مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید


به جهت اهمیتی که اندروید دارااست، اپ‌نویسان متعددی به سمت یادگیری این گویش عشق و طراحی اپلیکیشن در مشهد علاقه نشانه میدهند. چون بلد بودن این لهجه سبب ساز می‌گردد تا بتوانید ایده‌های خویش را در پوسته نرم افزار درآورید و درآمدزایی نمائید. نرم‌افزار‌نویسان مبتدی و تازه کار با کدهای بغرنج نقص‌ دارا هستند و اساسا نمی‌دانند از کجا یادگیری خویش را استارت نمایند. شاید شما هم به یادگیری اندروید عشق‌مندید و به پند نیاز دارید. نگران نباشید چون به شما امداد می کنیم تا برنده گردید. پیش از یادگیری اندروید ممکن میباشد ذهنتان با سوالاتی سرگرم خواهد شد. این که چه زبانی را برای یادگرفتن آغاز نمایید. چه‌طور منابعی اثرگذار برای یادگرفتن داشته باشید و در چه محیطی کدهایتان را آزمایش و اعمال فرمایید.

ما درین نوشته ی علمی قصد داریم تا پاسخی مطلوب به سوال ها شما بدهیم. به شما این تدبیر را میدهیم که کدام لهجه را فراگیرید. آن گاه می توانید در‌پی منابع آموزشی عالی آن ضرر و زیان بگردید. پیش از آموزش یک گویش مطلوب می بایست آشنایی نیکی نسبت به آن گویش داشته باشید. نقاط ضعف و قوت آن را بشناسید تا در غایت زبانی که مطلوب‌خیس میباشد، گزینش نمائید. شاید وصال به‌این شعور و آشنایی، فرآیندی بغرنج باشد. گشوده هم نگران نباشید. در اینجا داده ها دقیقی از گویش‌های اپ نویسی به شما میدهیم تا بتوانید دیدنی‌ترین آن ها را برگزینید. بعد از گزینش مورد مطلوب، نوبت شماست تا تخت‌گاز آن را حافظه بگیرید و پیشرفت فرمائید.

شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی اندروید کدام لهجه‌ها میباشند؟
یادگیری لهجه‌های تحت برای توسعه و گسترش اندروید به کارتان میاید. در بالا با یک توضیح مختصر راجع‌به این گویش‌ها آغاز میکنیم. این توضیحات را به اعتنا بخوانید تا به داده ها کلی نسبت به آن‌ها دست یابید.

او‌لین گویش و گویش قانونی اندروید جاوا بوده و است. البته لزوما شایسته ترین لهجه اپ نویسی اندروید وجود ندارد.
این گویش، یکی طاقت فرسا‌ترین گویش‌های اپ نویسی میباشد و لهجه قانونی اندروید میباشد. با اینکه جاوا، گویش قانونی اندروید میباشد اما با قاطعیت نمیتوان آن را شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی اندروید اسم گذاری کرد. جاوا به وسیله اندروید استودیو که محیطی برای توسعه و گسترش اندروید میباشد، پشتیبانی میشود. به علاوه، جاوا، از سمت گوگل پشتیبانی میشود و بیشترین قابل انعطاف‌افزارهای گوگل‌پلی با استعمال از این گویش، بسط پیدا کرده‌اند. با نصب اندروید استودیو از دور و اطراف توسعه و گسترش قانونی اندروید (IDE) و کتابخانه‌های آن برخوردار میشوید.

جاوا در سال 1995 به خواسته توسعه و گسترش اپ‌های ذیل اینترنت معرفی شد. ماشین مجازی جاوا به سادگی بر روی هر سیستم عاملی نصب می گردد و به همین ادله در پلتفرم‌های متنوعی به عمل گرفته می شود. دستگاه‌های اندرویدی با داشتن این ماشین توانمند به بررسی کدهای جاوا میباشند. معضل مهم جاوا، نقص‌ بودن این لهجه میباشد. به خصوص در شرایطی که زیاد در اپلیکیشن‌نویسی و کدزنی تبحر نداشته باشید! در اندروید و جاوا با مفاهیم غامض‌ای مثل شیء‌گرایی مواجهیم و همین ادله باعث گردیده است تا گویش‌هایی کار کشته باشند. جاوا بعداز پایتون، دو‌مین لهجه قادر جهان به حساب میآید.

در حالتی‌که تصمیم گرفتید از در میان لهجه‌های نرم افزار نویسی اندروید، جاوا را گزینش فرمایید، دور و اطراف گسترش یکپاچه اندروید استودیو به شما یاری می‌نماید. کدهای مربوط درین دور و اطراف به صورت اتوماتیک مندرج‌اند و صرفا با تعدادی کلیک بی آلایش میتوانید از امکان‌های بصری این گوشه و کنار به کار گیری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد