مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن


بسط نرم افزار
چهار‌مین مرحله از روند پباده سازی نرم افزار گوشی گسترش آن ماست. طراحی اپلیکیشن در مشهد طرح ریزی همچنان بخشی طلاق ناپذیر از این مرحله در پروسه بسط اپلیکیشن موبایل میباشد. پیش از استارت نرم افزار نویسی شما می بایست:

معماری فنی را تعریف و تمجید نمایید.
یک پشته فناوری گزینش فرمائید.
نقاط عطف بسط را تعریف‌و‌تمجید فرمایید.
یک پروژه معمول اپلیکیشن گوشی از سه بخش انتگرال درست شده میباشد: فناوری پشت Back-End / Server، API و Front-End.

فناوری Back-End / Server

این قسمت دربرگیرنده مقر داده و شی ها سمت سرور میباشد که برای پشتیبانی از عملکردهای اپ گوشی شما مورد نیاز میباشد. در‌حالتی که از یک سیستم دلیل جانور استعمال می‌کنید ممکن میباشد برای پشتیبانی از امکان گوشی مایحتاج باشد.

API
Application Programming Interface (API) روشی برای برقراری رابطه در میان نرم افزار و یک سرور و مقر داده back-end میباشد.

Front-End

Front-end نرم‌افزار گوشی مستقر میباشد که استفاده کننده آخری از آن به کار گیری خواهد کرد.  در بیشتر موردها نرم‌افزار های گوشی مشمول تجارب استفاده کننده تعاملی میباشد که از API و back-end برای مدیر اطلاعات به کارگیری می نمایند. در بعضا مورد ها وقتی که طرحی به یوزرها اذن می‌دهد سوای دسترسی به وب شغل نمایند این اپ ممکن میباشد از ذخیره داده ها محلی استعمال نماید.

این مرحله یکی‌از مهم‌ترین روند پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد. به طور تقریبً می‌توانید از هر گویش نرم افزار نویسی اینترنت و مقر داده برای back-end به کارگیری فرمایید. برای اپلیکیشن های گوشی ساکن شما می بایست پشته فناوری ما یحتاج هر سیستم ادله گوشی را گزینش نمائید. نرم افزار های iOS را می اقتدار با استعمال از لهجه اپلیکیشن نویسی Objective-C یا این که Swift گسترش بخشید. اپلیکیشن های Android عمدتا با به کار گیری از جاوا یا این که کوتلین ساخته میگردند.

5- آزمایش کردن
ایفا تست ضمانت کیفیت کامل (QA) در زمان فرآیند و روند پباده سازی نرم افزار گوشی اپلیکیشن ها را استوار، قابل استعمال و ایمن می سازد. برای اعتقادوباور از تست جامع کیفیت اپ شما در آغاز می بایست موردها آزمایشی را تهیه و تنظیم فرمائید که به تمامی جنبه های تست نرم‌افزار بپردازد.

شبیه مواقعی که موردها به کارگیری فرآیند توسعه و گسترش اپ موبایل را هدایت می نمایند موردها آزمایشی آزمایش اپ تلفن همراه را هدایت می نمایند. موردها آزمایشی برای جاری ساختن پروسه امتحان، ضبط حاصل تست برای آنالیز کیفیت برنامه و پیگیری رفع انواع برای تست دوباره میباشد. یک رویه شایسته ترین تمرین سرگرم کردن گروه QA شما در فرآیند تجزیه و آنالیز و پباده سازی میباشد. شناخت با نیازها و هدف ها کاربردی اپلیکیشن شما به ایجاد مورد ها آزمایشی ظریف یاری می نماید.



آزمایش سعی

توجه همت اپ گوشی برای توفیق آن بسیار اصلی میباشد. حدس اخلاق و رفتار و سناریوی به کار گیری از هر مخاطب پایانی مشقت بار میباشد.

همت نرم افزار شما بایستی بوسیله بخش اعظمی از یوزرها آیتم تست قرار گیرد تا بیشترین موقعیت تست بالقوه را پوشش دهد. زمانی دو مخاطب متعدد یک خصوصیت را تست می نمایند ولی حاصل متنوعی را به دست میاورند ممکن میباشد از به چنگ آوردن انواع تعجب فرمایید. از جمله هر دو استفاده کننده می‌توانند فرم یکسانی را مالامال نمایند ولی هر دو ممکن میباشد داده های مختلفی را وارد نمایند که قادر است باعث به کشف نقص گردد.

غرض از تست همت اعتقاد و باور از این میباشد که یوزرها می‌توانند از مشخصات و همت نرم افزار شما سوای هیچ مشکلی استعمال نمایند. این تست را می شود به تست سیستم (نرم افزار در کل شغل می نماید) و آزمایش واحد (عملکردهای شخصی نرم افزار که به صدق فعالیت می نمایند) تقسیم کرد.

در صورتیکه در اکنون تشکیل داد طرحی برای سیستم ادله های iOS و Android می باشید تست تلاش شما می بایست مشمول مقایسه خصوصیت فی مابین هر دو ورژن اپ گوشی شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد