مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

چطور وارد مسابقات اپلیکیشن ها شوید

تصمیم بگیرید مدل مسابقه‌ای را که می خواهید داشته باشیدکمپانی‌کنندگان چه طور وارد مسابقه می گردند؟ آیا آنان بایستی ورقه شمارا دوست داشته باشند، عکسی به اشتراک بگذارند، بعضا از دوستان خوب خویش را تگ نمایند، از #hashtag استعمال نمایند؟ درین‌جا اشکال مختلفی از مسابقات موجود است (دوستداشتنی‌ترین آن‌ها دربرگیرنده قرعه‌کشی، ساخت عکس / فیلم، اشتراک‌گذاری، لایک، رای‌گیری) میباشد، و هریک طراحی اپلیکیشن در مشهد مزایا و معایب خویش را دارا هستند. مثلا، یک مسابقه قرعه کشی، مسابقه‌ای که از یوزرها می خواهد اسم و نشانی اینترنتی خویش را برای ورود به سیستم ارائه دهند، بی آلایش ترین ورود برای یوزرها میباشد ولی نرخ شرکت کردن پایینی دارااست. یک مسابقه عکس یا این که فیلم دارنده بیشترین بضاعت و توان برای شرکت کردن میباشد ولی نیاز به همت متعددی از کمپانی کنندگان را دارااست.

هرچه رقابت شما شل خیس باشد، احتمال ورود اشخاص بیش تر خواهد بود! انجام مسابقه بسیار پیچیده میباشد (یعنی روند خیلی زیاد، داشتن فرم طولانی برای مالامال کردن و ...) بازدارنده از ورود اشخاص می گردد.
هنگام گردآوری داده ها مرتبط با مسابقه، تنها داده ها ما یحتاج خویش را عده‌آوری نمایید. درخواست داده ها بیش تر از حد ضروری سبب به شرکت کردن کمتری می‌گردد. هنگام درخواست نشانی آدرس اینترنتی، صد رد صدً داده ها CASL را درج فرمائید.
قانون ها را بدانیدهر بستر رسانه اجتماعی برای اجرای مسابقه ضوابط خویش را داراست. قطعاً مقررات را بدانید. شما نمیخواهید از سایتی که ممنوع میباشد به کار گیری نمائید!
گزینش پاداشبرندگان چه چیزی اخذ می نمایند؟ مسابقه‌هایی که به شایسته ترین صورت اجرا میشوند دارنده یک پاداش میباشند که مستقیماً به کمپانی شما مربوط میشود. شما میخواهید برند تجاری خویش را به بازار عرضه نمائید و اشخاصی را جذب نمایید که حقیقتاً به آنچه که تجارت شما ارائه می دهد عشق و علاقه دارا هستند، خیر \"شکارچیان مسابقه\" که تنها میخواهند چیزی کسب نمایند.
ایده‌های اجرو پاداشاز تولیدها خویش به کار گیری نمایید.کارت کادو / کوپن.یک تجربه منحصربه‌فرد که نمی اقتدار خریداری کرد.اطمینان نتیجه ها فرمایید که پاداش درنظر گرفته گردیده قیمت عملکرد شما برای موفق شدن را داراست! در صورتی‌که برای ورود به مسابقه عصر متعددی به درازا کشید و پاداش اندک مانند بطری آب باشد، انتظار ورود متعددی را نداشته باشید.
بازه مسابقهبا اجرای مسابقه خویش برای برهه زمانی عصر خیلی کوتاهی، از محل ورود‌های مسابقه غافل نشوید. از طرفی، عشق و علاقه خویش را به اشخاصی که اجرای مسابقه طولانی بازه شمارا دوست ندارند، ازدست ندهید. به خیال داشته باشید که کمپانی‌کنندگان برای ورود به مسابقه می بایست چه کاری انجام دهند و اطمینان نتایج فرمایید که اشخاص وقت کافی برای ورود را دارا هستند. همینطور به‌ خیال داشته باشید که در صورتیکه اجرو پاداش شما بایستی در یک روز معین استعمال شود (مانند بلیط‌های یک روی داد)، مطمئن گردید که موفق شما دوره کافی برای گزینش پاداش و استعمال از آن را داراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد