مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

درخواست pull در سیستم گیت

عملیات Pushing کدها به یک دستگاه دیگر یا این که به یک مخزن مرکزی که تمام پروژه شما به آن متعلق میباشد ممکن میباشد پاره ای مشقت بار به حیث رسد. سناریوی رایج تری که درین خصوص گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد  طراحی اپلیکیشن در مشهد که برای ماهیت مشارکتی سیستم گیت یک عنصر کلیدی میباشد به کار گیری از درخواست pull در سیستم گیت میباشد. فرض فرمایید که شما یک خصوصیت نو را در پروژه خویش آخری نموده اید رایاپارس  و می‌خواهید آن را در مقر کد پروژه خویش ترکیب فرمائید. برای این عمل شما یک درخواست pull را ارسال میکنید که رسما از مدیران پروژه می‌خواهد تا عملیات pull را روی کد نو شما در مخزن مرکزی جاری ساختن دهند.

درخواست pull خیر صرفا به مدیران پروژه این قابلیت و امکان را می‌دهد که شرکت کردن application  شمارا بپذیرند یا این که رد نمایند بلکه یک انجمن گفتگوی خرد را نیز در مخزن مرکزی ساخت و ساز می نماید که در آن تمامی اعضای پروژه میتوانند راجع به این درخواست حرف نمایند. این یک طرز کلیدی میباشد که در آن توسعه و گسترش دهندگان می‌توانند تغییراتی که در مقر کد تولید میگردد را هش نمایند که‌این خصوصیت به خصوص در پروژه های متن گشوده در سیستم گیت که دربرگیرنده شرکت کردن تعداد متعددی از اشخاص میباشد از التفات بالایی بهره مند خواهد بود.

Git fork و خصوصیت های آن

یک شاخه یا این که انشعاب در سیستم گیت در واقع به معنای خروج موقت از مقر کد مهم شما میباشد که در غایت مجدد درون آن مخلوط می‌گردد. یک fork در سیستم گیت یک خروج همیشگی خیس را به شما ارائه می‌دهد. این خصوصیت مخصوصا برای پروژه های متن گشوده وقتی واقعه می افتد که یک توسعه و گسترش دهنده تصمیم میگیرد که میخواهد یک مقر کد متن گشوده جانور را بگیرد و آن را برای هدف ها خویش پیشرفت دهد که‌این هدف ها ممکن میباشد با هدف ها حفظ کننده فعلی پروژه مختلف باشد. گیت هاب عملیات fork کردن پروژه های جان دار در گیت را برای شما بسیار معمولی خیس می نماید. شما با یک کلیک می‌توانید مخزن مو جود را مشابه سازی کرده و با موقعیت خاص خویش سرگرم عمل کردن روی آن گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد