مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

چرا زبان برنامه نویسی جاوا در ایران زیاد مورد استقال قرار نمی گیرد؟


متاسفانه، لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا یه خرده غامض میباشد و این ابهام والا‌ترین بازدارنده برای بخش طراحی اپلیکیشن در مشهد اعظمی از عده ای میباشد که میخواهند آغاز به نرم‌افزار نویسی اندروید نمایند. اندروید یک لهجه نرم افزار نویسی شی گرا با موضوعات حیران کننده میباشد، مانند ساختارها، خطاهای پیکان و بخش اعظمی از ساختارهای غامض دیگر که در شرایطی‌که جاوا SDK را بدین‌ها اضافه کنیم، تمامی چیز غامض‌خیس میشود. زمانی برای او‌لین توشه سراغ کدنویسی اندروید می روید، می بایست به جنگ‌ای برای فهمیدن اینکه جاوا چه می‌باشد و اندروید چه‌طور شغل می‌نماید، بروید. اپلیکیشن نویسی با استعمال از جاوا همینطور نیاز به ادراک شالوده‌ای از مفاهیم گریدل (مانند Manifest Android و XML) میباشد.

با این تفاسیر نمی قدرت اظهار‌کرد گویش جاوا یک لهجه بد و طاقت فرسا است جدید بایستی خاطرنشان کرد جاوا، محبوبیت گویش نرم‌افزار نویسی دنیا است البته ابهام های خودش را داراست. شما میتوانید با جاوا هر نوع اپلیکیشنی بنویسید و یک کدنویسی پاک داشته باشید. می قدرت ذکر کرد یکی‌از شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویس اندروید، همین جاوا میباشد که بسیار هم گزینه پسند برنامه نویس ها دنیا است.

شایسته ترین رویکرد برای تایپ کردن نرم افزار های اندروید با به کار گیری از گویش جاوا، نصب و سود بردن از اپلیکیشن اندروید استودیو میباشد. اندروید استودیو در حین یک‌سری سال قبل روز آپ دیت قادر خیس گردیده و خصوصیت‌هایی مانند طراح بصری و سیستم پیشنهادات که منجر می‌گردد پردازش یکنواخت‌خیس و روشن‌خیس باشد به آن اضافه گردیده است. پس ارزشش را داراست، حتی در‌صورتی‌که رنج رویه جلوی پیشرفت سریع مارا بگیرد، سراغ گویش اپ نویسی جاوا برویم و برای گسترش نرم افزار اندروید از آن به کار گیری کنیم.

خصوصیت های کلیدی لهجه نرم افزار نویسی جاوا:
شیء گرایی گویش
قابل انجام بودن در همگی پلتفرم ها
پشتیبانی از API هایی تکمیلی
یادگیری سهل و خوانا بودن
وجود هزاران کتابخانه کد گشوده جدا از هم در وب برای بالا بردن امکان های جاوا به طور به طور کامل بدون‌پول
قابلیت کسب مهارت بالا در آن و تبدیل شدن به یک شخص ماهر در مورد جاوا با صرف دوران مجال خیر چندان زیاد
وجود IDE های حاذق که موجب بی آلایش خیس شدن مراحل کدنویسی با به کار گیری از گویش جاوا میگردد و موجب می‌شود که اپ نویسی در جاوا فارغ از ارور صورت پذیرد.
کاربرد های گویش اپ نویسی جاوا
جاوا صرفا در توسعه و گسترش نرم افزار های موبایل کاربرد ندارد بلکه کاربردهای فراوانی دارااست که در ذیل به چندین مثال از آن ها اشاده شد‌ه‌است:

نرم افزار های اندروید
نرم افزار های سرور
نرم افزار های اینترنت
فضای جاسازی گردیده
تکنولوژی داده های بلندمرتبه
نرم افزار های علمی
سایت ها
بازی ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد