مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

۰ تا ۱۰۰ برنامه نویسی ios و اپلیکیشن‌های آیفون


نرم‌افزار نویسی ios به یک منطقه‌ی کاری مالامال درآمد تبدیل شده است. مارک آیفون از سیستم دلیل ios به طراحی اپلیکیشن در مشهد کار گیری می‌نماید و اشخاص متعددی نیز در سراسر دنیا، تولیدات متفاوت مارک آیفون را خریداری می‌نمایند. به انگیزه وجود یوزرها زیاد این سیستم ادله در دنیا، اپ نویسی ios التفات متعددی پیدا کرده‌میباشد. طراحان و برنامه نویس ها می توانند با ایده پردازی و آن‌گاه اجرای آن و در غایت تکثیر نرم افزار‌های آیفون، درآمد نیکی به‌دست بیاورند. در‌این نوشته‌علمی به تحقیق و توضیح این فرایند پرداخته شده است تا با به‌کارگیری نکات مورد نیاز، بتوان در‌این منطقه، شایسته ترین کوشش را داشت و به کمترین ترازو در گیر غلط‌های رایج در‌این روند شد.

ایده پردازی، گام نخستین برای اپلیکیشن نویسی ios
گاهی برای برخی از پروژه‌های پباده سازی نرم افزار، دارایی‌ی قابل توجهی نیز در لحاظ گرفته میشود. ولی با این درحال حاضر فیض‌ی چندان مثبتی ندارد. انگیزه اساسی این عدم توفیق در برخی پروژه‌های اپلیکیشن نویسی ios، عدم اعتنا و دقت به بنیادی‌ترین مرحله‌ی پروژه، یعنی مرحله‌ی ایده پردازی میباشد. عالی میباشد برای ایده پردازی از تعدادی شخص کارشناس امداد گرفته و به‌این نکته نیز به طبع اعتنا خواهد شد که حتی عدم بضاعت و توان کافی در یک شخص در دسته ایده پردازی، قادر است تلاش کلی گروه را به معیار متعددی کم کند.

نیازسنجی و پژوهش ها بازار برای پروژه‌های اپلیکیشن نویسی ios
برخی از اشخاص، پژوهش ها بازار و نیازسنجی را پیشگفتار‌ی اکثری از پروژه‌ها می دانند. به هر درحال حاضر گرچه این عمل میتواند منجر ابهام زدایی از فرایند آشنایی مشتریان و نیاز آن ها خواهد شد. البته بالاخره ایده پردازی را محصور می‌نماید و محدودیت برای ایده پردازی جهت نرم‌افزار نویسی ios، منجر عدم ساخت ایده‌های نوین و کاربردی میشود. به همین انگیزه، خوب میباشد که در حین مرحله‌ی ایده پردازی، به طور برابر به نیاز سنجی و پژوهش ها بازار نیز پرداخته و تقدمی برای آن در لحاظ گرفته نشود. این نصیب از این جهت عنایت داراست که نرم افزار پباده سازی گردیده، در بازار با اقبال و خرید مخاطبان روبه‌رو گردد.

توجیه اقتصادی و مالی پروژهای متفاوت اپ نویسی ios
برای باور از ثمربخش بودن پروژه، توجیه اقتصادی و مالی برای آن جاری ساختن می‌گردد. درین نصیب از فرایند کلی پباده سازی نرم افزار، می بایست ادله کرد که پروژه‌ی متبوع اپ نویسی ios، سودآور و اقتصادی میباشد. از این جهت بایستی اپلیکیشنی پباده سازی خواهد شد تا خدمتی نو و یا این که سرویس ها مو جود و گذشته در بازار را به صورتی باصرفه و تکامل یافته ارائه نماید. در شکل وجود یکی این دو آیتم، می‌اقتدار به توجیه اقبال مخاطبان به نرم افزار متبوع رسید.

لهجه نرم‌افزار نویسی ios
در نرم افزار نویسی، تعیین لهجه نرم‌افزار نویسی التفات ویژه‌ای دارااست و تا حدود متعددی بر خروجی فعالیت اثر گذار میباشد. گویش اپ نویسی رایج و ابتدایی برای ios، لهجه اپلیکیشن نویسی آبجکتیو-سی می باشد. گرچه هنوز هم از این گویش استعمال می گردد ولی با اعتنا به جزئیات، رنج زیاد و فرصت‌بر بودن عمل با آن، بیشتر از لهجه سوئیفت برای اپلیکیشن نویسی ios به کار گیری می گردد. گرچه این گویش اپلیکیشن نویسی نیز بر شالوده‌ی آبجکتیو-سی میباشد. البته کارایی بهتری از آن داراست و با به کارگیری از گویش نرم افزار نویسی سوئیفت، می‌قدرت اشکالات و ایرادات را ریلکس‌خیس شناسایی و برطرف کرد و همچنین می‌قدرت سریع‌خیس و کیفیت عالی بیشتری پروژه‌ی متبوع را اجرا بخشید. به دلیل آن که عمل با این لهجه بی آلایش‌خیس از آیتم پیشین میباشد.


تحریم، مانعی برای نرم‌افزار نویسی ios
به انگیزه وجود تحریم‌های متعدد مو جود برای مرزوبوم ما، متأسفانه قابلیت نشر نرم افزار‌های اهل ایران در بازارهای نرم‌افزار نیست. به‌این شکل که در حالتی‌که رئیس برنامه استور به‌این فیض رسد که نرم افزار متبوع، اهل ایران میباشد، آن را حذف خواهد کرد و اذن‌ی نشر دوباره نیز نخواهد بخشید و اکانت کاربری متبوع نیز مسدود می‌گردد. برای حل کردن این خلل، می‌قدرت پس از کامل شدن مراحل نرم‌افزار نویسی ios و مهیا شدن نرم افزار، به نشر آن در بازارهای نشر اپ داخلی پرداخته گردد.

همینطور می توانید برای تفحص‌ی بیشتر، نوشته‌علمی‌ی “ شایسته ترین لهجه نرم افزار‌نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه ” را رسیدگی نمائید.

ارزش زیاد نرم افزار‌های ios
ارزش در مورد بدون واسطه با بهای کل گردیده‌ی کالا می باشد. یکی از دیگر از مسائل جان دار در روند پباده سازی و نرم‌افزار نویسی ios ،hardware لازم برای جاری ساختن صحیح این پروژه است. برای نرم افزار نویسی ios، ارائه به‌روزرسانی‌ها و آزمایش کردن نرم افزار، به ایجاد کرد افزارهای متعددی نیاز میباشد. برای این شغل بایستی مجموع آیفون‌های ایجاد گردیده فعلی را و حتی مواقعی که بعدا ایجاد می شود، برای آزمایش کردن نرم افزار، همدم داشت و از آنها استفاده نمود که به طور طبیعیً هزینه‌ی قابل توجهی خواهد داشت. به همین انگیزه میباشد که ساختن نرم افزار ios نسبت به نرم افزار‌های اندروید، بها بیشتری دارا هستند. به دلیل آن که بهای تک تک گردیده‌ی آنان زیادتر میباشد.

نرم افزار نویسی ios با کراس پلتفرم
کراس پلتفرم، یک اطراف مطلوب برای نرم‌افزار نویسی میباشد که در آن، مراحل کدنویسی یک توشه ایفا می گردد و آنگاه برای سیستم برهان‌های مختلف نیز قابل استعمال میباشد. زامارین و فون گپ نمونه‌هایی از کراس پلتفرم می باشند که برای اپ نویسی ios جهت ساخت و ساز نرم افزار، به کارگیری میگردند. از این طریق می‌قدرت برای نرم‌افزار نویسی ios و ایجاد کرد نرم افزار‌های غامض یاری گرفت. به کار گیری از این طرز، سبب صرفه‌جویی در هزینه و مجال جاری ساختن پروژه، میشود. ولی متأسفانه سرعت و کارایی نرم افزار‌های درست شده با این شیوه، کمتر و وسعت نرم افزار ساخت گردیده، نسبت به نرم افزار‌های بر مبنای لهجه سوئیفت زیادتر میباشد. با دقت به ایرادات و کاستی‌های آورده شده، خوب میباشد که از سوئیفت، گویش رایج اپلیکیشن نویسی ios، مصرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد