مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

استراتژی ایجاد اپلیکیشن:

طراحی اپلیکیشن در مشهد 1. نام گذاری اپنام وی‌لین چیزی می باشد که مخاطب میبیند. به این ترتیب، با گزینش اسم مناسب مخاطب را پایین تاثیر قرار دهید. اسم بایستی منحصر به فرد، جذاب، و مضمون‌ باشد و توجه مخاطب را جلب نماید. براین پایه، هنگام تولید اپلیکیشن به اسم آن اعتنا فرمایید.


طراحی اپلیکیشن در مشهد


2. پباده سازی آیکون اپلوگوی اپلیکیشن شما می بایست به خیر و خوبی بیان کنده قضیه اپلیکیشن شما باشد. در پباده سازی لوگو، آسانی را مدنظر قرار دهید.


3. تثبیت در بازارهای دارای اعتباربعد از ایجاد اپلیکیشن گوشی و کسب اطمینان از باکیفیت و بی عیب و نقص بودن آن، لازم میباشد که اپ خویش را در بازارهای دارای اعتبار، نظیر اپ استور، گوگل پلی، و کافه بازار تثبیت نمائید.


4. تعیین گونه بندی مطلوبمدل بندی مناسب را، با دقت به قضیه و کارکرد اپلیکیشن، تعیین نمائید. گونه بندی مناسب باعث می‌گردد یوزرها بهتر و وارفته خیس اپ شما را پیدا نمایند.


5. تبلیغ و رواجنرم افزار خویش را در فضای مجازی تبلیغ نمایید. این فعالیت را می توانید از طریق شبکه‌های‌عمومی، کمپین های ایمیلی، تبلیغات اینترنتی، وب لاگ، و رپورتاژ انجام دهید. ایجاد ویدئوی رئال و یا این که موشن گرافیک نیز می‌تواند موثر باشد.


6. اسکرین شاتاز اپلیکیشن خویش اسکرین شات بگیرید. یوزرها از این طریق ادراک بهتری نسبت به حریم و تجهیزات اپ شما پیدا خواهند کرد. اسکرین شات خویش را در شبکه های ارتباطی و رسانه های دیجیتال منتشر فرمائید.


7. برندسازی اپشایسته ترین شیوه برای برندسازی عرضه سرویس ها کیفیت بالا میباشد. با این کار، اعتبار مارک مراقبت گردیده و اعتماد مخاطبان جلب می‌گردد. با انتشار منظم آپ تو دیت، نواقص احتمالی اپ را برطرف نمائید و نشان دهید که همواره در هم اکنون بهتر شدن می‌باشید.


8. قیمت گذاری منطقیرقابت در بازار اپ بسیار فشرده می‌باشد و برای دیده شدن می بایست عملکرد متعددی کرد. در صورتیکه بها های شما مناسب و مقرون به صرفه بوده و متناسب کیفیت خوب خدماتتان باشد، رضایت مشتری جلب خواهد شد. می توانید از پیشنهادات ویژه و مهیج نیز برای جذب مخاطب به کار گیری نمایید. ولی نباید در‌این فعالیت زیاده روی کرد. پیش از ایجاد اپلیکیشن گوشی، طرح های درآمدزایی خویش را به دقت پباده سازی و احتساب نمائید.


9. نظریات یوزرهااز ایده ها، نقد ها، و پیشنهادات یوزرها به کار گیری نمائید. بازخوردهایی که از مخاطبان دریافت می کنید بسیار باارزش میباشند. آن‌ها‌را گشوده‌بینی نمائید و ایرادات را برطرف نمائید. بنابراین، سرویس ها بهتر و دیدنی تری را به مشتریان خویش عرضه خواهد کرد.



حرف نهاییپیش از آغاز به پباده سازی و تولید اپلیکیشن گوشی، بایستی انگیزه و کارکرد اپ، تجهیزات و خصوصیت های آن، مشتریان انگیزه، و رقبا را به دقت مشخص نمائید. بعد از آن برای پیروزی آن بایستی استراتژی بازاریابی و مدیر ارتباط با مشتریان را پباده سازی و اجرا فرمایید. و در غایت، بر پایه ی بازخوردهایی که از سیستم و از مشتریان دریافت می کنید، اقدامات اصلاحی را انجام دهید و نسخه های آپدیت اپ را منتشر فرمائید. از قابلیت ارسال نوتیفیکیشن نیز برای تعامل با مشتری غافل نشوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد