مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

عملکرد بلاک چین

مجموعاَ بلوک ها در یک تراکنش به طور ترتیبی ذخیره طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌شوند رایا پارس و هر جا کلام از application رکوردهای زنجیره ای باشد بلاک چین مهیا می گردد. در بنا شده در این مسیر هر بلوک با بلوک پیشین خویش در باب میباشد. هم اکنون مشخص و معلوم می‌گردد که دسترسی به یک بلوک که فی مابین بلوک های دیگر جای‌دارد بسیار نقص‌ میباشد و این مسئله به صورت ظریف تأکید می نماید که یک چارچوب اطلاعاتی بسیار امن در‌این مسیر وجود دارااست. بیت کوین نامی بسیار آشنا در تیم زنجیره بلوک به حساب آورده می شود. در واقع یک تکنیک برای به تصویب رساندن گزارش هایی میباشد که فی مابین افراد حقیقی وواقعی تبادل می گردد.

به محض به وجود وارد شدن زنجیره بلاک شاهد دو توشه بیرون کردن به طور دیجیتال هستیم که در واقع منجر می‌گردد یک سطح بسیار بالا از اعتقادوباور و امنیت مهیا خواهد شد.



نرم‌افزار های بر طبق بلاک چین

در کل مطرح ترین غرض استعمال از بیت کوین و همچنین بلاک چین امکان پرداخت P2P میباشد که به طور نقطه به نقطه فعالیت دارد. درحال حاضر قصد داریم یکسری نمونه های بدیهی درین مسیر ارائه دهیم که شاید به صورت دقیقتر بتواند بلاک چین را توضیح دهد.

مثلا Bitpay از تیم ابزارهایی میباشد که یوزرها را کارکشته می سازد تا با استعمال از پرداخت بیت کوین به خرید تولید ها پرداخته و یا این که سپرده گذاری کنند. در بنا شده در این مسیر پول های دیجیتال می‌تواند از هرجا ای به نقطه دیگر منتقل خواهد شد.

از سایر نرم افزار هایی که مبنی بر بلوک شغل می نماید glyph اسم دارااست، گلیف باعث می‌گردد که فرآیند پرداخت دیجیتالی پول آسانتر گردد بدین ترتیب یک راءس کامپیوتری وجود داراست که فرایند عمل را آسانتر می نماید. سیستم بلاک چین گشوده و جداگانه میباشد و برای به کار گیری از آن نیازی به هیچ نوع ابزار مازاد نخواهد بود.

از سایر نرم‌افزار هایی که بر طبق بلاک چین فعالیت دارد Fold اسم دارااست که به صورت استاندارد ضمانت می نماید که بلاک چین در بازار در حالت مطلوب جای‌دارد. این ابزار برای یوزرها خویش قوانینی مهیا می سازد که بتوانند پرداخت های خویش را برای هر نوع متاع و همچنین خدماتی اعمال دهند. اکثری از تاجرها برای عمل های تجاری خویش نیز میتوانند از بیت کوین استعمال کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد