مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهینه سازی محتوا برای به اشتراک گذاری حداکثری

بیاید با این حقیقت رو در رو بشویم که بیشتر محتوای انلاین قیمت به اشتراک گذاری ندارند. فارغ طراحی اپلیکیشن در مشهد از به اشتراک گذاری(خصوصا بک لینک و پیوند) شما نمی توانید برای آن محتوا رنکی در گوگل کسب فرمایید.


برای به اشتراک گذاری بیشتر محتوا نحوه های پایین را در لحاظ بگیرید


در تیتر خویش از اعداد به کار گیری نمایید - تیتر هایی که دربردارنده اعداد می‌باشند ۳۶٪ بیشتر کلیک اخذ می نمایند

در تیتر خویش از [برایکت] به کار گیری فرمایید - طبق آنالیزی که انجام یافته میباشد تیتر هایی که دربردارنده براکت هسند نرخ کلیک را ۳۶٪ ارتقا می‌دهند.(اما خوب میباشد که سوای عامل از آن استعمال نکنید)

از URL های کوتاه به کار گیری نمائید - URL های کوتاه ۲.۵ برابر بیشتر دقت یوزرها را به خویش جلب می نمایند!

از URL های توصیفی به کارگیری فرمایید - بر طبق تحقیق مایکروسافت آرم داده میباشد URL هایی که محتوای خویش را تعریف می نمایند ۲۵٪ بیشتر از محتوایی که URL آن بصورت راندوم تاسیس شده است، کلیک اخذ می نمایند.

از تصاویر رنگی مطلوب برای محتوای خویش استعمال نمائید - زیراکس می‌گوید احتمال خواند محتوایی که تصاویر رنگی مطلوب دارا هستند ۸۰٪ بیشتر محتوای سوای تصویر میباشد.

دکمه های به اشتراک گذاری را در بخش های بالایی ورقه قرار بدهید - مبتنی بر گفته های گوگل محتوای بالایی شیت ۶۳٪ بیشتر از محتوایی جانور در پایی ورقه چشم میگردند.

از جمله ها کوتاه به کارگیری نمائید - بیشتر عموم ۲۸٪ از یک پست را میخوانند، پس خوب میباشد مراد خویش را سریع به مخاطب جابجایی دهید. پزشک معالج جان مورکس می‌گوید به کارگیری از جملا‌ت کوتاه ۵۸٪ خوانایی یک محتوا را بالا می‌برد.

با به کار گیری از تصاویر به محتوای خویش اعتبار ببخشید - به کارگیری از تصاویر مطلوب برای نوشته ها ۷۵٪ اعتبار آنها را بهبود می‌بخشد.

متن خویش را به گونه ای ساخت فرمائید که قابل ارزیابی باشد - مانند جمله های کوتاه استعمال از پایین عناوین خوانایی یک مقاله را ۵۷٪ ارتقاء می‌دهد

محتوای کاربردی تنظیم فرمایید - دکتر معالج جان برگر می‌گوید مقاله‌ها کاربردی ۳۴٪ بیشتر خوانده میشوند.

از تصاویر حرفه‌ای به کار گیری نمائید - مبتنی بر یک تحقیق موسسه ی بازار یابی محتوایی که از تصاویر تخصصی به کارگیری می نمایند ۴۵٪ بیشتر به اشتراک گذارده می گردند.

احساسات خویش را بروز دهید - در شرایطی که که شما بتوانید در محتوای خویش احساسات خویش را نشانه دهید ۲۸.۶٪ بیشتر از سایر محتوا ها دیده میشود.

از اینفوگرافی ها استعمال نمایید - در صورتیکه که از اینفوگرافی مصرف شود، ۲.۳ برابر بیشتر به اشتراک نهاده گردد.

تصاویر اشتراک گذاری شما‌را ارتقا میدهند - درصورتی که که شما در محتوای خویش از تصویر به کارگیری فرمایید قابلیت و امکان به اشتراک گذاری محتوای شما ۹۴٪ بیشتر گردد.

تاثیر بیان کردن(منشن کردن) - اشخاص تاثیر گذار را در محتوای خویش بیان نمائید، این عمل تاثیر مثبتی در به اشتراک گذاری بیشتر محتوای شما داراست.

از عموم بخواهید که محتوای شمارا به اشتراک بگذارند - اگر که از یوزرها خویش در انتها محتوا بخواهید آن را به اشتراک بگذارند، احتمال به اشتراک گذاری محتوای شما ۴۲٪ ارتقاء پیدا می نماید.

محتوای وقتگیر ساخت فرمائید - پزشک جوناه برگر میگوید شانس به اشتراک گذاری محتوایی که بالای ۲۰۰۰ واژه و کلمه دارا هستند ۵۲٪ بیشتر از دیگر محتوا میباشد.

مدام تصویر برای محتوای خویش تصویر شاخص در لحاظ بگیرید - در‌صورتی‌که که برای محتوای خویش تصویر شاخص در حیث بگیرید احتمال به اشتراک گذارده شدن آن در شبکه‌های‌مردمی ۱۵۰٪ بیشتر می گردد.

برای تگ seo خویش از گوگل اد وردز یاری بگیرید - تبلیغات جانور در گوگل اد وردز بدین مراد ساخت و ساز گردیده اند که بیشترین کلیک را جذب نمایند. از گوگل اد وردز برای به حداکثر رساند ورودی خویش از موتور های کاوش امداد بگیرید.

از هشتگ ها به کارگیری نمائید - در‌صورتی‌که که محتوای خویش را در شبکه های مردمی به اشتراک می‌گذارید به طبع از هشتگ ها به کار گیری فرمایید با این کاراحتمال چشم شدن پست شما ۵۵٪ بیشتر شود.

پست های خویش را در مقطع ۸ صبح الی ۱۲ شب تکثیر دهید - بیشتر تکثیر پست در تمامی کانال های اجماعی درین مدت واقعه می افتد چرا‌که بیشتر عموم در‌این بازه زمانی فرصت شغل دارا هستند.

سئو ویرچومارت | نکته های بهینه سازی فروشگاه ساز Virtuemart

ویرچومارت یک دکان ساز متن گشوده و بدون‌پول برای سیستم رئیس محتوای جوملاست که به طراحی اپلیکیشن در مشهد صورت های متنوعی قابل راه‌اندازی و اکران برای یوزرها است. با seo ویرچومارت میتوانید وبسیات فروشگاهی خویش را seo کرده تا یوزرها بیشتری گروه ها و تولیدها شما‌را از روش موتورهای کاوش بیابند.


در موقعیت کلی دو استراتژی در seo ویرچومارت وجود داراست. یکی‌از seo داخلی این دکان ساز میباشد و دیگری مشمول تکنیک های سئو آف پیج برای این کامپوننت میباشد. در حالتی که می‌خواهید ترافیک وب سایت را برای فروشگاه اینترنتی بر پایه ی ویرچومارت خویش را ارتقا دهید از موارد ذیل تاسی نمائید.

یافت کردن کلمه ها کلیدی


او‌لین شرط به دست آوردن اکران برگه تارنما شما در موتورهای کاوش تشابه کلیدی شما با جستجوی یوزرها میباشد. برای یافت کردن عبارات کلیدی پربیننده تحقیق فرمایید و آنهایی را که از طرف یوزرها آیتم جستجوی متعددی قرار می‌گیرند، ولی برگه قابل قبولی با آن نیست را در حق تقدم قرار دهید.

تیتر شیت


تیتر ورقه تولیدات یا این که تیم بندی های مغازه ساز ویرچومارت بایستی بدون نقص بوده و دربین 65 الی 70 کاراکتر باشد. اسم مال را به طبع در تیتر صفحه ها قید کرده و به طور جذابی بنویسید تا احتمال کلیک بوسیله یوزرها ارتقا یابد.

محتوای مطلوب


نکته بسیار اساسی در بهینه سازی ویرچومارت استعمال از محتوای کافی و مربوط به هر جنس یا این که تیم بندی در آن ورقه میباشد. ورقه سوای محتوا شانس متعددی برای به دست آوردن سکو ندارد. تلاش فرمایید توضیحات هر فرآورده را به طور بی نقص نوشته و دو یا این که سه واژه کلیدی دارای ربط را نیز در متن توضیحات به عمل ببرید.

تراکم کلمه و واژه کلیدی


واژه و کلمه کلیدی هر برگه که در اینجا اسم فرآورده است را بسته به مقدار توضیحات، چند دفعه در زمان متن به عمل ببرید. مقدار این تراکم از 2 درصد نبایست بیشتر خواهد شد تا وضعیت اسپم نداشته باشد. این گزینه تاثیر متعددی بر بهینه سازی ویرچومارت دارااست.

متا تگ توضیحات


متا تگ توضیحات هر متاع را کوشش فرمایید به طور غیر وابسته در ویرچومارت بنویسید تا احتمال کلیک یوزرها ارتقاء یابد. این متن به طور کامل کوتاه البته اثر گذار و در برگیرنده عبارات کلیدی مهم بایست باشد. این متن نبایست با متا توضیحات دیگر صفحه ها یکسان باشد. با به کارگیری از متا تگ توضیحات در دکان ساز ویرچومارت به موتورهای کاوش امداد می‌کنید تا عبارات کلیدی اساسی یک کاغذ را شناسایی نمایند.

سئو داخلی (On-Page) چیست؟ راهنمای کاربردی و جامع سئو داخلی

بهینه سازی آن پیج یا این که seo داخلی، دسته اقداماتی میباشد که برای باصرفه‌سازی صفحه ها اینترنت جاری ساختن میگردد طراحی اپلیکیشن در مشهد تا به فراتر رفتن سکو وبسایت در موتورهای کاوش یاری دهد. ولی این “با صرفه‌سازی” دقیقاً چه مواقعی را دربرگیرنده میگردد؟ به حیث میرسد عمده شغل‌ها در سئوی داخلی مشتمل بر قرار دادن لغات کلیدی در جاهای گوناگون میباشد. مثلا عنا وین، توضیحات متا و غیره. البته آیا حقیقتاً این تکنیک‌ها هنوز هم پاسخ می دهند؟

seo داخلی یا این که on page سئو چه می باشد؟


دسته کارهایی که درون وب سایت اجرا میگردد تا موجب ارتقاء جایگاه و ترافیک وب سایت از موتورهای کاوش خواهد شد. این اقدامات مشتمل بر با صرفه‌سازی محتوا و همچنین کدهای HTML وب سایت میباشد. از آنجایی که کلیه این امور در درون تارنما جاری ساختن می گیرد به آن بهینه سازی داخلی وب سایت یا این که بهینه سازی آن‌پیج گفته می شود. غیر وابسته از اینکه seo داخلی مطلوب سبب میشود به وسیله موتورهای کاوش چشم گردید، به استفاده کننده بی واسطه وبسایتتان هم امداد می‌نماید تا فهم و شعور بهتری از صفحه های داشته باشد. ولی اساسا بهینه سازی داخلی با مقصود بالا رفتن امتیاز تارنما در حاصل کاوش ایفا میگیرد.


درین پروسه چندین گزینه اهمیت پیدا می‌نماید. مواقعی زیرا تیتر‌هایی که برای مطالب سایت خویش گزینش می کنید. یا این که توضیحاتی که دربارۀ یک محتوا یا این که کالا می‌نویسید. حتی آدرسی که تحت عنوان نشانی کاغذ در لحاظ میگیرید. تک تک این‌ها معرف محتوای شما به موتورهای کاوش می‌باشند. پیش از همۀ این مورد ها هم گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب اهمیت متعددی دارااست. به دنبال دربارۀ آحاد این مفاهیم توضیح میدهیم و نکاتی برای افزایش seo داخلی تارنما خوا هیم اظهار‌کرد.

نقش گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب در seo داخلی وب سایت


وقتی که یک کلمه و واژه کلیدی گزینش می گردد به‌این معناست که محتوای مندرج در آن کاغذ در رابطه به عبارتی واژه و کلمه کلیدی یا این که حول محور آن میچرخد. به همین خیال از دید محتوایی شما می‌بایست یک سری باری کلمه و واژه کلیدی مدنظر را در نوشته به کار گیری فرمائید. در پیشین این مسأله به‌این شکل بود که هرچقدر بیشتر از کلمه و واژه کلیدی به کارگیری می‌کردید گوگل شمارا در آن کلمه و واژه کلیدی در حاصل بالاتری علامت می‌بخشید. همین مسأله تارنما‌های اسپمی ساخت کرده بود که هنگامی وارد صفحه ها آن ها می‌شدید با هیچ محتوایی به غیر از تکرار بی‌معنای کلمه ها کلیدی روبه‌رو نبودید. اکنون گوگل این الگوریتم را به شدت باصرفه نموده است و دیگر تکرار صرف کلمه ها کلیدی برای seo به چنگ آوردن کفاف نمیدهد.


اکنون یک چگالی برای واژه کلیدی در متن در لحاظ گرفته میگردد که با دقت به وسعت محتوایی که درج شده می‌بایست تا یک حدی از کلمه و واژه کلیدی مدنظر استعمال کرده باشید. در صورتی‌که از پلتفرم وردپرس برای وب سایت خویش استعمال میکنید، می توانید پلاگین یواست seo را نصب فرمائید و از امکاناتی که دراین باره به شما میدهد، به کارگیری فرمائید. وقتی که در‌این پلاگین، واژه کلیدی دلخواه و چیزی که قرار میباشد محتوای آن ورقه حول محوریت آن بچرخد را وارد میکنید، گروه‌ای از نکات را به شما حافظه آور میشود.


بهینه سازی داخلی وب سایت و seo فنی

خصوصیت‌های یک محتوای seo گردیده بهتر


با اعتنا به مواقعی که تا الان گفته شد یک سری پارامتر وجود داراست که می‌بایست در محتواهای خویش در حیث بگیرید تا مطالبتان از لحاظ استفاده کننده و گوگل محتواهای ارزشمندی به لحاظ بیایند.

عمق مطالب


همانگونه که توضیح دادیم seo داخلی دیگر به تکرر به کارگیری از کلمه ها کلیدی رابطه چندانی ندارد. بلکه اصلی میباشد ساخت و ساز محتوا که می کنید ارزشی برای کاربر ساخت‌و‌ساز نماید. به همین خیال و خاطر بایستی اعتنا نمائید که محتوای نادر و بی‌بها از لحاظ گوگل امتیاز خیر و خوبی نخواهد گرفت. کوشش نمایید مطالبی در سایت خویش بگذارید که هم کوتاه نباشد و هم محتوای عمیقی داشته باشد.

کاربرپسند بودن


بخش اعظمی از وب سایت‌ها از روش تبلیغات درآمدزایی می‌نمایند. جدای از این مشاجره که آیا درآمدزایی از روش تبلیغات سبک درآمدی نیکی میباشد یا این که خیر، این طریق می تواند برای مخاطب شما آزاردهنده باشد. بارها گردیده که شما دربارۀ یک مطلبی در گوگل کاوش کردید و تا برگه فیض را گشوده کردید با وسعت متعددی از تبلیغات پاپ‌آپ و بنر و گیف مواجه گردیده‌اید. این احساس ناخوشایندی که در مخاطب تولید میشود سبب ساز شود، خیلی سریع تارنما شمارا سوراخ نماید و این از لحاظ گوگل مخفی نخواهد ماند. پس تلاش فرمائید محتوایی که می‌سازید کاربرپسند بوده و موردها آزاردهنده پاره ای داشته باشد.

چه عواملی در قیمت گذاری ساخت اپلیکشن موثر است؟

از آن جا که مخارج تشکیل داد نرم افزار‌ها بسیار گوناگون میباشد، از جنبه‌های متفاوت بایستی طراحی اپلیکیشن در مشهد گزینه محاسبه قرار گیرند. درین قسمت به معرفی برخی از مهم ترین عواملی میپردازیم که در نرخ‌گذاری تشکیل داد یک اپلیکشن اثر گذار می باشند.


کلاً، هزینه ایجاد کرد نرم افزار بر طبق خصوصیات، عدم وضوح و نوع پلتفرم انتخاب میشود.

هزینه پباده سازی اپلیکیشن؛ پباده سازی به معنای ساخت و ساز یک طرح و یا این که روش تعامل با یوزرها میباشد. یک نقل عهد از استیو جابز به شهرت رسیده است که میگوید پباده سازی تنها صورت ظاهری و رمانتیک وجود ندارد، پباده سازی شیوه کارکرد متاع میباشد. در پباده سازی و بسط اپلیکیشن های گوشی بایستی جنبه هایی مانند پباده سازی بصری، رابط های کاربری و تجربه مخاطب، علامت، نماد تجاری و غیره در حیث گرفته گردد.

برای ایجاد کرد نرم‌افزار متبوع خویش می‌توانید از پوسته های مهیا و یا این که قابل انعطاف افزارهای نرم افزار ساز نیز استعمال فرمایید. ولی خوب میباشد که با دقت به آشنایی خویش از بازار و مشتریانتان جهت ایجاد کرد نرم افزار مبادرت فرمایید.

هزینه ایجاد کرد نرم افزار بوسیله فریلنسرها و کمپانی‌های پباده سازی برنامه متعدد میباشد. معمولا شرکتهای قابل انعطاف افزاری هزینه بیشتری اخذ می نمایند و معیار پاسخگویی کمتری دارا‌هستند.

ارزش پباده سازی نرم افزار هایی که نیاز به سرور بک اند (Back end) دارا‌هستند و یا این که از روش API به تبادل داده میپردازند، بیشتر میباشد.

فراموش نکنید که برای پشتیبانی، داده، سرور، ابر (Cloud) ، بازاریابی و بقیه مخارج جانبی نیز بایستی دارایی در لحاظ بگیرید.


آیا هزینه ایجاد کرد نرم افزار سیستم ادله اندروید با iOS مختلف میباشد؟


به صورت کلی، سه سیستم استدلال اساسی برای موبایل وجود داراست که مشمول اندروید،iOS و ویندوز میباشد. برای دستیابی به شایسته ترین سود، عالی میباشد نرم افزار منحصر به هرکدام از این سیستم دلیل‌ها را تهیه و تنظیم فرمائید. لود نرم افزار های اندروید در پلی استور (Play Store) نسبتا آسوده میباشد، ولی نرم‌افزار های iOS پیش از اینکه درApp Store تکثیر یابند، بایستی بوسیله اپل تست و آنالیز شوند. با اینکه کدهای مرتبط با اپ‌های متفاوت شبیه میباشد البته معمولا هزینه ایجاد کرد نرم افزار‌های iOS بیشتر از سیستم ادله‌های دیگر میباشد.



آیا افزدون امکان ها در معیار هزینه ایجاد کرد نرم افزار مفید میباشد؟


یکی‌از پارامترهایی که بر بها پباده سازی نرم افزار تاثیر می‌گذارد، تعدا و نوع خصوصیت هایی میباشد که رغبت دارید در نرم افزار شما وجود داشته باشد. شما میتوانید بر طبق نیاز و نوع تجارت خویش، امکان‌های متبوع خویش را تعیین نمائید. درپی قصد داریم شما‌را با برخی از این قابلیت و امکان ها آشنا نماییم.

طراحی اپلیکیشن موبایل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟


تلفن های یاروهمدم تجهیزات زیادی را در مشت یوزرها قرار داده میباشد. اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد تحت عنوان یک کدام از پرکاربردترین سیستم ادله هایی میباشد که اکنون در بازار وجود دارااست. این سیستم ادله در چنگ تعدادی کمپانی خالق تلفن همراه هم پا جای دارد و تشکیل داد اپلیکشن برای آن‌ها آزاد میباشد.


همین فرمان موجب ترغیب بخش اعظمی از برنامه نویس ها برای پباده سازی نرم افزار های متفاوت و متنوع شد‌ه‌است. هر چندین وقت یکبار نیز شاهد ورود قابل انعطاف افزارهای نو در بازار هستیم که بر روی تلفن همراه های یاروهمدم نصب می‌شوند که کاربردهای زیادی دارا هستند.


مزایای پباده سازی اپلیکشن

اپلیکشن ها به راحتی بر روی موبایل نصب میگردند و یوزرها می‌توانند با استعمال از اطراف بی آلایش و کاربری سهل وآسان، از آن‌ها به کارگیری نمایند. به عنوان مثال یک نرم افزار که برای فروش کالاهای استوک پباده سازی گردیده است، به یوزرها امداد می نماید تا هر چیزی که نیاز دارا‌هستند را در نرم افزار پیدا نمایند. در حالی که برای مراجعه به وبسایت بایستی در پی واژه و کلمه کلیدی متناسب بگردند و از سوی دیگر گزینش یک وبسایت از در میان یک سری مورد هم وقتگیر میباشد.


یک کدام از دیگر از مزایای اپلیکشن ها، قابلیت تبلیغات و معرفی تولیدات میباشد که به طور مختصر و اثر گذار در یک گوشه و کنار کاربردی در معرض روئت کرد یوزرها قرار می‌گیرد. در واقع پباده سازی اپلیکشن به یک کدام از جدیدترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی بدل گردیده‌است. به نحوی که بخش اعظمی از سایت ها و مغازه های اینترنتی برای تبلیغات کار خویش مبادرت به پباده سازی می نمایند. به عنوان مثال مزایای نرم افزار ها می شود به مفاد تحت اشاره نمود:


1-   قابلیت ارسال پیام


یکی مهم ترین امتیازات نرم افزار ها قابلیت ارسال پیام میباشد که رابطه در میان یوزرها را سهل و آسان نموده است. به گونه ای که یکی جوارح قادر است به راحتی با دیگر جوارح رابطه برقرار و درباره با تخفیفات، معاملات، پیشنهادات تجاری و ... سخن نماید. در ارسال پیام هیچ هزینه ای بر دوش یوزرها نمی گذارد و از این بابت یک صرفه جویی اقتصادی میباشد.


2-   بهبود تعامل با مشتری


در‌صورتی‌که یک تارنما داشته باشیم و یوزرها بخواهند تولیدات متبوع خویش را در وب سایت کاوش نمایند، می بایست مجال متعددی را صرف کاوش دربین تعدادی کاغذ نمایند. در پایان نیز محتواهای زمانبر اذن مشاهده متاع متبوع را از آن‌ها می‌گیرد. البته در اپلیکشن از محتواهای وقتگیر خبری وجود ندارد و استفاده کننده می‌توانند براحتی و با کلیک کردن بر روی عبارت معین گردیده، جنس متبوع خویش را بعد از یکسری لحظه مشاهده نماید.


3-   تولید اسم تجاری و شناخته خیس شدن کمپانی


اپلیکشن ها امکان نصب بنر در مقیاس کوچک را نیز دارا‌هستند. می قدرت در انتهای صفحه ها به راحتی بنرهای تبلیغاتی را منتشر کرد. همینطور قراردادن لوگو و اسم تجاری مارک در نرم افزار به شناخته شدن بیشتر کمپانی در ذهن مخاطبان می انجامد.