مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

توسعه دهندگان در زمان شروع کار با سیستم های قدیمی باید به چه نکاتی توجه کنند؟

آغاز جایگاه ایرادات فنی جانور در پروژه را معین فرمایید. پروژه های قابل انعطاف افزاری بسیار نیکی وجود دارااست که به صحت پیاده سازی گردیده اند و ایرادات فنی آن ها نسبتا معدود میباشد( شاید طراحی اپلیکیشن در مشهد صرفا به روزرسانی بعضی از کتابخانه ها به ورژن های جدیدتر یا این که افزودن خصوصیت های تازه در آن‌ها مقداری دشوار باشد).

حتی در شرایطی که پروژه قابل انعطاف افزاری که شغل کردن روی آن را استارت نموده اید رایاپارس دارنده اشتباهات فنی متعددی نیز باشد اساسی میباشد که شما متوجه گردید مهمترین بخشی که می بایست application آن را بازنویسی فرمائید کدام نصیب میباشد. مطمئنا بخشی از کد، ماژول یا این که تابعی وجود داراست که مسئولیت اکثر گلایه مشتریان با آن میباشد و این به عبارتی چیزی میباشد که شما می بایست بلافاصله به آن تفحص نمائید.


آغاز شغل با سیستم ها و پروژه های دیرین و کدنویسی منزه
در طول عمل کردن با پروژه های دیرین و طراحی کدنویسی منزه و مطلوب روی آن جاری ساختن تجزیه و بررسی مطلوب و داشتن یک طرح ریزی صحیح برای بهبود کدها از عنایت بسیار متعددی برخوردار‌است و شما عوض این که به طور بدون واسطه سراغ کدها بروید و آغاز به نوسازی کدها نمایید می بایست این عمل را اجرا دهید. این عمل به شما یاری می نماید تا تصور بدیهی تری از کاری که بایستی ایفا دهید به دست بیاورید و یک سیستم جایگاه بندی مطلوب را برای اصلاحاتی که می بایست شکل گیرد ارائه دهید. در مجموع ویرایش بدون نقص نرم‌افزار می بایست در روند آخری شکل گیرد اگرچه در برخی از مورد ها شما نیاز دارید تا بیشترین حق تقدم را به تغییر و تحول کدها بدهید و هرچه سریع خیس آن ها را بازنویسی فرمائید و حتی برخی اوقات بایستی تک تک کدها را تغییر‌و تحول دهید.( مثلا در حالتی که کدهای خویش را با ورژن 2 پایتون نوشته اید می بایست کل کدها را تغییر تحول دهید).


به حیث شما گسترش های بعدی گویش نرم‌افزار نویسی پایتون مشمول چه مواقعی میباشد؟
به رنج می شود به شکل ظریف دانست که در سال های آتی چه اتفاقی برای این گویش اپلیکیشن نویسی پیش می‌آید البته شاید برای شما جذاب باشد که بدانید دقیقا همانطور که گویش نرم افزار نویسی پایتون از دیگر لهجه ها الهام گرفته گردیده است و خصوصیت های خویش را از آنان به دست آورده میباشد این لهجه برای بقیه لهجه های اپلیکیشن نویسی امروزی نیز تحت عنوان سر مشق قرار گرفته میباشد و با بخش اعظمی از موردها نو نیز هم خوانی داراست. بخش اعظمی از مشخصات و سبک های نو اپلیکیشن نویسی که اکثری از آن ها درباره گسترش هایی در نرم افزار نویسی asynchronous می باشند در کتابخانه استاندارد این لهجه گنجانده گردیده اند.

به حیث اینجانب امکان های مرتبط با اپلیکیشن نویسی asynchronous در ورژن های آجل نیز بهبود پیدا می نماید.

اینجانب همینطور گسترش هایی را در جهت بهبود و کارآمدتر کردن لهجه نرم افزار نویسی پایتون مشاهده کرده ام که‌این قضیه ممکن میباشد به معنای داشتن یک کامپایلر مدل وزن خیس باشد یا به انگیزه کاهش تعداد پکیج ها در کتابخانه استاندارد این گویش باشد. این موردها توسعه و گسترش هایی می باشند که اینجانب امیدوارم در آتی در‌این گویش نرم‌افزار نویسی مشاهده کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد