مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اشتباهات رایج در طراحی اپلیکیشن موبایل که باید از آنها بپرهیزید

طراحی اپلیکیشن در مشهد در مقاله ها قبل در تارنما رایا پارس به اهمیت پباده سازی نرم افزار اندروید و ios در رونق کسب و عمل پرداختیم و با ارائه آماری دارای اعتبار نشان دادیم که نرم افزار ها تا چه اندازه میتوانند وضعیت کسب و عمل شمارا بهبود بخشند.


با دقت به اینکه صاحبان کسب و فعالیت معمولا دارایی محدودی را برای پباده سازی اپلیکشن اندروید در لحاظ میگیرند ، بسیار دارای اهمیت میباشد که با به عبارتی هزینه نخستین به سود دلخواه خویش دست یابند.درین نوشته‌علمی می‌خواهیم نکات کاربردی درباره با پباده سازی نرم افزار اندروید و ios و خطاها رایج در آن را بازگو کنیم.


نکته حائض اهمیت در فرایند پباده سازی نرم افزار گوشی این میباشد که برای آن الگوریتم مشخصی نیست و به همین ادله مدام اشتباهاتی رایج در این مورد مشاهده میشود . ولی با رعایت اصولی که بر حسب تجربه اشخاص قادر دراین باره بدست آمده میباشد می اقتدار در دنیای نرم افزار ها پیروز بود.


از گزاره ایرادات رایج در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه که بایستی از آن ها بپرهیزید می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:


پباده سازی UI و UX نامناسب و غیر ماهر


پباده سازی UI و UX ماهر و استفاده کننده پسند یکی مهم‌ترین نکاتی میباشد که در پباده سازی نرم افزار مطلقا می بایست رعایت شود.همینطور گذشته از هر چیز بایستی به ذوق و سلیقه و نیاز یوزرها دقت کرد. ولی این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تنها به نیاز مخاطب اکتفا کرده و خلاقیت و ابداع را در پباده سازی نرم افزار نادیده بگیریم .


تجهیزات و آیکن های نرم افزار بیش تر از اندازه باشد


هنگامی نرم افزار شما بیش تر از اندازه پیچیده و به هم ریخته باشد مخاطب مبتلا پریشانی می‌گردد و ترجیح میدهد در ادامه نرم افزار های بی آلایش خیس برود.یکی‌از خطاها رایج در پباده سازی نرم افزار ها تجهیزات مازاد و آیکن های زیاد میباشد. پس رعایت آسانی در عین بدون نقص بودن یک فاکتور مهم در پباده سازی نرم افزار میباشد.


نداشتن انگیزه در پباده سازی نرم افزار و فقدان برنامه استرانژیک


هنگامی کاربری وارد نرم افزار شما می گردد در کمتر از دو دقیقه بایستی بفهمد انگیزه اصلی و کاربرد اپ چه می باشد؟ عدم شفافیت انگیزه و کاربرد اپ برای استفاده کننده یکی مشکلات رایج در پباده سازی نرم افزار میباشد. هنگامی استفاده کننده در نرم افزار گوشی شما سردرگم و بی انگیزه باشد با گاز اپ را از برگه تلفن همراه خویش حذف خواهد کرد.






عدم آشنایی کافی از مخاطبان انگیزه در پباده سازی نرم افزار


آشنایی کافی از مشتریان در مرحله نخستین و آشنایی کافی از یوزرها در مرحله دوم به ترتیب مهم ترین قدم های پباده سازی نرم افزار میباشد.می بایست بدانید که اپ را برای په گسانی پباده سازی می‌کنید.معدل سنی آنان چقدر میباشد؟اضافه مخاطبین شما خانم هستد یا این که آقا و...و...


اما این عمل حقیقتا بسیار مشقت بار و گویش بر میباشد البته در برد شما در دنیای رقابت نرم افزار ها بسیار تاثیرگدار میباشد و عدم اعتنا به‌این قضیه نیز یکی از دیگر از مشکلات رایج در پباده سازی و تکثیر نرم افزار مارک شما خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد