مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

نکات مهم برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای


برای تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی حرفه‌ای شما بایستی یک‌سری استاندارد ها را رعایت فرمائید. طراحی اپلیکیشن در مشهد این استاندارد ها میباشند که درصد توفیق اپلیکشن شما‌را تعدادی برابر موقعیت معمولی بالا میبرند. به همین خواسته ما قصد داریم نکاتی که برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی حرفه‌ای موردنیاز میباشد را برای شما شرح بدهیم.


۱- سرعت لودینگ نرم افزار
هنگامی که نرم افزار شما آغاز به جاری ساختن شدن می نماید، می بایست چندین فولدر برای استارت فعالیت خویش بارگذاری و بارگیری نماید همین دستور منجر کندی سرعت لودینگ می گردد. یکی‌از راه و روش های کاهش سرعت معدود کردن وسعت پوشه های جانور میباشد البته مهم‌ترین مساله نوع گویش اپ نویسی نرم‌افزار است که بسیار می‌تواند بر روی سرعت مفید باشد روی هم رفته نرم افزار هایی که با سیستم نیتیو اپلیکیشن نویسی گردیده باشند از حیث سرعت بسیار بالا و توانمند میباشند. شاید ندانید البته سرعت بالا برای ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی و یا این که هر نرم افزار دیگر بسیار حیاتی میباشد چون در شکل تاخیر زیاد در نرم‌افزار یوزرها با گاز نرم افزار را شکاف می نمایند. برای فهم و شعور عالی این مورد نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین خصوصیت های ایجاد کرد نرم افزار اندروید و ios بدون نقص این مساله را آیتم محاسبه قرار داده میباشد.

۲- داشتن سرور توانا
اکثری از اشخاص برای تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی خویش از هاست به کار گیری می نمایند ولی بایستی همین جا تذکر کنم در شکل به کارگیری از یک سرور حاذق سرعت گشوده شدن اپلیکیشن نسبت به هاست بسیار بالا می رود. علاوه بر این پشتیبانی قادر از نرم افزار شما به شما برای سعی عالی نرم افزار امداد می نماید و سرعت اجرای راهبرد ها را نیز ارتقاء میدهد.

۳- گزینش سایز فونت مطلوب
نامناسب بودن سایز فونت و یا این که به کارگیری بیشتراز حد از فونت های گرانقدر در برنامه منجر میشود دیده ببیننده خسته خواهد شد و استفاده کننده دور و اطراف نرم افزار را تخت‌گاز شکاف نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد