مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

فواید اپلیکیشن های Native

در واقعیت، همگی چیز به هدف ها و خصوصیت های بیزنس بستگی داراست. طراحی اپلیکیشن در مشهد البته در نگاه اولیه، PWA گزینش بهتری بنظر میرسد. به تعدادی ادله! اولیه اینکه بوضوح ارزانتر میباشد. دوما همگی ی خرده فروشی ها یا این که هتلها بضاعت و توان فعال سازی نرم افزار موبایلی را ندارند. افزون بر این، مدام هم لزومی به به کارگیری از نرم‌افزار نیتیو وجود ندارد. دلیلش را شرح می‌دهیم:
مهمان داری
درین صنعت نیاز چندانی به تشکیل داد نرم افزار ساکن وجود ندارد مگر اینکه صاحب و مالک یک هتل زنجیره ای باشید و تجهیزات منحصربفردی برای عرضه داشته باشید. در مواقعی جز این، احتمالاً کسی از نرم افزار شما به کارگیری نخواهد کرد. نکته اینجاست که دنیای بازاریابی مهاجرت سرشار از سرویسهای خدماتی مثل booking.com میباشد که نیازهای اصلی مشتریان را رفع می نماید و بخوبی پاسخگوی آنهاست.
خرده فروشی
هر دکان خرده فروشی ای می بایست به سمت آنلاین شدن برود، اما نیازی وجود ندارد همگی ی آن‌ها نرم افزار ساکن داشته باشند و همین که از مزایای PWAها به کارگیری نمایند کافیست. به کار گیری از نرم افزار ساکن صرفا در حالتی که ضرورت دارااست که مجموعه بزرگی از مشتریان متعهد داشته باشید.
فواید نرم افزار های Nativeهرچند مزایای نرم افزار های پیش رونده بدیهی میباشد، البته قابلیت و امکان هایشان هنوز با نرم افزار های نیتیو مسافت متعددی دارااست. یک کدام از نقطه ضعف های مهم این نرم افزار ها عدم بضاعت شان در تعامل با دستگاه میباشد. آن ها از روش مرورگرها اعمال میگردند و در مواقع لزوم نمی توانند به سیستم دسترسی داشته باشند. در حالی که نرم افزار های مستقر قادرند از کلیه امکاناتی که سیستم برهان یا این که دستگاه برایشان مهیا می نماید، به کار گیری نمایند.
حال بیایید فواید نرم افزار های ساکن را نسبت به PWA ها تحلیل کنیم:
1. سرعتدر جنگ نرم افزار مستقر و PWA نمی قدرت زمینه سرعت را از مداد انداخت. برنامه های مستقر خیلی سریع خیس از PWA ها می‌باشند. دلیلش هم اینست که مرورگر بعنوان واسطه میان سیستم برهان و نرم افزار پیش رونده کار می نماید. در فیض نرم افزار های مستقر سریعتر جاری ساختن میشوند و تجربه بهتری بخش یوزرها خواهند کرد. مطالعات آرم میدهد سرعت اجرای نرم افزار برای یوزرها بسیار اساسی میباشد.
2. تعامل با بقیه نرم افزار هاعملکرد PWA ها تنها در ناحیه مرورگر میباشد، در حالی که نرم‌افزار های مستقر میتوانند از روش تعامل با یکدیگر قضیه تجربه کاربریِ یکدستی برای یوزرها آماده نمایند. از این لحاظ، منافع استعمال از نرم افزار های مستقر قابل مراعات میباشد. این نوع نرم افزار ها بیشتر مشابه نرم افزار های کامپیوتری فعالیت می نمایند و تجربه ی خوشایند و بی گرفتاری ای عاید یوزرها می‌سازند.

ساختار انواع اپلیکیشن های موبایل (نیتیو، وب، هیبریدی) + مزایا و معایب


در‌این نوشته‌علمی آموزشی میخواهیم معرفی اشکال نرم افزار تلفن همراه که به سه ساختار نرم افزار مستقر طراحی اپلیکیشن در مشهد  یا این که نرم افزار نیتیو (Native)، نرم افزار هیبریدی (Hybrid)، نرم‌افزار اینترنت (Web App) تقسیم می‌شوند را همدم با معایب و مزایای هر ساختار نرم افزار آشنا کنیم و در غایت یک اینفوگرافی از مقایسه آن ها داشته باشیم تا بتوانید تصمیم گیری صدق در تعیین آن ها برای ساخت نرم افزار خویش اتخاذ فرمایید.



تعیین دربین گسترش نرم‌افزار اینترنت ، نرم افزار ساکن و اپلیکیشن هیبریدی به عامل ها مختلفی برای مثال نیازهای شغلی ، نیازهای نرم‌افزار ، مهارت اپ نویس و جدول وقتی شما بستگی دارااست. نکته اساسی شناختن نقاط قوت و ضعف هریک از آن‌ها پیش از استارت عمل میباشد که در اینجا میخواهیم آن‌ها‌را تحلیل کنیم.


معرفی گونه های نرم افزار های گوشی از نگاه ساختاری و فنی

گونه های اپلیکینش ها را می قدرت از لحاظ فنی در‌این سه گروه تقسیم بندی کرد: نرم افزار های اینترنت ، نرم افزار های ساکن و نرم افزار های هیبریدی.


هر سه نوع از ساختار نرم افزار های گوشی مسیر بسط شان فرق می نماید، البته کدام روش برای پروژه شما مطلوب میباشد؟


بسته به هدف ها تجارت شما و هدف ها کلی محصولی که میخواهید ارائه دهید، این تصمیم قادر است سبب ساز توفیق استراتژی نرم افزار شما گردد و یا این که آن را از دربین پیروزشود.


برای اینکه تصمیم بگیرید کدام یک از این اشکال پباده سازی نرم افزار برای تشکیل داد نرم‌افزار اندروید یا این که iOS را گزینش فرمایید بایستی از مزایا و معایب هرمورد از این ساختارهای نرم افزار تلفن همراه آشنا باشید که بتوانید در غایت تصمیم صدق بگیرید. پس بیاید با وب سایت نرم افزار نویسی الکامکو یار باشید تا هم این مفاد را تحلیل کنیم.


پباده سازی گونه های نرم افزار های گوشی با سه طریق قابلیت پذیر میباشد که عبارتند از:  

1- نرم افزار مستقر یا این که اپ Native چه چیزی است؟

اپلیکیشن ساکن یا این که اپلیکیشن Native که به نرم افزار ساکن (Native App) هم شناخته میشود همه گیرترین اشکال نرم افزار ها میباشد که برای هر سیستم ادله خاص مستقل و به طور ماهر نرم افزار نویسی میشوند.


گونه های نرم افزار های اندروید یا این که iOS دارای شهرت مثل دیجی محصول، اسنپ و …  یا این که اکثر بازی های ویدئویی با این سبک نرم افزار نویسی گردیده اند.


یک نرم‌افزار مستقر فقط میتواند روی یک نوع سیستم استدلال گوشی انجام خواهد شد: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و غیره.


یعنی در صورتیکه میخواهید تجربه نرم‌افزار خویش را برای یوزرها Android یا این که Blackberry نیز در دسترس یوزرها قرار دهید، نیاز به توسعه و گسترش و محافظت یک ورژن غیر وابسته از نرم‌افزار دارید.


برای مثال، Swift و Objective-C برای نرم افزار های ساکن iOS و Java یا این که Kotlin برای اپ های مستقر Android می باشند. اپ های مستقر نیز با استعمال از یک دور و بر بسط یک پارچه (IDE) ویژه برای سیستم ادله های تعیین گردیده ساخته میگردند.


اپل و گوگل هر دو، ابزارهای توسعه و گسترش تلفن همراه ، المان های رابط و SDK خویش را در دست گسترش دهندگان نرم‌افزار قرار می‌دهند. اکثر شرکت های به جهت مزایایی که‌این اپ های مستقر در مقایسه با بقیه گونه های نرم افزار ها دارا هستند در گسترش اپ های موبایل مستقر سپرده گذاری می نمایند.


با الکامکو ایجاد کرد اپلیکیشن های اندرویدی نیتیو رو حافظه بگیر

چرا طراحی اپلیکیشن هتل برای صاحبان هتل ها سودمند است؟


1- مزیت یار بودن این مزیت نرم افزار خیر فقط برای مهمانان هتل بلکه برای مالک هتل نیز موءثر میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار های کاربردی به شما قابلیت میدهند تا با تجارت خویش در جای جای از دنیا، در هر قوانینی و در هر فرصت، حتی فارغ از دسترسی به کامپیوتر خویش دارای ربط باشید.


2- ارتباطات اثرگذار این حقیقت که تلفن همراه شما مدام در دستان شما میباشد، به شما اذن میدهد تا تخت‌گاز به خلق و خوی استفاده کننده (که مشتریان بالقوه خویش می‌باشند) عکس العمل علامت دهید. عکس العمل سریع به نظرها و سوال های یوزرها به طبع تاثیر مثبتی بر آوازه هتل شما خواهد داشت.


3- رقابت بالا بسط برای هتل های زنجیره ای در سراسر جهان پباده سازی نرم افزار هتل ها به خواسته رفاه مهمانان هتل ها تبدیل به یک شرط ضروری گردیده است. در حالتی که نمی خواهید از رقابت جا بمانید، درباره ی بسط نرم افزار برای هتل خویش تصور کنید.


4- شبکه ارتباطی مازاد داشتن شبکه های ارتباطی بیشتر با مشتریان، برایرشدکسب و فعالیت شما بسیار موءثر میباشد. خودتان را از این زمان برای ارائه سعی بیشتر محروم نکنید!


5- بهبود کیفیت سرویس ها و سود وری پرسنل. با داشتن شبکه ارتباطی با مشتریان، شما می‌توانید از یوزرها خویش برخورد اخذ فرمایید. شما میتوانید نکات بسیار جالبی درخصوص آنچه که مهمانان هتل راجع‌به سرویس ها هتل شما به آن میپندارند خاطر بگیرید. واقعیت مدام دلپذیر نخواهد بود ولی برای تصحیح کاستی ها و بهبود سطح سرویس ها هتل شما اثرگذار خواهد بود. ولی شیوه های بسیار موثرتری برای تجزیه و چک اخلاق و رفتار یوزرها نرم افزار شما وجود داراست و ما درپی آن‌ها‌را گزینه مشاجره قرار خوا‌هیم بخشید.


6- ارتقا تعداد سفارشات سرویس ها در اتاق. از جمله، یک مهمان می‌تواند با دیدن یک منو رستوران قشنگ که در نرم افزار هتل پباده سازی گردیده جذب خواهد شد و وسوسه گردد که پیشنهاد خوراک دهد.


7- کاهش هزینه سرویس ها راءس تماس. با دقت به پیام های متعددی که از روش نرم افزار به دست شما می‌رسد، دیگر نیاز به جذب کارمند زیاد در واحد راءس تماس هتل نخواهید داشت.


8- درآمدزایی نرم افزار و جذابیت برای تبلیغ کنندگان. پباده سازی نرم افزار هتل قادر است تبدیل به یک منبع درآمد مازاد برای شما گردد. به‌دنبال به شما خوا‌هیم اعلام‌کرد که به چه شکل با به کار گیری از نرم افزار خویش درآمد کسب نمایید.


به عبارت دیگر، اینگونه نرم افزار هایی مزایا و امتیازات متعددی برای مهمانان شما به ارمغان می‌آورد و صاحبان هتل ها نیز یک ابزار توسعه یافته و امروزی برای برقرای رابطه موءثر با مشتریان خویش اخذ می نمایند.


تبلیغات در اپلیکیشن

تبلیغات در نرم افزار
در حالتی‌که یک تارنما داشته باشید، متوجه می باشید تبلیغات چه‌طور فعالیت می‌نمایند.  طراحی اپلیکیشن در مشهد   همین معنا برای نرم‌افزار شما هم وجود دارااست. شما بر پایه ی تاثیرگذاری‌تان یا این که تعداد کلیک‌ها کارمزد می گیرید. نوع تبلیغاتی که در پلتفرم شما ارائه میشود بر روی نرخ مزد‌تان نیز اثر می گذارد.

به عنوان مثال، می توانید از کمپانی‌ها برای یک تبلیغ ویدیویی، بیشتر از یک اطلاع رسانی اثبات یا این که بَنر پول بگیرید. تبلیغات برای برخی سبک‌ها و نرم‌افزار‌ها پاسخ می دهد. بعد از بررسی یوزرها و رقبایتان، بایستی تصمیم بگیرید که آیا در حیث به چنگ آوردن این استراتژی برای شما سنجیده میباشد یا این که نه.
در‌پی مثالی از بعضا تبلیغات معمولی نرم افزار‌ها را میبینید.

 

گرچه این‌ها می توانند برای شما پول‌ساز باشند، گهگاه نیز ممکن میباشد برای کاربرتان تجربه ناخوش‌آیند و مزاحمت ساخت‌و‌ساز نمایند. پس قرار وجود ندارد در تبلیغات زیاده‌روی نمائید. با فهمیدن این مسئله، میتوانید استراتژی تبلیغات خویش را با سبک تجاری خرید‌های داخل‌اپ‌ای نیز ادغام نمایید.
بیایید فرض کنیم هر دوی این تکنیک‌ها را برای پول درآوردن به کار گیری می کنید.
شما میتوانید به کاربرانی که نمیخواهند هنگام به کارگیری از اپلیکیشن، تبلیغ ببینند،یک آپ‌گرید ممتاز ارائه فرمائید.

 

همان گونه که می‌بینید، به کارگیری از خریدهای داخل‌نرم افزار‌ای و تبلیغات همزمان در یک نرم افزار میتواند صورت پذیرد.


نازکی و محسوس نبودن
حیاتی‌ترین نصیب به کارگیری از اپلیکیشن‌های بدون پول برای کسب درآمد، متقاعد کردن استفاده کننده در این زمینه میباشد که آن ها برای بهبود تجربه خودشان قرار میباشد خرید نمایند.
چطور این عمل را اجرا می‌دهید؟
شما می بایست این تصور را ساخت فرمایید که آنان بایستی پول خرج نمایند تا بیشترین منفعت را از نرم افزار شما ببرند. برای این که اینگونه اتفاقی بیفتد، نصیب‌های بدون‌پول اپلیکیشن شما می بایست خوب باشند، اما بدون نقص نباشند. این مساله خطرناکی میباشد. درصورتی که ورژن بدون‌پول خویش را عالی بسازید، مخاطب دلیلی برای هزینه کردن پول مازاد نخواهد روئت کرد.
ولی در‌صورتی‌که خیلی از قابلیت و امکان‌ها رادر ورژن مجانی ببندید، یوزرها آنقدر تجربه نیکی نخواهند داشت که شم نمایند میخواهند شغل های بیشتری با اپلیکیشن شما جاری ساختن دهند یا این که چیزهای بیشتری ببینند.
پس بایستی حد میانگین را رعایت نمائید. به صورت نامحسوس آنها‌را با قابلیت و امکان‌های بهبودیافته و بهره‌ها قلقلک دهید. چنانچه قرار میباشد تبلیغ به کار گیری فرمائید، مطمئن گردید این اطلاع رسانی‌ها در به کارگیری از نرم افزار جلوی مسیر آن ها را نمی‌گیرد. از جمله، یک استفاده کننده نباید ناچار باشد هر توشه که نرم‌افزار را گشوده می‌نماید، ویدیویی 30 ثانیه‌ای را مشاهده نماید.
ولی برخی پاپ‌آپ‌ها یا این که بَنرها که گه گاه اکران داده خواهد شد ممکن میباشد منطقی باشد. به همگی چیزهایی که تا به امروز در رابطه‌اش گفت و گو کرده‌ایم تصور کنید.
برای انتخاب اینکه کدام استراتژِی پول‌سازی بهتر از تمامی پاسخ میدهد، تحلیلی جامع از نرم‌افزار‌، یوزرها و بازار ما یحتاج میباشد. می بایست بفهمید کدام یک بیشترین نفع را برایتان خواهد داشت.
به کسب درآمد با اپلیکیشن‌های بدون پول که می رسد، هیچ داروی جادویی نیست. ولی مطلقاً خط مش‌هایی است که میتوانید حافظه بگیرید تا از مجال‌هایی که راز رویه‌تان قرار میگیرد، استعمال فرمائید.


فیض‌گیری
آیا نیاز میباشد برای دانلود نرم‌افزار‌تان از یوزرها پول بگیرید؟
حتماً نه.

 

این صورت به شما چه می گوید؟
نرم افزار‌های برتر در بازار شدیداً از معدل مسافت دارا‌هستند. پس در‌صورتی‌که اپلیکیشن ما سریعاً پول پارو نمی‌نماید مأیوس نشوید. مجال می برد. پول‌های متعددی برای بدست‌آوردن وجود داراست. صرفا فرصت و کوشش نیاز دارااست. با آنالیز بازار غرض خویش استارت نمایید. هر وقت مخاطب را شعور کردید، برایتان یافتن شایسته ترین استراتژی کسب درآمد شل‌خیس می‌گردد. ولی نرم افزار‌ریزی شما بعداز تحقیق در رابطه یوزرها آحاد نمیشود.
بایستی رقابت‌تان با سایر افراد را هم ارزیابی فرمایید.
آن‌ها چطور پول در می‌اورند؟
درصورتی که برنده‌اند، یکسری نحوه را از آن‌ها خاطر بگیرید و در استراتژی خویش بکار گیرید. البته می بایست خویش را متمایز فرمائید. از آزمون کردن نترسید. راهی نیست که صرفا و شایسته ترین طرز برای کسب درآمد با نرم افزار‌های مجانی باشد. همانگونه که دیدید، یک سری خط مش وجود داراست تا با استعمال از خریدهای داخل‌نرم‌افزار‌ای و همینطور تبلیغات داخل‌طرحی، بدین غرض مجاورت‌ گردید.
استراتژی‌تان می بایست دقیق باشد.
همت فرمایید کاری نمایید تا استفاده کننده احساس نماید بایستی برای بیشترین افتتاح از اپلیکیشن شما، پول خرج نماید. از هر ابزار که در بازار در دسترس دارید و به شما اذن اجرای پیش‌مثال‌ها را میدهد، منفعت ببرید؛ و مورد‌هایی را که برای نرم‌افزار شما شایسته ترین عملکرد را دارااست پیدا فرمایید. هنگامی این را فهمیدید، میتوانید سرگرم ایجاد کرد اپی گردید که برای شما مطلوب میباشد.
نرم افزار شما چه نوع فواید دیگری داراست که قادر است یوزرها را بعداز تجربه‌ی ورژن بدون پول، برای پول خرج کردن وسوسه نماید؟

انتخاب پلتفرم اپلیکیشن


شما انتخاب کرده‌اید که نرم افزار شما بایستی چکار نماید. اینکه با چه کسی می بایست رقابت نماید طراحی اپلیکیشن در مشهد   را معلوم کرده‌اید. و دقیقا می دانید به چه شکل قرار میباشد از آن پول در بیاورید. هم اکنون وقت تصمیم گیری در رابطه پلتفرمی میباشد که نرم افزار را بر روی آن می‌سازید. میتوانید اپی بسازید که بر خیلی دستگاه‌ها قابل دسترس میباشد: iOS (iPhoneوiPad )، اندروید، ویندوز فون، اینترنت و یا این که کلیه این‌ها با هم. بسته به‌این که چه پلتفرمی تعیین میکنید، هزینه بسط فرق می‌نماید.

با این درحال حاضر هنگامی در رابطه اپلیکیشن‌های مستقر کلام می زنیم، مورد‌ها عموما اندروید یا این که اپل میباشد. همان طور که تصور می‌کنید این تعیین راحتی وجود ندارد. یوزرها اندروید و اپل به صورت بنیادی با هم فرق دارا هستند. پس چرا برای هر دوی آن‌ها مبادرت نکنید؟ در‌حالتی که پولش را دارید این عمل راانجام دهید. تنها بدانید که بایستی دو ورژن متعدد از نرم افزار خویش را در هر پلتفرم بسازید.

درحال حاضر برگردیم به پرسش اساسی:

شما کدام را می بایست تعیین نمایید؟

برای امداد در تصمیم گیری، بیایید از خطاها و مزایای هر پلتفرم کلام بزنیم.

مزایای اپلیکیشن‌های iOS

ساختن آنان سریعتر و ارزانتر میباشد. به همین انگیزه میباشد که خیلی کمپانی‌ها در اولِ کارشان ترجیح می دهند نرم افزار‌هایی که تنها در iOS فعالیت میکند بسازند و آنگاه بعد از مدتی در‌صورتی‌که ورژن iOS آنان چیره بود، به اندروید آنرا بسط دهند.
مبنا کاربری که شرکت کردن بیشتر و پرداخت آزادتری دارااست. به همین عامل یوزرها بیشتر به پرداخت پول برای خرید نرم افزار رغبت دارا‌هستند.
عدد ارتفاع‌قدمت مشتری برای یوزرها اپل فراتر از یوزرها اندروید میباشد
شیوه نامه‌های سختگیرانه خیس و در دست گرفتن کیفیت بیشتر در معنای نرم افزار کیفیت بالا فراتر میباشد.
ایرادات اپهای iOS

نیازمندی‌های قابل انعطاف‌افزاری اپل دائما در اکنون تغییر تحول میباشد و این یعنی نرم افزار شما دائما بایستی آپ تو دیت رسانی گردد. محافظت دائمی میتواند هزینه‌ها را خیلی فراتر پیروزشود
نرم افزار شما بایستی به وسیله نرم افزار استور ها پذیرش خواهد شد
مزایای برنامه‌های Android

-         کابران اندروید ترافیک اینترنت تلفن همراه را ذیل سلطه دارا‌هستند

-         اندروید برتری‌های زیادی دارااست که یعنی جذب بازاری گسترده‌خیس و دسترسی بیشتر ، بخصوص در بازارهای نوظهور

-         هزینه هر نصب برای نرم افزار اندروید خیلی ز نرم افزار iOS  کمتر میباشد.

-         به اندازه نرم افزار‌های iOS نیاز به بروزرسانی نیست.

ایرادات برنامه‌های Android

یوزرها اندروید کمتر پول خرج می‌نمایند
اندروید فرصت بیشتری برای گسترش می خواهد. بطور معدل، توسعه و گسترش‌دهندگان برتر گزارش می‌نمایند که نرم افزار اندروید وقتی حدود 2-3 برابر به عبارتی نرم افزار در iOS نیاز دارااست.
دستگاه های گوناگون خیس. تعداد سبک‌های خیلی بیشتری از تلفن همراه های اندروید، نسبت به iOS وجود دارااست. خصوصیت‌هایی زیرا سایز شیت و رزولوشن در هزینه‌های گسترش نقش دارا هستند.
هم اکنون که مسائل مهم را گفته‌ایم، بیایید یک حکم بدیهی را ثبت کنیم.

iOS در قبال Android: کدام بهتر میباشد؟

هر دوپلتفرم دسترسی خیلی بالایی را عرضه می‌نمایند. در غایت به دو مساله کلیدی می‌رسیم

1.    مصالحاتی که راضی به انجامش می باشید

2.    یوزرها غرض شما

منظورم از مصالحه این میباشد.

اینکه اپل دستور کار‌های طاقت فرسا‌تری و لذا بازدارنده بزرگتری برای ورود دارااست، این قادر است به معنای کیفیت فراتر و امنیت بیشتر برای نرم افزار شما باشد. در این باره، می بایست تصمیم بگیرید آیا هزینه نگه‌داری فراتر را کیفیت خوب و امنیت میتوانید مصالحه نمائید یا این که نه. همین زمینه در باقی خصوصیت‌ها نیز درستگو میباشد.

یوزرها اندروید کمتر پول خرج می‌نمایند، البته شالوده کاربری خیلی بزرگ‌تری برای ورود وجود دارااست. می توانید استارت نمائید و ملاحظه کنید سبک بیزنس و هدف ها شما برای اپلیکیشن‌تان چطور انتخاب می‌نماید که کدام مصالحات قابل قبول می باشند و کدام‌ها نیستند. نصیب دوم و مهم ترین قسمت این معادله، یوزرها شماست. می بایست خلق و خوی یوزرها اندروید و iOS را زیر حیث بگیرید. بعد تصمیم گیرید کدامیک به مخاطب ایده‌آل شما مجاورت میباشد.

مثلا در‌حالتی که بازار غرض‌تان در آسیا، آفریقا یا این که امریکای جنوبی میباشد، اندروید پیروز قطعی میباشد.