مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

روش‌های جایگزین مزرعه لینک

مسلما شما هم از عنایت تعداد بک‌لینک و پیوند‌هایی که وب سایت‌تان اخذ می‌نماید، طراحی اپلیکیشن در مشهد  آگاه می باشید. به‌هرحال گوگل تعداد بک‌پیوند‌های یک وبسایت را به ‌تیتر معیاری اصلی برای سنجش اعتبار آن در حیث می گیرد ولی دقت داشته باشید مهمتر از تعداد بک‌پیوند‌ها، چگونگی آن ها میباشد. به این ترتیب خوب میباشد استراتژی لینک و پیوند‌سازی فرنگی خویش را بر ساخت و ساز لینک و پیوند‌های با کیفیت متمرکز نمایید. رایاپارس  برای این عمل میتوانید پیشنهاد‌های ذیل را به‌فعالیت گیرید:

محتوای کیفیت عالی ساخت فرمایید: محتوا همواره نقش اولیه را در جلب دقت یوزرها و بالا بردن مرتبه تارنما در نتیجه ها کاوش انجام می‌نماید. application  خلال این در‌حالتی که در وبسایت‌تان محتوایی دیدنی و کاربردی داشته باشید، حتی سوای اینکه بخواهید دیگرافراد به شما پیوند میدهند. به این ترتیب گام اولیه برای آنکه بتوانید از سایر وبسایت‌ها پیوند بگیرید، داشتن زیرساخت حاذق یعنی ساخت محتوای با کیفیت در وب سایت میباشد.

تایپ کردن پست مهمان در تارنما‌های دیگر: در حالتی که سایتی را برای دریافت کردن بک پیوند گزینش کرده‌اید ولی نمی‌دانید به چه شکل از آنان درخواست فرمایید، میتوانید تایپ کردن پست مهمان برای آن وب سایت را آزمون نمائید. در‌این پست بایستی موضوعی متناسب با مسئله کاری وبسایت غرض را گزینش کرده و نوشته‌ی علمی‌ای درباره آن بنویسید. آن گاه به مدیریت تارنما توصیه دهید نوشته‌علمی‌تان را منتشر کرده و در جایی از نوشته‌ی علمی لینکی به وبسایت خودتان بدهید.

اینفوگرافیک جالب بسازید: اینفوگرافیک‌ها مدام جذابیت خاص خویش را دارا هستند. در حالتی که که بتوانید اینفوگرافیک‌های دیدنی و با محتوای کاربردی ساخت فرمائید، بقیه افراد بیشتر ترغیب می شوند به آن لینک و پیوند بدهند. خلال این میتوانید اینفوگرافیک خویش را در مشت دیگر وبسایت‌ها قرار داده و در عوض آن بخواهید به شما لینک و پیوند بدهند.

بیشتر بخوانید: اینفوگرافیک چیست؟

گردآوری‌بندی

link farm روشی برای پیوند‌سازی میباشد که لینک و پیوند‌هایی به‌ شدت بی‌کفیت و بی‌قیمت ساخت و ساز می‌نماید. این طریق خیر‌صرفا تاثیری در ابتدا بردن جایگاه وبسایت غرض ندارد بلکه منجر پنالتی ‌شدن هر دو وب سایت مبدا و مقصد می گردد. از‌آنجا‌که گوگل شدیدا روی تارنما‌های مزرعه پیوند آلرژی داراست، ما یحتاج میباشد به ‌شدت مراقب باشید تا در دام لینک و پیوند ‌تصاحب کردن از اینگونه تارنما‌هایی نیفتید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد