مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اهمیت بروزرسانی محتوا

به طبعً تا به امروز از عنایت ایجاد محتوا در بهینه سازی و ارتقاء بازدید اینترنت‌وب سایت خویش آگاه گردیده‌اید. امروز قصد داریم ترفندی را فراگیری دهیم که گاهاً به اندازه ساخت یک محتوای جالب و جدید قادر است به بهینه سازی اینترنت‌تارنما شما یاری دهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد  این طرز بروزرسانی محتوا میباشد. با بروزرسانی مقاله‌ها سابق اینترنت‌وب سایت میتوانید حاصل جذابی اخذ نمائید که درین نوشته‌علمی به آن میپردازیم.
چرا بایستی محتوای اینترنت‌وبسایت را بروزرسانی کرد؟
به‌دنبال به ۵ استدلال اساسی برای آپ تو دیت کردن محتوا اشاره خوا هیم کرد:
۱- بروزرسانی محتوا به بهینه سازی اینترنت‌وب سایت شما یاری می‌نماید!
گوگل مدام در ادامه محتوای نو و کیفیت خوب میباشد. رایاپارس در بخش اعظمی از منطقهها نوشته‌ی علمی‌ی تعدادی سال پیشین خیلی دیدنی و موءثر به حیث نمی رسند. درین موردها جای این که وقت متعددی برای تایپ کردن یک نوشته ی علمی نو در به عبارتی مسئله صرف نمائید، application  عالی میباشد به عبارتی نوشته ی علمی‌ی سابق را با اضافه کردن چندین جمله تازه و حذف چندین پاراگراف‌ی سابق آپدیت فرمائید.
در‌این‌حالت‌ خلال صرف جویی در حین، از اعتبار بهینه سازی آن برگه سابق برای قرارگیری در موضع مطلوب در حاصل گوگل هم منفعت‌مند می شوید. اکنون آنکه ممکن بود شیت‌ی جدیدی که می‌ساختید به جهت اعتبار کمتر شیت در نتیجه ها بالایی قرار نمی‌گرفت.
۲- اصلاح کلمه ها کلیدی، اعجاز می‌نماید!
اصلاح لغت ها کلیدی بر پایه ی نتایجی که تا به امروز از چک‌های صفحه های به دست آورده‌اید از دیدنی‌ترین تکنیک‌های بهینه سازی محتوا میباشد. این تکنیک در اکثری از زمان‌های بهینه سازی گفته نمیشود و تحت عنوان یک رمز فی مابین سئوکاران باقی میماند! ما ضمن اینکه این مسئله را در عصر یادگرفتن seo مطرح کردیم قصد داریم در‌این نوشته‌ی علمی هم اشاره‌ای به‌این نکته داشته باشیم.
وقتی که یک زمان‌ی هنگامی چندماهه از ساخت محتوای شما می‌گذرد، ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی از جستجوی‌ یوزرها و کیورد‌هایی که آن‌ها را به‌این شیت رسانده اکران میدهند. پیشنهاد می کنم برای هرمقاله ۲ تا ۵ عبارت مهم که یوزرها با جستجوی آن‌ها به نوشته‌ی علمی‌ی مدنظر شما رسیده‌اند را یاداشت فرمائید و محتوای تارنما را با آن چندین واژه‌ی نو بهینه سازی فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد