مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

لینک فالو (dofollow) با لینک نوفالو (nofollow) چه تفاوتی دارد؟

برای ادراک عالی تفاوت پیوند فالو و نوفالو خوب میباشد در آغاز مقداری به عقب‌خیس برگردیم! به خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد ‌پیوند‌ها. همان طور که می دانید لینک و پیوند‌‌‌‌‌ها در بهینه سازی بسیار دارای اهمیت میباشند. اخذ بک‌لینک و پیوند کیفیت بالا قادر است اعتبار بهینه سازی اینترنت‌وب سایت شمارا بالا پیروزشود. بک‌پیوند به به عبارتی پیوند‌های دریافتی گفته میگردد که اینترنت‌وب سایت شما از یک اینترنت‌وبسایت دیگر اخذ می‌نماید. وقتی که شما یک بک‌لینک و پیوند اخذ می کنید، این مسئله به گوگل می‌فهماند که اینترنت‌وبسایت پیوند دهنده، وبسایت شمارا آیتم پذیرش خویش قرار داده میباشد. در واقع بخشی از اعتبار آن اینترنت‌وب سایت به وب سایت شما میرسد.


خب احتمالاً برای شما هم گفت و گو اخذ بک‌پیوند هیجان‌انگیز به لحاظ میرسد. ولی پیش از ایفا هر کاری برای اخذ بک‌پیوند یا این که پیوند سازی عالی میباشد با گونه های لینک و پیوند آشنا گردید و به توجه نکات اصلی مرتبط با پیوند‌سازی را مطالعه نمایید.


در مجموع لینک و پیوند‌ها به دو مجموعه‌ی فالو (dofollow) و نوفالو (nofollow) می شوند که تفاوت‌هایی هم باهم دارا‌هستند که پیرو آن ها را تحلیل خوا هیم کرد.


لینک و پیوند فالو چه چیزی است؟


به طور پیش فرض کلیه پیوند‌هایی که به طور معمولی میسازیم جزو لینک و پیوند‌های فالو محسوب میگردند.

لینک و پیوند فالو

1


پیوند فالو


در یک پیوند فالو هیچ مشخصه‌ی خاصی در کد چشم نمی شود و ظواهر پیوند به صورت معمولی خویش باقیمانده میباشد. لینک و پیوند‌های فالو به عبارتی لینک و پیوند‌هایی می باشند که ما در seo اینترنت‌وب سایت به آنان نیاز داریم!


چنانچه بخواهیم پاره ای موشکافانه‌خیس به زمینه نگاه کنیم می بایست با ماجرا link juice آشنا گردید. موتورهای جستجوی گوگل برای هر شیت از اینترنت‌وب سایت یک اعتبار یا این که امتیاز درنظر میگیرند. این link juice مانند یک پارچ از یک آب میوه میباشد! هنگامی که از شیت وبسایت خویش به اینترنت‌تارنما دیگری لینک و پیوند می‌دهید بخشی از این آب میوه یا این که اعتبار را به آن ها می بخشید.

جابجایی اعتبار seo با پیوند‌های فالو

معنی link juice


فرض فرمائید دو وبسایت با اعتبار بهینه سازی یکسان داریم. وب سایت اولیه چندین بک‌پیوند اخذ می‌نماید و وبسایت دوم هیچ بک‌لینکی ندارد. در این‌حالت به طبعً تارنما اولیه در نتیجه ها کاوش فراتر از اینترنت‌وب سایت دوم ظواهر میشود.


همینطور بخوانید: شناسایی کیفیت بک لینک و پیوند برای پیشگیری از پنالتی گوگل!


پیوند نوفالو چه میباشد؟


تفاوت پیوند فالو و نوفالو در ساختار آن میباشد. وقتی یک لینک و پیوند نوفالو ساخت‌و‌ساز می شود که در ساختار لینک و پیوند عبارت rel=nofollow نوشته شده باشد. یعنی فقط با اضافه کردن این عبارت به یک پیوند فالو می توانید آن را به یک پیوند نوفالو تبدیل نمائید.

لینک و پیوند نوفالو

1


لینک و پیوند نوفالو


دیدنی میباشد بدانید با درج لینک و پیوند نوفالو جابجایی اعتبار واقعه نمی‌افتد! یعنی وقتی که ربات‌های گوگل به یک پیوند می‌رسند حالت فالو و نوفالو بودن آن را چک می‌نمایند. در‌صورتی‌که بک‌لینک و پیوند از نوع نوفالو باشد دیگر جابجایی اعتبار جاری ساختن نمی‌گیرد.


شیوه‌های دیگر نوفالو کردن لینک و پیوند


در آخرها سال ۲۰۱۹ گوگل لغت ها دیگری را تحت عنوان نوفالو کردن پیوند‌ها در لحاظ گرفت. شما فعلا می توانید با دقت به شرایط موردنظر خویش از آن‌ها به کار گیری فرمایید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد