مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

داستان کسب و کار: فروشگاه مستربج چطور به صفحه ی اول گوگل رسید؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد مستر بج (mrBadge.ir)یک تیم ایده پرداز هنری میباشد که از سال 1386 عمل خویش را در زمینه‌ی ساخت هدایای تبلیغاتی در شهر تهران ابتدا کرد و بعداز آن در سال 93 به طور تماما ماهر وارد عرصه ی پباده سازی و ایجاد زیورآلات دست ساخته نظیر مدال، دستبند، گل سینه و غیره شوید.


در سال 1396 مستربج تصمیم گرفت که با حذف واسطه ها و مخارج مربوط به آن، تولیدها خویش را با قیمت ارزان تری و از روش فروش اینترنتی به دست مشتریان برساند.


ما در مغازه ساز سپهر این افتخار را داشتیم که گزینش مجموعه هنری مستربج بودیم برای طراحی وب و دکان اینترنتی :) .





درخواست ها قابلیت پیشنهاد پلاک نام سازه به ذوق ی مشتری:


هنگامی چندین ارتباط تلفنی اول در خصوص ساخت سایت مستربج انجام شد متوجه شدیم که نیاز آن ها صرفا یک سایت فروشگاهی معمولی که اجناس را در آن تعریف و تمجید نمایند وجود ندارد و آن ها به خیال و خاطر داشتن قابلیت و امکان تولید زیورآلات دست‌ساز به پیشنهاد مشتری و با اسم فرد، بدین قابلیت نیاز داشت که فرد بتواند به طور آنلاین نام خویش را وارد نماید و ریزه کاری دلخواه خویش را گزینش نماید. و با این قابلیت و امکان اختصاصی از رقبای خویش در مورد دریافت کردن پیشنهاد آنلاین پیشی بگیرد.


به عنوان مثال شما قصد دارید برای نامزد خویش یک گردنبد پیشنهاد دهید: کافیست نام متبوع را در نصیب متن پلاک تایپ نمائید و در نصیب طرح پلاک، طرح دلخواه خویش را گزینش نمائید. آن گاه جور سفارشتان را که می خواهید در قالب یک گردن آویز دستساز خوشگل داشته باشید را گزینش فرمائید و روند خرید را تا پایان پیش ببرید.








بحران :


تعداد حالات توصیه بسیار زیاد بود!


به عنوان مثال تنها در زمینه ی دست بندها بیشتراز 5 گونه دست بند وجود داشت که هرمورد قابلیت و امکان گزینش بند دلخواه هم داشتند به صورت مثال به چرمی، بندی، مهره ای و ... تقسیم می‌شد و بعداز آن مشتری میتواست مال هریک را نیز به دلخواه گزینش نماید. برای پیشنهاد خویش رنگ گزینش نماید به پیشنهاد خویش تزیینات اضلفه نماید و .... تا اینکه در غایت تعداد وضعیت های تعیین به بیش تر از 50 شرایط می سید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد