مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

یک اپلیکیشن سودآور بسازیم


اینک که اصول درآمدزایی از اپلیکیشن شما‌را فهمیدیم، فرصت آن رسیده میباشد که خاطر بگیریم چه گونه اپ خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد را حقیقتاً تولید کنیم. صرف حیث از اینکه میخواهید یک توسعه و گسترش دهنده استخدام فرمایید یا این که خاطر بگیرید که به چه شکل اپ را خودتان بسازید، داشتن علم نخستین درباره‌ی وظایف و تلاشی که در تولید یک نرم‌افزار ایفا می گردد منجر صرفه جویی در وقت و هزینه شما میگردد.

1. ایده خویش را معنی سازی نمایید
او‌لین قدم برای ساخت یک نرم‌افزار این میباشد که معلوم نمائید غرض پایانی نرم‌افزار چیست و چه چیزی را می‌خواهید با آن اعمال دهید.

یک سری پرسش برای تامل کردن:

می‌خواهید نرم افزار شما چه کاری ایفا دهد؟
قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید؟
چه گونه قرار میباشد یک نیاز خاص را برطرف نماید؟
مخاطبان اپ شما چه افرادی میباشند؟
چه گونه می‌خواهید آن را برای یوزرها دیدنی نمایید؟
چه‌طور می‌خواهید با نرم‌افزار خویش درآمد دستیابی فرمائید؟
قرار میباشد بر روی چه پلت فرمی بسازید؟
ممکن میباشد بخواهید ایده های خویش را رسم نمایید تا ذهن ها خویش را عالی تجسم نمائید. با فرمول بندی ایده خویش به طور عبارات و تصاویر، خوب می‌توانید نگرش خویش را برای خرید به دیگر افراد منتقل نمایید و چنانچه می‌خواهید عده ای را برای یاری به تحقق نرم‌افزار خویش استخدام فرمایید.

2. در باب بازار رسیدگی نمائید
در حالی که اقتصاد نرم افزار ممکن میباشد دیدنی باشد، مراقب باشید که بیشتر پول به وسیله گونه های خاصی از اپلیکیشن ها به دست می‌آید و اکثری از اپ ها به هیچ عنوانً درآمدی ندارند. مانند هر دستیابی و کاری، برای ارتقاء شانس توفیق خویش می بایست بازرسی نمایید و شعور صدق از بازار به دست آورید.

با مراجعه به نرم افزار استورها احساساتی از بازار پیدا فرمائید. آیا روندی در نزدیکی اپ هایی وجود دارااست که در لیست های پردرآمد، پردرآمد و پردرآمد می باشند؟ آیا اپلیکیشن هایی مانند طرحی که میخواهید ساخت‌و‌ساز فرمائید درین لیست ها فهرست گردیده اند؟ در غایت شما می‌خواهید گزینش فرمائید که آیا بازار به اپلیکیشن شما گرایش دارااست یا این که نه. بخش اعظمی از عموم در ایده نخستین خویش با وجود مخالفت با آن گیر کرده اند – این قادر است یک کدام از پرهزینه ترین اشتباهاتی باشد که می‌توانید مرتکب گردید. بعد از آن، در امر رقابت استیناف نمائید. ممکن میباشد تصور کنید یک ایده اختصاصی دارید، البته به احتمال زیاد کسی تا قبل از اینً شما‌را ناکامی داده میباشد. رقابت ایده اپ خویش را پژوهش فرمایید تا ملاحظه کنید آیا میتوانید نرم‌افزار خویش را خوب از آن ها نمائید. نظرها آن‌ها‌را بخوانید – عموم چه چیزی را دوست داشتند و چه چیزی را دوست نداشتند؟ آیا زمان های درآمدزایی از دست رفته وجود دارااست؟ چه طور می‌توانید از این داده ها به عایدی خویش استعمال نمایید؟ پژوهش ها خویش را جاری ساختن دهید و برای اصلاح ایده خویش به مرحله اولیه بالا رجوع نمایید. این شغل را تا وقتی ادامه دهید که یک ایده عملی داشته باشید که بتوانید به آن پایبند باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد