مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

۶ معیار کلیدی ارزیابی اپلیکیشن موبایل +اهمیت تست اپلیکیشن ها


شاید بخش اعظمی از شما فکر کنید که تعقیب کردن معیارهای زیاد به معنای توفیق‌آمیز بودن طراحی اپلیکیشن در مشهد محاسبه و نظارت میباشد، در حالتی‌که که‌این تصور غلط میباشد. می بایست معیارهایی را دنبال کرد که متناسب با مقصود آخرین شما و در سمت و سوی کارایی عالی و باصرفه‌سازی نرم افزار شما باشد. در پیشین، بررسی و بررسی فقط محصور به اینترنت‌وبسایت‌ها بود، البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای نرم افزار‌ها نیز گزینه استعمال قرار می گیرد. به همین ادله، اکثری از نرم افزار‌هایی که امروزه استعمال می کنیم، نسبت به ورژن ابتدایی آن، گوناگون شد‌ه‌است. در واقع، توسعه و گسترش‌دهندگان با به کارگیری از ترفند‌های نظارت، از ایده ها یوزرها خویش به کار گیری کرده و نرم افزار‌ها را ارتقاء بخشیده‌اند.بررسی نرم افزار‌، متعدد از محاسبه و نظارت در اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد. همینطور، تحلیل پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه فقط به فهمیدن تعداد دانلود نرم افزار یا این که برخورد عموم نسبت به اپلکیشن محصور نمی شود و بالاتر از اینگونه اطلاعاتی میباشد.


 


اهمیت نظارت سعی نرم افزار تلفن همراه

پس از پباده سازی نرم افزار اولی قدم، ادراک معیارهای آنالیز نرم افزار گوشی در طول انتخاب استراتژی نرم افزار شما میباشد. گزارش منظم و چک مداوم شاخص‌های کلیدی سعی نرم افزار گوشی و دانایی از معیار پیشرفت نرم افزار به شما امداد می‌نماید تا همت نرم‌افزار خویش را بهبود ببخشید و درآمد بیشتری کسب نمائید.


بعداز تشکیل داد نرم افزار، محاسبه تلاش نرم افزار شما به طور مداوم و کارایی برای بهبود آن منجر جلب دقت منابع متعددی مثلا خریداران، سرمایه‌گذاران و سهام‌داران میشود. در سود قرار دادن های نرم افزار تلفن همراه در اپ‌های بازاریابی و بسط شما امری ضروری میباشد که در غایت سبب ساز پیشرفت سریع‌خیس نرم افزار گوشی شما می شود.


 


اشکال طریق های نظارت نرم افزار چه می‌باشد؟

همان طور که می دانید، محاسبه و آزمایش کردن هرچیزی قبل از عرضه‌ی آن به بازار، بسیار اساسی میباشد و به عبارت دیگر، جزئی طلاق ناپذیر از پروژه‌ی شما خواهد بود. هر طراح و توسعه و گسترش‌دهنده‌ی نرم افزار برای صرفه‌جویی درهزینه‌ها، خودداری از زیان احتمالی و همینطور رفع کلیه باگ‌ها، مایحتاج میباشد که قبل از عرضه‌ی همگانی نرم افزار، آن را چک نماید. چون عرضه کردن هر اپلیکیشنی قبل از بررسی تمامی جانبه‌ی آن، ریسک خطرناکی میباشد، در‌این نوشته‌ی‌علمی تصمیم گرفتیم تا شما‌را با گونه های طریق‌های چک نرم افزار، آشنا کنیم. پس با ما هم پا باشید.


 


آزمایش واحد ( Unit Testing) برای نظارت نرم افزار

به پروسه آزمایش نصیب‌ها یا این که واحدهای کوچک از نرم افزار آزمایش واحد می‌گویند. به انگیزه محصور بودن هر حوزه، فقط می بایست برای هر یک از حیطهها قطعه‌ی کد منحصر به خودش را بنویسید. این کدها بدین شکل می باشند که اپلیکیشن‌نویس، تابع تستی را می‌نویسد که تابع اساسی را فراخوانی بکند و این شغل به وی امداد خواهد کرد که بداند که آیا نتیجه ها حقیقی و واقعی با نتیجه ها گزینه انتظار هم‌خوانی دارااست یا این که ندارد. به عبارت دیگر، نرم‌افزار‌نویس با دادن یکسری مثال‌ی ورودی، خروجی آنها‌را بررسی می‌نماید.


 


آزمایش یکپارچگی ( Integration Test)

یکی‌از دیگر از طریق های تحلیل نرم افزار آزمایش یکپارچگی میباشد که در آن، گونه های ماژول‌های قابل انعطاف‌افزاری، به طور منطقی یکدست گردیده و تمامی در پوسته یک تیم، آزمایش می شوند. هر پروژه‌ای، دارنده تعدادی ماژول میباشد که‌این ماژول‌ها همان طور که بیان شد به طور غیر وابسته به وسیله آزمایش واحد، آیتم محاسبه قرار می گیرند. ولی گشوده هم به عارضه ها پایین ممکن میباشد که نرم افزار شما هنوز دارنده نواقصی باشد:


آزمایش یک دست‌سازی، برای تأیید ماژول‌های قابل انعطاف‌افزاری برای شغل در یک پیکر واحد، ضروری میباشد.

قابلیت و امکان خطا گرفته شدن Interfaceهای ماژول‌های قابل انعطاف‌افزاری با مقر داده

احتمال تغییر تحول نیازهای مخاطبان در شکل گسترش‌ی اپ؛ که‌این تغییرات، به وسیله آزمایش واحد آنالیز نمیشوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد