مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

Bjarne Stroustrup (سازنده C++)

در آزمایشگاه Bell، وی C++ را پیاده سازی و پیاده‌سازی نموده است. طراحی اپلیکیشن در مشهد مبنی بر C و با الهام از Simula، گروه‌ای از سازوکار‌های انتزاع همگانی و انعطاف‌پذیر را ارائه می دهد که می توانند به صورت بی واسطه و کارآمد بر روی دشوار‌افزار کامپیوتر مپ شوند. فضای تحقیقاتی انعطاف‌پذیر، او‌را ترغیب کرد تا مفاهیم Simula، که در زمان دکتری خویش از آن به کار گیری می کرد، را تحقیق کند.


Tim Beners-Lee (اختراع کننده HTML و WWW)


Tim Berners-Lee دانشمند کامپیوتر انگلیسی میباشد. وی سه فناوری مهم را نوشته که محور و محور اینترنت امروز باقی‌مانده میباشد؛ یعنی HTML، URL، HTTP. Tim همینطور اولی ویرایشگر/مرورگر شیت اینترنت (WorldWideWeb.app) و اولی اینترنت سرور (httpd) را نیز نوشته میباشد. در آخرها سال 1990، اولی کاغذ اینترنت در وب آزاد ابتکار عمل شد و در سال 1991، از اشخاص فارغ CERN دعوت شد تا به‌این انجمن اینترنت تازه بپیوندند.


Ken Thompson (آفریننده UNIX)


وی بخاطر عمل بر روی Unix فرد پر رنگ‌ای میباشد. همینطور لهجه اپلیکیشن‌نویسی B را ابداع نموده است.


Linus Torvalds (آفریننده Linux Kernel)


وی بیناینگذار لینوکس میباشد، سیستم ادله شبیه Unix که آغاز به انقلابی در صنعت کامپیوتر و احتمالا خیلی چیزهای دیگر کرد.


Dennis Ritchie (آفریننده لهجه نرم‌افزار‌نویسی C)


دنیس لهجه اپ‌نویسی C را ساخت و ساز نموده است. گویش اپ‌نویسی C و هر آنچه که از آن ساخته شده است، همچنان برای تایپ کردن اپ آیتم به کار گیری قرار میگیرند که سبب میشود کانال‌ها و دستگاه‌های دیجیتال عمل نمایند درحالی که سیستم استدلال‌های یونیکس و شبیه یونیکس بر روی طیف وسیع‌ای از سیستم‌های محاسبانی ایفا میگردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد