مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن میباشد

طراحی اپلیکیشن در مشهد  جلوه های بصری عناصر اصلی یک کمپین قدرتمند در شبکه‌های‌عمومی می باشند و پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن می باشد. از سپتامبر سال ۲۰۱۷، ۸۰۰ میلیون بازدید کننده ماهانه برای دیدن و اشتراک گذاری عکس ها از اینستاگرام استعمال می‌کنند، این آمار دو برابر میزانی که در سال ۲۰۱۵ به کارگیری می کردند.

مخاطبان آنلاین از هر جهت با متن‌ها و تبلیغات برخورد می کنند. یک رسانه اجتماعی شلوغ مثل ماجرا‌های تکه تکه شده بی انتها فعالیت خود را پیشگفتار می‌کند. خوشبختانه، شما می‌توانید این بخش مبهم از محتوا را با تصاویری که یک ماجرا را برای لحظه‌ای داستان مینماید، کاهش دهید.

مشتریان قبل از باز‌بینی بیش تر می بایست بها کار شمارا ببینند. خبر خوب این می باشد که کسانی که مطالب شما را دنبال می‌کنند، بیشتر پذیرای فراخوانی برای اقدام می باشند. در حقیقت، ۷۵ درصد از کاربران بعد از دوست داشتن پستی در اینستاگرام، اقدام به بازدید از یک وب سایت، خرید یا جستجوی آنلاین می‌نمایند.

یادگیری طریق فعال‌سازی پیج بیزنس اینستاگرام برای تجارت سهل می باشد، به خصوص در صورتی پیش از اینً از رخ بوک استفاده کرده باشید. از نگرش تجاری، اینستاگرام عادی‌تر می باشد و نیازمند صرف زمان کمتری نسبت به سایر وب سایت هاست.

شما میتوانید از مطالب کوچک بصری استفاده نمایید تا دریابید که مخاطب شما را چه موضوعی طولانی تر مشغول می نماید و در سود دنبال کنندگان با گاز رشد می‌نمایند. برای ایجاد پروفایل و مقدمه به تبلیغ کسب و عمل خود در اینستاگرام، این فرآیند را انجام دهید.

۱. اپلیکیشن را دانلود نمایید
اگر هرگز از اینستاگرام استعمال نکرده اید، با دانلود برنامه آغاز نمائید. اینستاگرام از طریق مغازه های اپلیکیشن iOS، Google Play و Windows برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها در دسترس می باشد.

این برنامه برای دستگاه‌های موبایل مجهز شده است، و شما نیز احتمالاً برای بیشتر کار های خود از تلفن هوشمند یا تبلت به کار گیری خواهید کرد.

در حالتی که این آیتم‌ها برای شما مناسب‌تر باشد می توانید به سایت اینستاگرام مراجعه کرده یا از برنامه اینستاگرام روی دسکتاپ کامپیوتر خود استعمال کنید. با این حال تعدادی از ویژگی های تلفن همراه در دسترس نمی باشند یا برای کار در دسک تاپ و مرورگرهای وب، به افزونه های مختص نیاز دارا هستند.

براین اساس، برای اهداف این راهنما، بیایید روی استعمال از این برنامه موبایل تمرکز کنیم.

۲. یک حساب برای پیج بیزنس اینستاگرام خود بسازید
برنامه را فعال سازی نمائید و از یک کدام از دو روش یک حساب کاربری تولید فرمایید:

گزینه ۱: با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود وارد سیستم شوید و بعد یک نام کاربری وارد کنید.
مورد ۲: در حالتی که حساب فیس بوک دارید، میتوانید با همان اطلاعات وارد شوید و حساب ها را لینک دهید.
آیا از قبل حساب دارید؟ فقط وارد سیستم شوید و مستقیماً به ورقه پروفایل خود بروید.

۳. به طور بوک متصل شوید
به طور پیش فرض، شما با یک پروفایل شخصی ابتدا میکنید. برای به کارگیری از اینستاگرام برای تجارت، باید حساب خود را به صفحه کسب و کار رخ بوک متصل نمائید. روی آیکون پروفایل در سمت راست پایین ورقه کلیک نمایید.

در گوشه بالا سمت راست برگه، منوی تنظیمات را باز فرمائید. این منو به طور یک بیضی عمودی در اندروید یا یک چرخ دنده در iOS ظاهر می شود.

در کاغذ آن‌گاه، به سمت ذیل بروید تا این عنوان را ببینید “تغییر‌و تحول به پروفایل کسب و عمل”. تا وقتی که پیامی برای اتصال به فیس بوک دریافت کنید، می توانید روی پرده تبلیغی کلیک نمائید. “تعیین یک کاغذ” را گزینش نمائید و کاغذ را روی “عمومی” تنظیم و”OK” را کلیک نمایید.

در مرحله بعد، اینستاگرام از شما اجازه میگیرد تا ورقه رخ بوکتان را مدیریت کند، به لیست صفحات کسب و عمل چهره بوک که قبلاً ایجاد کرده‌اید، نگاه نمایید. صفحه سمت راست را انتخاب کرده و روی “بعدی” کلیک فرمایید. تنها یک مدیریت در حساب کاربری می تواند این مرحله را انجام دهد. در صورتی فقط کاربر مجاز هستید این ورقه را مشاهده نخواهید کرد.

۴. تنظیمات پروفایل را کامل نمایید
برای به پایان رساندن پروفایل خود، یک نشانی اینترنتی، شماره تلفن و آدرس کسب و کار وارد نمائید. برای ادامه بایستی دستکم یکی این قسمت‌های تماس را لبریز فرمایید. در صورتی این اطلاعات در برگه صورت بوک شما ظاهر شود، برخی از اطلاعات به صورت خودکار لبریز می شوند.

روی “انجام شد” کلیک کرده و به پروفایل خود بروید. یک نشانه گرافیکی جدید باید در بالای برنامه اینستاگرام ظاهر شود. این صفحه اطلاعاتی شما است، جایی که میتوانید تبلیغات و آمار اشتغال را پیگیری نمایید. در هر بعدازظهر، می توانید به کاغذ پروفایل برگردید و حساب پیج بیزنس اینستاگرام خود را به حساب شخصی بازگردانید.

۵. یک حساب کسب و عمل جدید بسازید
در‌صورتی‌که تا قبل از اینً ورقه کسب و عمل صورت بوک خود را تولید نکرده اید، می توانید هم زمان این عمل را انجام دهید. هنگامی که آیتم تعیین برگه را پیدا کردید، “تولید ” را در پایین صفحه گزینش نمائید. عنوانی را برای صفحه خود گزینش کنید، و گونه ای را تعیین نمائید که به بهترین وجه شغل شما را تمجید کند. بعضی مورد‌ها عبارتند از:

کتاب‌ها و مجلات
برندها و تولیدها
موسیقی
ورزش
منابع رویداد
کسب و کارهای محلی
وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها
برای کمک به افراد در یافتن کاغذ شما در جستجوها، ذیل مجموعه ای را انتخاب فرمائید. مثلا، در حالتی‌که از “مشاغل محلی” به عنوان پایین شاخه استعمال می کنید، با آیتم هایی مانند بهسازی منزل یا هنرها و سرگرمی ها مواجه می شوید. روی “بعدی” کلیک کنید.

۶. پروفایل خود را بازنویسی فرمائید
به صفحه پروفایل خود برگردید و روی “ویرایش پروفایل خود” کلیک فرمائید. در اینجا، می توانید پیوند عکس، بیوگرافی و وب سایت خود بیش تر نمایید. در صورتیکه از یک حساب شخصی سوییچ زده‌اید، برای نشان دادن مشاغل خود، تغییر عکس، نام و نام کاربری خود را در نظر بگیرید. استفاده از علامت و نام تجاری برند شما، یافت کردن شما در اینستاگرام را برای مشتریان آسانتر مینماید. در شرایطی‌که هنوز طرحی ندارید می‌توانید در عرض یک سری دقیقه آرم درست کنید.

بیوگرافی فرصتی برای قرار دادن لهجه، پیوند‌ها یا هشتگ‌های برند در پروفایل شما می باشد.

در زمینه‌ی کارهایی که کسب و کار شما انجام می‌دهد یا اینکه به مشتریان کمک می‌کنید، یک گزاره کوتاه بیان کنید. به خاطر داشته باشید، حتی درصورتی که رشته شما محافظه کارانه و سنتی باشد، باز هم می‌توانید از لحن خودمانی در پیج بیزنس اینستاگرام به کار گیری نمایید.

هر از گاهی، بخش اعظمی از برندها برای نمایش اطلاعیه‌های سرگرم کننده در کاغذ اصلی، بیوگرافی خود را تغییر تحول می‌دهند.

۷. از مخاطبین دعوت نمایید تا شما را پیگیری کنند
از هر کاری که انجام داده‌اید برای آنلاین نگهداشتن مخاطبین منفعت ببرید. در فهرست تنظیمات، از گزینه “دعوت از دوستان عزیز چهره بوک” به کار گیری نمائید تا یک اعلان برای کل شبکه صورت بوک خود ارسال فرمائید.

می‌توانید از آیتم “دعوت از دوستان عزیز” برای دسترسی به مخاطبین شبکه های دیگر، مانند Gmail، LinkedIn، Twitter یا Yahoo استعمال کنید. هر چه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، اعتبار رسانه های اجتماعی تجاری خود را اضافه کرده‌اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد