مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

SQLiteStudio نیاز به نصب ندارد

طراحی اپلیکیشن در مشهد   تاکید می‌کنم به کار گیری از این ابزار در این مبحث آموزشی تنها برای آشنایی با دیتابیس و دستورات SQL و اطمینان از درستی دستوراتی که سازه به نیازمان می نویسیم بوده و قرار نیست ما دیتابیس خروجی این ابزار را به پروژه اندرویدی خویش منتقل کنیم . 

اینجانب SQLiteStudio را دانلود و از وضعیت فشرده بیرون کردم . بر مغایر سایر ابزارها، SQLiteStudio نیاز به نصب ندارد و و از دسته Portable میباشد . کافیست SQLiteStudio .exe را اجرا فرمایید . در‌صورتی‌که مثل اینجانب به تمیز بودن دسکتاپ خویش اهمیت می دهید و تمایل دارید دسترسی پرسرعت به این اپلیکیشن داشته باشید خوب خیس میباشد فایل مرتبط با این اپلیکیشن را در یک درایو قرار داده و تنها از پوشه SQLiteStudio .exe یک Shortcut ساخته و به دسکتاپ انتقال دهید . یاداوری : امیدوارم این ابزار رئیس دیتابیس در دور و اطراف دسکتاپ را با برنامه های مدیریت دیتابیس (DBMS) خطا نگیرید! SQLiteStudio را باز می کنم .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

SQLStudio

اولی قدم ایجاد یک دیتابیس جدید می باشد که در منوی Database و گزینه add a new database قابل دسترسی میباشد: ایجاد دیتابیس تولید دیتابیس نصیب Database type مرتبط با نسخه SQLite بوده که در بازه زمانی نگارش این یادگرفتن نسخه ۳ به طور پیش فرض تعیین گردیده و نیازی به تغییر و تحول ندارد . در نصیب File روی گزینه + کلیک کرده و در مسیر مدنظر خویش، نامی دلخواه برای فایل دیتابیس تعیین می کنیم: نام دیتابیس نام دیتابیس دیتابیس با اسم mydb و پسوند .db فراهم ایجاد میباشد . OK می کنم: دیتابیس SQLite دیتابیس تولید گردیده به لیست Databases بیشتر شد . با مفتوح کردن دیتابیس mydb آیتم Tables (جدول ها) مشاهده می شود . در یک دیتابیس به هر تعداد لازم می قدرت جداول مجزا ایجاد نمود . یک جدول جدید می سازم . تولید جدول از دو شیوه ممکن می‌باشد: اولیه: راست کلیک روی Tables و آیتم Create a Table طولانی تر کردن جدول نو به دیتابیس دوم: آیکون جدول طولانی خیس کردن جدول جدید به دیتابیس بیشتر کردن جدول جدید به دیتابیس در نصیب Table name یک نام برای جدول تعیین میکنیم . اینجانب نام tbl_info را وارد کردم . پیشین از تولید جدول دست‌کم یک ردیف می بایست به جدول طولانی خیس کنیم . ساختار دیتابیس و جدول را همین ردیف ها تشکیل میدهند . عموما برای هر ردیف از داده ها یک شناسه (ID) اختصاص میدهیم که این شناسه به فیس افزایشی و غیر قابل تکرار میباشد . با زدن آیتم Add column پنجره ای باز می‌گردد که خصوصیات ردیف را بایستی وارد کنیم:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد