مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مزایای شبیه ساز nox

قابلیت و امکان مولتی پلیر 

با این امکان شما قدرتمند می‌باشید که با استفاد طراحی اپلیکیشن در مشهد  از یک مشابه ساز یک‌سری نرم افزار گوناگون را به طور هم‌زمان اعمال کرده و از آن استعمال فرمائید.

مصرف با صرفه RAM و CPU 

یکی خصوصیت‌های بهتر این مشابه ساز به کارگیری با صرفه از Ram و CPU میباشد. همین   رایاپارس سبب میشود شما کاهش سرعت را در ارتباط با کارکردن با این مشابه ساز حس نکنید. همینطور این آیتم سبب میشود که از منابع دشوار افزاری سیستم شما به طور باصرفه مصرف شود.  و دراین‌صورت سیستم شما برای اجرای بقیه قابل انعطاف افزارها در گیر کندی نمی‌گردد.

قابلیت و امکان ضبط فیلم از مشابه ساز

با به کار گیری از این خصوصیت قابلیت ضبط فیلم آموزشی از روی مشابه application  ساز برای شما آماده می‌شود. به امداد این خصوصیت می توانید از روی مشابه ساز فیلم آموزشی ضبط فرمایید.

قابلیت و امکان نصب روی سیستم برهان مکینتاش 

شما می‌توانید ورژن مک این مشابه ساز را از وب سایت اساسی اخذ و این مشابه ساز را روی سیستم ادله مک نصب و انجام نمائید.

وبسایت منحصر به فرد ماهر

یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های عالی این مشابه ساز داشتن تارنما منحصر به فرد میباشد. می‌توانید از وب سایت آن واپسین ورژن مشابه ساز را دانلود و نصب و از آن استعمال فرمائید.

FAQ 

یکی‌از امکان های این مشابه ساز دارا بودن قسمت سوال های متداول یا این که FAQ میباشد. شما درین قسمت میتوانید سوالاتی که به وسیله یوزرها متعددی پرسیده گردیده‌اند، مشاهده و جواب های مربوط به آن را پیدا فرمایید. و جواب پرسش خویش را دربین سوالهای جانور ملاحظه کنید.

پنل پیکربندی قادر 

یکی‌از دیگر از قابلیت و امکان های عالی این مشابه ساز وجود پنل پیکربندی حاذق میباشد.  با استعمال از آن شما قوی می باشید پیکربندی بیشتری را روی این مشابه ساز جاری ساختن نمائید.


سریع و سرازیر بودن

یک کدام از خصوصیت های بارز این مشابه ساز سریع و جاری بودن آن میباشد. شما می‌توانید فارغ از کندی و افت سرعت با آن عمل فرمائید و از آن به کار گیری فرمایید.

اَپ سنتر 

یکی‌از بخش های اساسی این مشابه ساز بخش اپلیکیشن سنتر آن میباشد. درین بخش مدام می‌توانید جدیدترین نرم افزار ها را ببینید و آن‌ها را نصب کرده و از آنان به کارگیری نمائید.

برای آشنایی دیگر ابزارهای اندروید به نوشته‌ی علمی ” ۱۵ ابزار بلندتر بسط اندروید ” رجوع نمایید.

معایب مشابه ساز nox

مهمترین عیب این مشابه ساز که گسترش دهندگان و یوزرها فارسی لهجه می بایست آن را بدانند این میباشد که‌این مشابه ساز از گویش فراسی دفاع نمی نماید. متاسفانه مشابه ساز Nox از گویش فارسی نگهبانی نمی نماید و این به نوعی یک عیب برای این مشابه ساز به‌حساب می‌آید. به جهت اینکه ما فارسی گویش هستیم و نمی توانیم درین مشابه ساز با گویش فارسی فعالیت کنیم.

مدد از اندروید نسخه ۵ 

یک کدام از دیگر از عیب هایی که می شود به این مشابه‌ساز گرفت مدد از اندروید نسخه ۵ میباشد. به جهت اینکه تا به امروز نسخه های نو تری از اندروید ارائه گردیده است اما متاسفانه این مشابه ساز همچنان از اندروید نسخه ۵ مدد می نماید. این یک نقطه ضعف برای این مشابه‌ساز به شمار میاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد