مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

تفاوت قرارداد های سایت های upwork و freelancer

در‌این نوشته‌علمی کوشش داریم به رسیدگی‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد متعدد از تفاهم نامه های وبسایت های مطرح فریلنسری جهان بپردازیم، Upwork و Freelancer دو فضا دارای شهرت برای بیزنس اینترنتی می باشند . oDesk که سال ۲۰۰۳ در آمریکا احداث گردیده بود ورژن سابق خیس Upwork میباشد .Freelancer.com نیز در سال ۲۰۰۹ در استرالیا تصویب شد‌ه‌است .Upwork به تازگی مخارج خویش را برای یوزرها ارتقاء داده میباشد ، آیا جایگزینی برای آن وجود دارااست ؟ درین نوشته‌ی علمی میخواهم قراردادهای کاری که بوسیله این وبسایت ها ارائه میگردند را نظارت می کنم .


تفاوت تفاهم نامه های وب سایت های upwork و freelancer
 درین نوشته‌ی علمی همت داریم به پژوهش ای متعدد از تفاهم نامه های وبسایت های مطرح فریلنسری جهان بپردازیم، Upwork و Freelancer دو دور و بر دارای شهرت برای تجارت اینترنتی می باشند .  oDesk که سال ۲۰۰۳ در  آمریکا احداث گردیده بود ورژن سابق خیس Upwork  است .Freelancer.com نیز در سال ۲۰۰۹ در استرالیا تصویب شد‌ه‌است .Upwork   به تازگی مخارج خویش را برای یوزرها ارتقا داده میباشد ، آیا جایگزینی برای آن وجود داراست ؟ در‌این نوشته ی علمی میخواهم قراردادهای کاری که بوسیله این وب سایت ها ارائه می شوند را رسیدگی می کنم .

پیش قضیه

با سپری شد مجال دنیا به سمت برون سپاری اکثر امور جنبش می کندoDesk یک جای امن برای شغل های آنلاین در یک سری سال اخیر بود که در مه ۲۰۱۵ با اسم Upwork  فعال‌سازی دوباره شد .Freelancer با خریداری نمودن چند مارک در حالت فعلی خودش قرار گرفت مانند:Freelancer.com ، EUFreelance.com ، vWorker ، Freelancer.co.uk
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد