مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

تغییر و تحول در اپلیکیشن های اجتماعی


2. طبیعت مدام درحال تغییر تحول کانال‌های اجتماعی
در سالهای قبل کانال‌های اجتماعی به‌خیر توانسته‌اند جای پای خویش را میان یوزرها وب محکم نمایند. به‌تیتر‌نمونه امروزه به‌رنج میتوانید کسی را پیدا نمایید که اینستاگرام و یا این که تلگرام را در تلفن همراه خویش نصب نداشته باشد و درواقع طراحی اپلیکیشن در مشهد   این قابل انعطاف‌افزارها به جزئی طلاق‌ناپذیر از دستگاه موبایل مردم به‌ویژه مردم مرز و بوم خودمان تبدیل‌گردیده‌اند. نتیجه ها نتیجه ها از پژوهش ها صورت گرفته به وسیله متخصصان نشان میدهد که درواقع با سپری شد دوره درصد کسانی که از کانال‌ی اجتماعی اینستاگرام استعمال می‌نمایند تخت‌گاز در اکنون ارتقاء میباشد.

براین اساس این موضوع مجال خیر برای به کار گیری از این فضای پویا جهت رونق بخشیدن به کسب‌وکارتان میباشد، به‌ویژه ازاین‌جهت که‌این کانال قابلیت تبلیغات را از روش پست‌ها و استوری‌ها برای مردم بسیار شل‌خیس کرده است. علاوه بر این اشخاص برنا‌خیس مدام عشق‌ی بیشتری به کانال‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، رخ بوک و این دست برنامه‌ها داشته‌اند و این مجموعه سنی مدام خرید از اینترنت را به خرید حضوری ترجیح میدهند، چون علاوه بر راحتی این جور از خرید، زمانی این نوع از یوزرها از روش مغازه‌های اینترنتی دارای اعتبار خرید خویش را انجام می دهند به‌نوعی از اصالت کالای خویش اطمینان دارا‌هستند و میدانند که کالایی که قرار میباشد به دستشان رسد از کیفیت بالایی برخوردار‌است.

با این تفاسیر و با دقت به موردها ذکرشده در صدر می‌اقتدار اعلام‌کرد که بازاریابی در کانال‌های اجتماعی می تواند روشی مؤثر برای رونق بخشیدن سریع به کسب‌وکارتان باشد. همگی این مسائل را می‌قدرت نتایج از توسعه تعداد تلفن همراه‌ها و دیگر دستگاه‌های دیجیتال مانند لپ تاب‌ها دانست. علاوه بر این در فضاهای مجازی علاوه بر متن میتوانید از ابزارهای دیگر مانند فیلم‌های کوتاه، عکس، استوری و ... منفعت ببرید که هر یک از این‌ها تأثیر بسیار بیشتری نسبت به متن بر ذهن مخاطب دارا‌هستند و به‌اصطلاح می‌اقتدار اظهار‌کرد شمارا مدام در ذهن مخاطبین نگه می‌دارا‌هستند.

اکنون که به اهمیت این مسئله پی بردید کافی میباشد مقداری در امر برندهایی که از کانال‌های مجازی در ذهنتان باقی‌مانده میباشد تصور کنید، برندهایی که تبلیغات آن ها به وسیله اشخاص تأثیرگذار اینستاگرام انجام می شود. ازاین‌رو در سال 2020 انتظار می‌رود که محتوای کانال‌های اجتماعی تغییرات متعددی به یاور داشته باشند و مخاطبان هر چه بیشتری را برای کسب‌وکارها به وجود بیاورند و درپی آن، تعداد اشخاصی که از روش این کانال‌ها به وبسایت شما برای خرید کشانده می گردند به‌شدت ارتقا پیدا نمایند.

بیش تر بخوانید: دیده‌انداز بازاریابی با کانال‌های اجتماعی در سال 2020

 



 

3. ارتقا بیش تر از انتظار بازی‌های تلفن همراه
شاید پیش‌بینی واحد سنجش بزرگی تلفن همراه گیمینگ برای شما امری بسیار مشقت بار و بحران‌برانگیز باشد. در سال 2007 میلادی بخش بسیار بزرگی از سرمایه‌ی به‌دست‌آمده از بازی‌ها نتیجه ها از فروش کنسول‌های بازی مانند ایکس جعبه، پلی‌استیشن و کامپیوترهای گیمینگ بود و هنوز خبر آن‌چنانی از بازی‌های موبایلی نبود. ولی در دنیای امروز 57 درصد سرمایه‌ی کلی در صنعت بازی‌های ویدئویی وابسته به بازی‌های موبایلی میباشد. این پرورش بیشتراز انتظار بازی‌های موبایلی صرفا از طرف گیمرهای دو آتیشه وجود ندارد بلکه طبق داده‌های به‌دست‌آمده در سال 2020 میلادی 213 میلیون نفر از آمریکایی‌ها در تلفن همراه‌ها و تبلت های خویش از بازی‌های ویدئویی استعمال میکنند که یعنی این آمار مردم معمولی را هم دربرگیرنده میگردد. به این ترتیب بایستی بیان کرد که بازی‌های موبایلی خیلی اضافه از چیزی که فکرش را نمایید در حالا دوست داستنی شدن در میان مردم معمولی یا این که گیمرهای رشته‌ای میباشند.

البته شاید به‌این تصور کنید که ارتقا بازی‌های موبایلی و طولانی تر شدن گیمرهای موبایلی چه ربطی به بازاریابی با تلفن همراه دارااست؟ جواب بی آلایش میباشد. هنگامی یک زمینه تشویق‌کننده مثل بازی‌های موبایلی سبب جذب این تمامی مخاطب به دنیای تلفن همراه‌ها شود، یعنی اینکه صرفا به همین خیال و خاطر روزمره قریه ها و شاید صدها هزار نفر فقطً به خیال همین بازی‌های موبایلی به سراغ خرید گوشی یا این که تبلت میروند. مطلقاً اکثر این اشخاص تنها و تنها به بازی کردن با تلفن همراه هوشمند خویش درگیر نخواهند شد و خیلی زود متوجه میگردند که بازاری مستعد از کسب‌وکارها در دنیای موبایلی حضور دارا‌هستند و همین زمینه این اشخاص را به مشتریان مستعد و برخیً اثبات و دارای تعهد تجارت شما تبدیل می نماید!

در سال قبل، شرکت نتفلیکس (Netflix) که یکی‌از برگزیدگان رسانه‌های تلویزیونی آنلاین عالم برای ارائه و پخش فیلم و سریال به‌چهره اینترنتی میباشد اظهار کرد که بازی فورتنایت (Fortnite) را به‌تیتر حریف دورازشوخی‌تری نسبت به کانال HBO می‌بیند. این درحالی میباشد که فورتنایت یک بازی کامپیوتری میباشد البته کانال HBO در به عبارتی حوزه کار نتفلیکس سرویس ها فیلم و سریال ارائه میدهد! این زمینه ممکن میباشد خیره کننده به لحاظ رسد البته با اندکی اندیشه ممکن میباشد قابل تأمل باشد چون بازی‌ها میتوانند ساعات اشخاص را سرگرم نمایند و درنهایت زمانی‌که می‌توانست صرف دیدن محتوا در کانال‌های تلویزیونی آنلاین مثل Netflix شود، صرف انجام بازی میگردد.

هم اکنون فرض فرمایید که شما بتوانید دربین این بازی‌ها و یا این که حتی‌د‌ر هنگام نصب این بازی‌ها تبلیغاتی ارائه نمایید. در‌این‌صورت‌ بی تردیدً کسب‌وکار شما رویکرد نو و روبه‌پیشرفتی را در پیش خواهد گرفت. به این ترتیب به لطف تلفن‌های همپا هوشمند، صنعت گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری به یکی‌از شبکه‌های رسانه‌ای مؤثر تبدیل گردیده‌اند که شما می توانید از روش آن به کسب درآمد دست پیدا نمایید. پولی که به طور روزمره به وسیله تبلیغات درون برنامه‌ای یا این که به اصطلاح (In-App Ads) در بازی‌ها به اکران نهاده می شود آنقدر زیاد میباشد که شاید باورکردنش طاقت فرسا باشد!

علاوه بر این اکثری از بازی‌ها وجود دارا هستند که دارنده پرداخت باطن برنامه‌ای می باشند و کاربری که به بازی کردن عشق پیدا کرده ممکن میباشد به معیار بالایی برای لذت بردن طولانی تر از بازی هزینه نماید. براین اساس سفارش می گردد که درصورتی که تخصصی در مسئله پباده سازی بازی‌های تلفن همراه دارید زودتر دست‌به‌فعالیت گردید و ایده‌های خویش را برای پباده سازی یک بازی دیدنی اما درآمدزا به عمل ببرید.

 



4. کیفیت بالای تبلیغات باطن برنامه‌ای
علی‌رغم محبوبیت برنامه‌های گوشی، اکثری از بازاریابان و صاحبان شغل ها، برای به‌کارگیری مؤثر تبلیغات مشقت متعددی می کشند و این زمینه اکثر اوقات بدین عامل میباشد که مشتریان تجربیات خیر از خرید با اینترنت نداشته‌اند و کلاه‌برداری از روش ربات‌ها این ایام بسیار شایع و فراگیر بوده میباشد. به این ترتیب تشکیل یک شرکت که بتواند به‌راحتی اعتماد مشتریان را جلب نماید بسیار طاقت فرسا و بحران‌برانگیز خواهد بود.

ولی می‌قدرت اذعان کرد که‌این زمینه طی سال‌های اخیر در هم اکنون برطرف شدن میباشد و کلاه‌برداری‌های سنتی تخت‌گاز در حالا کاهش میباشد چون گرداننده‌های کسب‌وکارها کارایی‌های فراوان و واحدی را انجام داده‌اند که روشی بسیار باصرفه کردار نمایند. سود این عملکرد‌ها فعال‌ساز‌ی سامانه‌ها و پلتفرم‌های متفاوت برای تبلیغات بود. یک کدام از دیدنی‌ترین و در عین هم اکنون پرسودترین این تبلیغات، تبلیغات داخل برنامه‌ای میباشد. نتیجه ها نشان داده این دسته از تبلیغات تأثیرپذیری هدفمندی دارا هستند و در حالتی‌که کاربری یک‌توشه از این روش به خرید محصولی وا‌داشته شود و درنهایت از خرید و صرف هزینه خویش راضی باشد، این مورد را به دوستان عزیز و آشنایان خویش هم توصیه میدهد که درنتیجه با سپری شد دوره تعداد کسانی که به‌صرف هزینه در وب اعتماد دارا هستند افزوده می گردد.

به لطف این تغییرات که مشتمل بر تبلیغات محلی، تبلیغات باطن برنامه‌ای، تبلیغات صنعتی و ویدیویی میگردد، انتظار می‌رود که گرایش مردم به‌صرف هزینه در قابل انعطاف‌افزارها و تبلیغات داخل آنها در سال 2020 میلادی به‌طور خیره‌کننده‌ای ارتقاء یابد. جذاب میباشد بدانید که یکسری و یکسری آغاز‌آپ اهل ایران از همین موضوع سودهای کلانی به دست آورده و کسب‌وکار خویش را حسابی رونق داده‌اند. خوشبختانه هنوز می‌اقتدار از روش طرز‌های متفاوت از پاراگراف تبلیغات گوگل در درون بازی‌ها یا این که نرم افزار‌ها، تبلیغات مؤثری را ارائه کرد و به یاری آنان مخاطبان متعددی را به کسب‌وکارتان هدایت فرمایید. از پاراگراف وسیع ترین کمپانی‌های فعال در این باره که با امداد همین جور تبلیغات بازدهی بسیار متعددی کسب کرده کمپانی Snapp میباشد.

نوشته‌علمی پیشنهادی: آغاز آپ های جمهوری اسلامی ایران در سال 1400

 



 

5. تأثیر باورنکردنی تبلیغات موبایلی هدفمند موقعیتی و وقتی
تلفن‌های یاروهمدم هوشمند هدف ها بسیار به دور و دست‌نیافتنی را برای بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار به تحقق رسانده‌اند؛ به‌طوری‌که قابلیت عرضه نمودن تبلیغات موقعیتی برای مشتریان تخت‌گاز در اکنون پرورش میباشد. ولی جای تعجب وجود ندارد که‌این ادغام محل و دوره مطلوب به‌نیکی اثبات کرده است که می تواند تأثیر و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. به همین استدلال میباشد که همه برندها از دندان‌طبابت‌های محلی گرفته تا خرده‌فروشان جهانی در اکنون اختصاص دادن هزینه‌های بالا برای چنین تبلیغاتی میباشند و انتظار می‌رود که‌این رویه طی سال‌های آتی یکسری برابر شود.

درواقع مراد از تبلیغات موبایلی هدفمند موقعیتی و وقتی به کار گیری از تبلیغات دارای ربط در موضوعات دارای ارتباط میباشد. به‌تیتر‌نمونه هنگامی کاربری برای خرید یک لپ‌تاپ به فروشگاهی اینترنتی مراجعه می‌نماید بعد از تعیین لپ‌تاپ موردنظر در سبد خرید محصولاتی مربوط به این فرآورده مانند پوشش حفظ کننده، ماوس، کیف لپ‌تاپ و ... هم به استفاده کننده توصیه میگردند که در‌این‌حالت‌ استفاده کننده خریدار به علت هیجانی که از خرید لپ‌تاپ داراست و صدالبته نیازی که به‌این اقلام جانبی موجود هست ممکن میباشد این اسباب و اثاث جانبی را هم خریداری نماید. انتظار می‌رود که صرف هزینه جهت انجام این گونه از تبلیغات رویش فوق‌العاده بالایی در سال 2020 میلادی داشته باشد به‌طوری‌که از 27 میلیارد دلار در سال 2019 تا 31 میلیارد دلار در سال 2020 ارتقاء داشته باشد.

 



6. ارتقا قابل‌اعتنا بازاریابی‌های صوتی و تصویری از روش گوشی
ازآنجایی‌که تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت‌ها مجال‌های متعددی برای ارائه محتوای تصویری را برای تمامی مهیا میاورند، گهگاه بازاریابان از تبلیغاتی که با به کارگیری از صدا اخلاق و رفتار می شوند دیده‌پوشی میکنند. این عمل برخلاف چیزی که به لحاظ میرسد یک غلط میباشد. اگرچه تأثیر صدا وقتی که همپا با تصویر یا این که کلیپ باشد یک سری برابر میباشد، البته هنوز هم محتواهایی که تنها صدا داشته باشند طراحی اپلیکیشن در مشهد (مثل پادکست‌ها) یا این که تبلیغات رادیویی به نوبه خویش برای قشر خاصی از مردم خویش تأثیرگذار میباشند.

با اعتنا به هزینه کمتری که تبلیغات صوتی دارا هستند، شما میتوانید تبلیغات خویش را میان پادکست‌ها که امروزه محبوبت دوچندانی را فی مابین یوزرها تلفن همراه دارا هستند انجام دهید به‌خصوص در حالتی‌که این تبلیغات فی مابین پادکست‌های بسیار جالب و یا این که مربوط به مسئله کاری شما قرارگرفته باشند. طبق آمار به‌دست‌آمده 51 درصد از یوزرها تلفن‌های همدم، هرروزه ساعت‌ها متعددی را در بیرون از منزل به راز میبرند. تعداد نسبتاًً متعددی از این اشخاص به‌خصوص زمانی‌که در اتومبیل می‌باشند موبایل خویش را به دستگاه پخش آن وصل می‌نمایند و به پادکست‌ها گوش میدهند. همین مورد نکته‌ای برای خیلی از کسب‌وکارها بوده تا تبلیغات هدفمند خویش را از روش این پادکست‌ها یا این که برنامه‌های رادیویی آنلاین به گوش مخاطبین برسانند.

البته به عبارتی‌طور که گفته شد، تأثیرپذیری محتوای تصویری و ویدئویی یک‌سری برابر طولانی تر از محتوای صوتی میباشد. خوشبختانه بازاریابی با گوشی این قابلیت را مهیا کرده تا شما در کلیه این حالات بتوانید پیام‌های خویش را به مخاطبین انتقال دهید. کانال‌هایی مثل Pinterest برای عکس‌ها و یا این که YouTube برای ویدئوها بسترهایی بسیار عالی برای یوزرها موبایلی می باشند که بتوانند از این روش مبادرت به بازاریابی و جذب بازدید و مشتری نمایند.

 



 

7. مزایای بالقوه‌ی خرید هوشمندانه از روش گوشی
به عبارتی‌طور که می دانید تبلیغات از روش تلفن همراه به‌شدت در حالا قدرتمندتر شدن میباشد و این قضیه به‌طور عمده به جهت پلتفرم‌های قدرتمندی میباشد که در درحال حاضر سیستماتیک کردن و کاربردی‌خیس کردن ابزار تبلیغات میباشد. این پلتفرم‌ها از فناوری‌های تازه مانند هوش تصنعی و مصنوعی استعمال می کنند و همین موضوع منجر گردیده تا نسل نو تبلیغات هوشمندانه و بسیار هدفمند باشد.

اگرچه درگذشته خرید از روش پلتفرم‌های موبایلی پاره ای غیرقابل اعتماد و همینطور دشوار بود، ولی امروزه قابل انعطاف‌افزارهای مغازه‌های اینترنتی که اکثر وقت ها بوسیله دستگاه‌های گوشی به کار گیری میشوند از سیستم‌هایی هوشمند به کارگیری می کنند که خریدار میتواند با غربال کردن و بخش اعظمی از فردی‌سازی‌های دیگر مستقیماً به مال موردنظر خویش رسد و درنتیجه بتواند شایسته ترین خرید ممکن را برای خویش انجام بدهد. این قضیه به صاحبان کسب‌وکار نیز امداد بزرگی میکند چون آن ها نیز به‌راحتی میتوانند مشتریان خویش را پیدا نمایند و به آنان مال و کالاهایی که آنها به دنبالش می باشند را بفروشند.

خرید سیستماتیک در اکنون تبدیل‌شدن به یک دستور معمولی بین مشتریان میباشد. به‌تیتر‌نمونه انتظار می‌رود که 69 درصد از کالاهایی که در دکان‌های اینترنتی مو جود میباشند سال جاری از روش این گونه از فردی‌سازی بوسیله مشتریان به فروش رسد که بدین مضمون‌ میباشد، تبلیغات بازده و بازدهی بالاتری را پیدا خواهند نمود. این موضوع میتواند برندها را از روش تلفن همراه‌مارکتینگ به درجات فراتر و آوازه خیلی بیشتری برساند.

 



 

فیض‌گیری
گوشی‌مارکتینگ یک بازاریابی تازه و نوباوه به اکانت می‌رود. البته بایستی اظهار کرد که‌این دسته بازاریابی امتحان و خطاهای اشکال دیگر بازاریابی آنلاین را نداشته و مستقیماً وارد چرخه سودآوری برای کسب‌وکارهای اینترنتی شده‌است. در‌صورتی‌که تا قبلی از سال 2020 اهمیت گوشی‌مارکتینگ آنقدرها هم آیتم اعتنا قرار نمی‌گرفت، بعداز سال 2020 و به‌ویژه پس از معرفی و تأسیس کانال‌های موبایلی نسل پنجم یا این که به عبارتی 5G مطمئناً قواعد بازی درین مورد تغییرات متعددی را مشتمل بر خواهد شد.

تمامی ما هر روزه در حالا عمل با گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندمان هستیم و مدام دنبال چیزی بودیم که بتوانیم در جای جای و هر هنگامی به داد و ستد اینترنتی بپردازیم. به یمن وجود گوشی‌های هوشمند و وب فوق سریع نسل پنجم، اکنون در تعدادی ثانیه میتوانیم اینترنت‌وبسایت‌ها را بازنگری کنیم، کالاها و خدمت‌های گزینه نظرمان را از مغازه‌های اینترنتی خریداری کنیم، در کانال‌های اجتماعی رفت و آمد داشته باشیم و به صورت کل، نسبتاًً هرچیزی که یک بازاریابی اینترنتی به آن نیاز داراست را در دستانمان داشته باشیم.

چطور وارد مسابقات اپلیکیشن ها شوید

تصمیم بگیرید مدل مسابقه‌ای را که می خواهید داشته باشیدکمپانی‌کنندگان چه طور وارد مسابقه می گردند؟ آیا آنان بایستی ورقه شمارا دوست داشته باشند، عکسی به اشتراک بگذارند، بعضا از دوستان خوب خویش را تگ نمایند، از #hashtag استعمال نمایند؟ درین‌جا اشکال مختلفی از مسابقات موجود است (دوستداشتنی‌ترین آن‌ها دربرگیرنده قرعه‌کشی، ساخت عکس / فیلم، اشتراک‌گذاری، لایک، رای‌گیری) میباشد، و هریک طراحی اپلیکیشن در مشهد مزایا و معایب خویش را دارا هستند. مثلا، یک مسابقه قرعه کشی، مسابقه‌ای که از یوزرها می خواهد اسم و نشانی اینترنتی خویش را برای ورود به سیستم ارائه دهند، بی آلایش ترین ورود برای یوزرها میباشد ولی نرخ شرکت کردن پایینی دارااست. یک مسابقه عکس یا این که فیلم دارنده بیشترین بضاعت و توان برای شرکت کردن میباشد ولی نیاز به همت متعددی از کمپانی کنندگان را دارااست.

هرچه رقابت شما شل خیس باشد، احتمال ورود اشخاص بیش تر خواهد بود! انجام مسابقه بسیار پیچیده میباشد (یعنی روند خیلی زیاد، داشتن فرم طولانی برای مالامال کردن و ...) بازدارنده از ورود اشخاص می گردد.
هنگام گردآوری داده ها مرتبط با مسابقه، تنها داده ها ما یحتاج خویش را عده‌آوری نمایید. درخواست داده ها بیش تر از حد ضروری سبب به شرکت کردن کمتری می‌گردد. هنگام درخواست نشانی آدرس اینترنتی، صد رد صدً داده ها CASL را درج فرمائید.
قانون ها را بدانیدهر بستر رسانه اجتماعی برای اجرای مسابقه ضوابط خویش را داراست. قطعاً مقررات را بدانید. شما نمیخواهید از سایتی که ممنوع میباشد به کار گیری نمائید!
گزینش پاداشبرندگان چه چیزی اخذ می نمایند؟ مسابقه‌هایی که به شایسته ترین صورت اجرا میشوند دارنده یک پاداش میباشند که مستقیماً به کمپانی شما مربوط میشود. شما میخواهید برند تجاری خویش را به بازار عرضه نمائید و اشخاصی را جذب نمایید که حقیقتاً به آنچه که تجارت شما ارائه می دهد عشق و علاقه دارا هستند، خیر \"شکارچیان مسابقه\" که تنها میخواهند چیزی کسب نمایند.
ایده‌های اجرو پاداشاز تولیدها خویش به کار گیری نمایید.کارت کادو / کوپن.یک تجربه منحصربه‌فرد که نمی اقتدار خریداری کرد.اطمینان نتیجه ها فرمایید که پاداش درنظر گرفته گردیده قیمت عملکرد شما برای موفق شدن را داراست! در صورتی‌که برای ورود به مسابقه عصر متعددی به درازا کشید و پاداش اندک مانند بطری آب باشد، انتظار ورود متعددی را نداشته باشید.
بازه مسابقهبا اجرای مسابقه خویش برای برهه زمانی عصر خیلی کوتاهی، از محل ورود‌های مسابقه غافل نشوید. از طرفی، عشق و علاقه خویش را به اشخاصی که اجرای مسابقه طولانی بازه شمارا دوست ندارند، ازدست ندهید. به خیال داشته باشید که کمپانی‌کنندگان برای ورود به مسابقه می بایست چه کاری انجام دهند و اطمینان نتایج فرمایید که اشخاص وقت کافی برای ورود را دارا هستند. همینطور به‌ خیال داشته باشید که در صورتیکه اجرو پاداش شما بایستی در یک روز معین استعمال شود (مانند بلیط‌های یک روی داد)، مطمئن گردید که موفق شما دوره کافی برای گزینش پاداش و استعمال از آن را داراست.

چرا باید از اپلیکیشن مهمه استفاده کرد؟


هرگاه صحبتی از پرورش و ترقی جامعه به در میان می آید، پیرو آن عبارت مسئولیت اجتماعی طراحی اپلیکیشن در مشهد  هم مطرح میشود. درباره بامسئولیت اجتماعی (یا این که مسئولیت‌های اجتماعی) تعاریف بخش اعظمی مطرح شده‌است که از طاقت‌ی این دعوا بیرون میباشد؛ ولی در همین حد کافی میباشد که بگوییم ما در نرم افزار مهمه، تمجید بسیار بی آلایش‌ای برای مسئولیت اجتماعی مطرح کرده‌ایم. از لحاظ ما کل تعاریف مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی را می‌قدرت در گزاره ذیل خلاصه کرد:

هر کدام از ما شخصی برای خویش و شخصی برای جامعه هستیم!
یعنی ما مسئولیم! تمامی‌ی ما درباره‌ی اتفاقاتی که در جامعه می‌ افتد مسئول هستیم. واقعا شاید خیلی‌ها اندیشه نمایند این گزاره شعاری بیش وجود ندارد؛ ولی با باز‌نگری زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در کشورهای عالم، به وضوح می‌اقتدار نقش برجسته مسئولیت اجتماعی را در پرورش و ترقی کشورها رویت کرد.

ما معتقدیم در صورتی امروز میهن عزیزمان با معضل آب روبه‌رو میباشد، در صورتیکه طبیعت در اکنون تخریب میباشد، در حالتی که هر ساله هزاران نفر در جاده‌ها جان خویش را از دست می دهند، در شرایطی که به کودکی تجاوز می‌گردد و ...، کلیه‌ی ما مسئولیم. کلیه ما در پیدایش این مشکلات سهم دار هستیم و گره‌ی این ایرادات هم به دست کار کشته مردم سرزمین عزیزمان گشوده میشود. برای فهم بهتر این قضیه، کلام‌های یکی‌از پر رنگ‌ترین جامعه‌شناسان مرزوبوم (پزشک سعید معیدفر) را بخوانید:

تمام میزان دارایی‌ی مرز و بوم را در مشاجره شیوه‌سازی بیاورید! یعنی فراگیری و رویش، بهداشت و معالجه و کلیه‌ی منطقههای دیگر را تعطیل فرمائید و دارایی‌هایشان را صرف شیوه‌سازی فرمایید! اکنون آیا ایراد تلفات جاده‌ای حل خواهد شد؟! در یک تصادف، مردم تقصیرکار را وزارت شیوه و شهرسازی میدانند، وزارت شیوه پلیس پند و رانندگی رامقصر میداند، پلیس موعظه رانندگی خودروساز را تقصیرکار میداند. در واقع مشاجره ما این میباشد که بیایید تمامی شم مسئولیت کنیم. چرا ما مدام عادت کرده‌ایم که زمینه را به دوش دیگری بیاندازیم. بیایید و ببینیم که هر یک از ما چه مسئولیتی در عوض مورد داریم؟ آیا سالی شانزده‌ هزار کشته و یا این که سیصد هزار مصدوم و عقب افتاده جسمی در جاده‌ها فاجعه وجود ندارد؟ بدون شک که کلیه مسئولیم ...
چرا ما به نرم افزار مهمه نیاز داریم؟
در واقعیت ایده‌ای که سبب به ساخت نرم افزار مهمه شد، اختصاصی میباشد و برای او‌لین توشه در مرزو بوم مشاهده خواهیم کرد. در نرم افزار مهمه، ما دست از تقصیر کار فهمیدن این و آن بر میداریم و برای او‌لین توشه، مسئولیت‌های اجتماعی خودمان را انجام می دهیم. نرم افزار مهمه به ما این قابلیت را می دهد تا کمپین‌هایی را در محله و یا این که شهرمان ساخت کنیم.

در نرم افزار مهمه در وضعیت کلی می‌قدرت چه کاری انجام اعطا کرد؟
- تولید کمپین: شما می توانید به راحتی برای موضوعات گوناگون کمپین ساخت فرمائید تا اشخاصی که گرفتاری مشابهی با شما دارا‌هستند، به کمپین شما بپیوندند.

مثال‌ای از کمپین‌ها
مثال‌ای از کمپین‌ها
- ارسال کلیپ: با ارسال کلیپ و دست به فعالیت شدن‌تان، از کمپین‌های آیتم عشق و علاقه‌تان حمایت فرمایید. همینطور می توانید ویدیوهای بقیه افراد را ملاحظه کنید. شاید آن‌ها دربردارنده نکته‌ای گرانبها برای شما باشد.

مثال‌ای از ویدیوها
مثال‌ای از ویدیوها
- امتیاز، بینش، اشتراک، اعلان و ...: به ویدیوهای گزینه عشق‌تان امتیاز دهید تا اضافه چشم شوند. به عنوان مثال شما با امتیاز دادن به ویدیویی که دربردارنده یک راهکار برای مسئله کمپین مربوط میباشد، سبب میشوید آن کلیپ دوست داستنی شود و اشخاص بیشتری از زمینه آن ویدئو به کار گیری نمایند.

کمپین‌ها بایستی در چه سطح و اندازه‌ای باشند؟
شما در نرم افزار مهمه کار کشته خواهید بود چه در خیابان و یا این که محله‌تان و چه در شهرتان کمپین‌های متفاوتی را تولید فرمائید. اندازه‌ی کمپین به طور کامل با مورد کمپین در رابطه میباشد. برای مثال ممکن میباشد شما با بحران آشغال ریختن در محله‌تان مواجه باشید، به این ترتیب دست به فعالیت گردید و از روش نرم افزار مهمه، یک کمپین کوچک در محله‌تان تولید نمائید و یا این که دوست دارید جاذبه‌های توریسم شهرتان را به همگی مردم کشور ایران نشان دهید، بدین ترتیب یک کمپین پهناور شهری ساخت فرمایید.

10 طرز برای بهبوداپلیکیشن


10 طرز برای بهبود نرم افزار ها


سال 2014 سال پیشرفت های دیده گیر برای موبایل بوده و قرار میباشد سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما تحت عنوان مالک نرم افزار های موبایلی می بایست دقیقا بدانید که مخاطب از نرم افزار چه به کار گیری ای می‌کند بعد از آن اطمینان نتایج میکنید که یوزرها در‌پی چه قسمتی از اپ می باشند و آیا میتوانند به راحتی آن نصیب را پیدا نمایند؟

هنگامی سایت شما سازگار با موبایل میباشد به راحتی در دسترس کلیه ی  طراحی اپلیکیشن در مشهد کاربرانی قرار می‌گیرد که از دسکتاپ، موبایل هوشمند و یا این که تبلت به کار گیری مینمایند. همین مورد یکی‌از مزایای اصلی تارنما سازگار _با تلفن همراه_ میباشد. بطوریکه محتوای کاغذ به راحتی در چنگ استفاده کننده قرار می‌گیرد اما وقتی که یک اپ اختصاصی پباده سازی می‌کنید همگی چیز تغییر میکند.

هنگامی شما در ادامه ایجاد اپ میباشید می بایست مطمئن گردید که استفاده کننده اپ شما‌را می شناسد، و دانسته که می بایست چطور آن را اخذ و نصب نماید. بدین ترتیب هنگامی که به صنعت تجارت الکترونیک گام می‌گذارید، خیر فقط بایستی مدیر نرم افزار را بر عهده بگیرید بلکه بایستی آن را به مخاطب متبوع بشناسانید.

برای معرفی اپ و شناساندن آن به مخاطب متبوع، 10 نحوه موجود هست:

نرم افزار را روی تارنما اصلی اکران دهید
می‌توانید در باب اپ در نصیب بالای سایت مقاله بنویسید و یا این که برای آن یک کاغذ ی جدا در حیث بگیرید. در غایت می بایست کاری فرمائید که مخاطب اپ شمارا بشناسد. می‌توانید در خصوص اپ در هر بخشی از وب سایت که مطلوب میدانید تبلیغات نمایید.

نوشته ی علمی ی باز‌بینی نرم افزار را در سایت های پهناور و دارای اسم و رسم بازبینی اپ منتشر نمایید
با اینکه این عمل به عملکرد اکثری نیاز دارااست، می‌توانید نوشته‌ی علمی ی باز نگری اپ متبوع را در تارنما های پر اسم و رسم منتشر نمائید و درانتظار ورود یوزرها از آن تارنما ها گردید.

از تاثیر خبر نامه ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین اشخاص هم تلاوت آدرس اینترنتی ها را جز الویت های خودشان میدانند. با صادر کردن روزنامه آن‌ها را با اپ خودتان آشنا نمایید. درین روزنامه ها دکمه ای قرار دهید که یوزرها را مستقیما به اپ میرساند. با این فعالیت ورود یوزرها به نرم افزار بسیار معمولی میگردد.

در شبکه‌های‌عمومی در زمینه ی نرم افزار جدیدتان مقاله بنویسید
در‌صورتی‌که می‌خواهید در شبکه های عمومی تبلیغ نمایید دو رویکرد دارید: رویه اولیه این میباشد که برای اپ یک ورقه ی قانونی مستقل فعال‌سازی نمائید. در نحوه دوم میتوانید درباره ی اپ در برگه ی اصلی کسب و کارتان در وب سایت هایی مانند توییتر و گوگل پلاس مقاله قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر بخش هایی از اپ استعمال فرمایید و به مخاطب نشان دهید که فضای داخلی اپ به چه چهره میباشد.

در شبکه‌های‌مردمی تبلیغ فرمائید
با این فعالیت مخاطب های اصلی را شناسایی میکنید. چنین تبلیغاتی حقیقتا تاثیر گذار میباشند. در‌حالتی که پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما زمینه ی مهمی وجود ندارد این نحوه حقیقتا برای شما مطلوب میباشد.



رو ح اینستاگرام


موقعیت روح ( shadowban ) در اینستاگرام به حالتی گفته می‌گردد که در آن همه کار های مربط با حساب متوقف می گردد یعنی ارتقا فالوورها انجام نمی گیرد و کاربرانی که پست های شمارا بر طبق هشتگ کاوش میکنند پست های شما‌را نخواهند رویت کرد , در واقع موقعیت روح حالتی میباشد که در آن اینستاگرام مبادرت به مسدود کردن محتوای استفاده کننده در رسانه های اجتماعی کرده است ، به گونه ای که استفاده کننده نمی داند که‌این پیش آمده میباشد . در شرایطی که اکانت کاربری شما در اینستاگرام شادوبن گردیده باشد محتوای پستهای شما صرفا برای کسانی نشان داده می شود که پیش از این شما‌را دنبال کرده اند .

نکته حائض اهمیت این میباشد که اینستاگرام اکثر زمان ها الگوریتم های خویش را بروزرسانی میکند . خویش این تغییرات میتواند علتی برای کاهش یا این که ارتقا  طراحی اپلیکیشن در مشهد  ء نرخ engagement پیج شما باشد . اینستاگرام هنگامی یک حساب را به شرایط روح میبرد که یک حساب برخلاف ضوابط شبکه‌های‌اجتماعی اخلاق کرده‌باشد و یا این که از دید امنیت یک حساب مبتلا اختلال گردیده باشد ( این موقعیت اضافه بخاطر به کار گیری از پروکسی ها و تغییرات زیاد IP فیس می‌گیرید ) به لحاظ منصفانه میباشد که اینستاگرام این حسابها را مسدود نماید ، براین اساس یوزرها می توانند محتوای حقیقی و موءثر را تولید و نشر دهند .

وضعیت روح اینستاگرام

بیایید باز نگری کنیم چه گونه میتوانیم متوجه شویم که به وضعیت روح رفته ایم ، و همینطور پند های ما برای خروج شما از لیست اشخاص موقعیت روح را ببینیم.

برای آزمایش اینکه حساب ما به شرایط روح رفته میباشد یکی‌از دو طریق ذیل را آزمایش میکنیم :

شیوه اولیه :

از یک هشتگ اختصاصی بفرد مانند اسم خودمان را در یک کدام از پست ها قرار دهید , در حال حاضر وارد نصیب اکسپلور اینستاگرام گردیده و هشتگ متبوع را تایپ فرمایید در حالتی‌که با تایپ هشتگ پست شما اکران داده نشد یعنی شما به وضعیت روح رفته اید

وضعیت روح اینستاگرام

شیوه دوم :

اسم اکانتی را که می‌خواهیم باز نگری کنیم را با یک‌سری اکانت کاربری دیگر (که اکانت شما‌را فالو نکرده باشند) کاوش نمایید در صورتیکه به شرایط روح رفته باشد حساب فوق اکران داده نخواهد شد .

دوران دوره موقعیت روح یک‌سری روز میباشد؟

اطلاعاتی راجع‌به عصر رفتن به موقعیت روح نیست البته مبتنی بر گزارش یوزرها یک روز تا چندین ماه ممکن میباشد ارتفاع بکشد .

تمامی ی نکاتی که ما درباره ی موقعیت روح اینستاگرام می دانیم.
یوزرها فعال در اینستاگرام پیرو ارتقا فالوورها و تعاملات طولانی تر با یوزرها خویش میباشند , در‌حالتی که مشاهده کردید تعداد لایک شما در حالا کاهش میباشد و تعامل کمتری با یوزرها خویش دارید فورا باز بینی نمایید که آیا حساب شما به وضعیت روح رفته میباشد یا این که نه , در چهره رفتن به وضعیت روح فورا 5 نکته روایت شده در صدر را بازبینی و متوقف نمائید .

وضعیت روح اینستاگرام

ربات اینستاگرام

چرا حساب ها به وضعیت روح می رود :

استعمال از رباتها برای ارتقاء لایک و فالوور ( در تعیین ربات اینستاگرام اعتنا فرمائید , در صورتی از یک ربات یا این که یک خدمت خود کار دیگر استعمال می‌کنید ، به کار گیری از آنان را متوقف فرمائید و فورا آنان را حذف نمائید. برای اطمینان از این که آن ها هنوز به حسابشما متصل نیستند، به ورژن پایین ویندوز خویش بروید و روی « Edit Profile » کلیک نمایید و آن‌گاه « Authorized Applications ». در شرایطی‌که شما هرمورد از اکانت های ربات خویش را در لیست ملاحظه کنید، بر روی \"Revoke Access\" کلیک نمائید تا آن ها را کاملا حذف نمایید. )

به کار گیری بیش ازحد معمول هشتگزیر پست ( حداکثر 10 هشتگ دارای ارتباط در پست قرار دهید )

به کار گیری از هشتگ های ممنوع گردیده یا این که از عمل افتاده اینستاگرام ( شما می‌توانید پیشین از هشتگ گذاری برای یک پست , هشتگهایی را که میخواهید در پست قرار دهید را در نصیب سرچ اینستاگرام ( اکسپلورر اینستاگرام ) باز نگری فرمائید‌. در صورتی‌که هشتگ آیتم نظرتون ممنوع گردیده باشد در نصیب recent آن هشتگ هیچ پستی اکران داده نمی‌شود. )

ریپورت شدن ( Report) یا این که بلاک شدن حساب شما ( ریپورتی بوسیله تعداد متعددی از اشخاص حاضر در اینستاگرام انجام میشود )

به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای تغییرIP ( به کارگیری از پروکسی های گوناگون )

در فیس رفتن به وضعیت روح فورا در صورتیکه یکی پنج وضعیت بالا را انجام داده اید فورا آن مراحل را متوقف فرمائید در اینصورت در حین کمتری حساب شما آزاد خواهد شد .

برای خروج از وضعیت روح چه کاری بایستی انجام دهیم :