مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

چرا باید از اپلیکیشن مهمه استفاده کرد؟


هرگاه صحبتی از پرورش و ترقی جامعه به در میان می آید، پیرو آن عبارت مسئولیت اجتماعی طراحی اپلیکیشن در مشهد  هم مطرح میشود. درباره بامسئولیت اجتماعی (یا این که مسئولیت‌های اجتماعی) تعاریف بخش اعظمی مطرح شده‌است که از طاقت‌ی این دعوا بیرون میباشد؛ ولی در همین حد کافی میباشد که بگوییم ما در نرم افزار مهمه، تمجید بسیار بی آلایش‌ای برای مسئولیت اجتماعی مطرح کرده‌ایم. از لحاظ ما کل تعاریف مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی را می‌قدرت در گزاره ذیل خلاصه کرد:

هر کدام از ما شخصی برای خویش و شخصی برای جامعه هستیم!
یعنی ما مسئولیم! تمامی‌ی ما درباره‌ی اتفاقاتی که در جامعه می‌ افتد مسئول هستیم. واقعا شاید خیلی‌ها اندیشه نمایند این گزاره شعاری بیش وجود ندارد؛ ولی با باز‌نگری زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در کشورهای عالم، به وضوح می‌اقتدار نقش برجسته مسئولیت اجتماعی را در پرورش و ترقی کشورها رویت کرد.

ما معتقدیم در صورتی امروز میهن عزیزمان با معضل آب روبه‌رو میباشد، در صورتیکه طبیعت در اکنون تخریب میباشد، در حالتی که هر ساله هزاران نفر در جاده‌ها جان خویش را از دست می دهند، در شرایطی که به کودکی تجاوز می‌گردد و ...، کلیه‌ی ما مسئولیم. کلیه ما در پیدایش این مشکلات سهم دار هستیم و گره‌ی این ایرادات هم به دست کار کشته مردم سرزمین عزیزمان گشوده میشود. برای فهم بهتر این قضیه، کلام‌های یکی‌از پر رنگ‌ترین جامعه‌شناسان مرزوبوم (پزشک سعید معیدفر) را بخوانید:

تمام میزان دارایی‌ی مرز و بوم را در مشاجره شیوه‌سازی بیاورید! یعنی فراگیری و رویش، بهداشت و معالجه و کلیه‌ی منطقههای دیگر را تعطیل فرمائید و دارایی‌هایشان را صرف شیوه‌سازی فرمایید! اکنون آیا ایراد تلفات جاده‌ای حل خواهد شد؟! در یک تصادف، مردم تقصیرکار را وزارت شیوه و شهرسازی میدانند، وزارت شیوه پلیس پند و رانندگی رامقصر میداند، پلیس موعظه رانندگی خودروساز را تقصیرکار میداند. در واقع مشاجره ما این میباشد که بیایید تمامی شم مسئولیت کنیم. چرا ما مدام عادت کرده‌ایم که زمینه را به دوش دیگری بیاندازیم. بیایید و ببینیم که هر یک از ما چه مسئولیتی در عوض مورد داریم؟ آیا سالی شانزده‌ هزار کشته و یا این که سیصد هزار مصدوم و عقب افتاده جسمی در جاده‌ها فاجعه وجود ندارد؟ بدون شک که کلیه مسئولیم ...
چرا ما به نرم افزار مهمه نیاز داریم؟
در واقعیت ایده‌ای که سبب به ساخت نرم افزار مهمه شد، اختصاصی میباشد و برای او‌لین توشه در مرزو بوم مشاهده خواهیم کرد. در نرم افزار مهمه، ما دست از تقصیر کار فهمیدن این و آن بر میداریم و برای او‌لین توشه، مسئولیت‌های اجتماعی خودمان را انجام می دهیم. نرم افزار مهمه به ما این قابلیت را می دهد تا کمپین‌هایی را در محله و یا این که شهرمان ساخت کنیم.

در نرم افزار مهمه در وضعیت کلی می‌قدرت چه کاری انجام اعطا کرد؟
- تولید کمپین: شما می توانید به راحتی برای موضوعات گوناگون کمپین ساخت فرمائید تا اشخاصی که گرفتاری مشابهی با شما دارا‌هستند، به کمپین شما بپیوندند.

مثال‌ای از کمپین‌ها
مثال‌ای از کمپین‌ها
- ارسال کلیپ: با ارسال کلیپ و دست به فعالیت شدن‌تان، از کمپین‌های آیتم عشق و علاقه‌تان حمایت فرمایید. همینطور می توانید ویدیوهای بقیه افراد را ملاحظه کنید. شاید آن‌ها دربردارنده نکته‌ای گرانبها برای شما باشد.

مثال‌ای از ویدیوها
مثال‌ای از ویدیوها
- امتیاز، بینش، اشتراک، اعلان و ...: به ویدیوهای گزینه عشق‌تان امتیاز دهید تا اضافه چشم شوند. به عنوان مثال شما با امتیاز دادن به ویدیویی که دربردارنده یک راهکار برای مسئله کمپین مربوط میباشد، سبب میشوید آن کلیپ دوست داستنی شود و اشخاص بیشتری از زمینه آن ویدئو به کار گیری نمایند.

کمپین‌ها بایستی در چه سطح و اندازه‌ای باشند؟
شما در نرم افزار مهمه کار کشته خواهید بود چه در خیابان و یا این که محله‌تان و چه در شهرتان کمپین‌های متفاوتی را تولید فرمائید. اندازه‌ی کمپین به طور کامل با مورد کمپین در رابطه میباشد. برای مثال ممکن میباشد شما با بحران آشغال ریختن در محله‌تان مواجه باشید، به این ترتیب دست به فعالیت گردید و از روش نرم افزار مهمه، یک کمپین کوچک در محله‌تان تولید نمائید و یا این که دوست دارید جاذبه‌های توریسم شهرتان را به همگی مردم کشور ایران نشان دهید، بدین ترتیب یک کمپین پهناور شهری ساخت فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد