مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

لینک سازی داخلی را فراموش نکنید

استراتژی محتوای ستونی و خوشه‌ای هنگامی اثر گذار میباشد که یک لینک و پیوند‌سازی توانا فی مابین ردیف و خوشه‌های آن تولید گردیده باشد. پیوند‌های داخلی از یک سو یوزرها را به صفحه های مرتبط وبسایت شما هدایت می‌نمایند، طراحی اپلیکیشن در مشهد و از سوی دیگر رابطه موضوعی صفحه ها را به ربات‌های گوگل نماد می دهند. براین اساس عنایت متعددی برای سئوی وب سایت شما دارا هستند. در ساخت‌و‌ساز پیلار کانتنت بایستی اعتنا داشته باشید رایاپارس که از صفحه های پیلار به تمامی صفحه ها خوشه‌ای حول آن لینک و پیوند بدهید application  و همینطور از صفحه ها خوشه به کاغذ محتوای ستونی متناظرشان لینک و پیوند داخلی بدهید.

 بیشتر بخوانید: لینک و پیوند سازی داخلی چیست | التفات پیوند سازی داخلی در بهینه سازی

برای محتوای ستونی پیوند سازی فرنگی نمایید

به عبارتی‌طور که گفتیم محتواهای ستونی شانس بالایی برای اخذ پیوند فرنگی دارا هستند، به علاوه ازآنجاکه ساختار لینک و پیوند سازی داخلی آن‍‌ها قادر میباشد، می توانید درجه و اعتبار آنها را به صفحه ها دیگر سایتتان منتقل فرمایید. به این ترتیب میتوانید تمرکز لینک و پیوند‌سازی فرنگی تارنما را روی صفحه ها محتوای ستونی بگذارید.

بیشتر بخوانید: اصول و قواعد پیوند سازی فرنگی چیست؟

گردآوری بندی

محتوای ستونی یا این که pillar content نوعی از محتواها میباشند که به موضوعات کلی و عظیم میپردازند. این صفحه ها وسعت متعددی از محتوا را مشمول می گردند که کلیه موضوعات فرعی حول یک مورد کلی را پوشش داده البته موضوعات فرعی را به صورت عمیق تحقیق نمی کنند. معمولا حول یک محتوای ستونی، صفحاتی تحت عنوان محتوای خوشه ای صورت میگیرند که موضوعات فرعی آن را تماما و تخصصی پوشش میدهند. صفحه های پیلار معمولا شانس بیشتری برای درجه به چنگ آوردن در عبارت‌های کلی دارا هستند.

نحوه بهینه سازی CLS

بسته به اینکه مخاطب در کدام ناحیه معاش می‌نماید و سرعت وب در آن ناحیه چطور میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد  و یااینکه مخاطب با مرورگر گوشی وارد وبسایت گردیده یا این که با به کار گیری از مرورگر یک سیستم، اخلاق و رفتار متفاوتی بروز پیدا خواهد کرد که از همین رو روش seo مختلف شود.
در سود صرفا راهی که وجود دارااست تا متوجه شویم خطایی وجود دارااست یا این که نه اندازه‌گیری CLS و seo آن میباشد. در واقعیت CLS یک استدلال جایگاه‌بندی میباشد و هرچه مخاطب مجال کمتری در برگه شما بماند امتیاز تحت‌تری به ورقه وابستگی میگیرد. رایاپارس به صورت نمونه کاربری که ندانسته یک خرید خطا از تارنما شما دارااست یا این که کاربری که می داند application و سبب مزاحمت‌هایی بر روی ورقه شما و بالا رفتن عدد CLS میگردد.
یکسری راه‌حل جهت seo CLS وجود دارااست که عبارتند از:
استعمال از CMS مطلوب
با استعمال از یک سیستم مدیر محتوای بهتر مثل وردپرس و ابزار Google Lighthouse میتوانید قبل از فعال سازی وب سایت اشتباهات را پیدا کرده و در صدد رفع آنان برخواهید آمد.
تهیه و تنظیم سایز فیلم و عکس
اندازه و وسعت عکس و فیلم‌هایی که قصد بار گذاری در ورقه دارید را از پیشین مشخص و معلوم نمائید ولی از طریق درصد استعمال نمایید، به گونه ای که aspect ratio کلیه آن‌ها با یکدیگر یکسان باشد. به‌این خواسته کد متبوع را در HTML بگنجانید. دقت داشته باشید که محتوای پویا میان محتواهای استاتیک لود شوند.
به کارگیری از جابجایی و انتقال
به صورت نمونه «بیشتر بخوانید» که به دنبال محتوای یک شیت آورده میگردد اثر منفی روی CLS کاغذ ندارد و میتوانید از آن به کار گیری نمائید. نکته قابل توجه که بایستی به خیال بسپارید این میباشد که CLS فقط تغییرات غیرمنتظره را احتساب می‌نماید.
به کار گیری از CSSها
به کار گیری از CSSهای کلی به نحوی که قبل از بارگذاری شدن وب سایت آغاز CSSها بارگذاری شوند.
پیکربندی فونت
تجربیات اثبات نموده است که به کار گیری از FOIT به دلیل آن که استفاده کننده را یه خرده چشم به راه نگه میدارد تا متن برگه بار گذاری و اکران داده خواهد شد تجربیات مخاطب نیکی را ارائه نمی‌نماید. در فیض خوب میباشد پیکربندی فونت بر روی FOUT گذارده خواهد شد تا در صدر با یک فونت پیش فرض ورقه بار گذاری خواهد شد. که همین دستور به صورت ناگهانی تغییراتی را در برگه ساخت می‌نماید که جایگاه CLS را تاحدی کم کند.

برای حل این خلل در HTML ورقه می بایست کد مربوطه را وارد فرمائید که خوب میباشد این فعالیت را یک کارشناس بهینه سازی یا این که نرم افزار‌نویستان اعمال دهد.

برنامه کودکان‌ها

در‌صورتی‌که که در شیت از کارتن استعمال کردید با به کارگیری از کدنویسی برایش مقام مشخصی تعیین فرمایید و کمترین وسعت را برایش در حیث بگیرید. به خیال و خاطر داشته باشید مسلما سایز آن مشخص و معلوم باشد.

عالی میباشد بدانید برخی اوقات اختلال بسیار سهل مانند تغییر و تحول پوسته وب سایت به یک پوسته استاندارد و مقبول کلیه خطاها را حل می‌نماید. در غیر این شکل موردها نام برده را تحقیق فرمایید و در غایت از یک متخصص بهینه سازی مشورت بگیرید.

بیشتر بخوانید: فراگیری عمل با ابزار URL Inspection در سرچ کنسول

CLS چه تاثیری روی seo تارنما می‌گذارد؟
در سال 2021 از طرف گوگل CLS به یک استدلال درجه‌بندی تبدیل شد و بر ترافیکی که از گوگل و موتورهای کاوش بر روی صفحه ها وارد میگردد مفید شد. با وجودی که گوگل اعلام کرده مجال ماندگاری یا این که نرخ پریدن ربطی به مرتبه بندی صفحه ها ندارد، البته موتور کاوشگر دیگری مانند بینگ داعیه دارا‌هستند که از این میزان جهت درجه بندی استعمال می‌نماید.

به همین دلایل میباشد که سئو CLS یکی‌از الویت‌های شما در سئو می بایست قرار بگیرد. هرچه این پارامتر بر روی صفحه های خطای بیشتری بدهد سبب ساز می گردد استفاده کننده تازه کمتری به سمت وب سایت شما بیاید و یوزرها دیرین نیز کمتر به شما رمز بزنند.

ارتقا رتبه سایت در گوگل به چه معناست؟

گوگل غول موتورهای جستجو گر اینترنتی میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد و حدود ۸۰ درصد از سرچ ها به وسیله موتور جستجوی گوگل جاری ساختن می شود. به دسته کار‌ها، فراهم سازی ها و تنظیماتی که بر روی تارنما ایفا می‌گردد تا وبسایت در حاصل جستجوی برگه نخستین گوگل قرار بگیرد، seo یا این که سئو وبسایت برای موتورهای کاوش می‌گویند. رایاپارس seo تکنیک‌ها و شگردهایی میباشد که با استعمال از آن‌ها می توانید چیره به ارتقاء سکو وبسایت خویش بشوید. application صاحبان استحصال و امور دوست دارا‌هستند وب سایت خویش را سئو نمایند تا به درجه نخستین در نتیجه ها جستجوی گوگل برسند؛ البته برای افزایش مرتبه وب سایت، مسیری زمان بر بر رمز راه و روش شما وجود دارااست و دستیابی مرتبه یک، سوای داشتن بعضی پیش نیازها، برای شما به یاد ماندنی نخواهد بود. پس خوب میباشد هدفتان را فقط وصال به سکو یک برگه نتیجه ها جستجوی گوگل انتخاب نکنید و افزایش تارنما در تمامی مورد ها را مد لحاظ داشته باشید.

مزایای ارتقای درجه تارنما در گوگل چیست؟
به طبع ارتقاء مرتبه وب سایت در گوگل در معنای چیره خیس شدن بیزنس شماست؛ چون یوزرها متعددی از تارنما شما بازدید می نمایند و پیروز به فروش تولید ها و سرویس ها خویش می‌شوید. همینطور می توانید از رقبا پیشی بگیرید و سهم خویش را در حوزه کاری خویش، ارتقاء دهید. همینطور چنانچه در حوزه آفلاین شغل خویش را استارت کرده باشید، می‌دانید که حصول اعتبار بین رقبایی که سوابق بیشتری از شما دارا‌هستند، چقدر طاقت فرسا میباشد؛ به این ترتیب با هزینه ای کمتر، می‌توانید رده خویش را فی مابین استحصال و شغل های بر اساس وب ارتقاء دهید و بعداز ارتقاء درجه وبسایت در گوگل، از بابت کشف کردن مشتری، راحت خیال باشید. تبلیغات اینترنتی معدود هزینه خیس میباشد و برخورد بهتری دارااست.

آیا ارتقا درجه در لغت ها نامرتبط و معدود طرفدار اثر گذار میباشد؟
نه، گزینش عبارات کلیدی مطلوب یکی‌از اصول ارتقاء جایگاه میباشد و بالا بودن در جایگاه کلماتی که کاوش نمیشوند و یا این که استفاده کننده مقصود را به سمت وبسایت شما هدایت نمیکنند ارزشی برای شما تولید نمی نماید.

چه طور جایگاه تارنما خویش را بهبود دهیم ؟
ارتقا سکو تارنما تا حدود متعددی کاری تخصصی به حساب آورده می شود. برای اینکه سکو وب سایت شما در گوگل بهبود یابد، بایستی در سکو نخستین پارامترهایی را که موتورهای کاوش به آن‌ها عنایت می‌دهند شناسایی فرمایید و بعد از آن امتیاز صفحه های خویش در آنها‌را بهبود دهید. از جمله پارامترهایی که گوگل به آنان التفات میدهد عبارتند از :

پارامترهای داخلی دربرگیرنده محتوای وب سایت، ساختار وبسایت، طریق کدنویسی و خروجی پوسته وبسایت
پارامترهای فرنگی دربرگیرنده لینکها، مارک، عمر تارنما، جای سرور، دامنه، سرعت بارگذاری صفحه های وب سایت و...
آیا ارتقاء بازدید وبسایت در گوگل ارتباطی با الکسا دارااست؟
نه، جایگاه گوگل ارتباطی به درجه الکسا تارنما شما ندارد. البته در حالتی‌که درجه تارنما شما در گوگل بهبود یابد، این قضیه سبب ساز گردد که رنک الکسا وبسایت شما خوب گردد. در کل امتیاز یک تارنما در الکسا مبنی بر تعداد بازدیدکننده و تعداد بازدید صفحه های معین می‌شود. هر دو پارامتر فوق را می اقتدار از روش طریق های غیرطبیعی و اسپم بهبود بخشید و به همین ادله امتیاز الکسا به تنهایی ملاک مطلوب بودن و پر بازدید بودن یک تارنما اینترنتی وجود ندارد.

میانگین زمان حضور در صفحه

هرچقدر استفاده کننده بیشتر در یک ورقه حضور داشته باشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد بیشتر با آن تعامل پیدا نموده است و احتمال تبدیل شدن آن نیز بیشتر شود. پس نیاز میباشد که‌این KPI را هم درنظر داشته باشید و اندازه بگیرید. این شاخص هم در گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده میباشد.
خطاها مرتبط با Coverage
این شاخص که به خطاهای خزش گوگل اشاره می‌نماید در گول سرچ کنسول تماما قابل مشاهده و تحقیق میباشد. رایاپارس این اشتباهات معمولا مشتمل بر مورد ها پایین می‌گردد
خطای 5xx سرور
خطای 4xx
ناهنجاری‌های ساخت‌و‌ساز گردیده در خزش
صفحه ها Noindex
کراول گردیده ولی ایندکس نشده
پیدا گردیده ولی ایندکس نشده
نشانی‌های تکراری که تحت عنوان کنونیکال تصویب نشده‌اند
بلاک گردیده به وسیله robots.txt
نظارت این شاخص‌ها به شما اذن می دهد که اشتباهات مربوط با خزش و ایندکس شدن را برطرف فرمایید.
سرعت ورقه
سرعت وبسایت شما شاخصی‌ست که هم روی جایگاه‌بندی و هم روی نرخ تبدیل تاثیرگذار میباشد. این شاخص در زمان فرصت میتواند سازه به دلایل متفاوت مثل به‌روزرسانی پوسته وبسایت، به کارگیری از پلاگین‌های نو و... تغییر‌و تحول نماید application که نیاز میباشد شما به صورت دایم آن را تحقیق فرمائید و بهبود دهید.
غرض از KPIهای بهینه سازی در استحصال و کارمان چیست؟
در غایت غرض اکثر این KPIها جستن مجال‌هایی جهت ارتقاء نرخ تبدیل و به تبع آن ارتقاء نرخ برگشت سرمایه میباشد. زیرا در صورتی به هر کدام از این شاخص‌ها نگاه نمایید میبینید که کارایی دارا‌هستند قوانینی را برای مخاطب ساخت‌و‌ساز نمایند که با تعامل بیشتر و خوب وی، احتمال تبدیل بیشتر خواهد شد.
به عنوان مثال تلاش می شود که بیشتر چشم شویم تا مخاطب بیشتری جذب کنیم و با محتوای مرتبط و سرعت تارنما عالی او‌را بیشتر در برگه نگه داریم تا احتمال تبدیل او‌را ارتقا دهیم. در غایت این گزاره را به خاطر داشته باشید که همگی KPIهای بهینه سازی اساسی می‌باشند و آن‌هایی که شما می بایست دنبالشان فرمائید بر پایه ی اهدافتان گزینش خواهند شد.

آموزش کار با گوگل آنالیتیکس

در صورتی‌که مالک وبسایت میباشید یا این که در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ عمل دارید، طراحی اپلیکیشن در مشهد قطعا با ابزار گوگل آشنا می‌باشید. یکی این ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) میباشد که به عده‌آوری داده‌های اینترنتی از یک وب سایت خاص می پردازد. در‌این مقاله قصد داریم یک یادگرفتن بدون نقص از شغل با گوگل آنالیتیکس به شما ارائه نماییم.
معرفی ابزار گوگل آنالیتیکس (GOOGLE ANALYTICS)
Google analytics یکی دوستداشتنی‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای دیجیتال برای ارزیابی محتوای وب سایت میباشد. رایاپارس این ابزار بدون‌پول وابسته به کمپانی گوگل میباشد که به شما اذن می دهد اطلاعاتی متعددی از عمق تارنما خویش و بازدید کنندگان به دست بیاورید. این خدمت دیدگاه بسیار ارزشمندی به شما می دهد که توسط آن می توانید استراتژی بیزنس خویش را صورت بدهید. به کارگیری از داده‌ها و داده ها به دست آمده معلوم می‌نماید کجا د رست کار کردید، چه وقتی نیاز به اصلاح میباشد و کدام استراتژی را بایستی کنار بگذارید. از آن‌جایی که‌این ایام، اکثر زمان ها بیزنس‌های تعالی، ضمن حضور فیزیکی در دنیای حقیقی وواقعی، با تشکیل داد یک سایت، در دنیای مجازی و وب نیز حضور پیدا می‌نمایند، در سود شناخت به ساختار وب سایت التفات مییابد و می بایست معلوم گردد که‌این ساختار سبب ساز وصال به هدف ها مدنظر میگردد یا این که نه. برای این خواسته، application می بایست راجع‌به عملکردهای بازدید کنندگان از سایت به دست بیاورید. می بایست بدانید که چه محتوایی برای آنان پر ارزش میباشد و بازدید کنندگان بیشتر از چه صفحاتی در سایت شما دیدن می‌نمایند. صرف حیث از اینکه یک تارنما فروشگاهی دارید یا این که یک وب لاگ آگهی می‌باشید، بایستی بدانید که بازدید کنندگان سایت شما چه رفتارهایی در عکس العمل با محتوای شما دارا هستند تا بتوانید فیض خیر و خوبی به دست آنها برسانید.
مزایای به کار گیری از گوگل آنالیتیکس
1.    گوگل آنالیتیکس بدون پول میباشد
شاید شنیده باشید که هیچ چیزی بدون پول وجود ندارد، البته وقتی که درباره گوگل آنالیتیکس کلام می کنیم، این مورد تماما گوناگون میباشد. هیچ پولی بابت استعمال از این سرویس ها پرداخت نخواهید کرد.
2.    توده‌آوری اتوماتیک داده
با نسخه برداری کردن یک کد بی آلایش در سایت خویش، گوگل آنالیتیکس استارت به عده‌آوری داده ها از تارنما شما می‌نماید و متعاقبا، گزارش آن را ارائه می‌نماید.
حدودا می‌اقتدار اعلام‌کرد که نیاز به جاری ساختن هیچ کاری برای اخذ داده‌ها اجرا نخواهید بخشید، به دلیل آن که گوگل آنالیتیکس تک تک این روند را برای شما اعمال میدهد.
حتی می توانید سوای کمترین تاخیری، به نقل از‌ها دسترسی داشته باشید. این خصوصیت گوگل آنالیتیکس خیر صرفا مجال متعددی را برای شما ذخیره خواهد کرد، بلکه دسترسی آنی به نقل از‌ها نیز آماده می‌نماید. با استعمال از این قابلیت و امکان می توانید تخت‌گاز استراتژی‌های خویش را برای پیشرفت در عملکرد تارنما ایفا نمائید.
3.    میتوانید گزارش‌های فردی‌سازی گردیده ساخت‌و‌ساز فرمایید
در گوگل آنالیتیکس میتوانید تیم‌ای از گزارش‌های متفاوت را اخذ فرمائید یا این که حتی با استعمال از سیستم drag and drop (کشیدن و آزاد کردن) یک گزارش فردی برای خویش ساخت فرمایید.
4.    همگام‌سازی شل با دیگر ابزارها و پلتفرم‌ها
دیگر خصوصیت ستودنی که گوگل آنالیتیکس دارااست این میباشد که میتواند به راحتی با دیگر ابزار‌ها یا این که پلتفرم‌ها همگام گردد.
گوگل آنالیتیکس نیز همچون دیگر ابزار گوگل یک رابط کاربری بسیار بی آلایش و قابل درک دارااست.
خیر فقط می توانید به راحتی از این ابزار در کامپیوتر خویش به کارگیری نمائید بلکه می توانید از روش تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت نیز به آن دسترسی داشته باشید. فقط کاری که نیاز میباشد اعمال بدهید، استعمال از نرم افزار این خدمت میباشد که از گوگل پلی میتوانید آن را دانلود فرمایید.
5.    توان احتساب جستجوهای داخل سایتی
جستجوی باطن سایتی یعنی که هنگامی بازدیدکنندگان وارد تارنما شما میگردند، پیرو چه چیزی میگردند.
همچنان با این ابزار می توانید دریابید که چه وضعیتی در وب سایت شما نامشخص میباشد یا این که تارنما شما آن را نادر داراست.
با داشتن این داده ها میتوانید بفهمید که چه چیزی در وب سایت میتواند تلاش آن را بهبود بخشد.
6.    میتوانید بفهمید که چرا بازدیدکنندگان، تارنما شما‌را رخنه‌ کرده‌اند
یکی متریک‌های اصلی گوگل آنالیتیکس میباشد که نشانه میدهد یکسری درصد یوزرها با دیدن فقط یک کاغذ، وب سایت شمارا سوراخ کرده‌اند.
واضح میباشد که بایستی تک تک قدرت خویش را به فعالیت بگیرید تا این درصد را کاهش دهید.
این داده ها به ما می‌فهماند که یک بازدید کننده وارد تارنما گردیده و چیزی که مد حیث داشته را پیدا نکرده میباشد.