مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد؟ چقدر هزینه دارد؟


برای تشکیل داد نرم افزار چه فعالیت می بایست کرد؟
۱- ایده نرم افزار خودتان را رسم نمایید
ایجاد کرد هر نرم افزار و اپلیکیشنی با یک ایده شروع میشود. لزومی ندارد این ایده قطعا طراحی اپلیکیشن در مشهد خیلی گران قدر، خلاقانه و یا این که خیلی چشمگیر باشد. تنها می بایست ایده تان به اندازه کافی بهتر و مطلوب باشد.

او‌لین کاری که بایستی بکنید این میباشد که ایده آیتم نظرتان را روی برگه رسم فرمائید. مقصود از این فعالیت، ملموس کردن این ایده میباشد. پیش از آغاز تشکیل داد نرم افزار، شما بایستی این نرم افزار و مختصات آن را معلوم نمائید؛ به همین آسانی!

برای رسم ایده تان به ابزار و وسایل خاصی نیاز ندارید. یک قلم و دفترچه یادداشت بردارید و استارت نمایید. شما می بایست نرم افزار گزینه نظرتان را روی صفحه پباده سازی نمائید، لیستی از خصوصیت های آن تنظیم فرمایید و مشاهده کنید این ایده روی ورقه جان میگیرد یا این که خیر؟

در کدام تارنما ها تبلیغ کنیم؟

به عکس های تحت نگاه نمائید. اینها مثال هایی از طرح های نخستین ای میباشند که اینجانب پیش از تشکیل داد نرم افزار روی ورقه رسم کرده ام:



اینجانب دوست داشتم امکان ها و خصوصیت های اپلیکیشنم را به دو مجموعه “خصوصیت های ضروری” و “خصوصیت های بهتر” تقسیم بندی کنم. خصوصیت های ضروری به عبارتی قابلیت و امکان هایی میباشند که نرم افزار شما مسلما بایستی آنان را داشته باشد و در واقع فارغ از آن‌ها کاری از پیش نمی پیروزی. خصوصیت های بهتر هم امکان هایی میباشند که حیاتی و ضرروی نیستند؛ البته وجودشان سبب ارتقاء کارآمدی و بهبود کیفیت نرم افزار میگردد.

موقع تشکیل داد نرم افزار بایستی مجموع تلاشتان را بکنید که اپلیکیشن تان دست‌کم های ما یحتاج را داشته باشید. ورژن نخستین نرم افزار شما دستکم فرآورده قابل تایید (MVP) اسم دارااست و معمولی ترین نسخه نرم افزار شماست. هنگامی روی مهمترین چیزها تمرکز میکنید، فرایند پیشرفت نرم افزار شما سرعت میگیرد و اپلیکیشنتان را در قبال عقب ماندگی ها مقاوم خیس می‌کنید.

ممکن میباشد در جریان ایجاد کرد نرم افزار سوال ها تحت به ذهنتان خطور نمایند:

از چه خصوصیت هایی میتوانید دیده پوشی نمایید؟
کدام قابلیت و امکان منحصر و پول ساز میباشد؟
آیا خصوصیت هایی وجود دارا هستند که سبب ساز شوند نرم افزار شما خیلی زود صورت بگیرد یا این که فرایند ایجاد کرد آن را نماید نمایند؟
به صورت کلی یک نرم افزار عالی می بایست بتواند یک فعالیت به خصوص را به خیر و خوبی ایفا بدهد. به نمونه های تحت اعتنا نمائید:

یک نرم افزار یادداشت برداری مثل اپ Bear، برای یادداشت برداری بسیار خوب و مطلوب میباشد.
یک اپلیکیشن حمل و نقل مثل Uber، به اشخاص یاری می نماید از نقطه A به B بروند. بقیه قابلیت و امکان های نرم‌افزار در جایگاه دوم اهمیت دارا هستند.
یک اپلیکشن بازی مثل نرم‌افزار Two Dots برای مشغول کردن اشخاص پباده سازی شد‌ه‌است و قرار وجود ندارد شغل بیشتری ایفا بدهد.
ایجاد کرد یک نرم افزار با خصوصیات و قابلیت و امکان های متنوع و زیاد حقیقتا وسوسه کننده میباشد؛ ولی در عین هم اکنون هم قادر است بازدارنده از این گردد که نرم‌افزار تان به اندازه کافی بهتر باشد. شما می بایست پیش از هر چیز مطمئن گردید که نرم افزار تان تنها یک شغل می نماید و آن عمل را هم به نحو احسن اعمال میدهد.

چقدر مجال بایستی صرف نمایید؟ یکسری ساعت و حداکثر یک سری روز را به پباده سازی نرم افزار خودتان تخصیص بدهید.
چقدر بایستی هزینه فرمایید؟ درین مرحله نیازی به هزینه کردن ندارید. از مداد و ورقه استعمال نمایید.
یادتان باشد که نباید تنها روی ایده جستن تمرکز نمایید. توفیق نرم افزار شما با دو فاکتور ایده و ایفا عملی می‌شود. در واقع اجرای ایده اساسی خیس از خویش ایده میباشد. تشکیل داد یک نرم افزار بهتر حقیقتا اساسی خیس از کشف کردن یک ایده بی نقص و عالیست. پس صرفا روی کشف کردن ایده متمرکز نشوید؛ چه بسا برای توفیق مسلما موردنیاز وجود ندارد ایده تان منحصر باشد. اینکه چطور آن را انجام و عملی می‌کنید اصلی میباشد.

۲- در باب وضع بازار تحقیق فرمائید
معمولا به وسیله گسترش دهندگان قابل انعطاف افزارهای گوناگون از تحقیق کردن در رابطه وضع بازار نرم افزار دیده پوشی می نمایند؛ البته می بایست بدانید که نصیب قسمت مهمی از مراحل ایجاد کرد نرم افزار میباشد. با تحقیق کردن می‌توانید در وقت و انرژی تان صرفه جویی فرمائید.

خب، درحال حاضر ممکن میباشد با اینگونه سوالاتی مواجه گردید:

نرم افزار ها و رقبای جایگزین در بازار کدامند؟
مشتریان بالقوه چه می‌خواهند؟ نیازها و مراد های آنان چه است؟
برای نرم افزار خودم چقدر بایستی اخذ کنم؟ کدام سبک تجاری از سایر خوب میباشد؟
تحقیق کردن پیش از ایجاد کرد نرم افزار، شمارا از مشکلات نخستین بدور می نماید. با ایفا پژوهش ها میتوانید احتمال ها متفاوت را پذیرش و نیازهای مشتریان بالقوه را چک نمائید.

دو نوع تحقیق در بازار نرم افزار به صورت ویژه ای می‌تواند به شما یاری دهد:

بفهمید که رقبایتان چه اشتباهاتی مرتکب می گردند
بفهمید که آیا دیگر افراد هم دنبال ایجاد کرد اپلکیشنی شبیه با نرم‌افزار شما می باشند یا این که نه
شما میتوانید واحد سنجش تقاضا برای یک نرم افزار را پیش از تشکیل داد آن تقریب بزنید. درپی ما دقیقاً روش به کارگیری از Google Trends و Keyword Planner را برای سنجش واحد سنجش تقاضای جانور برای یک نرم افزار معمولی لیست امور به شما نماد میدهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد