مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

نکات طراحی اپلیکیشن


3- پباده سازی UI / UX
مقصود از پباده سازی یک نرم افزار ارائه تجربه های استفاده کننده یک پارچه و فارغ از دردسر با ظاهری صیقلی میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد توفیق یک اپ تلفن همراه مبنی بر معیار تایید و منفعت مندی یوزرها از کلیه خصوصیت های آن گزینش می‌گردد. مقصود برای پباده سازی UI / UX نرم‌افزار موبایل تولید تجارب خوب استفاده کننده میباشد که سبب میشود نرم افزار شما تعاملی، بصری و کاربرپسند باشد. در حالی که پباده سازی های رابط کاربری صیقلی به ثبت زودرس امداد می نماید نرم افزار شما می بایست تجربه مخاطب بصری داشته باشد تا یوزرها نرم افزار را سرگرم خویش نماید.

معماری داده ها و گردش فعالیت
اولی روند از روند پباده سازی نرم افزار تلفن همراه انتخاب داده هایی میباشد که اپ گوشی شما به یوزرها نشانه میدهد داده های گردآوری گردیده، تعاملات استفاده کننده با فرآورده آخری و سفرهای استفاده کننده در درون اپ.

برای موسسات چاره های گوشی سازمانی کاربرانی با نقش ها و امتیازات متفاوت دارا هستند و مخلوط این ضوابط تحت عنوان بخشی از معماری داده ها نرم‌افزار شما ضروری میباشد. نمودارهای گردش فعالیت به شناسایی هر تعامل احتمالی مخاطب با اپ و ساختار ناوبری نرم‌افزار یاری می نماید.

Wireframes
طراحان نرم افزار تلفن همراه اکثر اوقات پباده سازی نرم افزار را با طرح روی ورقه استارت می نمایند. Wireframes صورت دیجیتالی طرح هاست و Wireframes  طرح بندی مفهومی می باشند و همینطور به آنان تحت عنوان ماکت های کیفیت عالی ذیل گفته می‌شود آنها ساختار بصری را به نیازهای عملکردی اپلیکیشن شما می‌دهند.

با استعمال از Wireframes تمرکز بیشتر بر زیبایی و تجربه استفاده کننده میباشد خیر بر روی رنگ ها و مدل ها. تولید Wireframes یک شیوه سریع و مقرون به صرفه برای پباده سازی قالب های اپلیکیشن و تکرار از روش آن‌ها در مراحل محاسبه پباده سازی میباشد. براین اساس آیا اپ شما در تلفن و تبلت iPhone، iPad یا این که Android به کار گیری می‌گردد این تجربه های مخاطب بصری و خاص دستگاه را آماده می نماید.

Mockups
Mockups یا این که طرح های با با کیفیت پایانی ارائه از پباده سازی بصری اپلیکیشن شما میباشد. Mockups با به کار گیری از راهنمای مدل خویش در قاب های سیم اپلیکیشن ساخت میشوند. زمانی که پباده سازی اپ شما استارت به آخرین شدن کرد انتظار تغییرات بیشتری در ساختار داده ها، فرآیند شغل و زیبایی آن را داشته باشید. Adobe Photoshop دوستداشتنی ترین ابزار برای ساخت و ساز ماکت هایی با کیفیت خوب میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد