مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

کدام اشخاص نیاز به ایجاد نرم افزار تلفن همراه دارا‌هستند؟


کدام افراد نیاز به تولید اپلیکیشن موبایل دارا هستند؟
در واقع، هر کس می تواند یک یا یکسری اپلیکیشن مناسب با علایق شخصی و یا زمینه کسب و عمل خود داشته باشد. برای کسب و فعالیت هایی مثل رستوران ها ، ماشین کرایه ای های گردشگری ، صنایع کوچک و بزرگ ، کافی شاپ ها ، نمایندگی خودرو و خیلی از مشاغل دیگر، استفاده از اپلیکیشن منحصربه‌فرد یک مزیت به حساب می آید و مشتری و کاربر زیادی را به خود جلب می‌نماید.

پباده سازی نرم افزار آموزشی

با استفاده از اپلیکیشن منحصربه‌فرد به راحتی میتوان با مشتریان ارتباط گرفت و طرز سعی کسب و کار را بهبود بخشید . محافظت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن سبب میشود مشتریان به شما دارای تعهد شوند و برای نیاز و خدمات خود قطعا از کسب و کار شما به کارگیری کنند ، که این یک مزیت بسیار سودده در بازار رقابتی کسب و فعالیت ها به شمار میرود.

نکات کلیدی در تولید اپلیکیشن گوشی :

نرم افزار آموزشی در مشهد
شناسایی نیاز کاربران:
مهم‌ترین مرحله در ایجاد اپلیکیشن باز‌بینی و شناسایی نیاز روز کاربران می باشد شما در‌این مرحله می بایست به بازنگری و تحقیق در بازار بپردازید و در شرایطی‌که دارای کسب وکار فیزیکی هستید با طرح پرسشنامه های در میان مشتریان وفادارخود لحاظ و سلایق آن‌ها‌را جویا شوید . با این کار شما با دیدی باز وارد مسیری می شوید که تا انتهای مسیر برایتان روشن و واضح می‌باشد.

پباده سازی نرم افزار آموزشی در مشهد

ترسیم ایده اولیه:
آنگاه از اینکه به شناخت مناسبی از بازار اپلیکیشن ها رسیدید در این مرحله شما ایده کلی اپلیکیشنی که در ذهن دارید را بر روی کاغذ می آورید و آن گاه به باز‌بینی تمام زوایای آن میپردازید.



ساخت اپلیکیشن با ابزارهای دارای ارتباط:
آنگاه از اینکه تصمیم خود را برای ساخت اپلیکیشن گزینه نظرتان گرفتید سه خط مش پیش رو دارید :

نرم افزار آموزشی

در صورتیکه به دانش برنامه نویسی احاطه داریدکه خود شروع به نوشتن برنامه اپلیکیشن خود فرمائید
در‌صورتی‌که تسلط بی نقص به زبان برنامه نویسی ندارید با یک‌سری نرم افزار ها مثل App Builder می توانید ایجاد و طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود را تا حد قابل قبولی پیش ببرید؛ این طریق ساخت اپلیکیشن بسیار مقرون به صرفه میباشد.
می‌توانید از وبسایت فرادیتا درخواست طراحی منحصربه‌فرد اپلیکیشن حرفه ای باقیمتی مناسب بدهید. کارشناسان ما شما‌را در سمت طراحی و پشتیبانی از اپلیکیشن تان امداد می نماید.
برای کسب اطلاعات طولانی تر و دریافت مشاوره راجع به ساخت اپ موبایل می‌توانید همین اینک با کارشناسان فرادیتا ارتباط برقرار فرمایید. کارشناسان ما با کمال میل پاسخگوی سوال های شما خواهند بود.

شماره تماس تلفنی: 09107254843



ایجاد نسخه آزمایشی:
پیشین از انتشار نسخه اصلی نخست یک نسخه آزمایشی از نمای اپلیکیشن را ببینید و از شرکت آیتم نظرتان دریافت نمایید ، تا بتواند عکس العمل افراد درباره ی ظاهر اپلیکیشن را مورد باز‌نگری قرار دهید و در رخ وجود نقص‌ آن را برطرف کنید.

ایجاد اپلیکشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS:
همانطور که مشخص می باشد موبایل های تلفن همراه دارای پلتفرم ها و سیستم ادله های مختلفی میباشند یکی‌از این دو پلتفرم ها دارای شهرت و شناخته شده اندروید و iOS میباشد.که دقیقا 96.8 درصد کاربران از این دو پلتفرم سرویس می‌گیرند براین اساس با اینکه ایجاد اپلیکیشن برای هردو پلتفرم به علت ساختار متفاوتشان وقت گیر می‌باشد اما سودآور میباشد.

بازنگری دقیق اپلیکشین قبلی از تکثیر:
بعد از اینکه روند تولید اپلیکیشن به اتمام رسید – چه با App Builder و یا هر نرم افزار دیگری که برای برنامه نویسی گوشی به کارگیری می‌شود – باید یک بار به طور دقیق همگی قسمت ها آیتم تست قرار گیرد. در شرایطی که برای دو پلتفرم اندروید و iOSطراحی کرده اید یادتان باشد روی هر دو پلتفرم تست فرمائید .درین میان نسل های iPad و تبلتهای اندرویدی را فراموش نکنید.



برطرف کردن اشکالات احتمالی:
در‌صورتی‌که اپلیکیشن شما در مرحله تست در گیر اشکالاتی حتی جزئی هم بود در رفع ایرادات آن عملکرد فرمایید و تا رفع بی نقص ایراد از تکثیر اپلیکیشن تان دوری کنید.



ایجاد شوق و اشتیاق در کاربران:
قبل از اینکه دست به تکثیر اپلیکیشن خود بگذارید می‌توانید با تبلیغات شم شوق و کنجکاوی کاربران را بر انگیزید برای اینکار می‌توانید از تبلیغات در نشریات آنلاین و یا مجلات استفاده کنید.ساخت این دو حس در کاربران اینترنت مطمئناً تأثیر زیادی در جذب تعداد بیشتری کاربر دارد.

انتخاب رنگ مناسب: 
رنگ اپلیکیشن شما نشانه اکنون و هوای اپ شما میباشد باید در انتخاب رنگ بندی کارایی فرمائید که رنگ بندی متعادلی را استعمال کنید.

انتخاب آیکون مناسب:
آیکون اپلیکیشن اولین چیزی می باشد که کاربر با آن درباره می باشد و اصولا منجر جذب یا دفع کاربران می باشد. آیکون شما بایستی گویای عمل اپلیکیشن تان باشد و دارای رنگ بندی دیدنی باشد.

داشتن محتوای مناسب: 
اپلیکیشن شما می بایست دارای محتوی مناسب و مرتبط با کار اپلیکیشن تان باشد و همچنین می بایست تمام نکات نوشتاری را با اعتنا رعایت فرمایید.

کمپانی رایا پارس عرضه کننده اشکال اپکیشن در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد