مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اهمیت اپلیکیشن برای کسب و کارها


رای توفیق کسب‌ و فعالیت خویش در بعد از ظهر حاضر، هیچ راهی جز آمدن به دنیای بیزنس الکترونیک طراحی اپلیکیشن در مشهد و استارت به نزاع در‌این گود ندارید! البته این روز ها توفیق در بیزنس الکترونیک به چیزی بالاتر از اینترنت‌ وب سایت‌ های فروشگاهی تبدیل گردیده و ردپای آن را در موبایل‌های گوشی نیز می‌اقتدار پیدا کرد. در‌این نوشته‌ی‌علمی به دعوا درباره با بیزنس الکترونیک در بستر موبایل پرداخته و ضمن معرفی وب سایت‌های گوشی دوست و ریسپانسیو، به اهمیت ایجاد کرد نرم افزار گوشی برای کسب‌وکار اینترنتی و مزایای این‌عمل خوا‌هیم پرداخت.

دستگاه‌های گوشی چه گونه دنیای کسب و کار الکترونیک را زیرورو کردند؟!
معرفی گونه های اینترنت‌وب سایت‌های سازگار با موبایل
چرا تمرکز روی کسب و کار الکترونیک در بستر گوشی برای توفیق‌تان حیاتی میباشد؟
۵ مزیت ساختن نرم افزار گوشی برای کسب‌وکار اینترنتی
دستگاه‌های تلفن همراه چه‌طور دنیای کسب و کار الکترونیک را زیرورو کردند؟


ظهور تلفن‌های هوشمند به عبارتی‌طور که دنیای ارتباطات را در گیر تحولات اصلی کرده و عرش‌های جدیدی را در‌این عرصه برای یوزرها پدیدار نمود؛ دنیای بیزنس الکترونیک را نیز ذیل تاثیر قرار داده و دروازه‌های جدیدی را به‌‌روی صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی گشوده کرد. از اینترنت‌تارنما‌های سازگار با موبایل گرفته تا نرم افزار گوشی، کلیه‌ و همگی دست به دست هم داده و ضمن پدید آوردن معضل‌های تازه برای صاحبان کسب‌وکارها، زمان‌های نابی را نیز چهت نیل به توفیق در مشت این شخاص قرار داده‌اند. البته دستگاه‌های گوشی چه‌گونه توانسته‌اند باعث ساخت‌و‌ساز این تحولات وسیع در دنیای کسب‌وکار گردیده و شیوه‌های سنتی کسب و کار را پایین تاثیر قرار دهند؟ مهم ترین و تاثیرگذارترین تحولاتی که دستگاه‌های موبایل در عرصه کسب و کار ساخت و ساز کرده‌اند، عبارتند از:

تغییر تحول عادات خرید

تا پیش از ظهور تلفن‌های هوشمند، خریداران برای اجرا خریدهای اینترنتی مجبور به استعمال از رایانه‌های رومیزی بوده و صرفا در جای ‌های مشخصی مجال خرید داشتند؛ البته پس از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند و مهیا داخل شدن زمان خرید اینترنتی با استعمال از این دستگاه‌ها، محدودیت مکانی خریداران به‌طور کلی از در بین برداشته گردیده و اشخاص می توانند در هر موقعیتی، خرید خویش را اجرا دهند. این روز ها با عرضه اشکال نرم افزار اندروید و ios، دیگر نیازی به به کارگیری از مرورگرهای متعدد ندارید و به‌راحتی میتوانید از این نرم افزار‌ها برای تهیه و تنظیم‌ی نیازهای خویش به کارگیری فرمائید.

ارتقاء سرعت خرید

صحت دارد که ورود تلفن‌های هوشمند به بازار اولی و مهم ترین تحول دنیای کسب و کار الکترونیک را رقم زد، ولی این نقطه نهایی راه و روش نبود و کسب و کار الکترونیک، با عرضه گونه های نرم افزار گوشی برای خرید اینترنتی، دومی شوک خویش را نیز تجربه کرد. متخصصین نرم‌افزار‌ نویسی اندروید و دیگر سیستم برهان‌های گوشی، با اگاهی از محبوبیت خریدهای اینترنتی و ارتقا تعداد یوزرها تلفن‌های هوشمند، دست به‌عمل گردیده و با پباده سازی نرم افزار‌های گوناگون، گامی گران قدر در راستای تسهیل خریدهای اینترنتی برداشتند. پباده سازی و عرضه‌ی گونه های متفاوت نرم افزار اندروید، ios و ویندوز، به یوزرها تلفن همراه‌های هوشمند این مجال را می دهد که صرفا در یک‌سری دقیقه و با صرف نادر‌ترین هزینه ممکن، خریدهای خویش را ایفا دهند.

محبوبیت مارک

آیا تا به امروز این پرسش را از خویش پرسیده‌اید که چرا خریداران اینترنتی، به کار گیری از نرم افزار تلفن همراه را برای اجرا خرید‌های خویش گزینش کرده و این شیوه را به دیگر طرز‌های خرید اینترنتی ترجیح میدهند؟ جواب بی آلایش میباشد! خریداران هنگامی از یک نرم افزار اندروید یا این که ios جهت اعمال خریدهای متفاوت خویش استعمال می‌نمایند، به سراغ یک مارک مشخص و معلوم رفته و به جهت اعتمادی که بدین مارک دارا هستند این راه‌ی خرید را تعیین می‌نمایند؛ بدین ترتیب آماده آوردن مجال برای خرید از روش گوشی و ارائه‌ی نرم افزار از سوی یک مارک، تاثیر بسیار متعددی در محبوبیت آن مارک داشته و به بالا رفتن اعتبار آن سبب میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد