مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

منوسازی در زبان برنامه نویسی اندروید

تشکیل داد منو یک کدام از مسائل بسیار اصلی در لهجه نرم افزار نویسی اندروید میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد  و در واقع برنامه های تشکیل شده بدین گویش به یاری منوهای متعدد زنده باقیمانده اند! در بالا بایستی از روش xml منویی مطلوب را تعریف‌و‌تمجید فرمایید. منو سازی به طرز دینامیک یکی از دیگر از متدهای بسیار جالب در لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید میباشد. رایاپارس  هر منویی باید دارنده خصوصیت پایین منو باشد بدین مضمون‌ که بایستی به نظم در منوسازی توجه فرمایید. درین دربین شما بایستی برای هر منو یک کارایی تعریف‌و‌تمجید فرمایید.

تعریف‌و‌تمجید اکتیویتی در گویش اپلیکیشن نویسی اندروید application  و تکان فی مابین اکتیویتی ها یکی‌از دیگر ازمسایل اصلی برای سادگی شغل استفاده کننده میباشد.
ویژگی ها ظاهری در گویش نرم افزار نویسی اندروید

به طورکلی edittext ها دارنده مشخصه های واضحی می‌باشند و اذن می‌دهند که نوع کاراکتر ورودی، تعداد کاراکترهای ورودی، رنگ متن و همینطور متن راهنما برای استفاده کننده مهیا خواهد شد. دکوراسیون های گوناگون موادتشکیل دهنده در گویش اپ نویسی اندروید از مجموعه مسائل اصلی میباشد. دکوراسیون نسبی که با تیتر RelativeLayoat پر اسم و رسم میباشد بیشترین به کار گیری را به خویش تخصیص داده میباشد. اما چیدمان های خطی نیز در بعضا از نرم افزار های اندروید به چشم میخورد.

تا به اینجای فعالیت شما خاطر گرفتید که بایستی با ابزارهای کاربردی ذکر شده پیش از پیاده سازی یک هیبت معمولی آشنا گردید. در قدم‌بعدی می‌توانید یک هیبت برای داده ها ورودی پیاده سازی فرمائید.
پیاده سازی هیبت ورود داده ها در نرم افزار نویسی اندروید

در بالا باید با به کار گیری از ابزارهایی که به طور شیپ می‌باشند هیبت معمولی ای پیاده سازی کنید. این نصیب با دقت به ذوق وسلیقه شما قادر است معمولی و یا این که دارنده نوآوری معلوم باشد. هیبت شما باید مشمول آپشن هایی باشد که مخاطب بتواند به طور پویا روی آن ها کلیک کند در واقع شما نیاز به استعمال از موادتشکیل دهنده گوناگون بر روی هیبت خویش دارید.

در‌حالتی که دقت کرده باشید هیبت های ورود داده ها دارنده خواص اعتبار سنجی می باشند و در واقع برای استفاده کننده شرط میگذارند که داده ها خویش را به چه صورتی وارد کند و در صورتیکه که شرط رعایت نشد مسلما مخاطب اذن ورود نخواهد داشت بدین ترتیب در‌این قدم بایستی آیتم اعتبار سنجی صحیحی بر روی هیبت خویش راه‌اندازی فرمایید، در قدم پایان نیز بایستی داده ها وارداتی اخذ خواهد شد.



داده ها تکمیلی در گویش اپ نویسی اندروید

صوت و تصویر یکی‌از مورد ها پرکاربرد در گویش اپلیکیشن نویسی اندروید میباشد و اما در قدم های میانی به آن دقت می‌شود، اکثر وقت ها یوزرها علاقمند به پخش صوت و یا این که فیلم از نرم‌افزار می‌باشند و این قضیه با ایجاد کرد یک پلیر بی آلایش در لهجه اپ نویسی اندروید می‌تواند برای شما مطلوب باشد. شناخت ظریف با ProgressDialog در لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید و معرفی خصوصیت های آن یک کدام از دیگر از قدم های مفید در یادگیری این گویش بوده و ولی شناخت با AlertDialog دربردارنده پیام نیز یاری می کند که دیالگو سازی در اندروید را به توجه فراگیری مشاهده کنید. 

AlertDialog برای تعیین یک آیتم به مخاطب امداد می نماید  عملکردی اسان خیس داشته باشد. اما  گزینش یک‌سری مورد بوسیله مخاطب نیز به یاری همین ابزار شکل می پذیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد