مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی و ساخت اپلیکیشن ویستا


پباده سازی و ایجاد نرم افزار ویستا
مجموعه ویستا با ارائه‌ی به‌روزترین متود کدنویسی و پباده سازی مبادرت به ساخت‌و‌ساز نرم افزار با شایسته ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد  تعرفه‌ی ارزش و کیفیت می‌نماید.

در مجموع نرم‌افزار ها با درنظر به دست آوردن طراحی سایت‌وبسایت فن‌ای مبادرت به کد زنی شده‌است.

نرم‌افزار و اینترنت‌وبسایت به یکدیگر به‌شکل آنلاین متصل می‌باشند و با به‌روزرسانی تولید ها روی پنل مدیریتی میتوانید اینترنت‌تارنما و نرم‌افزار را به‌روزرسانی نمائید!

کل اپ های پباده سازی‌گردیده در ویستا به‌شکل Responsive میباشند و در کل نرم افزار ها، فبلت ها و تلفن همراه‌های هم پا به‌شکل درست اکران داده می گردند.

لهجه نرم افزار‌نویسی تولید اپ اندروید به‌شکل React Native نرم‌افزار‌نویسی گردیده و همینطور گویش اپ‌نویسی نرم‌افزار iOS با Swift بوده و مطابق با پایانی و به‌روزترین تغییرات میباشد. کل داده ها به‌شکل هش گردیده اعمال میگردد و امنیت آن به‌شکل بدون نقص تضمین می گردد.

چرا ویستا؟!
پلتفرم رشته‌ای:
 مجموعه ویستا با به کار گیری از به‌روزترین پلتفرم‌ها مبادرت به طراحی وب سایت و اپ همدم‌با توان پردازش سریع و سرعت می‌نماید.

 رضایت مشتریان:
 نمی توانیم بگوییم ۱۰۰ درصد مشتریان رضایت بدون نقص را از ما داشتند، البته حداکثر مشتریان محترمان، از همیاری با ویستا رضایت بی نقص را از سرویس ها ما اعلام کرده‌اند.

مشورت منحصر:
 مهمترین خصوصیت ویستا صداقت در مشورت به مشتریان با شخصیت میباشد چرا‌که برای ساخت یک کسب‌و‌فعالیت پیروز، مشورت کردن و ارشادوراهنمایی منزلت ویژه‌ای داراست.



مشورت کردن منحصربه‌فرد اخذ فرمایید
یک کدام از مهمترین قدم‌ها برای آغاز کسب‌و‌فعالیت اینترنتی، معین شدن یک نقشه شیوه مطمئن و صراحت دارد به این دلیل‌که سوای یک نرم‌افزار‌ریزی مشخص و معلوم و ظریف اکثری از هدف ها اساسی معاش از میان خواند رفت.

به همین خواسته کمپانی ویستا، تیمی مجرب و رشته‌ای از مشاوران کسب‌و‌عمل را تشکیل داده تا بتواند همیاری با این موسسه را برای مشتریان متشخص، منفعت‌آور و مناسب نماید. کافی میباشد با مشاوران تخصصی ما تماس حاصل نمایید و جزئیات عمل خویش را با ما درمیان بگذارید.

مقایسه ری اکت نیتیو (React Native) با فلاتر (Flutter)


1. گویش نرم افزار‌نویسی
فلاتر و ری اکت نیتیو، هریک لهجه اپ‌نویسی خاص خودشان را دارا‌هستند. پس گسترش‌دهندگان  طراحی اپلیکیشن در مشهد  برای فعالیت با هرکدام از آنان فقط موردنیاز میباشد بر یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی احاطه داشته باشند. این خصوصیت عظیم‌ترین مزیت Flutter و React Native محسوب میشود و فعالیت با آنان‌را بسیار ریلکس نموده است.

– لهجه نرم افزار‌نویسی React Native
React Native از لهجه اپ‌نویسی جاوا اسکریپت برای بسط اپ‌های کراس‌ پلتفرم به کارگیری می‌نماید. جاوا اسکریپت اینک یکی‌از پرطرفدارترین گویش‌های اپ‌نویسی میباشد و معمولا با ری‌اکت و دیگر چارچوب‌های جاوا اسکریپت استعمال می شود. جاوا اسکریپت جزء گویش‌های نرم افزار‌نویسی dynamically typed میباشد و نیاز به انتخاب نوع متغیر ندارد.

– گویش نرم‌افزار‌نویسی Flutter
فلاتر از لهجه اپ‌نویسی دارت به کار گیری می‌نماید. این گویش در سال 2011 به وسیله کمپانی گوگل ساخت و ساز شد. البته اپ‌نویس‌ها به تدریج از آن به کار گیری می‌نمایند. فعالیت کردن با دارت برای گسترش‌دهندگان جاوا یا این که جاوا اسکریپت، آسوده میباشد چرا‌که دارت بیشتر از مفاهیم شیء گرایی پشتیبانی می‌نماید.

2. معماری فنی
پیش از اینکه چارچوبی برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های کراس ‌پلتفرم گزینش فرمائید، به طبع از حیث فنی آن را محاسبه فرمائید و با خصوصیت‌هایش آشنا گردید.

– معماری فنی React Native
معماری React Native به شدت متکی به سیستم بازه زمانی اجرای JS میباشد. سیستم بازه زمانی اجرای JS به JavaScript bridge نیز مشهور میباشد. در طی اجرا، کد جاوا اسکریپت در کد نیتیو کامپایل میشود.  در واقعیت React Native از معماری Flux کمپانی فیسبوک سود میبرد و برای برقراری رابطه با ماژول‌های نیتیو از JavaScript bridge به کار گیری می‌نماید.

– معماری فنی Flutter
Flutter از چارچوب دارت به کارگیری می‌نماید که بیشتر اجزای داخلی را در خویش مکان داده میباشد به همین خیال سایز بزرگی دارااست و برای برقراری رابطه با ماژول‌های نیتیو به bridge نیاز ندارد. دارت چارچوب‌های متعددی داراست، به عنوان مثال Material Design و Cupertino. این چارچوب‌ها مجموع فناوری‌های ما یحتاج برای بسط اپلیکیشن‌های تلفن همراه را مهیا می‌نمایند. چارچوب دارت از موتور Skia C++ استعمال می‌نماید و دارنده کل پروتکل‌ها، ترکیبات و شبکه‌ها میباشد. پس Flutter در موتور خویش هر آنچه که برای بسط اپ ما یحتاج میباشد را داراست.

3. نصب و فعال‌ساز‌ی
– نصب و فعال سازی React Native
چارچوب ری اکت نیتیو با استعمال از Node Package Manager قابل نصب میباشد. برای بسط‌دهندگانی که با جاوا اسکریپت فعالیت کرده‌اند، نصب React Native سهل وآسان میباشد. ولی دیگران می بایست عمل کردن با Node Package Manager را حافظه بگیرند.

Node Package Manager میتواند پکیج را به طور محلی یا این که گلوبال نصب نماید و توسعه و گسترش‌دهندگان بایستی دقیقا بدانند که باینری کجا جای‌دارد. درضمن اپ‌نویس‌‌ها برای نصب React Native روی macOS می بایست HomeBrew package manager را نیز داشته باشند.

– نصب و فعال سازی Flutter
با دانلود باینری برای یک پلتفرم خاص از Github، می‌اقتدار فلاتر را نصب کرد. از جمله در زمینه‌ی macOS توسعه و گسترش‌دهندگان بایستی فولدر flutter.zip را دانلود نمایند و تحت عنوان متغیر Path آن را اضافه نمایند.

در شرایطی که هنگام نصب و فعال سازی فلاتر یا این که ری اکت نیتیو با گونه های مواجه شدید با شماره 02191070034 تماس حاصل نمایید و از کارشناسان باشگاه نرم‌افزار یاری بگیرید.



4. بسط API و رابط کاربری
هنگام بسط نرم‌افزار‌های کراس پلتفرم بسیار اصلی میباشد که قاب ورک شما API هایی داشته باشد که به راحتی به ماژول‌های نیتیو دسترسی پیدا نماید.

– بسط API و رابط کاربری React Native
چارچوب مهم React Native، رابط کاربری و API دسترسی دستگاه را آماده می‌نماید. برای دسترسی به بیشتر ماژول‌های نیتیو، React Native می بایست به کتابخانه‌هایی که دیگرافراد نوشته‌اند، توکل نماید به همین خیال تعلق بسیار متعددی به‌این کتابخانه‌ها دارااست.

– گسترش API و رابط کاربری Flutter
چارچوب Flutter از اجزای رابط کاربری، دسترسی API دستگاه، آزمایش و تست، رئیس درست و تعداد متعددی کتابخانه درست شده میباشد. به همین خیال نیاز ندارد از کتابخانه‌هایی که سایرافراد نوشته‌اند، به کارگیری نماید. پس هر آنچه را که اپلیکیشن‌نویس‌ها برای بسط برنامه‌های تلفن همراه نیاز دارا هستند، در اختیارشان می گذارد. Flutter همینطور دارنده ویجت‌هایی برای Material Design و Cupertino میباشد که به گسترش دهندگان این قابلیت را می‌دهد تا به راحتی رابط کاربری را در هر دو سیستم ادله IOS و Android ارائه دهند.

5. منفعت‌وری بسط‌دهنده اپ
هر چه سود‌وری گسترش‌دهندگان ارتقاء یابد، پروسه تولید نرم افزار با فلاتر یا این که با ری اکت نیتیو نیز با سرعت بیشتری کامل شدن می گردد.

– سود‌وری React Native
ری اکت نیتیو دارنده خصوصیت hot reload میباشد که هنگام تست و ساخت و ساز تغییرات در رابط کاربری، سبب صرفه‌جویی در طی بسط‌دهنده اپلکیشن می‌گردد. از نگاه پشتیبانی از IDE نیز گسترش‌دهندگان می توانند به گزینش خویش از هر ویرایشگر متن یا این که IDE به کار گیری نمایند.

– منفعت‌وری Flutter
Flutter نیز دارنده خصوصیت hot reload میباشد و فعالیت کردن با اپلیکیشن آزمایشی آن ریلکس میباشد. البته با پیچیده‌خیس شدن نرم‌افزار‌ها، توسعه و گسترش‌دهندگان بایستی مفاهیم تازه Flutter را خاطر بگیرند و از آن به کار گیری نمایند. همینطور دارت، لهجه نرم افزار‌نویسی رایجی وجود ندارد و اکثری از IDE ها و ویرایشگرهای متن از آن پشتیبانی نمیکنند.

6. پشتیبانی جامعه
به محض اینکه توسعه و گسترش‌دهندگان به فناوری جدیدی عشق و علاقه‌مند می شوند و از آن در روند بسط نرم افزار استعمال می‌نمایند، همت می‌نمایند جامعه و گروهی تشکیل دهند و علم و تجربه‌های خویش را با یک دیگر به اشتراک بگذارند.

– React Native
ری اکت نیتیو در سال 2015 پباده سازی شد و تاکنون محبوبیت متعددی به دست آورده میباشد. توسعه و گسترش‌دهندگان React Native در GitHub و کنفرانس‌های سراسر عالم با یک‌دیگر رابطه بر قرار می‌نمایند و از این شیوه اشکالات خویش هنگام عمل کردن با این فناوری توسعه و گسترش اپ را حل می‌نمایند.

– Flutter
امروزه بسط‌دهندگانی که از Flutter استعمال می‌نمایند از روش جلسات و کنفرانس‌های آنلاین با یک دیگر رابطه برقرار می‌نمایند و روزمره به تعدادشان اضافه میگردد. ولی هنوز منبع کافی برای بسط‌دهندگان و حل اشتباهات‌شان هنگام فعالیت با فلاتر نیست.

7. آزمایش برنامه‌ها
شیوه سریع برای برخورد به چنگ آوردن از کدهای مندرج، آزمایش کردن آنها میباشد.

– React Native
همان گونه که تا قبل از این گفتیم ری اکت نیتیو یک چارچوب جاوا اسکریپت میباشد و در جاوا اسکریپت یک‌سری ابزار برای آزمایش و تست وجود دارااست. از جمله از ابزار Jest می‌قدرت برای آزمایش snapshot استفاده نمود. با این هم اکنون، زمانی کلام از مخلوط یا این که آزمایش سطح کاربری میگردد، هیچ‌سیرتکامل پشتیبانی قانونی برای React Native نیست. ابزارهایی مانند Appium و Detox برای آزمایش اپلیکیشن‌های ری اکت نیتیو وجود دارااست البته از آنان نیز رسما پشتیبانی نمیشود.

– Flutter
فلاتر تیم‌ای از ابزارها را برای آزمایش برنامه‌ مهیا نموده است. Flutter خصوصیت جالبی برای آزمایش‌های ویجت داراست که می‌اقتدار در آن آزمایش‌های ویجت را برای تست رابط کاربری تشکیل داد و آن را با سرعت آزمایش‌های واحد اجرا کرد.

تعیین نوع بیزینس مدل (Business model) و فیچر لیست کلی


در‌این مرحله شما تحت عنوان یک صاحبکار می بایست همگی فرایند فرایند توصیه طراحی وب سایت و نرم افزار خویش را بدانید طراحی اپلیکیشن در مشهد   و به آن مطلع باشید یعنی در وقتی که می‌خواهید برای گروه فنی تشریح و توضیح دهید دقیقا بدانید که کلیه فرایند دربرگیرنده چه نصیب هایی خواهد بود و چطور می‌خواهید از این نرم افزار و یا این که تارنما کسب در آمد داشته باشید.


در‌این مرحله مطالعه و چک وب سایت ها و اپ های شبیه و یا این که آغاز نرم افزار های چیره فرنگی می‌تواند بسیار مفید و موءثر باشد و بایستی مراقب باشید غلط های پایین رو تکرار نکنید.


در حال حاضر ایرادات رایجی را که سبب ساز گم راه شدن گروه اجرا کننده طرح می شوند را ارزیابی میکنیم:


خطا نخستین: هرگز نپرسید که اپ و یا این که وب سایت دونه ای یکسری…! زیرا وب سایت و نرم‌افزار منحصر مخصوصاً شروع آپ های خلاقانه که مبنی بر ایده های شما اخلاق میشود، نباید تاءمل کنیم که دونه ای و یا این که فیچری قابل به حساب آوردن میباشند برای تحلیل و استعلام بها ما بایستی همگی موردها و جزئیات ظریف رو طبق پروسه توصیه طراحی وب سایت و نرم افزار چک کنیم تا بتوانیم برآورد ظریف از هزینه و مقطع اجرا را داشته باشیم.


خطا دوم: از کلی گویی های نامعلوم که خودمان هم دقیقاً نمیدانیم چه است خودداری کنیم. به عنوان مثال زمانی می‌پرسیم که


الف) پروژه چه می‌باشد؟


ب) جواب: اسنپ خدماتی.


الف) چطور سرویس ها ارائه می‌گردد و چطور انتخاب هزینه می‌شود و اسنپ خدماتی یعنی چی؟


ب) جواب: اسنپ دیگه.. اندیشه کن به مکان ماشین بشر میره. درحال حاضر بگو این چنده.


الف) !!!! ؟؟؟؟


خب در همین مرحله گزینش ارزش برای اپ های خدماتی به عنوان مثال تمیز کاری با سرویس ها پرستاری و یا این که لوله کشی با انتخاب ارزش اپ های حمل و نقلی بسیار گوناگون میباشد.



تصویر بالا مثال ای عالی از بیان جزئیات یک برنامه مشابه اسنپ میباشد


می بایست موردها جزئی در خصوص هریک از این نرم‌افزار ها از الگوریتم های گزینش هزینه ها و این که چطور این وظایف به اشخاص ارائه دهنده سرویس محول میشود و هزاران پرسش دیگر را دست کم مجموعاَ بدانیم، و در مرحله ی سپس مستندی که‌این روند را توضیح میدهد تهییه می‌کنیم، اما داده ها در‌این مرحله به هیچ عنوانً کفایت نمیکند و در صورتی‌که بر این شالوده استعلام هزینه داشته باشیم بقدری کلی و نا معین خواهد بود که حتما ارزش هایی که از افردا گوناگون خوا‌هیم گرفت هیچ رابطه و ربطی به هم ندارد و صرفا خویش رو گم راه کردید.



۲.تهیه و تنظیم اسکیچ و وایرفریم (Wireframe) از همه فرآیند و تهییه پروپوزال فنی اپلیکیشن


درین مرحله یک گواهی فنی که به اصطلاح به آن پروپوزال (Propsal) و یا این که RFP (Request for Propsal) گفته میشود می بایست تنظیم کنیم.


نکته قابل توجه: در اکثری از مورد ها این نگرانی هارو در صاحبین ایده های آغاز آپی چشم ایم که می گویند “نگران محرمانگی ایده شروع اپی خودم هستم” و یا این که برای لو نرفتن ایده های خویش بخشها و تجهیزات وبسایت و نرم‌افزار رو بسیار کلی و ناقص اعلام میکنند که به عارضه ها تحت که توضیح خوا‌هیم بخشید در آینده ای مجاورت در گیر خطاها بسیار متعددی خوا‌هیم شد. پس خط مش راه‌حل چه می باشد؟ جواب این مورد ها را در تعدادی نکته ذیل تیتر می‌کنیم.


1- بها ایده آغاز آپی شما برای طراحی وب سایت و نرم‌افزار مخصوص با وجود اجرا کننده حاذق و رئیس شما با ارزش خواهد بود و این ایده سوای وجود شما هیچ ارزشی نخواهد داشت پس توصیه نخستین ما این میباشد که خیلی نگران ایده خویش نباشید صرفا سریع آغاز فرمائید تا مزیت رقابتی بازار رو از دست ندهید و یا این که در‌حالتی که گشوده هم نگران میباشید آیتم های بعدی رو مطالعه بفرمایید.


2- هرگز هیچ ایده ای در دنیای آغاز آپی به آن معنی که می‌پنداریم قابل تثبیت وجود ندارد یعنی اینطور تامل نکنیم که او‌لین هر کس دکان اینترنتی رو راه‌اندازی کرده می بایست جلوی کلیه مغازه های اینترنتی رو بگیرد و یا این که اسنپ که اولی سامانه حمل و نقل مسافر دورن شهری بوده بایستی جلوی کار تپسی رو بگیرد، نه اینطور وجود ندارد البته اسنپ، دیجی فرآورده و … که دراین باره پیشرو بوده اند می توانند مزیت رقابتی خیر رو از بازار کسب نمایند.


3- چیزی که بایستی نگران آن باشیم اطلاعات و داده ها و مطالعات آماری بازار و … داده ها دیگری میباشد که گران بها بوده و می‌توانیم آن را سری تلقی کنیم پس برای این مسئله به طبع بایستی در قرارداد بند محرمانگی داده ها رو داشته باشیم.(این بند یک کدام از مطرح ترین بند های اخلاقی و قراردادی کمپانی نرم‌افزار نویسی تابان شهر است که برای نگهداری و احترام به ایده های صاحب کار های عزیز شکل میگیرد)


4- نکته ای که بسیار اصلی میباشد این میباشد که مجموعه نرم‌افزار نویسی طی اجرای این بند هرگز اذن این رو نخواهند داشت که پروژه ای که برای صاحبکار اجرا نموده اند را به شخص دیگری ارائه دهند مگر آنکه آن مال از گذشته خویش کمپانی اجرا نموده و در مشت کمپانی است. و همینطور هرگز صاحبکار هم توقع این رو نخواهد داشت که آن مورد و یا این که پروژه ای که یک توشه گروه نرم افزار نویسی تا قبل از اینً اجرا نموده، و در صورتی پروژه ای دیگر با آن زمینه به گروه نرم افزار نویسی ارائه گردد گروه اجرا کننده آن را به جهت این مورد انجام ندهد.


وایرفریم چه است؟

 اسکیچ و یا این که وایرفریم یک طرح گرافیکی از همگی صفحه ها وب سایت و برنامه هست که میخواهد مجموع مراحل و رابطه های کلیه صفحه ها وبسایت و اپ رو برای مجموعه اپلیکیشن نویسی معین کند و مهمترین چیز اکشن ها و ارتباط ها همگی صفحه ها است. این اسکیچ و یا این که وایرفریم می‌تواند بوسیله اپلیکیشن های تخصصی اجرا خواهد شد و یا این که قادر است حتی با خودکار و خود کار معمولی هم پباده سازی شوند بطوری که رنگ، صورت و اندازه های اجزاء درین مرحله مهم نیست.


در ذیل یک سری مثال از وایرفرم های پباده سازی نرم‌افزار را خوا هیم روئت کرد.



در کنار این وایرفریم ها ما بایستی پروپوزال فنی خویش را هم به طور بدون نقص داشته باشیم تا رابطه ها را توضیح دهیم و از تمامی مهمتر همگی این مورد ها صرفا front و ظواهر نرم افزار رو اکران و تشریح میکند البته ما مستلزم جزئیات و توضیحات بسیار دقیقی از دسترسی ها و تجهیزات مدیر در پنل رئیس خوا‌هیم بود و همینطور تکنولوژی ها و گویش های نرم‌افزار نویسی را بر پایه ی تجهیزات و آرزوها بایستی تشریح شوند.




نکته: مدام درین مرحله از کمال گرایی بدور باشید، پروژه شما می بایست با بزرگترین تجهیزات و دستکم تجهیزات لانچ خواهد شد زیرا پروژه های پیچیده و عظیم در طول گسترش مبتلا مشکلاتی مثل طولانی شدن بازه زمانی و مالامال هزینه شدن گسترش خواهند شد و دوران اجرای اصل پروژه هم طولانی شود و ما مزیت رقابتی خویش را در بازار از دست خوا هیم اعطا کرد و از همگی مهمتر ما پیش از آغاز به عمل تنها میپنداریم که فلان قابلیت درصورتی که باشه چقدر خوبه، البته می بایست این تجهیزات رو بر پایه ی خلق مخاطب برسی کنیم تا ببینیم که‌این قابلیت و امکان چقدر می‌تواند گرانبها باشد. بدین استاندارد، دست کم جنس پذیرفتنی و یا این که MVP (Minimum viable product) میگویند.



این رو بایستی بدانیم که هیچ کدام از اصلی ترین شروع آپ های عالم روز اولیه پیچیدگی امروز را نداشته اند.پس مقطع برای پیشرفت و گسترش ی نرم افزار شما وجود داراست.


شبیه‌ساز اندروید و همه چیز در مورد آن


در‌صورتی‌که می خواهید یک ورژن از نرم‌افزار‌های اندرویدی را روی سیستم‌دلیل خویش داشته باشید، می توانید  طراحی اپلیکیشن در مشهد  از قابل انعطاف افزارهای مشابه‌ساز استعمال فرمائید. امروزه قابل انعطاف افزارهای بسیارزیادی در قالب مشابه‌ساز کار دارا هستند که شما نیز میتوانید برای رفع نیازهای خویش دراین موضوع از آن ها استعمال فرمایید.

دراین مقاله کارایی میکنیم شمارا با معنا مشابه ساز اندروید بیشتر آشنا کنیم. هم چنین چندین مثال از مشهور‌ترین قابل انعطاف افزارهای مشابه‌ساز اندروید را با  هم مرور میکنیم. با ما یار و همدم باشید تا بتوانید داده ها بیشتری را دراین قضیه کسب فرمائید.

 

مشابه‌ساز اندروید چه میباشد؟
مشابه‌ساز اندروید به همگی نرم افزار‌هایی گفته می گردد که میتواند با توکل بر کلیه منابع طاقت فرسا‌افزاری، سیستم‌برهان اندروید را اجرا نماید. یعنی شما می توانید یک مثال از مشابه‌ساز اندروید را روی سیستم ویندوز و یا این که هرسیستم شبیه دیگری نصب فرمائید و از تجهیزات اندرویدی نیز استعمال کنید.

اما بایستی بدانید سرعت به کارگیری از تجهیزات اندرویدی در سیستم ویندوز پاره ای کندتر خواهد بود. چون مشابه‌ساز اندروید برای استعمال از منابع مشقت بار‌افزاری، کدهای سیستم را به‌کلی تغییر‌و تحول میدهد و همین مسئله نیز تاثیرات سوئی را روی سرعت سیستم‌ادله خواهد داشت.

 



 

چه عده ای از مشابه‌ساز اندروید به کارگیری می‌نمایند؟
اپ مشابه‌ساز اندروید بیشتر آیتم به کارگیری سه تیم قرارمی‌گیرد. دسته اولیه گیمرهای بازی‌های اندرویدی میباشند که می خواهند بازی‌های خویش را ریلکس‌خیس روی کامپیوتر به اجرا درآورند. توجه نمائید استعمال گیمرها از مشابه‌ساز اندروید باعث می‌گردد تا هنگام بازی ‌کردن نگران کل شدن شارژ باتری تلفن همراه خویش نباشند. همینطور از سایر تجهیزات کامپیوتر مانند صفحه کلید و موس نیز به کارگیری نمایند. این زمینه در بازی‌های چندنفره اهمیت بیشتری پیدا می‌نماید.

 

تیم دومین که از مشابه‌ساز اندروید به کارگیری می‌نمایند، نرم افزار‌نویسان این حوزه می‌باشند. نرم‌افزار‌نویسان اندروید پیش از اینکه اپ‌های خویش را منتشر نمایند، نخست روی کامپیوتر آزمایش می‌نمایند تا از کارایی آن اطمینان نتیجه ها نمایند. برای این عمل به یک مشابه‌ساز اندروید نیاز دارا هستند.

مجموعه سوم نیز آن دسته از کسانی میباشند که می خواهند برای بالارفتن فایده‌وری کارخود قابل انعطاف‌افزارهای متفاوت را روی کامپیوتر نیز دراختیار داشته باشند. ولی دقت فرمائید چنانچه شما به کروم‌بوک دسترسی دارید، می توانید به اکثری از این اپلیکیشن‌ها در‌این نرم افزار دسترسی پیدا فرمایید.

 

مشابه‌سازهای اندروید چه کاربردی دارا هستند؟
شما میتوانید از مشابه‌ساز اندروید برای هدف های متفاوتی به کارگیری نمایید. به‌دنبال برخی از این کاربردها را با هم آنالیز میکنیم. با ما یاروهمدم باشید تا بتوانید بیشتر در این زمینه داده ها کسب نمائید.

 



 

امداد به عیب‌یابی برنامه‌های درست شده
یکی مهمترین کاربردهای مشابه‌ساز اندروید، آزمایش برنامه‌های درست شده‌ میباشد. نرم افزار‌نویسان بیشتر از این مورد برای آزمایش نرم‌افزار‌های خویش به کارگیری می‌نمایند. آن ها با امداد مشابه‌ساز اندروید کلیه نرم افزار‌های خویش را به اعتنا ارزیابی کرده و عیوب آنها‌را پیدا می‌نمایند. این مورد می تواند تاثیرات بسیار خیر روی صرفه‌جویی در هزینه و مقطع داشته باشد.

اپلیکیشن نیتیو چیست


native در لهجه انگلیسی به معنیه ساکن است. ولی در نرم افزار نویسی به چه معنا می باشد ؟


ساخت‌و‌ساز برنامه یا این که پباده سازی نرم‌افزار به طور طراحی اپلیکیشن در مشهد  به‌این معنی می باشد که برای نرم افزار نویسی و بسط نرم‌افزار از گویش اپلیکیشن نویسی مهم خویش آن سیستم دلیل به کار گیری نمایند. از جمله برای ایجاد   یا این که  پباده سازی نرم‌افزار اندرویدباید از لهجه نرم‌افزار نویسی JAVA استعمال شود و برای پباده سازی و تولید نرم‌افزار IOS می بایست از گویش اپ نویسی Objective-C مصرف شود.


مطرح ترین مزیت اپلیکیشن نویسی Native به کار گیری از بازدهی بالای اپلیکیشن است.


مزایا

سرعت بالای نرم‌افزار

دسترسی به مجموع تجهیزات سیستم برهان و hardware

معایب

کد نویسی مجدد برای پلتفرم های متفاوت

هزینه نرم افزار نویسی فراتر

۵ – این نرم‌افزار در جای و زمانهای خاصی قابل استعمال میباشد یا این که خیر ؟ ( واقعه محور میباشد یا این که نه ؟)

۶ – آیا این نرم‌افزار در فواصل کوتاهی نیاز به بروز رسانی داراست یا این که نه ؟ به عبارت دیگر آیا قابلیت و امکان گسترش اپ و اضافه کردن تجهیزات و قابلیتهای بیشتری به نرم‌افزار وجود دارااست یا این که فقط برای رفع یک نیاز محدود پباده سازی می‌گردد .