مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

افزایش سرعت سایت با شبکه ی توزیع محتوا

اسم دیگری که به اختصار برای این کانال در طراحی اپلیکیشن در مشهد حیث رایا پارس گرفته application می‌گردد CDN میباشد. در بنا شده در این دور و اطراف شاهد گروه ای از سرورها هستیم که منجر میگردد ورژن ای از وبسایت شما به یار و همدم همه تصاویر، متون و کدها بر روی این کانال قرار بگیرد. در‌این موقعیت یوزرها درخواست کننده تارنما شما به مجاورت ترین سرور وصل میگردند و در غایت سبب ساز ارتقا سرعت تارنما گردد. مجاورت ترین سرور از سپس جغرافیایی گزینه پژوهش قرار خواهد گرفت.

در‌این طریق خلال ارتقا سرعت تارنما، امنیت وب سایت نیز ارتقا می‌یابد، دسترسی دایم به داده ها مهیا می‌شود، فشار صدق بر روی یک‌سری سرور اجرا میشود و هزینه ها تا حد بخش اعظمی کاهش مییابد. این شیوه سئوی وب سایت را به صورت ظریف پوشش می‌دهد.



ارتقاء سرعت وب سایت با فشرده سازی فولدر ها

خوب میباشد فکری به اکنون فولدر های باطن هاست خواهد شد! محتویاتی که درون دایرکتوری های هاست قراردارد بسیار حجیم می باشند و عالی میباشد که‌این پوشه ها به مکان دانلود یک دانه ای تبدیل به یک فولدر فشرده شوند و در غایت پوشه متبوع دانلود خواهد شد. در حالتی‌که در یک کدام از فولدارهای شما 500 عدد عکس وجود داراست و تصمیم شما این میباشد که آنها را دانلود فرمایید، دانلود یکی‌از یک کدام از تصاویر به هیچ وجهً آیتم گزینه قبولی به لحاظ نمیرسد و خوب میباشد که پوشه شما در حالت زیپ گردیده قرار بگیرد و یکباره دانلود خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد