مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

آشنایی با انواع پشتیبانی کتابخانه ها در اندروید

زمانی شما اپلیکیشنی را روی واپسین نسخه اندروید،  طراحی اپلیکیشن در مشهد به عنوان مثال اندروید 4.0، پیشرفت می دهید و می‌خواهید آن را روی دستگاه هایی که دارنده نسخه های دیرین خیس اندروید می‌باشند، برای مثال اندروید 3.2، اعمال فرمایید بایستی سازگاری پذیری معکوس (backward compatibility) را به کد اپلیکیشن اضافه نمائید تا این شغل قابلیت پذیر گردد.


برای حفاظت سازگاری پذیری معکوس (backward compatibility) ، اندروید پکیج Android Support Library را به شما ارائه می‌دهد. رایاپارس  این پکیج گروه ای از کد کتابخانه هایی میباشد که نسخه های سازگاری پذیری معکوس را در فریمورک API های اندروید application  و همینطور خصوصیت هایی که صرفا از روش API های کتابخانه در دسترس میباشند، ارائه می‌دهد.

هر Support Library یک سازگاری پذیر معکوس برای یک سطح خاص از Android API  است.

خصوصیت های Support Library

پکیج Support Library در اندروید دارنده کتابخانه های متعددی میباشد که میتوانند وارد نرم افزار شما شوند. هرکدام از این کتابخانه ها تیم بندی خاصی از نسخه های پلتفرم اندروید و دسته ی خصوصیت های خاصی را تامین می نمایند.


برای اینکه از این کتابخانه ها به کارگیری ی موءثر تری داشته باشید، اعتنا به اینکه کدام سطح API گزینه مقصود شماست خیلی اساسی میباشد ، به این دلیل‌که هر کتابخانه ، سطوح گوناگون API را جانبداری می نماید.


در ذیل توضیح مختصری از android support libraries و سطح API که دفاع می نمایند را خواهید خواند :


v4 Support Library : این کتابخانه برای اندروید نسخه 1.6 (سطح API 4) و فراتر پیاده سازی گردیده است.


v7 Support Library : کتابخانه های متعددی وجود دارا هستند که برای به کارگیری اندروید نسخه 2.1 ( و سطح API 7) و فراتر پیاده سازی گردیده اند.


v8 Support Library : این کتابخانه برای اندروید ( و سطح API 8) پیاده سازی گردیده است.


v13 Support Library : این کتابخانه برای اندروید 3.2 ( سطح API 13) و فراتر پیاده سازی گردیده‌است.


لطفا به حافظه داشته باشید که به کار گیری از Android Support Library در نرم افزار های شما ترجیح داده میشود. با استعمال از این کتابخانه ها میتوانید بازار مشتریان و یوزرها نرم افزار خویش را ارتقا دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد