما سفارش کنیم که قاب ورک خویش را پیاده سازی فرمایید این میباشد که بقیه قاب ورک های جاوا اسکریپت از آن جایی که به طور خاص برای پروژه شما پیاده سازی نشده اند ممکن میباشد هزینه متعددی برای شما داشته باشند، البته با این هم اکنون در صورتی قصد دارید یک قاب ورک توسعه یافته مانند integrating PDF support پیاده سازی نمائید عالی میباشد که از کادر ورک های مهیا برای این فعالیت به کار گیری فرمائید.

اپلیکیشن نویسی دقیقا مانند ساختمان سازی میباشد، درصورتی که یک منزل خرد بسازید در حین تشکیل داد هر کاری که ایفا دهید نسبتاً شغل صحت میباشد اما در صورتیکه قصد ایجاد کرد یک عرش خراش را داشته باشید با یقین نیاز دارید که فرصت بیشتری را صرف فرمائید.