مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ریسایکلر ویو اندروید (RecyclerView) چه فرقی با لیست ویو (ListView) در اندروید دارد؟

ریسایکلر ویو اندروید مانند لیست ویو فعالیت می نماید، یک گروه داده طراحی اپلیکیشن در مشهد  را روی برگه اکران آرم داده ولی از رویکردی مختلف برای رسیده به هدفش به کارگیری می نماید که درپی به انها می‌پردازیم:

ریسایکلر ویو و لیست ویو خیلی مشابه هم می باشند البته در واقع RecyclerView، ورژن توسعه رایاپارس  یافته خیس و انعطاف پذیرتری از ListView به حساب آورده می شود.
شغل کردن با ریسایکلر ویو خیلی ریلکس خیس و با صرفه خیس میباشد.
در کد نویسی اندروید هنگامی که داده شما بسیار هنگفت باشد  application ریسایکلر ویو پرسرعت خیس از لیست ویو میباشد.
از شایسته ترین خصوصیت های RecyclerView در بارگذاری داده بالا و همچنین اسکرول فوق العاده سرازیر میباشد ولی به طور پیشفرض این Scroll فعال وجود ندارد و بایستی فعال خواهد شد به طور پیشفرض SDK خویش اندروید RecyclerView را ندارد و می بایست مثل کتاب منزل به پروژه اضافه خواهد شد.
لیست ویو (List View) به ازای همگی ی مورد ها یک View می سازد اما ریسایکلر ویو (RecyclerView) اینطوری وجود ندارد و به ازای به عبارتی تعداد که در قاب گوشی موبایل مکان می‌گیرد برای گزینه های ما View می سازد. و وقتیکه که ما شیت ی تلفن همراه را اسکرول می‌کنیم اون آیتمی که از سمت بالا از تلفن همراه بیرون میشود سریع به نصیب ذیل میاید و این تغیر خیلی سریع حادثه می افتد به قدری که ما متوجه این عمل نمی شویم.
در RecyclerView خلاف ListView تعداد View ایی که برای لیستمون می‌سازیم خیلی کمتر میباشد یعنی به اندازه کادر گوشیم میباشد و این نیز استدلال بر با صرفه بودن آن میباشد.
مطمئنا، ListView نیز می‌تواند دارنده ViewHolder باشد، ولی این به طور پیش فرض قابلیت پذیر نمی‌باشد و ما‌را بدون چاره می نماید که کد بیشتری را برای بهبود سعی لیست به کارگیری کنیم.
از سوی دیگر، ViewHolder ها نصیب مهمی از تک تک معماری RecyclerView است، به‌این مفهوم که سیستم شمارا ناچار می نماید برای هر layout ای که ممکن میباشد به عمل بگیرید، یک ViewHolder داشته باشید. معماری آنگاه از این ViewHolder ها جهت تشکیل داد اسکن View از layout ای که می خواهد استعمال شود، به کارگیری می نماید و به مکان تولید دوباره آن ها، از view های کش (cached) گردیده به کار گیری می نماید و آنان‌را با داده های نو bind می نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد